pikk33
huviline
Registreerunud 26.01.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.07 16:27
|
|
|
1,9TDI mootor ei lähe soojaks
autok siis A6 1,9TDI 81kw. kas on kellelgi kogemusi sellel alal, et linnavahel liigeldes mootori temp. üle 60-70kraadi ei tõuse. kohapeal töötades ära
üldse loodagi et tembi näiduk liiguks. aga salongi sooja õhku puhub. aga maanteel sõites seier tõuseb ilusti 90. rewal autost öeldi et see normaalne.
aga kas ikka on?
|
|
|
Nicko
huviline
Registreerunud 14.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9TDi
|
postitati 26.01.07 18:25
|
|
|
Ma olen värske diisliga sõitja (ei tea diiselmootorite eripärasid kommenteerida), aga sama mootoriga A4 käitub mul ka täpselt nii nagu kirjeldasid.
|
|
|
f.
huviline
Registreerunud 27.12.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.07 18:42
|
|
|
Mul on audil sama mootor ja ütleks, et läheb uskumatult hästi soojaks, olen igati rahul! Mootori temp kõigub küll linnasõidul alla normi kuid salongis
on täiega takent sees. Kliima on pikal sõidul max 20 kraadi peal sest muidu läheb palavaks.
|
|
|
|
CarlosSQ
huviline
Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 Avant TDi
|
postitati 26.01.07 18:45
|
|
|
täiesti normaalne, et diisel mootoriga auto talvel soojaks ei lähe.
mida uuem auto seda sitamini automootor sooja töödab, kuna kõik energia läheb otse rattasse.
uutel autodel on selline probleem lahendatud lisa "soojamotoriga" vms. st seda, et kui auto talvel käima paned hakkab ka kohe sooja tulema.
nii, et külmetage edasi!
There's lots of spirit in everyone!!!
|
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.07 01:20
|
|
|
Mul oli autole paigaldatud lisaklapiga termostaat mis vaikselt sooja radikasse lasi (saksas paigaldatud)Klõpsumine oli kuulda kui voolikuid
pigistada.Radika ülemine osa läks soojaks enne töötemperatuuri saavutamist.
Kui ülemine voolik ja radika ülaosa enne töötemperatuuri soojad siis termostaadiga mingi jama.
Pärast vahetust nüüd ok.
|
|
|
CarlosSQ
huviline
Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 Avant TDi
|
postitati 27.01.07 09:24
|
|
|
ma kunagi lootsin ka termostaadi vahetusele, kuid see ei aidanud, ei aidanud ka papp radikaees.
There's lots of spirit in everyone!!!
|
|
|
|
Ivoonu
huviline
Registreerunud 25.10.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Shadow vt750c
|
postitati 27.01.07 09:43
|
|
|
Mul tõstis termostaadi vahetus temperatuuri 80 kraadilt 87 kraadini ja püsib ilusti soe, seda ka siis kui väljas oli -20.
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 27.01.07 12:55
|
|
|
Termostaadi vahetus üldiselt aitab.
|
|
|
resnick
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal
Auto: B4 '93
|
|
f.
huviline
Registreerunud 27.12.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.07 09:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: CarlosSQ
täiesti normaalne, et diisel mootoriga auto talvel soojaks ei lähe.
mida uuem auto seda sitamini automootor sooja töödab, kuna kõik energia läheb otse rattasse.
uutel autodel on selline probleem lahendatud lisa "soojamotoriga" vms. st seda, et kui auto talvel käima paned hakkab ka kohe sooja tulema.
nii, et külmetage edasi! |
Pole põhjust külmetada, ka 80-ga nagu näha. TDI soojendus
|
|
|
|