Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 3B jagaja mahavõtmine (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2506)
Tampz
huviline



Registreerunud 19.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.07 13:02 Tsiteeri
3B jagaja mahavõtmine



Et siis kuidas maha saada.... suht "mõnusasse" kohta see paigaldatud? Vaja halli andur ära vahetada aga ideed otsas kuidas jagajat maha saada?!? KIIRE

Aitäh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_T
huviline

Avatar


Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,8T

postitati 07.03.07 14:57 Tsiteeri


Ega sul muud üle jää, kui eemaldad esiteks jagaja kaane koos küünla juhtmetega. Seejärel võtad kõige lühema 13 lehtvõtme ja pistad käe sisselaske kolle alt jaga alla. Jagaja kinni ühe mutriga.. keerad selle lahti ja käes ta ongi. Ise tegin selleks lausa eraldi võtme (saagisin ühe võtme lihtsalt pooleks) Enne jagaja eemaldamist oleks muidugi soovitatav märgid paika keerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tampz
huviline



Registreerunud 19.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.07 16:29 Tsiteeri


Niih tänud õpetuse eest... täpselt nii see käibki + igasuguste voolikute ja juhtmete ja teab kõik mis veel takistavate asjaolude olemasolu, mis "kergendavad" ühe lihtsa mutrikese lahtikeeramist :mad::D

Nüüd diagnostis ennustatud halli andur vahetatud, aga sädet ikka pole :( Muidugi märkide järgi seda kokku ei pannud, vaid sai see jagaja rootori asukoht fikseeritud ja samamoodi tagasi pandud (peaks ju jääma õigesti???)

mõtteid kellelgi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_T
huviline

Avatar


Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,8T

postitati 07.03.07 16:53 Tsiteeri


Mis moodi sa fikseerisid rootori asukoha... seal piisab vähesest eksimusest ja süüde vale. Soovitan lugeda läbi ka minu kunagised seiklused jagajaga ja muuga... ehk on abi http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=30051


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
IffB
huviline



Registreerunud 15.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 tq typ85 20v : cq 20vt

postitati 07.03.07 20:02 Tsiteeri


kas sellest väiksest pulkast mis hooratast puudu on sellest kaob säde ära ????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.07 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: IffB
kas sellest väiksest pulkast mis hooratast puudu on sellest kaob säde ära ????

Mul pole meeles kas lauri autol sädet kontrollisime kuid nagu aru sain siis vist päris ära ei kao, süüde keeratakse 4 või 6 kraadi (ei mäleta täpselt kumb oli) hilisemaks ning starteriga käima asja ei saa... tõmmates läheb.
Kõige lihtsam oleks sul leida keegi VAG-COM kaabliga ja see masinale järgi lükata... ilma selleta sa võidki seda viga otsima jääda, mittetööle minemisel peaks seal alati viga sees olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
IffB
huviline



Registreerunud 15.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 tq typ85 20v : cq 20vt

postitati 07.03.07 20:48 Tsiteeri


ega vist muud üle ei jää jah lihtsalt et kui süüde on hiline vöi varajane säde peaks ikka olema.deaknostis öeldi et hall andur on ära aga se sai uus pandud aga sädet ikka ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 07.03.07 21:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: IffB
ega vist muud üle ei jää jah lihtsalt et kui süüde on hiline vöi varajane säde peaks ikka olema.deaknostis öeldi et hall andur on ära aga se sai uus pandud aga sädet ikka ei ole.


Sädeme ehk süütepaugu jaoks on viiepütasel 20v turbokal hoopis teine andur - andur, mis on mootori pööreteanduri kõrval:P Hallikas on puhtalt pritsemomendi ajastamiseks.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.07 21:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: IffB
ega vist muud üle ei jää jah lihtsalt et kui süüde on hiline vöi varajane säde peaks ikka olema.deaknostis öeldi et hall andur on ära aga se sai uus pandud aga sädet ikka ei ole.


Sädeme ehk süütepaugu jaoks on viiepütasel 20v turbokal hoopis teine andur - andur, mis on mootori pööreteanduri kõrval:P Hallikas on puhtalt pritsemomendi ajastamiseks.

Seesama see Ü.S.S andur ongi ju, kui ikka mõtled neid välimuselt sarnaseid ja üksteise kõrval olevaid andureid hoorattalt infot saamas. Kas see võtab siis süüte maha? miks masin siis tõmmates käivitub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 07.03.07 21:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: IffB
ega vist muud üle ei jää jah lihtsalt et kui süüde on hiline vöi varajane säde peaks ikka olema.deaknostis öeldi et hall andur on ära aga se sai uus pandud aga sädet ikka ei ole.


Sädeme ehk süütepaugu jaoks on viiepütasel 20v turbokal hoopis teine andur - andur, mis on mootori pööreteanduri kõrval:P Hallikas on puhtalt pritsemomendi ajastamiseks.

Seesama see Ü.S.S andur ongi ju, kui ikka mõtled neid välimuselt sarnaseid ja üksteise kõrval olevaid andureid hoorattalt infot saamas. Kas see võtab siis süüte maha? miks masin siis tõmmates käivitub?



Nii ei oska öelda, vigasid/põhjuseid võib olla 110, lihtsaim on lugeda ajus pesitsevad vead üle - raudne ülevaade.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_T
huviline

Avatar


Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,8T

postitati 08.03.07 08:09 Tsiteeri


Üks nendest anduritest mõõdab hooratta pöörlemise kiirust, teine ülemist surnud seisu. Kui Ü.S.S andus läbi on või pole enam seda pulka hoorattas, siis keeratakse süüde 6 kraadi hilisesemaks. See aga ei tähenda et säde täiesti ära kaob... Starterist auto käima enam ei lähe, kuid läheb lükates... sõita saab, kuid see on eriline nikerdamine. Olen ise sõitnud nii Haapsalust Pärnusse.

Kontrolli üle ka kõik pistikud, mis asuvad tühikäigu mootori juures kere küljes (peaks olema neli tk), tõmba nendelt kummi kate maha ja tsekka üle kas kõik juhtmed on korralikult küljes. Vaata siis veel kriitilise pilguga üle kõik asjad, mida lahti võtsid jagaja eemaldamiseks.

Aja hooratas ja ülemine rihmaratas märkidesse ja kontrolli kas ka jagaja märgis on.

Kõige targem oleks muidugi kaabel järgi pista ja kontrollida veakoode.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tampz
huviline



Registreerunud 19.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.07 09:28 Tsiteeri


Nüüd siis autol elu sees jälle :cool:
Kui peale halli anduri vahetust käima ei läind, ei hakanud pikalt leiutama ja lohistasin tagasi diagnosti. Selgus et märgid olid ikkagi paigast ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 59.2% - SQL: 40.8%]