Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Milline jõuallikas on A6le kõige optimaalseim? (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 7099)
Gr
huviline



Registreerunud 04.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.06 09:48 Tsiteeri


Sinu valikust kindlasti 2.8, kuid atm ja quattrona võib tunduda veidi nõrk 1750kg jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.06 13:18 Tsiteeri


Kas 2,7T või 4,2 tuleks valida. Viimane ilmselt töökindlam, pikka aega suht sarnasena tootmises olnud.

PS Mis aastal tuli 4,2 40 klapiline variant ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.12.06 14:30 Tsiteeri


Optimaalset küsiti tegelikult, mitte maksimaalset. Ronige oma V8-ga vokkide seljast maha, sõitke vahelduseks linnas nädal aega mõne ~50 kW vabalthingava dislaga ja saate aru, et saab ka sellega kõik sõidud tehtud. Tõsi, igasse tühimikku ei saa end toore jõuga sisse pressida ja nii kiirelt teiste vahel nõeluda, aga saab hakkama küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 29.12.06 14:59 Tsiteeri


Saab hakkama muidugi, aga see ei ole ka optimaalne. Üldsegi on optimaalsus väga isiklik teema - minule näiteks käib diiselmootori hääl rohkem ajudele kui bensumootori suurem küttekulu. Samuti meeldib mulle jõuline moment madalatel pööretel rohkem kui järsku selga laksav boost. Aga see on ainult minu isiklik arvamus. Igal ühel on omad eelistused vastavalt maitsele, kogemustele, rahakotile jne. Selle teema ainus tulemus saab olla see, et mis mootor tundub kõige suuremale hulgale inimestele optimaalne. Sama hästi oleks võinud polli teha, mitte arutelu teema. Kokkuvõttes ei pruugi see tulemus teema algataja jaoks nagunii mitte mingit pointi omada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bazarre
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2,8 1999(sodi), Ford Focus08 STW Ghia

postitati 03.01.07 14:07 Tsiteeri


Ah mis jutt, et lahja. Ise pole küll 4.2 proovinud ja kui aus olla siis lennukit päris vaja pole. Enda A6 2.8 Q 142kw liigub päris hästi ja möödasõidud on nauditavad. Kui liiga ära harjub, siis tuleb vahetevahel mõnda lahjemat proovida ning kohe on enda oma roolis taas naeratus näol :)
Keskmiseks kütusekuluks on 12,8l. Võiks olla vähem aga sõidurõõm teeb selle tasa:) Pool aastat sõidetud ja rahul!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 03.01.07 14:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Saab hakkama muidugi, aga see ei ole ka optimaalne. Üldsegi on optimaalsus väga isiklik teema - minule näiteks käib diiselmootori hääl rohkem ajudele kui bensumootori suurem küttekulu. Samuti meeldib mulle jõuline moment madalatel pööretel rohkem kui järsku selga laksav boost. Aga see on ainult minu isiklik arvamus. Igal ühel on omad eelistused vastavalt maitsele, kogemustele, rahakotile jne. Selle teema ainus tulemus saab olla see, et mis mootor tundub kõige suuremale hulgale inimestele optimaalne. Sama hästi oleks võinud polli teha, mitte arutelu teema. Kokkuvõttes ei pruugi see tulemus teema algataja jaoks nagunii mitte mingit pointi omada...


Aga oled sa sõitnud 530d bmw ga seal kül aru ei saa et sa sõidad diisliga ja jõudu on ka päris piisalvalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tom
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw

postitati 03.01.07 14:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Optimaalset küsiti tegelikult, mitte maksimaalset. Ronige oma V8-ga vokkide seljast maha...


Ega jah, siin foorumis on varsti juba enamus sellise jalaraskusega, et alla 200kw-st ei soovita enam keegi. Ning 4.2Q ja 2.8Q kütusekuluvahe on reaalsuses ikkagi suurem, kui eelpool väljatoodu. Samuti liigub see 2.8Q täiesti piisavalt tavasõitude tarbeks ning kui lahjaks hakkab jääma on kuhugi edasi ka suunduda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 03.01.07 14:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: syo
Aga oled sa sõitnud 530d bmw ga seal kül aru ei saa et sa sõidad diisliga ja jõudu on ka päris piisalvalt.

Olen sõitnud (ämmal-äial ka selline 2003.a) ja pean bemmi kolmest diislit üldse üheks parimaks diiselmootoriks. Kahjuks ei ole sellest infost Audi A6 mootorite teemas suuremat tolku. Aga muidu on Audi-bemmi-MB V8 diislid ka kõik väga vinged, aga kasutatuna soetamiseks ja Eestis müüdava naftaga sõitmiseks tunduvad sellised high-tech mootorid (muutuva geomeetriaga turbod, vesi-õhk vahejahutid, palju igasugu andureid) veidi kahtlased...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raivu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW

postitati 03.01.07 23:26 Tsiteeri


Kui minna teema algataja juurde tagasi ja rääkida ikkagi audidest, siis mina oman ka 1,8T 110kW esiveolist C5 kerega audit ja olen täitsa rahul. Sõidetud on sellega pool aastat, nii linnas kui maanteel. Sõidan normaalselt, ehk siis ei talla suurt midagi, kuigi vahel ikka proovin ka, et ämblikud õhufiltri kojasse võrku ei punuks. Linna kuluks olen saanud min. 9,8 ning max 12,4 kuid tavaliselt jääb 10,2 keskmiseks kuluks. Siis kui pool sõitudest kuus on maanteel, siis keskmiseks jääb 8,4. Seda olen mõõtnud reaalselt tankimisest - tankimiseni kui ka kompuuter näitab sama. Arvestades seda, et eelmine auto mis mul oli A6 2,6 110kW esiveoline C4 kerega, on vahe ainult maanteel möödasõidul natuke tunda V6-e kasuks. Kuigi kilovatte on samapalju, annab tunduvalt suurema ökonoomsuse ikkagi praegune 1,8T.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 58.7% - SQL: 41.3%]