Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1,9TDI mootor ei lähe soojaks (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2626)
pikk33
huviline



Registreerunud 26.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.07 16:27 Tsiteeri
1,9TDI mootor ei lähe soojaks



autok siis A6 1,9TDI 81kw. kas on kellelgi kogemusi sellel alal, et linnavahel liigeldes mootori temp. üle 60-70kraadi ei tõuse. kohapeal töötades ära üldse loodagi et tembi näiduk liiguks. aga salongi sooja õhku puhub. aga maanteel sõites seier tõuseb ilusti 90. rewal autost öeldi et see normaalne. aga kas ikka on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Nicko
huviline



Registreerunud 14.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1,9TDi

postitati 26.01.07 18:25 Tsiteeri


Ma olen värske diisliga sõitja (ei tea diiselmootorite eripärasid kommenteerida), aga sama mootoriga A4 käitub mul ka täpselt nii nagu kirjeldasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
f.
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.07 18:42 Tsiteeri


Mul on audil sama mootor ja ütleks, et läheb uskumatult hästi soojaks, olen igati rahul! Mootori temp kõigub küll linnasõidul alla normi kuid salongis on täiega taškent sees. Kliima on pikal sõidul max 20 kraadi peal sest muidu läheb palavaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
CarlosSQ
huviline

Avatar


Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 Avant TDi

postitati 26.01.07 18:45 Tsiteeri


täiesti normaalne, et diisel mootoriga auto talvel soojaks ei lähe.
mida uuem auto seda sitamini automootor sooja töödab, kuna kõik energia läheb otse rattasse.
uutel autodel on selline probleem lahendatud lisa "soojamotoriga" vms. st seda, et kui auto talvel käima paned hakkab ka kohe sooja tulema.

nii, et külmetage edasi!


There's lots of spirit in everyone!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.07 01:20 Tsiteeri


Mul oli autole paigaldatud lisaklapiga termostaat mis vaikselt sooja radikasse lasi (saksas paigaldatud)Klõpsumine oli kuulda kui voolikuid pigistada.Radika ülemine osa läks soojaks enne töötemperatuuri saavutamist.
Kui ülemine voolik ja radika ülaosa enne töötemperatuuri soojad siis termostaadiga mingi jama.
Pärast vahetust nüüd ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
CarlosSQ
huviline

Avatar


Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 Avant TDi

postitati 27.01.07 09:24 Tsiteeri


ma kunagi lootsin ka termostaadi vahetusele, kuid see ei aidanud, ei aidanud ka papp radikaees.


There's lots of spirit in everyone!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ivoonu
huviline



Registreerunud 25.10.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Shadow vt750c

postitati 27.01.07 09:43 Tsiteeri


Mul tõstis termostaadi vahetus temperatuuri 80 kraadilt 87 kraadini ja püsib ilusti soe, seda ka siis kui väljas oli -20.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 27.01.07 12:55 Tsiteeri


Termostaadi vahetus üldiselt aitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
resnick
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal

Auto: B4 '93

postitati 27.01.07 21:50 Tsiteeri


Mul sama mootoriga Passat üheks liikuriks. Termostaat samuti ilusti vahetatud ja käitub mootor täpselt samamoodi.
Termostaadi vahetuse vajadus näha just diisli puhul külmadega maanteel sõites, kui korras termostaadiga peaks mootori temperatuur ilusti 90 kraadi juurde kerkima. Kui ei kerki, siis termostaat, kas lõunamaadele kohaselt soojema temperatuuri oma või ei tööta korralikult.
Korralike külmadega antud diisliga linnavahel mootori- ja turbosäästlikult liigeldes ei ole ka enda kogemuste kohaselt erilist lootust, et mootori temperatuuri 90 kraadi juures näed. Foori all seistes silmaga näha näidiku langust :). Aga see-eest on säästlikkus tasakaalustavaks faktoriks.
Ja kes tahab sooja diislit ka külmade ilmadega - soovitaks plokisoojendust. Isegi ilma salongipuhurita on vahe märgatav. Säästab mootorit ja endal ka soojem koheselt. Endal ka salongipuhur paigaldatud - kütab salongi päris korralikult soojaks ja akende jääst puhastamine ka võõras mure. :P


276
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
f.
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.07 09:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: CarlosSQ
täiesti normaalne, et diisel mootoriga auto talvel soojaks ei lähe.
mida uuem auto seda sitamini automootor sooja töödab, kuna kõik energia läheb otse rattasse.
uutel autodel on selline probleem lahendatud lisa "soojamotoriga" vms. st seda, et kui auto talvel käima paned hakkab ka kohe sooja tulema.

nii, et külmetage edasi!


Pole põhjust külmetada, ka 80-ga nagu näha. TDI soojendus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.5% - SQL: 68.5%]