Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: RS2 ja tema jupid (Vastuseid: 71 | Vaatamisi: 20931)
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.05 20:19 Tsiteeri


Ma ei ole kunagi kirjutanud, et see on K24.

"Cold side housing" - peaks olema külm koda ja see ei ole küll RS2 turbol pärit K24 pealt...

Vaata pilti ja võrdle...
http://urs4.com/technical/engine/Turbo%20comparo.jpg

"- Is the hybrid K24/K26 turbo the same as the RS2 turbo?
- No. The RS2 is all K26 turbo.
What throws most folks off, is that KKK left the K24 designation in their part numbers on the cold side tag"


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.05 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Ma ei ole kunagi kirjutanud, et see on K24.

"Cold side housing" - peaks olema külm koda ja see ei ole küll RS2 turbol pärit K24 pealt...

Vaata pilti ja võrdle...
http://urs4.com/technical/engine/Turbo%20comparo.jpg

"- Is the hybrid K24/K26 turbo the same as the RS2 turbo?
- No. The RS2 is all K26 turbo."

Silwer, loe palun hoolikamalt. Pidasin silmas, et väitsid K26 olevat RS2 turbo ja cold side housing peaks olema kompressori ehk siis külma poole tigumehhaanism.
Aa muide.. ärme kiskuma lähme, selgitame tõde:)


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.05 20:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
"- Is the hybrid K24/K26 turbo the same as the RS2 turbo?
- No. The RS2 is all K26 turbo."

Mõtlesin ise ka selle lause peale nii ja naa aga kuidas ta saab väita sellist asja, kui järgnevas tekstis lükkab ta selle väite oma sõnadega ümber?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.05 20:46 Tsiteeri


Ok, kompressori tigumehhanism: http://www.turbo.ee/index_publications_main_est.php?VarArticle=101

Kuid RS2 turbo külm osa on oluliselt suurem, kui tavaline Audidel kasutatav K24 (näha siit: http://urs4.com/technical/engine/Turbo%20comparo.jpg
).

Kuid võib tõesti olla küll, et tegelikult on kasutatud K26 turbot millele on lisatud väga suure K24 kompressori tigumehhanism. Kuid sel juhul on kogu see asi risti vastupidi sellele mida siin varem on räägitud (K24 kuum pool + K26 külm pool).

SMS-i turbol on kompressori tigumehhanism pärit K26 turbolt - muideks Ferrari päritolu... :P


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.05 20:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Sai siis Haapsalu SR üritusel käidud. Jälle kord sai kapotialust võrreldud teiste S4-jadega ja tuli välja, et minu autole on paigaldatud ka RS2 turbo.

Siit teeme ka järelduse, et ei tekiks edaspidi arusaamatusi. Kui räägime RS2 turbost siis ka ütleme RS2 turbo:) Tnx, et keegigi viitsib süveneda;)


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.05 20:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Pidasin silmas, et väitsid K26 olevat RS2 turbo


Jään endale kindlaks, et ei ole midagi sellist väitnud. Antud tekstis on kirjas "K26 (RS2)" - mis on igati õige arvestades kõike eelnevat.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.05 20:58 Tsiteeri


Vastavalt Eesti Vabariigi Põhiseadusele on igaühel õigus mõttevabadusele. Vaba maa!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.05 21:20 Tsiteeri


Kirjutaks siis veel siia huvitavaid hüüdlauseid? :)

Merre võib ju kusel käia aga siiski nimetatakse merd mereks mitte uriiniks... :D

Et siis teemaga haakuks - üks K24 detail ei K26 turbo juures ei tähenda veel, et tegemist ei oleks K26 turboga (seda räägivad ka meist targemad mehed UrS4.com lehel).


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 11.02.05 21:33 Tsiteeri


Ehk siis,nagu on kuskil teises teemas juba selgelt välja öeldud:

Rs2 turbo ei ole K24,K26 ega ka päris segu nendest :P
Ehk siis tarts on öelnud,et nii asjad ei käi,et võtame 24ja26 sugutame kokku ja on Rs2 turbo valma.

On keegi K26 ja Rs2 külma poolt laual kõrvuti näinud?
Mina olen.
Rs2 külm pool on pealtvaates sama,kuid oluliselt suurem on sisemine osa,kust paistab tiivik.

Ja tehas kutsub Rs2 turbot K24/7200.

Ja sõnavabadus... no ma ei tea :P


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 17.02.05 16:55 Tsiteeri


Minu arvates on siin kerge vastuolu aga ehk teen ennatlikke järeldusi:
UrS4:
The cold side is a K24 cold side housing with a K26 cold side wheel;
The hot side is based on the smallest of the K26 series housings, with a Porsche specified hot side wheel.

SJM:
Compressor Housing->K26-2672 GGCAA;
Exducer Turbine Housing->K24-6.12.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 17.02.05 17:13 Tsiteeri


Vaadates siin arve ja lugedes materjale ning arvamusi siis, kas ei või hoopis olla, et RS2 turbo puhul on tegemist:
1. Kompressori poole pealt K26 tigumehhanismiga, milla kõri suurust on muudetud 48mm-ks;
2. Turbiini tigumehhanism on K24 oma ja selle kõri on suurendatud 55mm-ks.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.05 21:51 Tsiteeri


Ilusad pildid: http://www.urs4.com/logbook/RS2CQ/engine/AAN_ADU.htm

Ja selle külma osa peal ei ole kirjas 5324 vaid 5326...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 14.08.05 10:07 Tsiteeri


Kas ma saan 6ieti aru, et K26 turbot on erinevaid?
TURBO K 26 48/55 1.5-2.0 300
TURBO K 26 50/55 1.6-2.0 350
TURBO K 26 52/55 1.6-2.3 400
TURBO K 26 54/55 1.6-2.5 450
TURBO K 27 60/68 2.0- 650


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.11.05 13:17 Tsiteeri


Audi RS2 B4 2.2T 20v

Audi S2 B4 2.2T 20v 3B coupe

Audi S2 B4 2.2T 20v ABY coupe

Audi S2 B4 2.2T 20v ABY sedaan

Audi S2 B4 2.2T 20v ABY avant


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 14.12.05 15:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
S4 tegemiseks vajalike juppide nimekiri:

RS2 turbocharger (034 145 702 B)
RS2 exhaust manifold (034 253 031 A)
RS2 Mass Air Flow Sensor (034 133 471 N)
RS2 Exhaust cam (034 109 022 F)
RS2 Fuel Injectors (034 906 031 F)
Lisandub Chip ja benarõhuregulaator.

ja loll läheb tellima RS-2 nukke, sest teised tootjad pakuvad paremaid nukkasid
ja odavalt paremad saab eestis 3000.- tk. lased keevitatakse peale ja töödeldakse. ja saad paremate näitalatega nukad kui rs


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tuiks
huviline



Registreerunud 16.11.04
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.06 20:55 Tsiteeri
RS2 ja tema jupid



Sorry,kui link läbi jooksnud ja kõik teavad,kahjuks ka saksa keeles,kuid pisut infot siis RS2-st.
http://www.rs-zwei.com/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 20.04.06 19:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Audi RS2 B4 2.2T 20v

Audi S2 B4 2.2T 20v 3B coupe

Audi S2 B4 2.2T 20v ABY coupe

Audi S2 B4 2.2T 20v ABY sedaan

Audi S2 B4 2.2T 20v ABY avant


Nende linkide põhjal on rs2 ADU surveaste 9.0:1le? :O
Mis on seal "siseelundutes" siis erinevat?


edit: ise küsin, ise vastan :D
erressmodellid


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 21.04.06 07:04 Tsiteeri


Tulles korra tagasi RS2 turbo juurde, on tegemist KKK24 ja KKK26 turbodelt "laenatud" detailidega, ning projekteeritud miskit uudset ning võimekat ( by SMS & Porsche ), tegemist ei ole, ei KKK24 ega ka KKK26 turboga, muudetud on nii labadegeomeetriat, avardatud tigumehanismi jms....:)
PS! tegemist ON hea turbokompressoriga! ( igapäevasõit )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.07 15:48 Tsiteeri


RS 2 Throttle position sensor
Bosch 0280 120 431
VAG 078 133 154
- slightly better near throttle closing
- may also be due to the calibration


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.07 07:53 Tsiteeri


Eile RS-i ja S-i tehes avastasin ühe nende omavahelise erinevuse veel. Nimelt RS2-el on plokikaane peal jooksev sisselaske toru plastikust ja otsade sisse on pandud metallist rõngad, et klambriga korralikult pingutada saaks. Samas S2-el on see toru metallist. Eks see plastikust toru temperatuurile hea on. Tegelikult kerged leboussid olid need Porsche inseneerid. Selle asemele, et teistpidi kolle peale panna, pandi lihtsalt miskine plastikust toru. Samas arusaavav, et enamus juppe, mis Porsche küljest RS2-le rändas, olid suhteliselt lihtsalt sinna paigaldatavad aga teise sisselaske kolle ehitamine ja tootmine oleks marukalliks läinud.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 06.07.07 00:03 Tsiteeri


on S2 peal ka seda komposiittoru näinud - temperatuurile võib mõjuda küll, sest toru on ju pikk ja õhukeseseinaline


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.07 22:09 Tsiteeri


Nii enda RS2, kui ka Vaniko RS2 pealt on nähtud, et WG kruvi on ca 8mm alla keeratud. WG still pealt plommitud.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 69.4% - SQL: 30.6%]