Tampz
huviline
Registreerunud 19.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.07 12:02
|
|
|
3B jagaja mahavõtmine
Et siis kuidas maha saada.... suht "mõnusasse" kohta see paigaldatud? Vaja halli andur ära vahetada aga ideed otsas kuidas jagajat maha saada?!?
KIIRE
Aitäh!
|
|
|
Lauri_T
huviline
Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,8T
|
postitati 07.03.07 13:57
|
|
|
Ega sul muud üle jää, kui eemaldad esiteks jagaja kaane koos küünla juhtmetega. Seejärel võtad kõige lühema 13 lehtvõtme ja pistad käe sisselaske
kolle alt jaga alla. Jagaja kinni ühe mutriga.. keerad selle lahti ja käes ta ongi. Ise tegin selleks lausa eraldi võtme (saagisin ühe võtme lihtsalt
pooleks) Enne jagaja eemaldamist oleks muidugi soovitatav märgid paika keerata.
|
|
|
Tampz
huviline
Registreerunud 19.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.07 15:29
|
|
|
Niih tänud õpetuse eest... täpselt nii see käibki + igasuguste voolikute ja juhtmete ja teab kõik mis veel takistavate asjaolude olemasolu, mis
"kergendavad" ühe lihtsa mutrikese lahtikeeramist 
Nüüd diagnostis ennustatud halli andur vahetatud, aga sädet ikka pole
Muidugi märkide järgi seda kokku ei pannud, vaid sai see jagaja rootori asukoht fikseeritud ja samamoodi tagasi pandud (peaks ju jääma õigesti???)
mõtteid kellelgi?
|
|
|
Lauri_T
huviline
Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,8T
|
|
IffB
huviline
Registreerunud 15.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 tq typ85 20v : cq 20vt
|
postitati 07.03.07 19:02
|
|
|
kas sellest väiksest pulkast mis hooratast puudu on sellest kaob säde ära ????
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.07 19:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: IffB
kas sellest väiksest pulkast mis hooratast puudu on sellest kaob säde ära ???? |
Mul pole meeles kas lauri autol sädet kontrollisime kuid nagu aru sain siis vist päris ära ei kao, süüde keeratakse 4 või 6 kraadi (ei mäleta täpselt
kumb oli) hilisemaks ning starteriga käima asja ei saa... tõmmates läheb.
Kõige lihtsam oleks sul leida keegi VAG-COM kaabliga ja see masinale järgi lükata... ilma selleta sa võidki seda viga otsima jääda, mittetööle
minemisel peaks seal alati viga sees olema.
|
|
|
|
IffB
huviline
Registreerunud 15.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 tq typ85 20v : cq 20vt
|
postitati 07.03.07 19:48
|
|
|
ega vist muud üle ei jää jah lihtsalt et kui süüde on hiline vöi varajane säde peaks ikka olema.deaknostis öeldi et hall andur on ära aga se sai uus
pandud aga sädet ikka ei ole.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 07.03.07 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: IffB
ega vist muud üle ei jää jah lihtsalt et kui süüde on hiline vöi varajane säde peaks ikka olema.deaknostis öeldi et hall andur on ära aga se sai uus
pandud aga sädet ikka ei ole. |
Sädeme ehk süütepaugu jaoks on viiepütasel 20v turbokal hoopis teine andur - andur, mis on mootori pööreteanduri kõrval Hallikas on puhtalt pritsemomendi ajastamiseks.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.07 20:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: IffB
ega vist muud üle ei jää jah lihtsalt et kui süüde on hiline vöi varajane säde peaks ikka olema.deaknostis öeldi et hall andur on ära aga se sai uus
pandud aga sädet ikka ei ole. |
Sädeme ehk süütepaugu jaoks on viiepütasel 20v turbokal hoopis teine andur - andur, mis on mootori pööreteanduri kõrval Hallikas on puhtalt pritsemomendi ajastamiseks. |
Seesama see Ü.S.S andur ongi ju, kui ikka mõtled neid välimuselt sarnaseid ja üksteise kõrval olevaid andureid hoorattalt infot saamas. Kas see võtab
siis süüte maha? miks masin siis tõmmates käivitub?
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 07.03.07 20:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: IffB
ega vist muud üle ei jää jah lihtsalt et kui süüde on hiline vöi varajane säde peaks ikka olema.deaknostis öeldi et hall andur on ära aga se sai uus
pandud aga sädet ikka ei ole. |
Sädeme ehk süütepaugu jaoks on viiepütasel 20v turbokal hoopis teine andur - andur, mis on mootori pööreteanduri kõrval Hallikas on puhtalt pritsemomendi ajastamiseks. |
Seesama see Ü.S.S andur ongi ju, kui ikka mõtled neid välimuselt sarnaseid ja üksteise kõrval olevaid andureid hoorattalt infot saamas. Kas see võtab
siis süüte maha? miks masin siis tõmmates käivitub? |
Nii ei oska öelda, vigasid/põhjuseid võib olla 110, lihtsaim on lugeda ajus pesitsevad vead üle - raudne ülevaade.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Lauri_T
huviline
Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,8T
|
postitati 08.03.07 07:09
|
|
|
Üks nendest anduritest mõõdab hooratta pöörlemise kiirust, teine ülemist surnud seisu. Kui Ü.S.S andus läbi on või pole enam seda pulka hoorattas,
siis keeratakse süüde 6 kraadi hilisesemaks. See aga ei tähenda et säde täiesti ära kaob... Starterist auto käima enam ei lähe, kuid läheb lükates...
sõita saab, kuid see on eriline nikerdamine. Olen ise sõitnud nii Haapsalust Pärnusse.
Kontrolli üle ka kõik pistikud, mis asuvad tühikäigu mootori juures kere küljes (peaks olema neli tk), tõmba nendelt kummi kate maha ja tsekka üle kas
kõik juhtmed on korralikult küljes. Vaata siis veel kriitilise pilguga üle kõik asjad, mida lahti võtsid jagaja eemaldamiseks.
Aja hooratas ja ülemine rihmaratas märkidesse ja kontrolli kas ka jagaja märgis on.
Kõige targem oleks muidugi kaabel järgi pista ja kontrollida veakoode.
|
|
|
Tampz
huviline
Registreerunud 19.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.07 08:28
|
|
|
Nüüd siis autol elu sees jälle 
Kui peale halli anduri vahetust käima ei läind, ei hakanud pikalt leiutama ja lohistasin tagasi diagnosti. Selgus et märgid olid ikkagi paigast ära.
|
|
|