Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: põleb õlituli,,aga ainult siis,kui pöörded kõrgemal,,madalamatel pööretel ei põle (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 3505)
4x4
huviline



Registreerunud 31.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 2,8 quattro avant

postitati 23.05.07 18:03 Tsiteeri
põleb õlituli,,aga ainult siis,kui pöörded kõrgemal,,madalamatel pööretel ei põle



,mure selles et autocheckis põleb õlituli,,aga ainult siis,kui pöörded kõrgemal,,madalamatel pööretel ei põle,,mootor töötab,,kolinat ka nagu ei kuule,õlid normis,
ja teine asi selline et põleb ka tuli,mis näitab ,pirnide korrasolekut,,kuigi kõik toimivad,
väike abi siis oleks teretulnud,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 23.05.07 19:29 Tsiteeri


Andur on vigane.
Vaheta see ära ja mure kadunud.

PS! Kui sul on minichek, siis ei saa see kuidagi näidata pirnide korrasolekut. See lisa on ainult autochekil.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
4x4
huviline



Registreerunud 31.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 2,8 quattro avant

postitati 23.05.07 19:41 Tsiteeri


ega ausalt ,ma ei teagi,kas mini v auto,,igaljuhul,,seal,kus näitab õlikannu,,vedelikke,pidureid,on ka pirnide ,märgutuli,,,pirnikujutis rist peal,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
4x4
huviline



Registreerunud 31.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 2,8 quattro avant

postitati 24.05.07 18:55 Tsiteeri


pole siis keskit kes jagaks matsu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
bobo777
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf IV

postitati 24.05.07 19:26 Tsiteeri


minu omal näitab riket pidurites,kuigi kõik tegelikult OK.teadjadmehed teadsid rääkida,et viga külmjootes.Pidavat tüüpviga olema;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürgen
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.11.04
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.07 19:28 Tsiteeri


1. Otsing abiks
2. mis värk selle,,, komaga,,, on,,,,,,,,,,? (kas nii on lahe?)
3. link foorumis, link s2central'i


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bobo777
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf IV

postitati 07.07.07 12:40 Tsiteeri


kasutasin otsingut,lugesin läbi väljatoodud lingid...aa üks küsimus siiski ei ole vastust saanud.
nimelt näitab minu auto kompu aegajalt piduriklotside tult ja vahest ka õlikankut...Olen kuulnud,et kelladeploki taga külmjoode "kalab"...ise loodan,et see on nii.Õli näidikud bar ja temp on ok.õli ja filtrid on ok.
küsimus olekski:kumba usaldada,kas komput või seiernäidikuid?
statistikat ei ole küll teinud,kuid tundub,et vilgutab õlikankut niiskete ilmadega agaramalt,kui kuivade ilmadega...
Aitähh vastamast:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 07.07.07 13:17 Tsiteeri


No mine osta uus andur.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 07.07.07 20:17 Tsiteeri


Kas mittre asi pole nii, et masinal on mittu õli andurit, et üks mõõdab madalalt ja teine kõrgelt. Ehk siis tüüplevinud süstreemilt oli esimene kuni 200 rmp ja teine üle selle. Loogiliselt võttes sul siis läbi see mis kõrgemalt loeb rõhku õlil. Või eksin ja on sellel masinal ainult 1 andur mis loeb kogu pöörete allalt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
bobo777
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf IV

postitati 08.07.07 15:10 Tsiteeri


lähen homme poode kammima ja eks näis,mis räägitakse,kas on 1 või 2 andurit.
täna vilgutas eriti pikalt:(
ekki on õliga kõik ok,käib hullult närvidele selliselt vilkuv õlituli:mad:
p.s.selline tähelepanek ka veel,et ei ole vahet ,kas matalatel pööretel,või kõrgetel...
vahepeal vilgutas õlituld,siis vilgutas piduriklotside tuld ja siis mingi aja möödudes jälle õlituld...
kas ehk võib olla viga kelladebloki külmjootes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.07 17:39 Tsiteeri


Kui juba niimoodi annab tunda siis kisub külma joote peale asi. Andur vaheta ära (see miski 60-100 krooksu) ja kui tulemust ei anna siis viga plokis. Mul oli õli viga plokis oleva külmjoote süül. Kui vahetasin välja kompu osa oli viga läinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
bobo777
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf IV

postitati 11.07.07 19:54 Tsiteeri


minu murega nüüd siis asi nii,et peale seda kui olin päris pikalt rahus kulgenud,hakkas asi jälle piiksuma:mad: ja ei lasnud elada mingi 1,5 tundi.otsustasin siis auto alla piiluda ja ohhooooo!!!!anduri juhe oli mingil põhjusel anduri küljest lahti ühendatud ja pikenduse abil karteripõhja poldi alla keeratud
:o:o:o
kuna mina olen auto esimene omanik eestis ja mina ei ole selliste lollustega tegelenud,siis tundub,et Edisson ei ole surnud,vaid elab saksas täisväärtuslikku elu edasi:D
aaa kindluse mõttes vahetan mõlemad andurid siiski ära;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Xan
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.05
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C4 4,2NQ, Audi C4 Q (projekt)

postitati 11.07.07 20:22 Tsiteeri


võibolla ei puutu üldse asjasse, aga...

Minu S6-l oli kombeks kõrge koormusega ja pööretega õlituld vilgutama hakata. Kukkus koormus, kadus vilkumine ära. Asi lõppes kokkujooksnud mootoriga. Kepsusaale pulbriks. Targemad arvasid, et kuna mul oli õlivann alt pihta saanud, siis pump ei saanud suurtel koormustel piisavalt õli kätte. S6-l pole õlirõhukella ka.

Lihtsalt, igaks juhuks. Nüüd suht paranoiline õlitulede kohapealt.


Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine.
Küsi lisa 50 18 059
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 12.07.07 06:59 Tsiteeri


Ülemine õlirõhu andur ongi selleks ,et teada kas suurtel pööretel piisab õlitusest. Kui see kannuke hakkab seal ikka suurtel pööretel vilkuma , tuleks hakata esmalt uurima mootori seisukorda. Kui näiteks raamsaaled ikka juba kulunud siis see tuluke läheb kärmelt vilkuma ,kuigi õli ei võta ja ei suitse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.07 13:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Xan
võibolla ei puutu üldse asjasse, aga...

Minu S6-l oli kombeks kõrge koormusega ja pööretega õlituld vilgutama hakata. Kukkus koormus, kadus vilkumine ära. Asi lõppes kokkujooksnud mootoriga. Kepsusaale pulbriks. Targemad arvasid, et kuna mul oli õlivann alt pihta saanud, siis pump ei saanud suurtel koormustel piisavalt õli kätte. S6-l pole õlirõhukella ka.

Lihtsalt, igaks juhuks. Nüüd suht paranoiline õlitulede kohapealt.

Seda ma küll ei teadnud, et S6-l pole õlirõhu kella. Huvitav miks ta ju sul sammuti oli-on V8 4.2 ja vanale V8-tele oli ta juba stockis olemas.:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Xan
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.05
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C4 4,2NQ, Audi C4 Q (projekt)

postitati 12.07.07 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
Tsitaat:
Algselt postitas: Xan
võibolla ei puutu üldse asjasse, aga...

Minu S6-l oli kombeks kõrge koormusega ja pööretega õlituld vilgutama hakata. Kukkus koormus, kadus vilkumine ära. Asi lõppes kokkujooksnud mootoriga. Kepsusaale pulbriks. Targemad arvasid, et kuna mul oli õlivann alt pihta saanud, siis pump ei saanud suurtel koormustel piisavalt õli kätte. S6-l pole õlirõhukella ka.

Lihtsalt, igaks juhuks. Nüüd suht paranoiline õlitulede kohapealt.

Seda ma küll ei teadnud, et S6-l pole õlirõhu kella. Huvitav miks ta ju sul sammuti oli-on V8 4.2 ja vanale V8-tele oli ta juba stockis olemas.:o


S4 4,2 on ka õlirõhukell olemas, aga S6 jah ilma. vähemalt minu oma ja ka teised, mida ma näinud olen.


Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine.
Küsi lisa 50 18 059
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hornet
huviline



Registreerunud 29.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kahjuks enam mitte audi aga sakslane ikka.

postitati 14.07.07 07:43 Tsiteeri


Enne kui andureid vahetama hakkad võid igaks juhuks oma auto laadimispinge ka üle vaadata (seda just pööretel). Oli juhus, kus mu auto geneka probleemidest tulenenud madala pinge tõttu hakkasid erinevad hoiatustuled endast märku andma.
Igaks juhuks tasuks muidugi õlisurveid mõne mehhaanilise mõõdikuga ka mõõta!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.07 17:28 Tsiteeri


Need andurid maksavad ju vaid mõned kümned krooksud....On siis nii suur kokkuhoid? Vahetama peaks juba hoolduse ajal mingis tsüklis jne...
Selle asemel ahakkad siin autot opereerima tagant kui viga peas...jessas :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
bobo777
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf IV

postitati 16.07.07 21:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bobo777
minu murega nüüd siis asi nii,et peale seda kui olin päris pikalt rahus kulgenud,hakkas asi jälle piiksuma:mad: ja ei lasnud elada mingi 1,5 tundi.otsustasin siis auto alla piiluda ja ohhooooo!!!!anduri juhe oli mingil põhjusel anduri küljest lahti ühendatud ja pikenduse abil karteripõhja poldi alla keeratud
:o:o:o
kuna mina olen auto esimene omanik eestis ja mina ei ole selliste lollustega tegelenud,siis tundub,et Edisson ei ole surnud,vaid elab saksas täisväärtuslikku elu edasi:D
aaa kindluse mõttes vahetan mõlemad andurid siiski ära;)


mõõtsin igaksjuhtumiks ära laadimispinge,mis kõikus seal 14V ümber,sõltuvalt siis sellest,millised "vidinad"olid sisse lülitatud:)
täna vahetasin anduri,mis maksis 61eeksu,aga asus ilgelt s..... kohas ja peale seda sõitsin ringi päris pikalt ja käivitasin autot mitmeid kordi ja VOILA! ei piiksu enam!:cool::cool::cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bobo777
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf IV

postitati 18.07.07 14:02 Tsiteeri


:mad::mad::mad:
nii kauaks siis rõõmu jaguski:mad:
Täna hakkas jälle vilkuma ja piiksuma.esmalt läheb põlema see kollane ring,millel sulud ümber (0) (piduriklotside tuluke) ja siis mingi aja möödudes juba vana tuttav õlituli:mad:
Kas peaks pöörduma elektriku juurde,et vaataks üle külmjooted kelladeblokis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 26.09.07 10:35 Tsiteeri


Kergitaks väheke teemat.
Mul siis enamvähem sama teema... üle 2500 rpm ja õlituli vilgub/piniseb. ülemise anduri vahetasin ära kuid mitte midagi. Vahepeal on kõik ok, kuid mõnikord ikka vilgub/piniseb. Võtsin siis proovipärast anduritelt juhtmed lahti... ja ikka sama jama... üle 2500rpm ja jälle vana tuttav teema. On veel kuskil tal neid andureid? Autoks 90 2,0 85kw R5

edit: Targematelt nõu küsides jõudsin selleni et anduri juhtmed ei andnud kontakti. Puhastasin ära ja hetkel kõik ok.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
svensonx
huviline



Registreerunud 13.10.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi90 Coupe 2.3 125kw

postitati 14.10.07 00:16 Tsiteeri


Ei ole hullu,mul vilgub temperatuuri andur :mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 14.10.07 07:44 Tsiteeri


Järsku oskate öelda kus audi 90(7A) asub kõrgemalt mõõtev õlirõhu andur. See mis madalamalt mõõdab see on õlirõhunäidiku anduri juures. Aga kus see teine on?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]