Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Voldemar Kolga, ära räägi autodest (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1704)
tanel13
huviline



Registreerunud 12.08.06
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Q

postitati 13.08.06 16:09
Voldemar Kolga, ära räägi autodest



Mind ajas marru Voldemar Kolga mula Autolehes (02.08) hobujõust - mida rohkem hobujõude, seda ohtlikum inimene, üle 200 hj auto omanik peab maksma kindlustust 20k aastas jne... Ma sooviks, et Kolga teeks väikese testi. Möödasõit rekkast (70km/h) lörtsisel teel. Valida on 2 auto vahel Suzuki Alto 0,9 ja A8 Q 4.2. Ühesõnaga minu point on selles, et mõni inimene laseb kaks pauku sampat ja kobib juba võõrast tissi mõni mees joob liitri viina aga räägib ikka asjalikku juttu - milles siin autod süüdi on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 13.08.06 16:10


Olen nõus sinu arvamusega...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 13.08.06 16:43


ma ei saa lihtsalt aru. peab ikka kadedus olema et sellist jama aetakse.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 13.08.06 17:23


Suzuki Altoga pole võimalik lörtsisel teel niisamagi sõita...möödasõitudest rääkimat:P. Aga jah suht ila osatakse ajada ikka


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Maitz
huviline



Registreerunud 02.05.04
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.08.06 17:37


Mõni on ikka väikse kiiksuga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 13.08.06 18:46


Ma mõtlesin peale selle lolli jutu lugemist et ma enam autolehte ei osta. Esimese hooga mõtlesin et kirjutan autolehte aga poleks suutnud arvatavasti nii ilusti kirjutada et ära oleks trükitud. Igas lehes on mingi kõva tuuningujutt ja siis trükitakse ära selline pask.:o

Üldiselt räägitakse et psühhiaatrid pidavat ise kõige rohkem ravi vajama Voldemar Kolga puhul peab see 100% paika. Kes mäletab ühte Heimar Lengi "ekskursiooni" kus Kroonika seksikate peol Kolga jummala koomajunn oli ja kellegi rindasid üritas näppida. :D:D:D

... ja see jutt oli autolehes veel nii, et see 20K aastas ei ole 200 hobusekarja omanikule mingi raha. Ja et raha tuleks jagada hukkunute omaste vahel jne ...

ostke parem Autobild´i! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wauzzz
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2.0 ABK

postitati 13.08.06 20:03


Ennemini on ohtlikud need vennad, kes mingi väikse raha eest ostavad - oma esimese - ilgelt vana roostes panni ja siis sellest 1,6-1,8`sast viimast välja pigistavad linnas ja maanteel. Pole küll siiani sattunud nägema ühtegi A8 venda (näit.) kuskil linnavahel külg ees vastutulemas. Pigem on ikkagi see reegel, et mida väiksem mootor seda rohkem kihutan.

Edit: Se liiluskindlustus on sellekohapealt täiega kiiksuga. Üle kahesaja jõu auto omanik maksab riigile niigi rohkem bensiini aktsiisi arvelt. Ja liikluseeskirjade järgi sõidavad kõik linnas 50 ja maanteel 90. nega. Kas üks jõuab teisest (vajadusel) selle kiiruseni 5 sekki kiiremini ei tee küll imo kedagi ohtlikumaks või vähemohtlikumaks. Aga eks neid "kiikse" ole meil seadustes veel palju teisigi. Muidugi eks Kolga on ju kõige suurem auto especialist. Huvitav millega ta ise sõidab? Ilmselt kirub alati, kui mõnele Autole maanteel 80 nega jalgu jääb .

Edit:Edit: Psühholoogiaprofessor Voldemar Kolga sõitis veel oma eelmise auto Škoda Feliciaga, kui napilt õnnetusest pääsemine pani ta põhjalikumalt mõtlema auto turvalisuse peale.

Poolel teel Haapsallu libises tema autole ette Peugeot 307. Kokkupõrget küll ei toimunud ning Kolgal õnnestus oma masin peatada, kuid Peugeot lõpetas oma sõidu kraavis. Liiklusõnnetuse nägemine sööbis talle mällu: «See on õudne tunne, kui auto libiseb ja ei saa midagi teha. Oled täiesti abitu. Sellises olukorras on autojuhil erinevad võimalused, lisad kiirust juurde või vähendad, vähendada on muidugi turvalisem.»

See õnnetus oligi üheks ajendiks, miks ta otsustas vana Škoda välja vahetada sidrunirohelise Renault Megane’i vastu, mis mõne aja pärast oma klassis Euroopa turvalisimaks autoks kuulutati.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audiamus
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.08.06 20:18


Pole küll siiani sattunud nägema ühtegi A8 venda (näit.) kuskil linnavahel külg ees vastutulemas.

Sai siis sellist venda oma silmaga nähtud neljap ööse nn tuuning"taibudega" striitreissi tegemas ja kiireid-vihaseid matkimas. Enne konutati ja ummistati ollika esine oma kärudega seejärel näidati et ma oskan ka inimeste ja autode vahel äkki gaasi vajutada ja siis autot nõksutada, ning siis tegi see A8 tropp ohtliku külg ees manöövri mõni hetk hiljem narva mnt-lt merepuiesteele pöörates, et küll mul on nii vinge A8 ja ma olen nii osav sõidumees. Tra oleks mõni jalakäija nuka tagant teed ületand oleksid paar laipa taas kirjas. Ülejäänd tuuningtaibud tema järgi. Isegi mingi V8 oli seal pundis. Seega kui siit keegi siis ... jätab küll väga kohtlase mulje!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 13.08.06 21:38


Tsitaat:
Algselt postitas: wauzzz
Ennemini on ohtlikud need vennad, kes mingi väikse raha eest ostavad - oma esimese - ilgelt vana roostes panni ja siis sellest 1,6-1,8`sast viimast välja pigistavad linnas ja maanteel. Pole küll siiani sattunud nägema ühtegi A8 venda (näit.) kuskil linnavahel külg ees vastutulemas. Pigem on ikkagi see reegel, et mida väiksem mootor seda rohkem kihutan.



Julgen natuke vastu vaielda. Enamus praeguse aja noori, kes on äsja load kätte saanud, ostavad endale esimeseks autoks näiteks BMW 525-e, mille saab praegu suht. odavalt kätte. Ostmisel ei arvestata auto ülalpidamiskulusid, vaid ollakse vaimustuses 141kW-st mootorist ning kui auto juba käes, siis tehakse linnavahel ja maanteel selliseid debiilsusi, mis parasjagu pähe tuleb ja kõike seda sp. et ``kõva mees`` sõprade seas olla. Mitte, et mul midagi BMW-de vastu oleks, kindlasti on ka liikluskuulekaid omanikke.

Teemasse niipalju, et see Kolga on vist kade võimsamate autode omanike peale, ju tal endal liisinguga jaapani võrr kaelas ja vahib päevast-päeva kibestunud pilguga võimsamaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 13.08.06 21:55


Tsitaat:
Algselt postitas: tanel13 Möödasõit rekkast (70km/h) lörtsisel teel. Valida on 2 auto vahel Suzuki Alto 0,9 ja A8 Q 4.2

Kui Kolga ajab lolli juttu, siis pole see vabandus, et ka Sina seda võid ajada. Suzuki Alto (isegi vanema 0.8L mootoriga, 80ndate algusest) omab niivõrd head kaalu/hobujõudude/momendi suhet, et teeb oma rekkast möödakiirendamisega kadedaks suure osa Audi omanikest (pean silmas just neid 2L ja väiksemate mootoritega üsna levinud "säästu-Audisid"), kusjuures oma standard rehvilaiusega (R145 ehk 145/80) omab naastudega nii kiilasjääl kui lopas hämmastavalt head pidamist. Ise sõitnud kiilasjäisel mägisel Soome teel Altoga rallit, kus keskmine kiirus üle 100km/h ja ei ole palju autosid, mida kaalujaotuse, juhitavuse jms poolest eelistaks sellele punnile (loomulikult eelistaks perega liiklemiseks samal teel Audi A8 Q 4.2, aga see pole üldse selle jutu point). Palun ärme lasku Audiklubis rullnokkade tasemele, kus aetakse mingit suvalist halvustavat iba teiste automarkide aadressil, omamata ise asjast vähimatki ettekujutust.

PS: põhimõtte poolest olen 101% Su jutuga nõus, sest loomulikult saab võimsama autoga alati kõik ohtlikud manöövrid kiiremini tehtud. Kolga tugines oma jutus lihtsalt liikluskindlustusfondi statistikale ja statistika järgi on tal isegi õigus... kui jätta välja selline "pisiasi", et nende jõmmide käes, kes neid võimsamaid autosid ostavad ja nendega pidevalt avariisid teevad, on iga auto ohtlik, kuid mõistliku inimese käes on võimsam auto kindlasti ohutum. Kahju, et standardeid ei tehta normaalsete inimeste põhjal:(


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 13.08.06 22:28


Mina arvan siinkohas ainult yhte - kui kw suurus yletab juhi IQ-taseme siis ei tohiks ta yltse roolis olla. :P Aga see on minu arvamus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.06 05:47


aitab kah, ei ole mõtet laskuda sellisel teemal vaidlusesse, selleks minge kuskile auto24 või sr foorumisse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.2% - SQL: 67.8%]