Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 15.01.14 11:13
|
|
|
Cabrio mudelitähise split
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Julgen tugevalt vastu vaielda, sest keretüüpi ei anta mitte sildade ehituse, vaid kere järgi - esisild on B4-ja oma. Siis võiks kõiki, kuni 94 aasta
toodetud B4-jasid liigitada B3-e alla, kuna sillad on ju sarnased. Sama lugu on B5 sillad vs. B6-e ja B7-me omad. Kah sisuliselt sama lugu ja väga
sarnased, kuid siiki uus kere ja ehitus. Nii sisu kui ka välimus ikka väga paljudes detailides uus ja B3-e alla Cabriot liigitada on küll väga vale ja
ülekohtune. B4-jal viidi ka näiteks kütusepaak põhja alla, mis B3-e puhul oli istme taga. Seda siis peamiselt selleks, et Avant mudelit saaks tootma
hakata, kuid põhjuseid oli kindlasti veel. Cabrio on otsast lõpuni B4, kuid oma ehituse eripära tõttu laenati detaile B3-e pealt juurde.
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_80 | Vaata tervikpilti,
mitte ainult ühte silda. Sinu definitsiooni järgi peaks siis B5 olema ka B4 sest tagumine sild on neil sama, kuigi ees on kogu elu teistsugune.
B4 tagumise silla arendamise ei tinginud ainult Avant mudeli ehitamine vaid platformi ühtlustamine, eesmärgiks oli tekitada lahendus kus esivedulise
ja nelivedulise põhjad oleksid samad - odavam ja lihtsam tootmine kui kahe erineva kere korraga liinil koostamine. B3 ja B2 mudelitel olid sedaani
kered esivedulise ja nelivedulise korral alates tulemüürist erinevad, B4 kerest edasi on põhjad sisuliselt samad, seda on ka tõestanud päris mitmed
esivedulise universaali neliveduliseks ehitamise projektid.
Minu B3 väide põhineb sellel, et toode millest Cabrio arendati on esiveduline Coupe Typ89, sellel on ka paak põhja all erinevalt tavalisest B3
sedaanist.
Saan täitsa aru, et Cabrio omanikuna on raske seedida mudeli B3-ks olemist, sama mure on ka faceliftitud Coupe omanikel kes järjepidevalt B4-ks oma
autot liigitavad.
Tsitaat: | Wikipedia Audi 80 artikkel millele viitasid
Together with the saloon, Audi produced a B4-based estate, the Audi 80 Avant, and a convertible, the Audi Cabriolet, which was largely based on the B3
Coupé. |
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 15.01.14 11:22
|
|
|
Cabrio mudelitähise split
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry_R
Zoig, 8G on arusaadav, aga mis see 7 veel on? Või Kuits, oli sul näpukas ja 7 oli mõeldud kaldkriipsuna 8G ja B4 vahel? | See võib
olla näpukas, aga ei pruugi. Täpset seletust numbrile 7 ma hetkel pakkuda ei oska. Võimalus on, et see "7" tähistab keretüüpi, ELSA arvates on
Cabrio "8G7".
Sarnasena on C4 Sedaan "4A2" ja Avant "4A5", B4 sedaan "8C2" ja Avant "8C5", Coupe on "8B3"
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 15.01.14 11:27
|
|
|
Cabrio mudelitähise split
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
...
B3 ja B2 mudelitel olid sedaani kered esivedulise ja nelivedulise korral alates tulemüürist erinevad, B4 kerest edasi on põhjad sisuliselt samad, seda
on ka tõestanud päris mitmed esivedulise universaali neliveduliseks ehitamise projektid.
... |
B5 puhul siiski on tagasilla kinnitused nagu öö ja päev esivedusel ja quattrol. Sellest tingitult ka on kere tagumine osa erinev neil ju. Kui B4 puhul
ehk tõesti on mõni auk keermestada ja ehk mõni kinnitus juurde keevitada ja sama ka B6 ja edasi, siis B5 puhul põhja lõikamata ja uut tükki asemele
keevitamata ei pääse ju?
Läheb küll esialgsest teemast välja, aga nagunii juba OT.
EDIT:
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
...
Sinu definitsiooni järgi peaks siis B5 olema ka B4 sest tagumine sild on neil sama, kuigi ees on kogu elu teistsugune.
... |
Täiesti OT, aga kui nüüd võtta arvesse, et B4 puhul on võimalik tagasilla vahetus (esivedu->nelivedu) ja esivedusel B4-l ja B5-l tagasillad on
samad (loen jutust välja nii), kas siis B5-le B4 quattro tagasild alla ei sobi?
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 15.01.14 11:29
|
|
|
Cabrio mudelitähise split
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Sinu definitsiooni järgi peaks siis B5 olema ka B4 sest tagumine sild on neil sama, kuigi ees on kogu elu teistsugune.
Saan täitsa aru, et Cabrio omanikuna on raske seedida mudeli B3-ks olemist, sama mure on ka faceliftitud Coupe omanikel kes järjepidevalt B4-ks oma
autot liigitavad.
|
Mitte minu definitsioon, vaid Sina ju defineerisid B4 Cabrio B3-e alla tagasilla põhjal, mitte mina.
Mõtetu on selle üle vaielda, kui ka Audi ametlik mudelinimetus on Audi Cabriolet 8G7 B4. Pannes kõrvuti B3 sedaani, B4 sedaani ja nende vahele Cabrio,
siis kere on 95% ikka B4, mtte B3 - mida aasta edasi, seda rohkem - ka sisu poolest. Tuled nii ees, kui ka taga - tiivad, kapott, iluvõre, stanged,
mootorivalik, ukselingid, peeglid, küljeliistud - seda nimekirja võiks väga pikaks ajada, mis on Cabriol B4-jast ja mitte B3-est. Samas vastupidi on
see nimekiri kordi lühem. Ainult tagasild ei määra kerekoodi.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 15.01.14 12:00
|
|
|
Cabrio mudelitähise split
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
B5 puhul siiski on tagasilla kinnitused nagu öö ja päev esivedusel ja quattrol. Sellest tingitult ka on kere tagumine osa erinev neil ju. Kui B4 puhul
ehk tõesti on mõni auk keermestada ja ehk mõni kinnitus juurde keevitada ja sama ka B6 ja edasi, siis B5 puhul põhja lõikamata ja uut tükki asemele
keevitamata ei pääse ju?
Läheb küll esialgsest teemast välja, aga nagunii juba OT. |
Minule teadaolevalt on B4q tagasild samasugune kui B5q oma, esiveduline on ka oma olemuselt sarnane. Amordi kinnitused kere külge on samad B4
esivedusel ja quattrol, sellejärgi julgeks arvata, et nad on ka B5 peal sarnased. Pole esivedulist B5 õnneks pidanud sellise pilguga vaatama,
võimalik, et seal on siiski esivedulisel amordi kinnitused teistsuguseks tehtud. Kui järgmine kord enda autol põhja satud vaatama siis proovi leida
tagumiselt raamilt nelivedulise sillatala kinnitusaugud, B4 mono peal olid need olemas kuigi keermestamata ja mastiksi alla peidetud.
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Täiesti OT, aga kui nüüd võtta arvesse, et B4 puhul on võimalik tagasilla vahetus (esivedu->nelivedu) ja esivedusel B4-l ja B5-l tagasillad on
samad (loen jutust välja nii), kas siis B5-le B4 quattro tagasild alla ei sobi? | Loogiliselt võttes *peaks* sobima, kui just pole tehtud väikeseid mugandusi kinnituse paigutuses või muudes mõõtudes.
Olemuselt on ju B5q ja B4q tagasillad samad.
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Mitte minu definitsioon, vaid Sina ju defineerisid B4 Cabrio B3-e alla tagasilla põhjal, mitte mina. | Just, sest tagasild ongi see
mis B3 ja B4 platformi eristab. Esisild, nagu juba räägitud on, on neil isenditel sama, seega puhtalt selle järgi ei ole mõtet liigitada. Vaata ikka
tervikut.
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Mõtetu on selle üle vaielda, kui ka Audi ametlik mudelinimetus on Audi Cabriolet 8G7 B4. | Voh seda paberit tahaks ka näha. Palun
postita siia.
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Pannes kõrvuti B3 sedaani, B4 sedaani ja nende vahele Cabrio, siis kere on 95% ikka B4, mtte B3 - mida aasta edasi, seda rohkem - ka sisu poolest.
Tuled nii ees, kui ka taga - tiivad, kapott, iluvõre, stanged, mootorivalik, ukselingid, peeglid, küljeliistud - seda nimekirja võiks väga pikaks
ajada, mis on Cabriol B4-jast ja mitte B3-est. Samas vastupidi on see nimekiri kordi lühem. Ainult tagasild ei määra kerekoodi.
| Pannes külili või lausa katusele B3 Coupe (miks sa pakkusid sedaani üldse, jutt on ju Coupe-st?), B4 sedaani ja
nende vahele Cabrio, siis näed, et sillaosa on B3 Coupe ja Cabrio peal sisuliselt sama, B4 on tagant erinev.
Autole külge polditavat tilulilu pole siia mõtet tuua, muidu jõuame lõpuks järeldusele et 2000a Cabrio on RS2, sest luuptuled ja stangesisesed
suunad-udukad on neil samad.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 15.01.14 13:01
|
|
|
Cabrio mudelitähise split
Typ 89/8A – B3; Audi 80/90 (1987–1992)
Typ 89Q – B3; Audi 80/90 quattro (1987–1992)
Typ 8B – B3; Audi Coupé (1989–1996); Audi S2 (1991–1996)
Typ 8C – B4; Audi 80 (1992–1995); Audi RS2 Avant (1994–1996)
Typ 8G – B4; Audi Cabriolet (1991–2000)
Coupe on tõesti B3, aga Cabrio on B4 - tee või tina, aga nii on.
Tarmo poolt taasviidatud lingil on samuti liigitatud Cabriolet B4 sektsiooni, mitte B3-e omasse - Coupe seevastu mõlemasse. Ka Coupe muutus mingi hetk
ikka rohkem B4-ja sarnaseks, kuid Cabrio on seda algusest peale olnud.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 15.01.14 13:03
|
|
|
Cabrio mudelitähise split
Millisest Audi AG dokumendist sa selle välja kaevasid? Palun postita siia ka.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.14 13:06
|
|
|
Cabrio mudelitähise split
With the 1988 model year, a new two-door Coupé was introduced in Europe, known internally as the Typ 8B; basically a typ 89 saloon with a
shortened wheelbase, modified rear suspension and a new front suspension system that previewed what was to come in the B4 Audi 80. It came
with the 115 PS (85 kW; 113 bhp) 2.0E as well as the 10-valve and 20-valve 2.3E engines. It later served as a basis for the B4 Coupé and
Cabriolet (Typ 8G). These models dropped the "80" appendage and were simply known as Audi Coupé and Audi Cabriolet. Because of the heavy
re-engineering involved in the cabriolet version, this model was essentially carried on until the year 2000, long after the other B3 models had been
replaced by B4 and even B5 vehicles.
Ja selles B4 alajaotuses on kirjas:
Together with the saloon, Audi produced a B4-based estate, the Audi 80 Avant, and a convertible, the Audi Cabriolet, which was largely based
on the B3 Coupé.
Ja tegelikult on B4 lihtsalt facelift B3. Lepi sellega.
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 15.01.14 13:08
|
|
|
Cabrio mudelitähise split
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Millisest Audi AG dokumendist sa selle välja kaevasid? Palun postita siia ka. |
Ma ei pea midagi Sulle tõestama - hoopis Sina peaks tõestama, et ei ole B4 - tagasilla ehitus ei ole alust panev väide, kui kõik ülejäänud on B4-jale
omane. See on sama tark väide, et Su A6 ei ole A6, vaid on Audi 100.
Kui varem ülesse ei leia vahepeal Cabrio kallal nokitsema lähen, siis teen auto raamatu sellest osast Sulle koopia, kus see kirjas on - seal lehel ka
VIN kood jms. mis ei jäta võimalusi teisiti arvamiseks.
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Ja tegelikult on B4 lihtsalt facelift B3. Lepi sellega. |
See ei ole mulle mingi üllatus - ma tean seda ja pole millegagi leppida, kuid mõte jääb siiski samaks. Samamoodi, nagu B7 on suuremat sorti B6-e
facelift, on ta siiski B7 - samuti on suure facelifti läbi elanud B3 siiski B4.
Tarmo tõi ka sisuliselt selle fakti välja:
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
It later served as a basis for the B4 Coupé and Cabriolet (Typ 8G). |
Katsun selle raamatu saada või mõne muu dokumendi leida, et sellele lõputule vaidlusele saaks joone alla tõmmata
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 15.01.14 13:16
|
|
|
Cabrio mudelitähise split
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Ma ei pea midagi Sulle tõestama - hoopis Sina peaks tõestama, et ei ole B4 - tagasilla ehitus ei ole alust panev väide, kui kõik ülejäänud on B4-jale
omane. |
Et oleks raskem!
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.14 13:24
|
|
|
Cabrio mudelitähise split
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
See on sama tark väide, et Su A6 ei ole A6, vaid on Audi 100.
|
Eeee... ise ka aru saad, mida sa nüüd võrdlesid?
A6 ja 100 on mõlemad C4. Sina üritad hetkel vaielda, et B3-l põhinev Cabrio on tegelikult tehniliselt B4.
Ja see tsitaat: It later served as a basis for the B4 Coupé and Cabriolet (Typ 8G).
Siin käib see B4 Coupé kohta, mitte Cabrio, Cabrio kohta käib see sulgudes olev märge. Proovi kaasa mõelda, kui midagi loed.
Ahjaa, võtsin riiulist selle raamatu:
Siit leidsin sellise lehe (tabeli pealkiri on "Audi models 1965-2009, with selected engine sizes", seega ära hakka targutama teemal: "aga seal ei
ole 2,6 mootorit üldse kirjas, seega ei saa see õige olla"):
Ja vältimaks vaidlusi teemal "raamatu pädevus ja objektiivsus":
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 15.01.14 14:46
|
|
|
Cabrio mudelitähise split
Lõppkokkuvõttes on Cabrio nii või naa täiesti omaette auto ja kas ta on B4-ja välimusega B3 või siiski pigem ikkagi B4 ei oma lõppkokkuvõttes mitte
mingisugust tähtsust - see on kõigest üks number. Kõik need põhjaalused tugevdused, pikem pagasiluuk koos piduritulega, minu auto puhul S2 stange
jne., mis ainult Cabriole omane on, teevad sellest täitsa omamoodi ja omaette isendi.
Oluline on see, et see on üks kuradima kena pill ja peale kogu seda vaidlust ja Cabrio teemasse veel rohkem süvenemist, tahaks juba jälle sõitma minna
sellega. Auto raamatusse piilun küll uuesti, et kas siis oma väiteid kinnitada või nõustuda Tarmoga. Nagu ka foorumis ennem korduvalt mainitud, siis
pika arutelu ja vaidluste tulemusel saab ka ükskord tõde selgeks.
Seniks päikest ja erinevalt geko omanikest ootan juba kevadet
|
|
|
ktarkmeel
huviline
Registreerunud 10.01.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.03.14 17:48
|
|
|
Kas keegi seletaks lahti mida tähendavad osade mudelite taga tähistused cc,cs jne?
Google kahjuks mulle vastust ei andnud.
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 21.03.14 17:56
|
|
|
Lühendid tähendavad B2 puhul varustustaset, millest CS on vist kõige kõrgem. CC ja SC tähendust ei tea, aga GL oli ka mingi ekstra kroomiga variant.
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
k2rpman
huviline
Registreerunud 30.01.06
Asukoht: Kurtna/Tln
Kasutaja on eemal
Auto: C5 Allroad 4.2 V8
|
postitati 20.09.19 20:46
|
|
|
Natuke teistlaadi küsimus. Aga ehk õige teema.
Kust võiks leida audide tootmisarvud.
Huvitaks just c5 allroad 4.2
Ise leidsin mingi nr mis vist tundub loogiline.
2700 + natuke peale isendit valmistatud ?
Võiks see reaalne olla
V8 Allroad
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |
|