Lehekülgi: 1 2 3 |
Alo19
huviline
Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Raplamaa/Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1,9 96kw 04
|
postitati 14.07.07 23:22
|
|
|
Suur läbisõit, mul sai nüüd aasta täis kui Audi ostsin ja läbi olen sõitnud ka kuskil 80000 km ja nagu polegi eriti midagi vahetanud, piduriklotse ja
õli ja kõik töötab ja auto on aastast 89 võrreldes mis mul oli eelmine auto Ford Escort 93a siis seal sai peaaegu iga nv auto all olla ja ei saanud
vist poole aastagagi 1000 km täis. Ja just vaatasingi, et audil on roolivarda otsad ja sarniirid ära vahetatud enne mind, nii, et mul peavad küll need
jupid vastu, siia maani ei kolise, ega mürise kuskilt, ei ütleks küll, et otsa lõppevad kähku.
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
|
puristaja
huviline
Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 17.08.07 01:03
|
|
|
Räägi kaugel asi on? mis mured või rõõmud
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 17.08.07 10:15
|
|
|
Nüüd, kus mul on ligipääs ka piiratud kohtadesse, peaks sinna varsti tulema teema auto kohta.
Esialgu ütlen vaid, et Kõige suuremad probleemid on aeg, koht, oskused, vahendid. Varsti vist ka raha... aga siis pole jälle aja probleemi.
igaljuhul
To Be Continued ....
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|
prophecy6-6-6
huviline
Registreerunud 29.05.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.10 11:46
|
|
|
Ma sooviks audi 100 müümise kohta abi.
Ma sooviks müüa audi 100, 88.aasta 2,3l 100kw sedaani millel vedrustus, pidurid ja summuti osad on remonditud aga väntvõlli esimese simmerling vahelt
on õli immitsema hakanud ja mootori pöörded kõiguvad.
Küsin sellepärast, et remondiks enam raha pole :S
Paluks vastuseid postkasti.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.13 07:38
|
|
|
Jube raske on midagi nii hinnata. Paluks pildimaterjali ka ja vähe rohkem juttu.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 17.11.13 08:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsu
Jube raske on midagi nii hinnata. Paluks pildimaterjali ka ja vähe rohkem juttu. |
Kolme aastaga vast auto müüdud juba.
|
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 17.11.13 08:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsu
Jube raske on midagi nii hinnata. Paluks pildimaterjali ka ja vähe rohkem juttu. |
Arvestades, et möödunud on kolm aastat, ei ole vist enam midagi pildistada
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.13 12:04
|
|
|
My bad. ei vaadanud postituse kuupäeva.
|
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 08.03.16 11:34
|
|
|
Terv,
Osta.ee pakutakse sellist masinat.. mis Audi targad arvavad? Kui alla 300 kätte saaks, siis kas annab seda pilli veel üles vorpida või pigem tasub
jätta sinnapaika? Jutu järgi ja ajaloo järgi tundub üsna korralik auto, samas jutu võib igaüks sinna välja mõelda.
Auto on jutu järgi paar aastat seisnud, samas viimane ÜV tehtud 2011.a. Audi tagumised pidurid on niigi problemaatilised.. kas võib veel sellest asja
saada?
http://osta-ee.postimees.ee/audi-100-facelift-75275560.html?_src=listing
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 08.03.16 13:11
|
|
|
Kui kere kõva ja võtmed käes püsivad, siis võta ikka ära.
SalmA
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 08.03.16 13:28
|
|
|
Audi pidurid ei ole problemaatilised, vaid alluvad vananemisele ja roostetamisele hoopis aeglasemalt, kui teistel markidel.
See probleemilegend on tekkinud sellest, et need sageli 25a vanad autod on siiamaani igapäevakasutuses ning inimesed arvavad, et kõik peab töötama
nagu uuena.
(kas keegi on näinud ntx sama vana Nissanit üldse omal jõul ringi liikumas?)
Mu 89a coupe läks ülevaatuselt piduritega täiesti ametlikult läbi, kellal on ca 200tkm ja keegi pole pidureid kunagi remontinud.
Aga see selleks.
Kõige kallim vana rahvaauto taastamise puhul on ikkagi keretööd + värv.
Antud 100ja puhul seda piltidelt pole näha, aga keret on kohapeal lihtne kontrollida, ka võhikul. Kui ikka roostet on ja kruvikas läbi tiiva või karbi
või põhja mahub, siis on taastamine suht mõtetu. Neid on korralike keredede ja väikeste läbisõitudega veel hulgim saksas saada.
Kasvõi see: sigar
Mis antud tsinkplekkpang audisse veel puutub, siis nende kered kestsid ikka väga hästi. Tänapäeal sellist lollust, et kered tehases paksult ära
tsingitakse, ükski tootja enam ei tee. (rääkigu VAG mida tahes, tänane tsingikiht on neil ikka kordi õhem). Kui avariid pole olnud, siis rooste on
võimalik vaid pindmine, kus kivirahe pihta on käinud. (peaasjalikult esiratastel, sest need ju ka pööravad)
Ehk siis minu arvamus antud auto kohta on selline: kui kere on hea, kannatab teda alati elustada. Nende piduritorude, mis muru peal seismisest on läbi
roostetanud, vahetamine ei ole kallis, kui endal avatud silmusvõti käes püsib...
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |