altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 23.06.06 15:31
|
|
|
C4 bensiin-> diisel
tere,
Huvitab selline asi , et kui palju tuleb masinat ringi ehitada , kui tahan diisel mootorit vahele panna (2.5) autoks siis 93a C4 kerega audi.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 23.06.06 16:36
|
|
|
Üldiselt sellised ümberehitused ei tasu ära. Et seda korralikult teha peavad olema autoehitusest väga head teadmised, kui neid ei ole tuleb töö
kellelgi teha lasta, mis kindlasti ei ole odav. Minumeelest tuleb ka ARK-st luba saada kuna muudetakse kütuse liiki. Pärast mahamüümisega on
probleeme, sest kes seda sibulat tahab. Soovitan vana auto maha müüa ning vajadusel raha juurde panna ja osta selline auto mis meeldib. Ümberehitamine
läheb kallimaks.
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 24.06.06 15:14
|
|
|
Oskused/ võimalused olemas vaja ainult kindlaid fakte et mida teha vaja konkreetsel autol..siiani ehitanud igasugu MB-sid...
Kas kasti ja mootori vaheline "bolt pattern" on kõigil sama või on diisel , 2.2 20v ja 4.2 erinevad? Olen kuulnud et kellade blokil mingid
erinevused? vastab tõele?
ette tänades,
Allar
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 24.06.06 17:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
Oskused/ võimalused olemas vaja ainult kindlaid fakte et mida teha vaja konkreetsel autol..siiani ehitanud igasugu MB-sid...
Kas kasti ja mootori vaheline "bolt pattern" on kõigil sama või on diisel , 2.2 20v ja 4.2 erinevad? Olen kuulnud et kellade blokil mingid
erinevused? vastab tõele?
ette tänades,
Allar |
Kõik Audi 4, 5, 6 ja 8 silindriliste mootorite käigukasti kinnitused on erinevad. Diislile nii või naa bensuka kasti ei pane, sest ülekandearvud ei
sobi (loe: auto lõppkiirus jääb väikeseks).
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.06.06 17:14
|
|
|
Rakveres liikleb üks C4 kerega Audi S4 millele on vahele tõstetud 2,5TDI mootor. Sellel autol peaks olema veel s4 kast all - vähemalt jäi peale
mootori vahetust neliveoliseks...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 24.06.06 21:30
|
|
|
Kasutaja Joel vist pani oma 3.6 v8 mootori otsa vana 5-se kasti mis oli algselt 7A mootori otsas...siit võiks midagi järeldada...samas pole hetkel
veel audi erinevustega täiesti kursis. Mootori kinnitused kere külge tuleb nii-ehk-naa ringi teha eksole?
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 25.06.06 06:49
|
|
|
Sa küsisid küll C4 kere kohta, kuid panen siia lingi ühe tubli mehe teemale, kus C3 avant quattro 2,3 ehitati diisliks.
Link...
Vähemalt ümberehitamise juriidilise poole kohta saab sealt ka natuke infot.
|
|
|