olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.06.07 06:02
|
|
|
Esivedru murdus
Õhtul siis sõidan maanteel ja täiesti lambi kohas viskas eest vasakult midagi kobinaga lendu. ei olnud seal auku ega midagi. Arvasin et mõni rattapolt
äkki lendas. need siiski alles. pidasin kinni kõndisin teedmööda ja leidsin jupikese vedru ja nüüd selgus et kurat ongi minu auto küljest. esi vasak
alumine ots peaaegu pool keerdu. edasi sõites küll midagi aru ei saanud et teisiti oleks midagi. Kuidas nüüd toimida?
1. Kas võib sõita üldse või tuleb kohe poodi joosta uue vedru järgi?
2. Kui ma hangin uue vedru siis tuleb vist mõlemad vahetada ees ära?
3. lammari vedru pole ka vist mõtet panna sinna?
hapu pilt kah
http://olc.planet.ee/vedru/Cam000150.JPG
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 19.06.07 06:17
|
|
|
1. Kui murdekoht seal taldrikut ära ei äesta, siis miks ei võiks edasi sõita ?!?!?
2. Oleneb, mis vedrud (sport/tavaline, madaldatud/kõrgendatud, avant/sedaan, kliimaga/ilma, R4/V6 jne.) seal ees üldse on/olid, teine küsimus on see,
kui väsinud nad on. Vedrudel on peal täpid/värvikoodid, mille järgi peaks saama neid eristada. Ühele poole uus vedru jääb tõenäoliselt kõrgem. Samas
ka mõlemale poole uued vedrud võib kogu esiots kõrgem jääda, aga see pole nii hull.
3. Kui õige leiad või üldse tead mida/kuidas otsida, siis miks mitte lammarikas. Koos vedrupulliga ma vaataks kindlasti amordid üle ja pigem paneks
need (poe)uued.
|
|
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.06.07 06:45
|
|
|
Käisin nüüd siis konsulteerimas töökojas. Ütlesivad et vahetada tuleb, aga see kas uue või kasutatu vastu on juba oma asi välja mõelda. pidavat
hakkama ikkagi miskit sööma seal all, eks ta ole ju piust lühem kah seal nüüd.
Lõpuks jõudsin järeldusele et vahetan nii amordid kui vedrud mõlemad ära, üks lammutamine kõik. sügisel said tagumised juba uued.
all muidu tavalised vedrud musta värvi
|
|
|
Plinger
huviline
Registreerunud 07.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb
|
postitati 19.06.07 07:21
|
|
|
Mul ka selline probleem. Tükk aega kilises tagumise ratta juures miskine asi, aru ei saanud, mis täpselt kuni lõpuks käega vedru koputama hakkasin,
siis tuli välja, et tagumisel vedrul alumisest keerust mingi kolmandik murdunud ja see kiliseski taldriku peal. Kuna amordid on täiesti tip top korras
ja tagumine ots oluliselt vähem koormust saab kui esimene, siis ma vist ei hakkagi neid kohe vahetama, või arvate et peaks seda ikkagi kiiremas korras
tegema?
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 29.06.07 22:38
|
|
|
Sõitsin pikemat aega katkise esivedruga ilma et ise aru oleks saanud. Kord läksin siis esisilla õõtsasid vahetama ja saingi teada, et alumine keerd
läinud vedrul...lolli peaga lasin ainult katkise välja vahetada(ühe uue orig. vedru hind oli ~500.-).
Auto esiosa nagu viltu ei olegi aga võrreldes tagumise otsaga on ikka suht taevas.
Ehk kellegil pakkuda 4x madaldusvedrusid Audi a4 esiveoline ja 1.8 vabalthingav.
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 30.06.07 09:04
|
|
|
Teemast mööda, aga mul jällegi peale õõtsade vahetamist esiots ikka jumala taevas. Nii esimesel korral tõsusis ja nüüd paar nädalat tagasi uuesti
vahetades on esiots veelgi kõrgemal. Rehviga 205/55R16 mahub mu üsna suur rusikas ratta ja rattakoopa vahele ja ruumi jääb ülegi. Imelik
Autoks samuti esiveoline 1.8 N/A
|
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.06.07 17:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raunz
Teemast mööda, aga mul jällegi peale õõtsade vahetamist esiots ikka jumala taevas. Nii esimesel korral tõsusis ja nüüd paar nädalat tagasi uuesti
vahetades on esiots veelgi kõrgemal. Rehviga 205/55R16 mahub mu üsna suur rusikas ratta ja rattakoopa vahele ja ruumi jääb ülegi. Imelik
Autoks samuti esiveoline 1.8 N/A |
Omal sai siis operatsioon tehtud ja auto esiosa tõusis kohe mõnusalt kõrgemale enne oli ikka puhta maas.
Aga et puhtalt õõtsade vahetusest esiosa kõrgemale tõuseb?? kuidas küll mulle ei mahu pähe.
|
|
|
Reimers
huviline
Registreerunud 17.05.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.07 18:04
|
|
|
paljud muidu lasevad tavalistel vedrudel 1,5 keeret maha lõigata ´ja siis esiots madalam !
ei tea jah mis jama on audidel et nina nii kõrgel peab olema 
|
|
|
jaspa
huviline
Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Setumaa.
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.07 18:14
|
|
|
No aga mina küsiks selle peale, et kas teil ikka ees ja taga samasugused amordid. Tean, et sõbra 100 -l olid all õli amordid ja minu omal gaasid siis
vahe oli ikka kohe silmaga märgatav. Tal istus ratas üsna koopas aga omal võin samuti seal rusikaga vehkida. Rehvimõõt mõlemil sama.
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 03.07.07 21:59
|
|
|
Minu nägemus on küll selline, et see kõrgus ikka vedrus kinni on... Amordil reaalselt ju mingit tõstejõudu polegi... Ja kui linnapilti vaadata siis
enamus A4-jad on suht offroaderid tglt ma arvan, et uue vedruga see rusikas peabki mahtuma sinna vahele.
|
|
|
|
cossu
huviline
Registreerunud 10.03.07
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 quattro sedan 98a.
|
postitati 12.03.08 15:04
|
|
|
aga kas keegi oskab kogemustest väita, et kaua läheb aega kui vedru uuesti oma normaalasendisse vajub. eks uus vedru ongi alul nati kõrgem aga kaua ta
peab töötama, et uuesti ära vajuks. või jääbki kõrgem?
et lahendus oleks siis tagumised vedrud ka uued panna või?
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 12.03.08 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cossu
aga kas keegi oskab kogemustest väita, et kaua läheb aega kui vedru uuesti oma normaalasendisse vajub. eks uus vedru ongi alul nati kõrgem aga kaua ta
peab töötama, et uuesti ära vajuks. või jääbki kõrgem?
et lahendus oleks siis tagumised vedrud ka uued panna või? |
milline see vedru normaalasend peaks välja nägema?
ta ongi koguaeg normaalasendis vastavalt oma väsimusastmele
ja selleks ajaks kui nad hakkavadki väsima, on tagumine osa samamoodi edasi väsinud, et lahendusi on siin ainult üks
|
|
|
cossu
huviline
Registreerunud 10.03.07
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 quattro sedan 98a.
|
postitati 12.03.08 20:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
Tsitaat: | Algselt postitas: cossu
aga kas keegi oskab kogemustest väita, et kaua läheb aega kui vedru uuesti oma normaalasendisse vajub. eks uus vedru ongi alul nati kõrgem aga kaua ta
peab töötama, et uuesti ära vajuks. või jääbki kõrgem?
et lahendus oleks siis tagumised vedrud ka uued panna või? |
milline see vedru normaalasend peaks välja nägema?
ta ongi koguaeg normaalasendis vastavalt oma väsimusastmele
ja selleks ajaks kui nad hakkavadki väsima, on tagumine osa samamoodi edasi väsinud, et lahendusi on siin ainult üks |
mõtlesin siin selle ("normaalasendi") all seda, et millal uus vedru vajub samasse asendisse tagasi nagu vana seda oli? hetkel on autol ikka nina nii
püsti (ette said uued vedrud - ja pilt on tõesti selline, et vaadates autot küljepealt, tundub nagu esiotsal oleks koguaeg tungraud all) võrreldes
tagumise osaga, kus on veel vanad vedrud all!
et sinu arust siis paneme taha ka uued vedrud ja tavalisest a6-st ongi saanud allroad!
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 12.03.08 20:54
|
|
|
siis said ilmselt väheke kõrgemad vedrud ette. Või on tõesti ka tagumised väsinud. Sry kui mööda panin.
Kivitare
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 12.03.08 21:43
|
|
|
kui sa tähelepanelikult vaatad, siis on paljud a6'ed just nagu allroad'id
on olemas ju sportvedrustus, mis sõidunauditavuse tallinnas pea 0 lähedale viib
aga seda momenti, millal sul need esivedrud piisavalt vajund on, ma arvan, et seda momenti seeauto sinukäes enam ei näe
mul on endal 17'' veljed ja samuti uued vedrud ja tundub veits kõrge, aga eks ikka ole ilusam vaadata.kui rehvi ülemine äär koopa ääre lähedal on,
aga need hooldamata teed ja sportvedrustus ei sobi kokku
|
|
|
pilsner777
huviline
Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal
Auto: b4&b6
|
postitati 20.03.08 17:32
|
|
|
Mis siis juhtub kui tavalisel vedrul täpselt üks keere maha lõigata. (esimestel) Kas siis hakkab läbi lööma? on keegi katsetanud?
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 20.03.08 18:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pilsner777
Mis siis juhtub kui tavalisel vedrul täpselt üks keere maha lõigata. (esimestel) Kas siis hakkab läbi lööma? on keegi katsetanud?
|
Midagi ei juhtu,vedrukäik jääb lühemaks.
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 20.03.08 18:59
|
|
|
lugesin siin kuskilt foorumist, et ei soovitata seda teha
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 20.03.08 19:53
|
|
|
Vedru jääb ikkagi pehmem kui keerd puudu. Läbi lööma ei hakka, aga juhitavus küll halveneb tunduvalt. Samuti tapab see amordi lähiajal ära.
|
|
|
tanelr4
huviline
Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.03.08 09:14
|
|
|
täpselt ühe keeru lõikamine ei ole ka ikka hea lahendus, sest vedru otsad on üldjuhul ju painutatud üksteisele lähemale. raske seletada kui vedru peal
näpuga ei saa näidata, ehk aitab pilt.
http://www.scoot-parts.com/catalog/70190000.jpg
|
|
|
|