Lehekülgi: 1 2 3 |
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.09 06:53
|
|
|
"Most factory forced induction cars run very rich full load mixtures, with 10:1 being common. This is done for engine and cat converter safety
reasons - in case an injector becomes slightly blocked, or the intake air temperature rises to very high levels."
Ja see on üks neid kohti, kust chipitootjad ökonoomsust võtavad.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.09 23:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
"Most factory forced induction cars run very rich full load mixtures, with 10:1 being common. This is done for engine and cat converter safety
reasons - in case an injector becomes slightly blocked, or the intake air temperature rises to very high levels."
Ja see on üks neid kohti, kust chipitootjad ökonoomsust võtavad. |
Hmm... vähemalt üks täiesti chippimata ja näppimata S6-s millele VEMSi kella sisse installisin näitas küll täisgaasil segu 11,9.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 06.06.10 14:46
|
|
|
Plaan on paaki paigaldada 044 pump.Ehk keegi oskab õelda kas on vaja mingeid spets vooliku üleminekuid.Päris vana välja ja uus külge see töö ei
lähe?Sellepärast küsin, et ei soovi seda metsikut vingu mitu päeva masinasse lasta.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 06.06.10 15:17
|
|
|
Banjo nippel otsa ning see omakorda korgiga kinni (sobib ideaalselt vanade pumpade kork, mis olid põhjaall). Ma ostsis revalist selle aga kindlasti
saab ka mujalt. Teine varjant on see tagasivooluklapp ära võtta ning otse panna kuusega nippel. Ei oska õelda kuidas ainult käivitus sellega muutub,
kuna konkreetne mootor ei lase pumpa enne tööle kui mootor ringi ei käi. Progeajul saab lasta ennem surve üles.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 08.06.10 21:11
|
|
|
Kes kuidas on seadistanud enda auto segu?
Minu AAN-il segu on 10,5:1-11,6:1 full boostiga (rs2 tehnika). Kui on üle 12,5:1 siis tunde järgi võimsus väheneb...
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.10 05:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Geo
Kes kuidas on seadistanud enda auto segu?
Minu AAN-il segu on 10,5:1-11,6:1 full boostiga (rs2 tehnika). Kui on üle 12,5:1 siis tunde järgi võimsus väheneb... |
Millega sa seda segu seadistad? kütte rõhuga mängides?
Üle 12,5 ei tohiks asjal lasta minna jah, seal lahjamal poolel võib vabalt auto ka jõnksutama veel hakata ning ega EGT kah enam normi piiridesse
sellise seguga jääda ei taha. Samas sinu 10,5 on juba liialt rikas... hea oleks kui saaks segu sinna 11,5 ja 12,0(12,3) vahemikku kuskile.
|
|
|
|
power13
huviline
Registreerunud 22.09.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.10 11:48
|
|
|
Küsimus ega juhuslikult kellelgi Toyota Supra 440'te Denso madalaoomsete topfeed pihustitega kogemusi pole? Sobiksid nad 3b motole lihtsalt või oleks
vaja uut kütuselatti vms? Mis muud pihustid 440 suuruse kandis sobiksid?
Tänud!
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.10 12:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: power13
Küsimus ega juhuslikult kellelgi Toyota Supra 440'te Denso madalaoomsete topfeed pihustitega kogemusi pole? Sobiksid nad 3b motole lihtsalt või oleks
vaja uut kütuselatti vms? Mis muud pihustid 440 suuruse kandis sobiksid?
Tänud! |
Sobivuse kohta lati külge ei oska kommenteerida, kuid kuna audi kasutab kõrgeoomilisi pihusteid, siis ilma takistiteta madalaoomilisi sinna ühendada
ei tohi, kõrvetad väljundi maha lihtsalt.
|
|
|
|
power13
huviline
Registreerunud 22.09.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.10 14:29
|
|
|
Küsiks kütusepumba tootlikkuse kohta, et kuhu maani piisab orginaal kütusepumbast, 400hp'ni? Tegemist siis 3b mootoriga, s2'ga.
Tänud!
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 23.10.10 10:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: power13
Küsiks kütusepumba tootlikkuse kohta, et kuhu maani piisab orginaal kütusepumbast, 400hp'ni? Tegemist siis 3b mootoriga, s2'ga.
Tänud! |
Enne kütuse pumba piiri on jalus veel bentsu pumba impuss relee. Olen teinud mõned rallikad ümber pidev bensiini pumba tööle koos süütega, võid teha
läbi lisa lüliti ka selle süsteemi paugutamise aegadeks.
Signa meestele selline jutt ei meeldi.
Sammuti nagu ABS-i tarbid iga päev, aga vahest on tee olud või tuju selline, et tahad välja lülitada.
Raha eest varjant lihtne 044 pumpama ja uus trass sise auguga ~6,5mm kuni latti sisse.
öko varjant nõuab otsimist ja sobib 100 %
044 pumba eelkäiia oli 040 (mõlemad pumba juhtme klemmid 6mm= 10 võti ) 039 pumbal teine klemm 5 mm ja mõlemad on jämedad pumbad mis karanteerivad üle
5 bari survet ja arvestatud 8 barini.
ja need jämed pumbad on koos jämeda korviga sees paljudel vanadel turbo audidel ja v8 satel.siis kütuse puudujääki kindlalt ei tule kuni rs turbo max
lõpuni.
Originaal pump ei tohiks suuta (tootja andmetel) latil surve regulaator 4 bar + lisandub 2 bar turbo pauku = töö 6 barriga siis tulemus mida pole
piisavalt on bensiin.
Ja siis järgmine probleem osad nõrga maknetiga pihustid kustuvad ~5,5 bar-i juures.
Pihusti kustumise piiri pärast paljud kasutavad pritsimis asemel kusemis meetodit ja ehitavad 3 bar bentsu süsteemi.
Õigem oleks bensiini pritsida suurema survega ja valida bump ja pihustid mis töötavad 8 barini.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 08.11.11 19:10
|
|
|
Bosch 044 pumba tegelik nimetus on FP200, seda on võimalik saada nii 5bar kui ka 8bar oma.
5bar pumba kood on: 0 580 254 044
8bar pumba kood on: B 261 205 413-01
Rohkem infot:
Data sheet
Offer drawing
|
|
|
|
jippy1
huviline
Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: s2 replical
|
postitati 20.08.14 12:23
|
|
|
Oskab keegi öelda mitme bar-i juures on boch green 440 ccm pigustid oma väärilised, ehk siis 440 ccm?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 20.08.14 18:46
|
|
|
ADU: Audi PN 034 906 031 F, Bosch PN: 0 280 150 984, flow:
360 cc/ min @ 3.0 bar
405 cc/ min @ 3.8 bar
416 cc/ min @ 4.0 bar
465 cc/ min @ 5.0 bar
LINK
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.08.14 23:02
|
|
|
Pihustite läbilaskevõime üldiselt antakse 3 bari juures.
|
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 07.07.19 20:58
|
|
|
Niisiis, mis pumpa soovitate vanale S6'le? Jõudu natuke üle 300HJ.
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 23.07.19 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiil
Niisiis, mis pumpa soovitate vanale S6'le? Jõudu natuke üle 300HJ. |
Sai pandud Bosch 040, millest peaks piisama kuni 500HJ jaoks (interneti andmetel).
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |