Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 20 W-sed parktuled (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 2285)
joe80
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,8Tq, Volkswagen Passat 2,0 B3 Syncro

postitati 19.12.06 17:14 Tsiteeri
20 W-sed parktuled



Mõni aeg tagasi nägin juhuslikult pirnivitriinis, et müügil on 20 W-sed parktulede pirnid. Küsisin müüjalt, et kas pirnipesad ära ei sula, aga vastust ei saanud.
Äkki kellelgi on juba paigaldatud need pirnid ja oskab kommenteerida.
Eesmärk parktulesid vahetada on energia kokkuhoid 20 W vs. 55 W. Pidid olema peaaegu sama valged, kui lähituled(seda oskas müüja küll öelda)

Ette tänades!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 19.12.06 17:23 Tsiteeri


No jaga rohkem infot- mis tootja pirnid või kus pakuti.

Ise olen näinud vist Osram'i 5W halogeene, mis peaksid olema nii heledamad kui ka pikema eaga kui tavalises 5 watised. Nende letihind Autopartneris oli ca 100 eeku tykk, mis tundus minu jaoks sellel hetkel ühtpidi kallis ja lisaks olid nad minu arust sinise kattega, oleks tahtnud tavalisi, s.t. siis valgeid/kollakaid. Kui uuesti valiku ees oleksin, siis kaaluksin neid alternatiivide puudumisel küll.

Ja need sinu 20 watised peaks siis ka halogeenid olema, et lähituledega heleduses võistelda ...


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 19.12.06 19:42 Tsiteeri


Tundub, et sellised pirnid oleks ehk päevatuledeks sobilikud. Millisesse pessa nood pirnid mõeldud olid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 19.12.06 19:54 Tsiteeri


mu eelmine 4 rattaline sõber oli juba tehases saanud need halogeenpargid mis maksid mälu järgi 86 eeku tk automaailmas...
jutt heledusest mis teed peaks valgustama on illusioon loomulikult, mõelge kus asub parktule pirn ja kuidas reflektor ta kiiri peaks teele suunama.
energiakokkuhoid? kuskohas, kui lülitad sisse oma lähituled nagu on nõue, siis näen ma hoopis suuremat tarbimist.

PS! proovime mitte tagumiku kaudu hambaid ravida ja kasutame autos pirne mis selleks ette nähtud, jääb vähemaks mõistatusi miks mõni asi maha põles või miks kompu segast peksab!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
joe80
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,8Tq, Volkswagen Passat 2,0 B3 Syncro

postitati 19.12.06 20:09 Tsiteeri


Osram´i halogeenid nad ongi ja 20 W.
Sobivad parktulede pessa.
Müügil Võrus "Kagu-Sell" kaupluses 35 EEK-u tükk.


erki.t-le: Need pirnid POLE mõeldud pimedaga sõitmiseks, vaid päeval ja siis Sa ei näe isegi kaugtulede valgust teele paistmas. Energia kulu ON väiksem, sest tulede lülitus kangil on kolm asendit "VÄLJAS", "PARKTULED" ja "LÄHI/KAUGTULED". Kui valits on keskmise asendis põlevad ainult PARKTULED ja see 20 W-ne pirn, mitte lähitule 55 W-ne pirn, seega energia kokkuhoid on u. 63,6 %.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 19.12.06 20:54 Tsiteeri


megaluumenist ostsin viimati(no ytleme aasta tagasi) 25kr/tk. kasutanud neid umbes 5-6a. kui on metall reflektor ja metall pesa, ainult siis tasub panna.

5W - kasutatakse tihti lae(koht)valgustites.
6W - w210 "punnsilm" originaalis gab.tul. sees.(sokkel tiba teine)
10W
15W
20W

viimasel kolmel silmaga vahet ei tee, aga temperatuuris küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 19.12.06 20:55 Tsiteeri


Ja 20W'ist samasuguse sokliga Osramit ei tohiks siiski olemas olla, suurim on 16W, mis kindlasti parktule pessa ei mahu:


http://www.gooparts.com/learn/new_parts/200603/img/28.jpg

Ju siis mingi nii uus asi, et kataloogidest W5W pirnidega samast kategooriast pole võimalik leida.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
joe80
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,8Tq, Volkswagen Passat 2,0 B3 Syncro

postitati 19.12.06 21:21 Tsiteeri


Mõnele küsimusele leidsin küll vastuse.
Nimelt mu Audil on ilmselt ära vahetatud pirnipesad, sest sinna lähevad BA9S sokkliga pirnid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 19.12.06 21:51 Tsiteeri


Tsitaat:
erki.t-le: Need pirnid POLE mõeldud pimedaga sõitmiseks, vaid päeval ja siis Sa ei näe isegi kaugtulede valgust teele paistmas. Energia kulu ON väiksem, sest tulede lülitus kangil on kolm asendit "VÄLJAS", "PARKTULED" ja "LÄHI/KAUGTULED". Kui valits on keskmise asendis põlevad ainult PARKTULED ja see 20 W-ne pirn, mitte lähitule 55 W-ne pirn, seega energia kokkuhoid on u. 63,6 %.


palun too mulle välja liiklusseaduse punkt mis ütleb, et valgel ajal sõidavad autod vaid parktuledega ja pimedal lähi- / kaugtuledega! lisaks juhin tähelepanu, et koos ka sinu auto kang lülitab lähi ja kaugtulesid vaid KOOS parkidega !!!

PS! mida sa selle hirmsa koguse kokkuhoitud energiaga teed?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
joe80
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,8Tq, Volkswagen Passat 2,0 B3 Syncro

postitati 19.12.06 22:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Tsitaat:
erki.t-le: Need pirnid POLE mõeldud pimedaga sõitmiseks, vaid päeval ja siis Sa ei näe isegi kaugtulede valgust teele paistmas. Energia kulu ON väiksem, sest tulede lülitus kangil on kolm asendit "VÄLJAS", "PARKTULED" ja "LÄHI/KAUGTULED". Kui valits on keskmise asendis põlevad ainult PARKTULED ja see 20 W-ne pirn, mitte lähitule 55 W-ne pirn, seega energia kokkuhoid on u. 63,6 %.


palun too mulle välja liiklusseaduse punkt mis ütleb, et valgel ajal sõidavad autod vaid parktuledega ja pimedal lähi- / kaugtuledega! lisaks juhin tähelepanu, et koos ka sinu auto kang lülitab lähi ja kaugtulesid vaid KOOS parkidega !!!

PS! mida sa selle hirmsa koguse kokkuhoitud energiaga teed?



LIIKLUSEESKIRI
16. peatükk
TULEDE KASUTAMINE

§178. Sõidu ajal peavad mootorsõidukil põlema lähi-, ääre- ja numbrituled. Trammil peavad sõidu ajal põlema lähi- ja ääretuled. Haagisel peavad sõidu ajal põlema ääre- ja numbrituled. Valge ajal võib lähitulede asemel kasutada päevatulesid.

§179. Kaugtulesid võib kasutada sõidul pimeda ajal või halva nähtavuse korral.

Kaugtulesid ei tohi kasutada, kui:
1) tee valgustus tagab nähtavuse vähemalt 300 meetri ulatuses;
2) vastutulevale sõidukile ollakse lähemal kui 300 meetrit;
3) need hakkavad valgustama ees sõitvat sõidukit;
4) need võivad pimestada teist liiklejat, kaasa arvatud tee läheduses liikuva vee- või raudteesõiduki juhti; viimast ei tohi pimestada ka raudteeülesõidukoha ees edasisõidu võimalust oodates.

Kui möödasõidu ajal ollakse piisavalt lähedal ees liikuvale sõidukile, võib möödasõidu kavatsusest anda märku kaugtulede lühiajalise vilgutamisega.

EI pea sõitma päeval lähituledega, võib ka päevatuledega ning pole ju öeldud et parktuled ei või olla päevatuled (seda muidugi siis, kui nad on piisavalt valged, mida 20 W-sed kahtlemata on).

(lisaks juhin tähelepanu, et koos ka sinu auto kang lülitab lähi ja kaugtulesid vaid KOOS parkidega)
Sellest jutust ei saa küll aru?

Kokkuhoitud energiaga säästan akut ja genkat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 19.12.06 22:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: joe80
Mõnele küsimusele leidsin küll vastuse.
Nimelt mu Audil on ilmselt ära vahetatud pirnipesad, sest sinna lähevad BA9S sokkliga pirnid.

just neid ma silmas pidasin, kasutasin neid mersul. pole kordagi miilits midagi öelnud ega ka ülevaatusel.

http://www.wassersport-profi.de/images/600227.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
joe80
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,8Tq, Volkswagen Passat 2,0 B3 Syncro

postitati 19.12.06 22:36 Tsiteeri


Täpselt neid mõtlesin minagi, aga Audile nad originaalis siiski ei sobi, minule aga küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 19.12.06 22:44 Tsiteeri


PEACE :) ma ei taha vaielda, teeks siin oma segasest jutust lihtsalt kokkuvõtte.

kui probleeme ei tule siis kasuta aga... kuigi päevasõidu tulede all seadusandlik võim siiski mõtleb midagi muud kui parktuld olgu ta 5 või 25 W... tõenäoliselt probleeme ei tule siiski täidesaatva võimuga.

kangist sedavõrd, et kui ma kangutan ta asendisse parktuled siis põlevad 2 hõõguvat 5w silma seal ees. kui edasi sikutan asendisse lähituled, siis lisaks parkidele süttivad ka lähituled... lülitades nüüd kaugtuledele, jäävad endiselt ka lähi ja parktuled põlema.

mina olen rumal inimene ja ei proovi olla targem ei insenerist kes on sinna ette näinud 5w pirni mingil põhjusel ega ka seadusandlikust võimust kes palub kasutada kas lähi bõi päevasõidutuld. lisaks hoolin ma piisavalt ka kaasliiklejatest ja ei proovi originaalitseda udu vms tulede kasutamisega.

meil on lihtsalt erinevad seisukohad ja arusaamad, me ei jõua seega iial konsensusele, võime argementeerimise lõpetada ja rahus edasi elada.

vabandan veelkord oma offtopic teemat ja soovin edu modifitseerimisel.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 20.12.06 08:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: joe80
LIIKLUSEESKIRI
16. peatükk
TULEDE KASUTAMINE

§178. Sõidu ajal peavad mootorsõidukil põlema lähi-, ääre- ja numbrituled. Trammil peavad sõidu ajal põlema lähi- ja ääretuled. Haagisel peavad sõidu ajal põlema ääre- ja numbrituled. Valge ajal võib lähitulede asemel kasutada päevatulesid.


Kokkuhoitud energiaga säästan akut ja genkat.

Ääretuli ei muutu sinna võimsama pirni paigaldamisel päevatuleks. Seaduse järgi saaksid vähegi norijamalt miilitsalt trahvi kätte. Koonerdamine pole kokkuhoid, eriti sellise koha peal. Kui Sa mu autol oma 20W gabariitidega külje maha sõidaksid, oleksid automaatselt kohe ka süüdlane, kuna ma väidaksin, et Su auto pole tehniliselt korras ja ma lihtsalt ei näinud seda. Ära tegele pornoga ja investeeri see raha parem mujale.

PS. Kui kaua Su auto aku 20W parktuledega tee äärde jäetuna vastu peab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.06 08:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
kangist sedavõrd, et kui ma kangutan ta asendisse parktuled siis põlevad 2 hõõguvat 5w silma seal ees. kui edasi sikutan asendisse lähituled, siis lisaks parkidele süttivad ka lähituled... lülitades nüüd kaugtuledele, jäävad endiselt ka lähi ja parktuled põlema.

Täistuledega pooltuli enam ei põle, täistuledega süttib täistule hõõgniit ja kustub pooltule oma. Proovi pimedas järgi, tõmba kang vilgutus asendisse, sel juhul põlevad mõlemad hõõgniidid ja nüüd lülita täistuled, valugusvihus on vahe näha kohe.
Pakun, et see kokkuhoid millele siin viitad ei ole suurt teab mis kokkuhoid... seda vahet ei näe/tunne mitte mingisuguse otsaga :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri2
huviline



Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 80

postitati 20.12.06 08:39 Tsiteeri
aga venemaal



ei pea ühtki tuld põlema päevasel ajal. Seal nädalake liigelda ja on aru saada, miks on vaja EREDAT tuld ka päeval. Lihtsalt ei ole näha ühtlaselt mudaseid ilma tulede või 'väljamaa tuuningtuledega' kihutavaid šigulle.
'väljamaa tuuningtulede' all mõtlen ma siin venemaal äärmiselt poppe siniseid numbrilaudada külge käivaid pisikesi tulesid, mis näevad ääretult seksikad välja ja teevad sinist valgust ka :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 20.12.06 08:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranzTäistuledega pooltuli enam ei põle, täistuledega süttib täistule hõõgniit ja kustub pooltule oma. Proovi pimedas järgi, tõmba kang vilgutus asendisse, sel juhul põlevad mõlemad hõõgniidid ja nüüd lülita täistuled, valugusvihus on vahe näha kohe.


jah, kui tegemist on H4 pirniga, nagu ilmselt ka teema algataja autol...
kuna minu auto on veerenud välja vabriku ukse vahelt tuledega kus on pooltuli H7, udutuli H1 ja kaugtuli minu mälus ka H7, siis lähtusin muidugi sellest mis omale kõige tuttavam ehk oma auto tuledest...
sorry...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
olc
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.06 09:23 Tsiteeri


Ma pole veel näinud et lähi ja kaug tuli põlex korraga. siis olex ninaesine nii valge et kole ja kaugtulest vähe kasu.
omal on ka lähi ja kaug h7, põlevad nad siiski igayx ettenähtud kangi asendis mitte korraga
Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
jah, kui tegemist on H4 pirniga, nagu ilmselt ka teema algataja autol...
kuna minu auto on veerenud välja vabriku ukse vahelt tuledega kus on pooltuli H7, udutuli H1 ja kaugtuli minu mälus ka H7, siis lähtusin muidugi sellest mis omale kõige tuttavam ehk oma auto tuledest...
sorry...



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 20.12.06 09:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olc
Ma pole veel näinud et lähi ja kaug tuli põlex korraga. siis olex ninaesine nii valge et kole ja kaugtulest vähe kasu.
omal on ka lähi ja kaug h7, põlevad nad siiski igayx ettenähtud kangi asendis mitte korraga

Enamikul xenonlähituledega autodel (kui pole bixenon) jäävad lähituled koos kaugetega põlema. Luuptuledega A4 ja A6 korral sama asi ka hõõglambiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.06 10:48 Tsiteeri


Samas mis vahet seal on kas:
a) on need 20 W pargi pirnid;
b) mingi SAABi süsteem et päeva tuli on kauge ja lähitulede niit jadas;
c) pinge madaldus nagu Fordil;
d) pinge lang juhtmetes lülitites nagu Audi vanematel mudelitel stokis on;)
Kui asjad enam vähem sama heledad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 20.12.06 10:53 Tsiteeri


Vahe on selles, et parktuli EI OLE päevatuli - seda võib sulle öelda kes tahes seadusesilm.

Täiesti ehtsad päevatuled leiab aga näiteks Audi praeguste mudelite ninalt - enamusel on seal sees 21W pirnid (nagu suunatules) või siis mingi LEDidega erilisem lahendus.

Ja tõepoolest enamusel autodest, kus lähituled on luuptehtikas teostatud, jäävad need põlema koos kaugtuledega - uutel autodel on sama asja veelgi laiemalt harrastama hakatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 20.12.06 13:12 Tsiteeri


kusjuures juba teema pealkiri 20W PARKTULED annab nagu aimu, et teema püstitaja proovib laveerida seaduse ääremail, andes omale aimu, et tema autol on nad siiski PARKTULED mille valgusviljakuse kasv ei muuda nende funktsiooni ega nime. PARKTULED nad on seni olnud ja PARKTULEDEKS ka jäävad... on lihtsalt veidi heledamad PARKTULED kui nad olema peaks.

minu meelest case closed ja mees teab mis mees teeb. kui tehtud ja mõned kuud kasutatud, eks siis võiks teema algataja ka pajatada kuidas kohalik konstaabel ta autotehnilistesse uuendustesse suhtus! ja järgmise aasta jooksul ARK TÜV tulemused avalikustada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
joe80
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,8Tq, Volkswagen Passat 2,0 B3 Syncro

postitati 20.12.06 15:37 Tsiteeri


Ma ei proovigi veenda, et kõik kasutage nüüd neid pirne. Tahtsin vastust küsimusele, et kas kellelgi on pandud need pirnnid ja kas pirnipesale liiga ei tee.
Täna nägin oma silmaga VW Vento peal, kuidas see pirn valgustab. Ütleme nii, et pimedas nendega ei näe mitte sõita, aga reflektori valgustab ära peaaegu nii, nagu lähituligi.
Mis siin ikka vaielda, kes tahab võib vahetada, kes ei taha ei vaheta.

Minugi pärast case closed, aga kui ma selle eest trahvi saan, siis kirjutan sellest kindlasti!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.9% - SQL: 56.1%]