Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Viga leitud: Audi 200 20V (3B) enam ei käivitu (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 3022)
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.06 08:18 Tsiteeri
Viga leitud: Audi 200 20V (3B) enam ei käivitu



Probleemi algas kaduma läinud 0,5BARI rõhuga, sai seda tiba taga aetud ning veakoode loetud jne kuniks auto suri välja ja käima enam ei läinud. Veaks purunenud nukkvõll mis sai välja vahetatud ning auto käivitus uuesti, töötas ilma igasuguste probleemidetta ning sai mindud prooviringile, ca 2-3km sai sõidetud täiesti probleemivabalt ning siis miskil hetkel sai kolmanda käiguga tiba rohkem minna antud, rõhku umbes 1BARi peale ning masin suri äkitse maha, jõud kadus ning hoog hakkas raugema. Siduri lahutamine viis selleni, et masin suri välja, käik uuesti sisse ning sidur lahti läks uuesti selle suurema hoo pealt tööle kuid jõud täiesti puudus ning mingil määral nagu liikus täisgaasi peal. Sai teeäärde seisma jäädud ning starterist asi enam käima ei läinud. Tirisime ta garaazi juurde ära ning vaatasime uuesti mis veakoodid annavad, tekkinud oli uus kood ingnition timing sensor (niipalju kui kataloogist leidsin peaks see olema see anduri mis hooratta märgi vaatamise kohast tiba allpool on, seal kaks neid, üks see ingnition timing teine mootori pöörete või miski sellise andur), mis seal ikka sai teise hetkel seisva kuid enne sõitunud 200 pealt võetud mõlemad andurid ning need sinna pandud... ikka sama, asi ei käivitunud :(
Kütus tuleb, märgid on paigas, küünlad on kuivad? andurite pistikud üle kontrollitud... oskab keegi pakkuda mida veel kontrollima nüüd peaks? oma mõistus on täiesti otsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.06 08:41 Tsiteeri


jagaja ja selle hammasratas on OK?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_T
huviline

Avatar


Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,8T

postitati 26.07.06 08:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
jagaja ja selle hammasratas on OK?


Hammasratas täiesti OK (seal juba metallist hammasratas), jagaja enda kohta ei oska miskit öelda.
Halli andur peaks asuma jagaja sees? proovime nüüd selle välja vahetada, sest enne selle vea tekkimist hakkas ta kustkilt maalt näitama ka hallianduri viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 26.07.06 08:58 Tsiteeri


ei tea aga pakuks halli anduri probleemi.
või võlli peal keerlema pääsenud nukk võll
(lahtine nukk võll murdis kiilu ja keeras paigast )
Vpärast valgusta teisi ka saame targemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Lauri_T
huviline

Avatar


Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,8T

postitati 26.07.06 09:38 Tsiteeri


Nukkvõllil murdus ära aint viimene ots (aint jagaja poolne hammasratas) ja kõik märgid jäid paika. Uus nukk vahele ja kõik oli OK (2 kilomeetrit)... saan kohe uue jagaja ja eks proovin ära kas saan probleemist jagu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.06 13:06 Tsiteeri


Teise jagajaga sama jama, ikka ei käivitu asi. Sai nüüd küünal maha keeratud ning kontrollitud kas sädet üldse on (enne sai eeldatud, et säde on sest küünlad on täiesti kuivad) siiski mitte miskit sädet küünlale ei teki...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 26.07.06 13:12 Tsiteeri


need hooratta andrutite pistikud...ega neid kogemede ära ei vahetanud ?

aju swap ei teeks ka paha


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.06 13:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prr
need hooratta andrutite pistikud...ega neid kogemede ära ei vahetanud ?

aju swap ei teeks ka paha

Aju restarti tehtud mitmeid kordi, veakoode kustutatud jne... sellest kasu pole olnu, tuleb ikka sama veakood tagasi. Nüüd sai siis loogilist jadapidi edasi mindud ning kontrollitud kas alles on ikka too pulk mis nüüd sellele ingnition timing andurile infot annab... tutkit:P hooratta peal on ainult auk järgi ja pulka ennast pole. Mis seal ikka, starter maha ja seal sinna auku nael asemele :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 26.07.06 13:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Teise jagajaga sama jama, ikka ei käivitu asi. Sai nüüd küünal maha keeratud ning kontrollitud kas sädet üldse on (enne sai eeldatud, et säde on sest küünlad on täiesti kuivad) siiski mitte miskit sädet küünlale ei teki...


Olete 100% kindlad õiges nuka vända "ajastuses"? ... ise läbi eland sellise pisivea, kus nukk oli 360' valesti vända suhtes :D


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.06 14:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Teise jagajaga sama jama, ikka ei käivitu asi. Sai nüüd küünal maha keeratud ning kontrollitud kas sädet üldse on (enne sai eeldatud, et säde on sest küünlad on täiesti kuivad) siiski mitte miskit sädet küünlale ei teki...


Olete 100% kindlad õiges nuka vända "ajastuses"? ... ise läbi eland sellise pisivea, kus nukk oli 360' valesti vända suhtes :D

Nukka vahetades ei keeranud me motot vahepeal ringi, et see suht hetke töö oli ja korra sai ainult ülevalt rihm maha lastud ning seda nukka kergitatud, et teise kätte keti alt saaks ja uuesti tagasi, et suht kindel peaks olema see, et 360' valesti ta küll olla ei tohiks (kas üldse saabki olla? klapid pähe ei hakkaks käima?).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 26.07.06 14:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Teise jagajaga sama jama, ikka ei käivitu asi. Sai nüüd küünal maha keeratud ning kontrollitud kas sädet üldse on (enne sai eeldatud, et säde on sest küünlad on täiesti kuivad) siiski mitte miskit sädet küünlale ei teki...


Olete 100% kindlad õiges nuka vända "ajastuses"? ... ise läbi eland sellise pisivea, kus nukk oli 360' valesti vända suhtes :D

Nukka vahetades ei keeranud me motot vahepeal ringi, et see suht hetke töö oli ja korra sai ainult ülevalt rihm maha lastud ning seda nukka kergitatud, et teise kätte keti alt saaks ja uuesti tagasi, et suht kindel peaks olema see, et 360' valesti ta küll olla ei tohiks (kas üldse saabki olla? klapid pähe ei hakkaks käima?).


Ei hakka, lihtsalt asend, kus mõlemad klapid kinni peaks olema (töötakt), on aga klapid nn. overlap´is (väljalaske takti lõpp, sisselaske algus)

ASjast niipalju, et säde kaob ära juhul, kui mootori kolm andurit on paigast ära. Kuna te väntta ei kruttinud, jääb järgi ainult halli andur (tõenäoliselt on ka see teil õieti paigas :)
Selline pisike võimalus ka, et rpm ja asendiandur on saanud mingi metallpuru omale külge.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.06 15:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulkASjast niipalju, et säde kaob ära juhul, kui mootori kolm andurit on paigast ära. Kuna te väntta ei kruttinud, jääb järgi ainult halli andur (tõenäoliselt on ka see teil õieti paigas :)
Selline pisike võimalus ka, et rpm ja asendiandur on saanud mingi metallpuru omale külge.

Nu needsamad kaks andurit on teise masina pealt ära proovitud ning nende endi viga olla ei saa. Aga kuna hooratta küljest on puudu selle asendianduri jaoks olev pulk ning VAG-COM sellesama anduri vea annab siis me arvame, et sealsamas see jama ongi.
Hallianduri viga ka olla ei saa kuna jagajat proovisime ka teist juba ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 26.07.06 17:52 Tsiteeri


Nu vot, mul jäi tõenäoliselt su tekstis kahe silma vahele, et tihvt puudu :D
2112 (Blink Fault Code), VAG1551/2 Fault Code Number 00514 Timing (62 degrees BTDC) reference sensor Flywheel pin damaged/missing, Mis-located Sensor, flywheel pin, distributor hall sensor out of adjustment


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kirsa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 26.07.06 18:09 Tsiteeri


Kui see pulk puudu siis käima ei lähe ja annabki täpselt sellise vea, kuigi andurid ise terved.
Mu 200-l oli täpselt sama viga, tekitasin ise sinna selle pulga ja asi korras:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=16213&pid=200934


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 26.07.06 18:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
...(enne sai eeldatud, et säde on sest küünlad on täiesti kuivad) siiski mitte miskit sädet küünlale ei teki...


Kuna aju juhib ka pihusteid, siis võib arvata, et bensiini peale ka ei anta, kui andurisignaalid puudu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.06 20:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Nu vot, mul jäi tõenäoliselt su tekstis kahe silma vahele, et tihvt puudu :D
2112 (Blink Fault Code), VAG1551/2 Fault Code Number 00514 Timing (62 degrees BTDC) reference sensor Flywheel pin damaged/missing, Mis-located Sensor, flywheel pin, distributor hall sensor out of adjustment

Kuskohast sellise pikema jutu veakoodi kohta leiab?

Igatahel jah, selline asi vaatas sealt siis meile vastu:

http://www.hot.ee/ranzranz/200/puudutift.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 26.07.06 20:28 Tsiteeri


Aiai, Ranz, SJM ´i peab olema peas 2.2T omanikul! :D


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.06 20:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Aiai, Ranz, SJM ´i peab olema peas 2.2T omanikul! :D

Krt miks ma ise küll selle peale ei tulnud... otsin neid krt teab kuskohast :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 26.07.06 20:36 Tsiteeri


Aaa ja siis veel SELLINE abimees pane "kõrvataha" ;)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.06 20:41 Tsiteeri


Väga asjakohane link :D sai lausa arvutisse ära salvestatud kui kunagi peaks miskil põhjusel too leht ära kaduma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri_T
huviline

Avatar


Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,8T

postitati 31.07.06 08:20 Tsiteeri


Infoks siis veel niipalju, et viga oli tõesti selles puuduvas metallpulgas. Sai siis see ära vahetatud (uskuge see ei olnud lihtne töö) ja auto taas käima läkski. Sõita sain seekord lausa üle 100 km ja siis lahkus see pulk sealt uuesti. Nüüd tuleb maha võtta ka käigukast ja üles otsida see vidin, mis palju kuja tekitab (ehk siis jagaja kinnitus mutter, mis mingil ime kombel hooratta vahele oli sattunud)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 09.08.06 20:15 Tsiteeri


Infoks juurde. Lisaks pandud pulk oli nagu ära sulanud... selline plönn oli temast sinna veel alles jäänud ainult. Kasti maha võttes mitte midagi sealt välja ei pudenenud... et täpselt ei teagi miks jama juhtus ikkagi. Sai siis hooratas viidud ehimeti kus öeldi kohe ära, et seda pulka nemad välja puurima küll ei hakka :P puuriti hoopis teistpoolt vastu ning lükati see jupike sealt ära välja. Nüüd kuna esimesed katsed seda ära puurida olid läinud luhta oli augu mõõt juba 4,5mm lastigi sinna paras auk ning sisse läks pinguga 5mm pulk.
Veel kindel pole kuid kohe kohe peaks auto uuesti häält tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri_T
huviline

Avatar


Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,8T

postitati 10.08.06 07:57 Tsiteeri


Selleks korraks siis õnneks teema ammendunud, kuid alles võiks selle siia jätta küll. Infoks lihtsalt, kui kellegil peaks veel taolist probleemi tekkima. Auto aga nüüd taas sõidukorras :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 70.6% - SQL: 29.4%]