Deprecated: Implicit conversion from float 515148.00000000006 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Tugev kolks rooli keeramisel ?!?
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Tugev kolks rooli keeramisel ?!? (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 10186)
taritz
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Tallinn, Kiisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.0 S-Line 2005

postitati 08.05.13 19:02 Tsiteeri


Võibolla ka vedru pooleks või amort pole püstakusse piisavalt tugevalt kinni keeratud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 08.05.13 19:24 Tsiteeri


Käisin ja vaatasin üle roolivarda poldid ja selle nö. kahvli kinnituse roolilati küljes. Kõik olid kinni, kuid käega oli tunda rooli keeramise ajal, kuidas kahvli üks polt kergelt lõtkus( kuigi oli kõvasti kinni ja mutter ka veel all). Sai polt imevähe peale keeratud ja praegu jäi imekombel vait. Hästi ei usu, et nii suur müts sellest tekkis, kuid eks ole näha.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 08.05.13 19:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
Käisin ja vaatasin üle roolivarda poldid ja selle nö. kahvli kinnituse roolilati küljes. Kõik olid kinni, kuid käega oli tunda rooli keeramise ajal, kuidas kahvli üks polt kergelt lõtkus...


Selles võiski see kala peituda - seal ei tohiks mitte grammigi lõtku olla. Mis mutter seal all veel oli - ei saa hästi aru. Kuid vaata kinnitused kriitilise pilguga üle ja vajadusel uued poldid ning mutrid. Oleks tore, kui nii sellest probleemist vabaned :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 08.05.13 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
Käisin ja vaatasin üle roolivarda poldid ja selle nö. kahvli kinnituse roolilati küljes. Kõik olid kinni, kuid käega oli tunda rooli keeramise ajal, kuidas kahvli üks polt kergelt lõtkus...


Selles võiski see kala peituda - seal ei tohiks mitte grammigi lõtku olla. Mis mutter seal all veel oli - ei saa hästi aru. Kuid vaata kinnitused kriitilise pilguga üle ja vajadusel uued poldid ning mutrid. Oleks tore, kui nii sellest probleemist vabaned :)


Audi b4 on roolivarda puksist läbi polt, mis läheb keermesse ning polt on nii pikk, et altpoolt keeratakse veel kontramuter ka vastu , et asi kõvasti kinni puua. See pole kellegi isearetus, vaid tehasepoolt ettenähtud, kuid pingutamine peab toimuma õiges järjekorras. Esiteks polt kinni keerata ja siis mutter otsa kinni puua.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 09.05.13 06:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123

Audi b4 on roolivarda puksist läbi polt, mis läheb keermesse ning polt on nii pikk, et altpoolt keeratakse veel kontramuter ka vastu , et asi kõvasti kinni puua. See pole kellegi isearetus, vaid tehasepoolt ettenähtud, kuid pingutamine peab toimuma õiges järjekorras. Esiteks polt kinni keerata ja siis mutter otsa kinni puua.


Jup, nii on. Sai mõlemad õiges järjekorras kinni väänatud, eks ole näha kaua peab. :)


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 09.05.13 06:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123

Audi b4 on roolivarda puksist läbi polt, mis läheb keermesse ning polt on nii pikk, et altpoolt keeratakse veel kontramuter ka vastu , et asi kõvasti kinni puua. See pole kellegi isearetus, vaid tehasepoolt ettenähtud, kuid pingutamine peab toimuma õiges järjekorras. Esiteks polt kinni keerata ja siis mutter otsa kinni puua.


Jup, nii on. Sai mõlemad õiges järjekorras kinni väänatud, eks ole näha kaua peab. :)

Olid mulgi (noh tegelikult siis ikka autol) need lahti logisenud eelmisel suvel, kusjuures vahetult enne seda olin käinud sillakontrollis, kus palusin eraldi veel roolilatis lõtke otsida, siinkohal koha nime ei hakka avalikustama, elu eesmärk pole ju vaenlasi koguda, kuid küsiks jälle, mis toimub?


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.1% - SQL: 63.9%]