Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Käivituse ja küttekulu seos? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1505)
kemmu
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 SE 91.a

postitati 25.09.06 08:24 Tsiteeri
Käivituse ja küttekulu seos?



Tere!
Probleem järgmine: Audi 80 1,8 S monopritsega. Nimelt juhtub siis vahepeal suvalisel ajal et ei taha käima minna. Vahepeal töötab nädal aega ilusti ja siis korraga lööb sellise vea. Siis peab kütust peale pumpama pedaaliga ja alles siis peale pikka käiamist läheb tööle. Kui tööle läheb siis tundub et ainult 2 pütti töötavad ja rapub ja väriseb mis kole. Ja peale 10 sekki siis hakkavad kõik ilusti tööle. Ja kui tänaval või maanteel sõita siis hakkab ka kakkuma kui gaasi vajutada ja kütusekulu on ka 10 sajale. Ostsin uue lamda anduri aga see ei muutnud midagi. Panin uue bensufiltri ka ikka ei midagi. Vist on aeg minna monopritse kallale aga seal ise suurt oma käega ju seadistada ei anna?
Oskab keegi mingit nõu anda?
Tänud ette


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 25.09.06 16:42 Tsiteeri


Annaks jumal et õlipump saba ei hakka andma. Enne pumba lepingu lõppemist hakkasid mul samasugused sümptomid pihta sest reduktsiooniklapp lakkas vahepeal funkamast. Rõhk ei jõudnud klappe lahti lükata ja asi läks megavaevaliselt käima. Ja rappus mis kole. Samas mõni hommik käivitus nagu kell ... aga ära arva nüüd kohe et selles võiks viga peituda. Lihtsalt kirjutasin selle mis minuga juhtus. Lihtsalt kaunis sarnased sümptomid. Ja ka mul katkus tänu sellele. Seega annaks jumal et viga muus oleks :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 25.09.06 17:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Annaks jumal et õlipump saba ei hakka andma. Enne pumba lepingu lõppemist hakkasid mul samasugused sümptomid pihta sest reduktsiooniklapp lakkas vahepeal funkamast. Rõhk ei jõudnud klappe lahti lükata ja asi läks megavaevaliselt käima. Ja rappus mis kole. Samas mõni hommik käivitus nagu kell ... aga ära arva nüüd kohe et selles võiks viga peituda. Lihtsalt kirjutasin selle mis minuga juhtus. Lihtsalt kaunis sarnased sümptomid. Ja ka mul katkus tänu sellele. Seega annaks jumal et viga muus oleks :)

Kütusepumpa mõtlesid ikka?
Mul ühel mitteaudil oli ka sama jama, aga too oli hargpritse. Monopritsel see pumbake annab minumeelest 0,8...1,2 bar survet ja see on hargpritsega võrreldes suht väike surve.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 25.09.06 17:29 Tsiteeri


Pidasin siiski silmas õlipumpa. Kui see ei löö enam korralikult siis käivitub megaraskelt. Klapid ei avane ning mootor ei jõua end enam käima tõmmata :) Siinkohal siis selle teemaline link mille ise kunagi siia postitasin kui jamad olid ... leiad selle SIIT


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janno114
huviline



Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 3,6 1991

postitati 25.09.06 18:21 Tsiteeri


klappe avab siiski nukkvõll, kui õlisurve kaob tuleb sisse lihtsalt jube tiksuv hääl. alustada tuleks ikka lihtsamast, küünlad, juhtmed, jagaja kaas, rootor. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kemmu
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 SE 91.a

postitati 26.09.06 09:11 Tsiteeri


Lamda andur uus, bensufilter uus, küünlad uued, juhtmeid pole õnnestund proovida sest audi 100 juhtmed ei sobind :P aga kolmanda küünlajuhtme peal oli jagaja juures väikest sädet korraks märgata. Jagaja kaane võtsin maha ja liivapaberiga puhastasin klemmid ära. Seal jagaja kaane sees klemmide juures oli tahmane ring. Ei tea mis see tähendab. Ja seda ka et õhupuhastaja oli natu õline seest, kuigi olin varem täiesti puhtaks teind. Üks sepp ütles et starter ka jupsib :) Sest 1 korra andis pendex üle :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
janno114
huviline



Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 3,6 1991

postitati 26.09.06 09:27 Tsiteeri


kui juba juhtme juures märkad sädet siis vaheta nad kohe välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kemmu
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 SE 91.a

postitati 04.10.06 08:52 Tsiteeri


Nii probleem on praeguseks lahendatud. Tuli välja et temperatuuri andur oli vale ja see oli süüdi kaivitamises, mis vahel ei õnnestunud :P
Ostsin uued küünlajuhtmed ja jagaja kaane ja rootori, ning kakkumine jäi ka ära. Loodan et bensukulu ka väheneb :P
Tänud kõigile aitajatele


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 26.1% - SQL: 73.9%]