Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  ..  5  6  7
Autor:
Pealkiri: Nukkvõllid (Vastuseid: 168 | Vaatamisi: 40592)
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.10 08:44 Tsiteeri
ADU nukkade paigaldus



Bram
the cam timing does not change when you use a different water pump. As long as you time it up from the start it will work as it is unrelated to the length of the timing belt. Just keep on using the 1 tooth advanced (see picture above) on any ADU (RS2) cams and cam wheel setup, independent of the water pump used.

porkkis
It's more like half a tooth with RS2 water pump actually. And it's retarded, not advanced. The cam timing does change depending on water pump.

Functional RS2 differences are quickly listed and I think they have been listed here many many many times already: EM, turbo, exhaust cam, cam wheel, water pump, injectors, fuel pressure reg, IM (visual difference only, no functional), MAF (mesh difference only, yet to be 100% confirmed), intercooler, downpipe, ecu.

MAP sensor has nothing to do with fuelling btw.


http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=24044


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 24.08.10 10:40 Tsiteeri


Miiliseid nukkvõlle või kombinatsiooni oleks mõistlik kokku panna, koostöös selliste asjadega?
SPM H-profiil kepsud. Turbo KKK 26/27. Forge by-pass. Custom cooler(kärg 490x20x7,6) 3" custom väljalase. Torukolle, ümberpööratud sisselaske kolle, 2bar WG vedru, elektronsüüde, 440cc pihustid, reguleeritav kütuserõhu regulaator,375PS MTM chip+4bar map andur. Hetkel on sees 7A nukad tehase märkites, aga linnasõidus on ikka suhtkoht uimane.
Olemas on komplekt 3B ja komplekt 7A nukkasid. Kas panna sisse tagasi mõlemad 3B nukad või jätta väljalaskenukk 7A oma? Eks ta sellesmõttes rohkem katsetamise teema ole, aga mingi soovituse oskate ikka anda ma loodan;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 24.08.10 11:05 Tsiteeri


Kui nukka vahetada siis tuleks soft ka ringi kirjutada, muidu pole erilist mõtet vahetada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 24.08.10 11:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: digimarket
Miiliseid nukkvõlle või kombinatsiooni oleks mõistlik kokku panna, koostöös selliste asjadega?
SPM H-profiil kepsud. Turbo KKK 26/27. Forge by-pass. Custom cooler(kärg 490x20x7,6) 3" custom väljalase. Torukolle, ümberpööratud sisselaske kolle, 2bar WG vedru, elektronsüüde, 440cc pihustid, reguleeritav kütuserõhu regulaator,375PS MTM chip+4bar map andur. Hetkel on sees 7A nukad tehase märkites, aga linnasõidus on ikka suhtkoht uimane.
Olemas on komplekt 3B ja komplekt 7A nukkasid. Kas panna sisse tagasi mõlemad 3B nukad või jätta väljalaskenukk 7A oma? Eks ta sellesmõttes rohkem katsetamise teema ole, aga mingi soovituse oskate ikka anda ma loodan;)

Pane 3B nukad tagasi, nii väikese turboga ei oma 7A nukad erilist mõtet.
Samuti on sul need 440cc pihustid rõhuregulaatori abil reguleeritud tootma umbes 404cc, et nad mootorit üle ei ujutaks ning aju sisuliselt rõhku ei juhi, kuna enne tuleb fuel cut, kui ta kahest barist oluliselt edasi hakkab tulema, seega on sügavalt ükskõik, mis MAP sul seal on. Lõika ta kasvõi küljest ära.
Alusta custom softist või progeaju ostust, sealt saaks vabalt 20-25% võimsust juurde. Nukad on aga paar protsenti.

Ahjaa, see 375PS soft pole üldse ADU ajule/rauale ning on 1.8 bari peale tehtud, seega üle 2 bari tuleb fuel cut. Tavalisel AAN-l on sellega tühikäigul segu välja lülitatud lambdaga 17 ja boosti all 10.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 01.09.10 07:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: digimarket
Miiliseid nukkvõlle või kombinatsiooni oleks mõistlik kokku panna, koostöös selliste asjadega?
SPM H-profiil kepsud. Turbo KKK 26/27. Forge by-pass. Custom cooler(kärg 490x20x7,6) 3" custom väljalase. Torukolle, ümberpööratud sisselaske kolle, 2bar WG vedru, elektronsüüde, 440cc pihustid, reguleeritav kütuserõhu regulaator,375PS MTM chip+4bar map andur. Hetkel on sees 7A nukad tehase märkites, aga linnasõidus on ikka suhtkoht uimane.

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Pane 3B nukad tagasi, nii väikese turboga ei oma 7A nukad erilist mõtet.
Alusta custom softist või progeaju ostust, sealt saaks vabalt 20-25% võimsust juurde.
Ahjaa, see 375PS soft pole üldse ADU ajule/rauale ning on 1.8 bari peale tehtud, seega üle 2 bari tuleb fuel cut.

Nukad on aga paar protsenti.

Kõik muidu jut enam vähem ok. Aga see et nukad (7A) annavad ainult paar +% see jutt on täitsa vale.
Muidugi kui sa räägid et igast raua hunnikust saab juurde täpis aju seadistamisega , sinu arvates 20%.
Siis mina olen mõõtnud kõikide nukkade lahti oleku graade , avanemis ja selgemis kiiruseid ja õhu kubatuure . mis mahuvad läbi ploki kaane kanalite ja vastavalt suhte õigemaks saamisel korrigeerinud asja nukkvõllidega.
Lisan varsti siia ama mõned mõõtmis ja arvutus näited .
Otse öeldes on 7a nukad suuremad ~9% tulemus (220 hp ->muud tegemata 240hp ) mis survet tõstes korrutades annab läbi kordaja veel suuremad numbrid.
ja alles peale seda hakkab lisanduma aju seadistamis %.

Pikk loll jutt aga lühidalt öeldes on tulemus selline ainult tänu minu poolt tehtud suurematele nukkadele sõitis henri mootor vanasti hiigel aegasid
ja sellel mootoril puudus täielikult ajudega veel juurde saadav %
Tegelikult saab sellele S kaanele teha porti +20% ja nukad +80%, sellisel juhul on kaane osa 220hp-> 440hp ja ja korruta kolmega kui suudad kolm bari kõrgema survega kaanele sisse toppida õhku ja ongi soome moto meistri numbritest veel suuremad numbrid teoorias olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 23.09.10 19:22 Tsiteeri
NM nukk ja S2 nukk



Suur nm nuka tõus on ning kui suur on s2 nuka tõus? Oskab keegi öelda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 23.09.10 19:39 Tsiteeri


NM (Sauger 160 PS) 034 109 022 B 9,6 mm 34° vUT 3° vOT 034 109 021 AD 9,6 mm 2° nOT 34° nUT
7A (Sauger 170 PS) 54 109 022 10,2 mm 42° vUT 3° vOT 54 109 021 9,6 mm 6° nOT 38° nUT
RR (Turbo 220 PS) 034 109 022 E 8,8 mm 42° vUT 9° vOT 034 109 021 AJ 8,3 mm 2° nOT 25° nUT
3B (Turbo 220 PS) 034 109 022 E 8,8 mm 42° vUT 9° vOT 034 109 021 AJ/AQ 8,3 mm 2° nOT 25° nUT
ABY (Turbo 230 PS) 034 109 022 E 8,8 mm 42° vUT 9° vOT 034 109 021 AP 8,3 mm 2° nOT 25° nUT
AAN (Turbo 230 PS) 034 109 022 E 8,8 mm 42° vUT 9° vOT 034 109 021 AP 8,3 mm 2° nOT 25° nUT
ADU (Turbo 315 PS) 034 109 022 F 9,5 mm 24° vUT 1° nOT 034 109 021 AP 8,3 mm 13° nOT 35° nUT


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 23.09.10 19:51 Tsiteeri


Ole sa tänatud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 23.07.11 10:56 Tsiteeri
Stock AAN camshafts



Paigaldasin enda autole originaal nukad ja olen väga rahul tulemusega, GT3076 (0,82A/R) boostib sujuvalt, ei teki ülekoormust jõuülekandele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 09.07.12 19:42 Tsiteeri
7a ja AAN nukad



Küsimus selline, kui palju muutuks 7A mootori töös, kui sisselaske nukk asendada AAN'i omaga.


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 09.07.12 20:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uaintfckme
Küsimus selline, kui palju muutuks 7A mootori töös, kui sisselaske nukk asendada AAN'i omaga.


Ära tee selliseid nalju :P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 09.07.12 20:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: uaintfckme
Küsimus selline, kui palju muutuks 7A mootori töös, kui sisselaske nukk asendada AAN'i omaga.


Ära tee selliseid nalju :P


Ei tahakski teha, aga 7a nukk katki. :(
Auto oleks vaja samas hädasti liikuma saada.

Muid alternatiive?


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 09.07.12 22:54 Tsiteeri


Miks peavad alati alternatiivid olema?
Paned kasutatud 7A nuka ja korras.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 10.07.12 05:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Miks peavad alati alternatiivid olema?
Paned kasutatud 7A nuka ja korras.


Neid suht vähe saada, ja hind ka päris hea.


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
LiiaM
huviline



Registreerunud 27.11.13
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.13 20:22 Tsiteeri


sattusin valesse kohta oma küsimusega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 30.11.13 20:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uaintfckme
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Miks peavad alati alternatiivid olema?
Paned kasutatud 7A nuka ja korras.


Neid suht vähe saada, ja hind ka päris hea.


7A mootoril on sisselaske nuka tagumises otsas jagaja hammasratas, AAN´il seda pole, seega ei sobi nii ehk naa;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 30.11.13 20:51 Tsiteeri


Osadel AAN omadel on samuti hammakas. Või oli see teise hambumisega?


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 30.11.13 21:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Osadel AAN omadel on samuti hammakas. Või oli see teise hambumisega?


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints

7A mootoril on sisselaske nuka tagumises otsas jagaja hammasratas, AAN´il seda pole, seega ei sobi nii ehk naa;)



Parem Hilja kui Salme :), postituse kuupäevasid ikka ka piilusite.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 01.12.13 06:49 Tsiteeri


Jah, nii on, osa AAN sisselaske võllidest omavad samuti hammasratast jagaja käitamiseks, hambuvus on aga erinev 7A´ga võrreldes, hea on aga see, et need on risti vahetatavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  5  6  7
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 62.0% - SQL: 38.0%]