Marko1
huviline
Registreerunud 21.08.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.07 16:24
|
|
|
Cruise Control A6 2,5tdi
Kas A6 2,5tdi 103kw 96a.manuaal käigukastiga CC elekri skeem on sama mis automaat(2,5tdi 85kw) või on erinevusi kui keegi teab,siis paluks, jagage
kogemusi.
|
|
|
Marko1
huviline
Registreerunud 21.08.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.07 13:53
|
|
|
CC elektri skeem on sama manuaalil ja automaadil,CC kangi sain 80 mudelilt lammarist(300eek), otse ei sobi aga kui natuke mõtled ja puurid ühe augu
juurde(5mm läbimõõt) siis sobib ideaalselt,jälgi et,kõik osad saavad omale kohale tagasi,pedaalidel olevad lülitid on juba varem olemas ja aktiveeri
ning sõit võib alata.Oman A6 2,5TDi 103kw manuaal 1996a.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 02.04.08 17:22
|
|
|
Abiks teistele huvilistele. Endal ka töötab. Auto siis A6 2,5TDi 103kw manuaal 1996a, nagu teema algatajalgi.Kang sai soetatud A8 ´94a auto küljest.
|
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 03.04.08 08:58
|
|
|
kuidas ühendamine käis ? kas on skeemi jagada või kes teeks töö tallinnas ? mul sama üritus ees.hoovastik ja juhtmed olemas.
a6 2,5td,103kw 95a.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 03.04.08 13:06
|
|
|
Mina tegin täpselt nii nagu siin.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 18.04.08 06:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arvi
kuidas ühendamine käis ? kas on skeemi jagada või kes teeks töö tallinnas ? mul sama üritus ees.hoovastik ja juhtmed olemas.
a6 2,5td,103kw 95a. |
Kas oled püsikiirushoidja kangi juba lahti võtnud ja juba leidnud vea, miks ta korralikult ei töödanud !?!?
See info võiks ka ju teistele paigaldajatele kasuks tulla, kuidas kang enne installeerimist üle kontrollida, vajadusel puhastada, liikuvad osad
määrida ja tema lõplikus korrasolekus veenduda, kuna see rooli mitukorda lahti ja kokkupanek on päris ajamahukas, eriteadmisi ja pisut uuemate autode
puhul ka spetsiaaltööriistu nõudev töö!
|
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 18.04.08 08:23
|
|
|
siinkohal siis hilinenud tänud Rocketile jahh,kes võttis vaevaks cc ära aktiveerida.
aga veel pole aega saanud hooba lammutada, nädalavahetusel on plaanis see ära teha,eks siis jagan inffi ka.praegu on ikka nii,et kord on ja ei ole,fix
nupp ei taha hästi töötada.
aga millega määrida ??
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 21.04.08 05:38
|
|
|
nagu lubatud,nädalavahetusega asi korda tehtud.ilmselt oli see hoob kuskil väga kaua kasutult seisnud.järjekordselt rool maha ja hoovastik
tuppa.kõigepealt ära nö.resume nupp ja siis väikse kruvikaga lahti need kaks koort hoova ümbert,siis saab välja sikutada lülitid koos
kontaktplaadiga.sellepärast tuleb see kuue otsaga pistik lahti keerata,et saaks juhet järgi anda.seest avanes ikka üsna kole pilt,kontaktplaat oli ära
"hallitanud".nuljovkaga sai selle jälle haljaks ja contaktcleaneriga veel üle,igaks juhuks tinutasin veel jootekohad ka üle. pärast mõtlesin pool
tundi kuidas ta kokku käis kuna lahtivõtmisel lagunes nii ruttu ära,kui ei
eksi siis seal sees oli mingi kaheksa erinevat vedru.aga lõpuks ta kokku sai ja nüüd töötab ideaalselt.
siit siis nõu neile,kes hakkavad cc külge pookima(vana hooba),esimese asjana kontrollida üle see cc hoob.
|
|
|