hamza
huviline
Registreerunud 02.10.02
Asukoht: tallinn, vanalinn
Kasutaja on eemal
Auto: Yamaha YZF 750 R
|
postitati 20.10.03 09:12
|
|
|
ägedad kellad
Multo n korduvalt küsitud Audi Coupe kellade põhjasid.
Ehk siis:
http://www.hoochimama.ee/mart/audi
Seal ripuvad üleval kellade põhjad pdf-formaadis nii 220-ni spidodele kui 200-ni spidodele.
Soovitan: laske need välja trükkida Jajaa koopiakeskuses ja laske need sealsamas lamineerida. Laminaat peaks kindlasti matt olema!
Terv,
Mart @ no licence until sept 2004
hamZa @ Yamaha YZF 750 R
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 20.10.03 10:17
|
|
|
Kas trükialune meedia (paber) peaks ka mingi eriline olema või soovitad tavalist kontori A4? Ma just nädal tagasi proovisin oma masinale sama
tehnoloogiaga teha (värvilaseril), kuid kahjuks jäi see tagantvalgus peale orig numbrilaudade eemaldamist nii ebaühtlane, et panin hetkel originaalid
tagasi. Kasutasin veidi paksemat paberit ja lamineerimist. Võibolla oleks parem trükkida kilele ja siis lamineerida? Lõpptulemus peaks just selline
selge ja piimjas jääma.
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 21.10.03 20:43
|
|
|
tere
kas äkki sa ei saa sebida ka kusagilt audi 100 le vana sisu ka selliseid põhjasid??
mul on ilma tahokatta kell on hetkel aga võib olla ka tahaokaga??????????????????
|
|
|
|
rmx
huviline
Registreerunud 11.05.03
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: avensis
|
postitati 22.10.03 10:11
|
|
|
kui saaks valge kellade tausta b3-le....
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 23.10.03 15:59
|
|
|
tre
nu jah aga midagi loogilist ma sealt ei leidnud kas keegi teab kas äkki reklaami firmad ei tegele sellega??
on äkki tuttavaid?
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.10.03 08:12
|
|
|
Piisava koguse $$$ eest kindlasti tegelevad. Samas lammutama pead armatuuri ikkagi ise ja orig. põhjad neile skännimiseks viima.
Odav lahendus on teha kleebised ja need vanadele peale kleepida. Numbrid tuleks sel juhul kujundada kontuuridena (seest tühjana), et nad pimedas
jätkuvalt helendaks. Pealtvalgus ei jää siiski eriti stiilipuhas.
Parem lahendus on vanad mustad põhjad valgete läbipaistvatega asendada ning luua lisalampide või LED'ide abil ühtlane tagantvalgustus.
|
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 24.10.03 21:18
|
|
|
nojaa a kus sa võtad need valged läbipaistvad???
|
|
|
ryblik
huviline
Registreerunud 21.07.03
Asukoht: Göteborg, Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel autotu
|
postitati 13.01.04 14:53
|
|
|
Kontakteeruge lendoravaga...ta teeb teile ägedad kellad valmis vaadake
alguse poole
C.R.E.A.M.
|
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 04.08.04 10:38
|
|
|
vana teema küll, aga tuli suhtselt hea idee.
et teha valgustsu sis selle helendava fooliumiga, on küll kallim aga tulemus peaks ka parem olema. kõigepealt lõikad paraja suurusega tüki valmis, st
siis näiteks spidoka suuruse. ja sis prindid laserprinteriga numbrid kile peale(mitte fooliumi) ja sis viskad kõigepealt selle fooliumi sinna plaadi
peale ja sis kile ka vel peale.
öösel peaks suht norm olema, aind kallim on se värk, põhimõtselt väiksead kellad mis on üksteisele lähemal saab ühe kilega lahendada.
kiled ja inverter on tevalos müügil, inverter ise oli vist midagi 100 eeku ja kile ka midagi nii.
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 04.08.04 12:17
|
|
|
Ja kuidas sa lahendad valguse ühtlase levimise probleemi, kuna pirnid on kindlates kohtades? Sinu idee ei ole uus, oleme proovind. Proovisime ka
hajutada valgust. Rõve jäi.
|
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 04.08.04 12:27
|
|
|
mis viisil originaal valgetel on asi lahendatud ?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.08.04 12:36
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja laur
vana teema küll, aga tuli suhtselt hea idee.
et teha valgustsu sis selle helendava fooliumiga, on küll kallim aga tulemus peaks ka parem olema. kõigepealt lõikad paraja suurusega tüki valmis, st
siis näiteks spidoka suuruse. ja sis prindid laserprinteriga numbrid kile peale(mitte fooliumi) ja sis viskad kõigepealt selle fooliumi sinna plaadi
peale ja sis kile ka vel peale.
öösel peaks suht norm olema, aind kallim on se värk, põhimõtselt väiksead kellad mis on üksteisele lähemal saab ühe kilega lahendada.
kiled ja inverter on tevalos müügil, inverter ise oli vist midagi 100 eeku ja kile ka midagi nii. | Mõtled mingit
elektroluminestsentskilet vms? Sel juhul võiks tõesti orig. pirnid ahju visata.
Tsitaat: | Esialgne postitaja A 90
mis viisil originaal valgetel on asi lahendatud ? | Orig. valged S-mudelite kellad ei helenda öösel täiskuudena, helendavad ainult
numbrid.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 05.08.04 06:27
|
|
|
Tsitaat: |
Mõtled mingit elektroluminestsentskilet vms? Sel juhul võiks tõesti orig. pirnid ahju visata
|
yep just, EL light panels for backlighting on selle asja nimi sis tevalos. olen lugend oigast saksa saite casemoddingu kohta, seal on kasutatud seda
displayde tasutavalgustuseks, jja seal kutsuti seda folie vms.
fooliumid ise sis siin mügil : http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store.cgi?artnr=75-563-35&lng=est#
suurem tük on midaig 300 eeku
inverter 180 või 190 eeku: http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store.cgi?artnr=75-559-56&lng=est
vw foorumis juba arutasin asja, avastasime selle et selle kile eluaeg on 1000h, 20kraadi ja 100v juures. uurin vel asja, kas se on migni minimaalne
vms, ja kuidas ta üldse ilmastikule vastu peab.
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 05.08.04 06:36
|
|
|
Tsitaat: |
vw foorumis juba arutasin asja, avastasime selle et selle kile eluaeg on 1000h, 20kraadi ja 100v juures. uurin vel asja, kas se on migni minimaalne
vms, ja kuidas ta üldse ilmastikule vastu peab. |
kus või mis otstarbeks seda kile muidu kasutatakse ?
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 05.08.04 06:52
|
|
|
mm igast displayde ja värkide tasutavalgustsuseks, tead käekelladel ja osadel lauakelladel on ka selline, illumineeroitud valgus või mis iganes ta on
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.08.04 08:43
|
|
|
Mul on maal alles mu esimene arvuti Sharp PC-7000.
Sellel on ka selline paneel taustvalgustuseks (nagu ilmselt ka kõikidel passiivmaatriksekraaniga läpparitel).
3-4 sellist paneeli olen ma omal ajal selle kõigi läpakate esiisaga ka kaasa saanud. Kunagi oligi endal mõte neid autos taustvalgusena kasutada, kuid kuna ma katsetamise ajal paneeli minevast toitejuhtmest parajalt särtsu
sain, jõudis mulle kohale, et need ei saa kuidagi 12 või vähem volti nimipingega olla ja jätsin asja katki.
Selle sinaka/halli värvuse tekitab LCD, vabas õhus helendab pingestatud paneel täiesti valgena. Pingestamata on roosa.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 05.08.04 09:04
|
|
|
hmm, päris huvitav, sellega saks vist isegi tahhoka ja spido ühe kilega ära lahendada. valge oleks ju ka päris norm. lihtsam varjant oleks mingi
sinine kile ette visata. saab vist mingi helesinise. jmh, 12v asemel peaks seal 100v olema a kui selle paneeli koos inverteriga kätte saab sis oleks täidsa ok, kokkuhoid missugune. eluiga peaks tal ka ikka
olema kui ta ni kaua vastu juba pidand on. ma jäin mõtlema nüd et mis asi tft monitorides kasutusel on?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.08.04 09:31
|
|
|
Paneel on päris suur jah, iseasi, kui hästi ta lõigatav on. Kontaktid on ainult ühes servas, nii et mitmeks osaks ei saa vist seda hästi jagada.
Inverter on kuskile emaplaati integreeritud ja seda ilmselt sealt mõistlikul kujul eraldada ei saa. Pealegi ei taha antiikset eset lõhkuma hakata.
Kasutaksin hoopis kaasas olnud tagavarapaneele.
TFT-des on aktiivmaatriks ehk ei filtreerita taustvalgust, vaid iga värvuspunkt põleb vajadusel iseseisvalt.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 05.08.04 12:01
|
|
|
nujah, nendele tagavarapaneelidel invereterit ei ole kaasas onju? sellle saab tevalost osta vajadusel sis. ma ei mõtlendgi seda kaheks tükiks lõigata,
vaid lõikad sinna tahhoka ja spido ühes tükis nagu. keskelt jätad väikse jupi alles.
|
|
|