ando
huviline
Registreerunud 24.10.05
Asukoht: L-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: 3 x Touareq; Chevy M1008 6,2d.
|
postitati 30.01.06 11:19
|
|
|
Kas võtab lisaõhku?
Teema selles, et küttefiltri ja kõrgsurve pumba vahelises voolikus on näha õhumulle liikumas. Vooliku klambrid on küll ilusti kinni aga kas on
võimalik, et võtab kusagilt lisaõhku?
|
|
|
|
kuusk623
huviline
Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 avant
|
postitati 30.01.06 16:27
|
|
|
Tere
Mul liiguvad ka seal õhumullid. See ei tohiks olla lisaõhk. Kui lisaõhku võtab vahele, siis ei jõuaks üldse paagist kütet peale imeda ja imeks õhku
ningi mootor ei käiks või siis ei suudaks vedada suuremaid raskusi ja kiirendada. Mul oli 1,8 d ford, mis imes õhku vahele. Nii kui 3 inimest peal
oli, minna ei jõudnud. Poos lihtsalt kinni. Seisma jäädes tahtis pikka käiamist ennem kui käima läks ning siis madala pöördega käis. Arvan, et ole
rahulik oma õhumulli suhtes ... mul hetkel 1,9 td b4 ja ka õhku liigub seal. Auto sõidab ja kõik on hea. Kui oli -30 siis oli mul küte nii paks, et
ainult 1/3 toru oli seda täis ja aeglaset voolas peale. Ülejäänud oli siis tyhi ehk õhk arvatavasti. Masin käis ja pikapeale sai ka küte vedelamaks
(tagasivool soojendas). Polnud probleemi ....
Muidugi kui su autol juba tekivad puudujäägid jõu osas ja mootor ei käi korralikult siis tasuks jah vaadata, et äkki imeb õhku kuskilt vahele.
|
|
|
maxs30
huviline
Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDI
|
postitati 30.01.06 18:47
|
|
|
Mulle öeldi kunagi et mulli suurus kuni 1 cm on normi piires. Üle selle võib hakata otsima probleemi.
|
|
|
ando
huviline
Registreerunud 24.10.05
Asukoht: L-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: 3 x Touareq; Chevy M1008 6,2d.
|
postitati 30.01.06 23:45
|
|
|
Tänud vastuste eest. Olen nüüd rahul ja teema võib lukku panna.
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 31.01.06 04:40
|
|
|
Mina jällegi arvan, et see ei ole normaalne. Kust need mullid ikkagi tulevad? Kui süsteem korras, ei saa neid mulle ju kuskilt tekkida. Omal oli seal
ikka mullide meri, ilmnes et filtri korpus oli see kust õhk sisse tuli. Muidugi ka käivitused olid väga pikad. Aga kui käis siis aru ei saanud, et
kudagi kehvemalt auto töötaks. Nüüd on vahel uus filtri korpus koos filtriga ja ikka mõned üksikud mullid liiguvad seal. Kui võtan filtri vahelt välja
ja panen otsad otse kokku, siis ei tekki sinna ühtegi õhu mulli. Nii et kuskilt see õhk ikkagi tekkib. Kuigi jah, küte enam alla ei vaju. Ja olen
harjunud sellega, et sealt mulle tuleb. Aga üldiselt ei tohiks sealt mulle tulla. See on minu arvamus.
Ja mulli suurus kuni 1cm, kohe kindlasti normi piires ei ole. Vast 1mm veel kuidagi vastu võetav.
|
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 31.01.06 04:48
|
|
|
tavaliselt tõmbab ta õhu vahele filtri pealt tagasivoolu klapi vahelt
seal klapil on membraan mis ajapikku ära väsib ja siis hakkabki see trall pihta
ostad uue klapi saad mõnda aega rahulikult kulgeda jälle
|
|
|
kuusk623
huviline
Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 avant
|
postitati 31.01.06 05:22
|
|
|
Kas kuidagi avaldub ka see probleem? Kui mull on 1 cm pikk ei ole minu autol veel ühtgi probleemi. Käivitub poolest pöördes ja sõidab täiesti
normaalselt. Kui küte oli külm tekkis ka olukord, kus küttetorust ei jooksnud peale mitte nagu vedel küte vaid nagu vaht. Mulle oli palju ja
väikeseid. Soojenedes polnud probleemi. Kadusid ära kõik ja küte läks ka vedelamaks. Arvan, et korras autot pole mõtet remontida ...
PS: Kui küte ära vajub siis peaks olema õhuvõtukoht peale pumpa. Muidu ei jõuaks üldse kütet üleski imeda.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 31.01.06 19:07
|
|
|
Mina möllasin nende klappide ja tihenditega, mis seal all käivad. Aga ei midagi. Lõpuks viskasin terve selle filtri hoidja sealt metsa. Ja ostsin
WiruAutost mingi universaalse filtri jala. Vist oli Italia toode. Originaal filter läks külge ja kogu pull lõppes ära. See vana A6 filtri jalg on ikka
paras ikkaldus. Kuda insenerid üldse sellise asja välja mõtlesid. Aga piont on selles, et ikka tuleb väikseid õhu mulle. Aga kõik toimib ilusti.
|
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 31.01.06 21:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: villu157
Mina möllasin nende klappide ja tihenditega, mis seal all käivad. Aga ei midagi. Lõpuks viskasin terve selle filtri hoidja sealt metsa. Ja ostsin
WiruAutost mingi universaalse filtri jala. Vist oli Italia toode. Originaal filter läks külge ja kogu pull lõppes ära. See vana A6 filtri jalg on ikka
paras ikkaldus. Kuda insenerid üldse sellise asja välja mõtlesid. Aga piont on selles, et ikka tuleb väikseid õhu mulle. Aga kõik toimib ilusti.
|
äkki aeg filtrit vahetada?? et imeb kuidagi raskelt seda kütet sealt läbi filtri ja siis tekivadki need mullid???
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 01.02.06 04:40
|
|
|
Eks peab siis proovima, kuigi too kord läks ka uus filter külge. Aga noh, eks paneb siis uuesti ja vaatab mis juhtub.
|
|
|
|
pandiit
huviline
Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.06 11:31
|
|
|
minu traktoril oli selline jant, et põhja all on imitoru ühendusmuhv ja hakkas sealt õhku vahele ahmima sai lahti võtta ja üritada see ühendus pidama
saada, kuid lõpuks aitasid rauasaag 10cm voolikut ja kaks klambrit
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.06 08:14
|
|
|
Niisiis, rakendan jälle oma teadmisi. Kui voolikutes on õhk, probleeme võib olla hulgi.
1) Kuskil trassis on auk, kütte ei pruugi alati välja tilkuda, kuid õhku hakkab sealt tulema kohe kindlasti.
2) tagasivoolu klapp, see oli juba teemaks.
3) küttefilter. on olnud juhtumeid kus tegemist oli vigaste filtridega (tehase praak)
4) filter umbes või ummistus. samamoodi on näha õhumulle, kuid tegelikult tegemist on vaakumiga. Pump ei saa kütet kätte ja tekkib vaakum, väljast
näeb välja nagu õhumull. kui mootor jääb seisma, kaovad õhumullid ära (vaakum kaob ära) paar päeva tagasi oli enda masinal siuke teema
5) kõige hullem kõrgsurvepumba kulumine. enamlevinud on kõrgsurvepumba veovõlli pukside kulumine. kuna kõik audid on varustatud Boschi pumpadega,
jookseb võll pukside sees (Lucasel on laagrid) Loomulikult kõik liikuvad asjad kuluvad, tekkib imepisike loks mis kulutab simmeri ja siit see pull
alguse võtabki. Palju kaasa aidata sellele võib hammasrihma liigne pingul olek (liiga pingule tõmmatud) Protsessi alguses hakkavad õhumullikesed
voolikutes jooksma, kui puksid kuluvad veel rohkem, hakkab hammasrihm pumbaratta pealt maha jooksma (tähtis on õigel ajal seda märgata, muidu on
pärast hilja) Rihma vahetamise ajal võib pumba hammikat katsuda, kas on loks sees või ei ole ja mõnikord on isegi nii et kui seda korra katsute,
hakkavad mullid pumbast filtri poole jooksma. Siis on kindel laks et puksid kulunud. Asi on taastatav, võin isegi ütelda kus. Remont maksab
mitteametlikult 2000-3000 ja amelikult 2500-4000 sõltuvalt pumbast ja probleemidest.
|
|
|
kkk
huviline
Registreerunud 24.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.06 21:13
|
|
|
Mul probleem peale kütusefiltri vahetamist. Liigutada sai filtri ja pumba vaheline voolik - kapronkattega kummivoolik. Kumm oli väsinud ja mõraline.
Hea et trassil kulgedes järgi ei andnud. Nüüd uus õlikindel ning asi OK. Arvan ,et kui on mull läbipaistvas voolikus nähtav siis ta ikka õhk olema
peab. Kui paagis kütet jagub siis neid olla ei tohiks. Tasub olla ettevaatlik. Pump kallis ja õhku ta ei talu.
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 17.11.06 05:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ando
Teema selles, et küttefiltri ja kõrgsurve pumba vahelises voolikus on näha õhumulle liikumas. Vooliku klambrid on küll ilusti kinni aga kas on
võimalik, et võtab kusagilt lisaõhku? | Kui võtab õhku ja voolikud korras siis on arvatavasti viga tagasivoolu klapis,mis filtri
peal.Oli sama teema,ühes Männiku remondikohas aretati siis mingi suvaline filter vahele ja pandi lisaklapp.See lahendas küll probleemi,läks maksma
kuskil 500 aga riivas silma ja istus sinna nagu siga sadulas.Otsustasin siis lisaklapi jätta ja vahetasin selle filtri peal oleva klapi ära.Kadus ära
vajadus lisaklapi järgi ,kuid siiski jätsin selle.
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 28.12.09 06:52
|
|
|
Tsitaat: | huvitav,kas selle tagasivoolu klapi vahetusega ei võta õhku sisse?
ja kuidas pärast õhk välja saada.??seal filtri kinnituse peal mingid niplid olemas. |
Huvitav, kas selle tagasivooluklapi vahetusega ei võta õhku sisse?
Kuidas pärast õhk välja saada? Seal filtri kinnituse peal mingid niplid olemas.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 05.01.10 05:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Niisiis, rakendan jälle oma teadmisi. Kui voolikutes on õhk, probleeme võib olla hulgi.
1) Kuskil trassis on auk, kütte ei pruugi alati välja tilkuda, kuid õhku hakkab sealt tulema kohe kindlasti.
2) tagasivoolu klapp, see oli juba teemaks.
3) küttefilter. on olnud juhtumeid kus tegemist oli vigaste filtridega (tehase praak)
4) filter umbes või ummistus. samamoodi on näha õhumulle, kuid tegelikult tegemist on vaakumiga. Pump ei saa kütet kätte ja tekkib vaakum, väljast
näeb välja nagu õhumull. kui mootor jääb seisma, kaovad õhumullid ära (vaakum kaob ära) paar päeva tagasi oli enda masinal siuke teema
5) kõige hullem kõrgsurvepumba kulumine. enamlevinud on kõrgsurvepumba veovõlli pukside kulumine. kuna kõik audid on varustatud Boschi pumpadega,
jookseb võll pukside sees (Lucasel on laagrid) Loomulikult kõik liikuvad asjad kuluvad, tekkib imepisike loks mis kulutab simmeri ja siit see pull
alguse võtabki. Palju kaasa aidata sellele võib hammasrihma liigne pingul olek (liiga pingule tõmmatud) Protsessi alguses hakkavad õhumullikesed
voolikutes jooksma, kui puksid kuluvad veel rohkem, hakkab hammasrihm pumbaratta pealt maha jooksma (tähtis on õigel ajal seda märgata, muidu on
pärast hilja) Rihma vahetamise ajal võib pumba hammikat katsuda, kas on loks sees või ei ole ja mõnikord on isegi nii et kui seda korra katsute,
hakkavad mullid pumbast filtri poole jooksma. Siis on kindel laks et puksid kulunud. Asi on taastatav, võin isegi ütelda kus. Remont maksab
mitteametlikult 2000-3000 ja amelikult 2500-4000 sõltuvalt pumbast ja probleemidest. |
Boschi pumbale saab varuosasid karla autost. Tihendite komplekt ja kaks puksi läksid maksma ~800.- paar tundi nokitsemist ja puksid olid vahetatud.
Rihma vahetusel tuleks kindlasti kontrollida ka õlipumba võlli saalede loksu (endal sai just see töö tehtud, saalet sai tubli nädal aega taga aetud
kuna esindus seda tol hetkel ei pakkunud.)
|
|
|