Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: paigaldame dislale kiirusehoidja (Vastuseid: 74 | Vaatamisi: 23229)
jesse
huviline



Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5 TDI

postitati 11.09.06 06:17 Tsiteeri


Minu lahendus oli selline


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 20.07.07 05:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jesse
Minu lahendus oli selline
tubli töö tehtud. ehk on abi ka 2,5tdi vag mootoriga volvo meestele.
kui on 4 lülitit vaja, kuidas siis piisab 4 juhtmest?
1.peale panemine (set) ja kiirendus (accelerate) on ühe nupuga
2.aeglustamine
3.jätkamine (resume)
4. sisselülitatud asend (ON)

või kombineeritakse lülitusi juhtmete vahel? 1-4 ja siis 4-2 järgmine funktsioon 1-3 ? siis on lootust :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 20.07.07 06:20 Tsiteeri


kas manuaali puhul erineb midagi sellest juhendist ? A6 2,5td 95a.(103kw)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 20.07.07 06:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arvi
kas manuaali puhul erineb midagi sellest juhendist ? A6 2,5td 95a.(103kw)

Ei ole vahet kas manuaal või at, suurem probleem on selles, et keegi ei oska seda täpselt ütelda millisele masinale saab püsikiirushoidjat panna ja millisele mitte.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 20.07.07 08:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Ei ole vahet kas manuaal või at, suurem probleem on selles, et keegi ei oska seda täpselt ütelda millisele masinale saab püsikiirushoidjat panna ja millisele mitte.
kas sama aastakäigu mootoritel on kasutatud erinevaid ajusid?

2,5tdi rida5 ja V6, ei teagi, kas mõlemale on siin lastud panna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 20.07.07 14:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Ei ole vahet kas manuaal või at, suurem probleem on selles, et keegi ei oska seda täpselt ütelda millisele masinale saab püsikiirushoidjat panna ja millisele mitte.
kas sama aastakäigu mootoritel on kasutatud erinevaid ajusid?

2,5tdi rida5 ja V6, ei teagi, kas mõlemale on siin lastud panna?

R5 mootoritel on küll erinevad ajud. Ja vanematele masinatele püsikiirushoidjat panna ei saa. Ka revali onud ei tea sellest teemast midagi, st minu jaoks jäigi selgusetuks mille järgi tunneb ära aju mis võimaldab CC funktsiooni aktiveerimist.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 19.10.07 11:18 Tsiteeri


kas on keegi vahepeal veel paigaldanud või lasknud seda teha? kui siis kus ja mis rahaga?

c5 2,5tdi v6 automaat ka on asja tehtud?

Tsitaat:
Algselt postitas: Kevadlilleke
Püsikiirusehoidja vanem versioon on suunatulekangi küljes, uuem (alates kas 2003 või midagi sinnakanti) on eraldi kangiga suunatulekangi kõrval.
kas see kehtib ka diisli puhul?

04/2004 mudelil justkui ühe kangiga ikka
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/640/auto_php-id=356640-view=40-www_auto24_ee.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 20.10.07 12:50 Tsiteeri


helistasin Pärnu revalisse, pool tundi hiljem helistati tagasi.
kokku koos paigaldusega ja kangi vahetusega 3000,-
kangi tellimisega läheb u nädal.
küsisin c5 2003a 120kw diisli kohta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 23.12.07 14:32 Tsiteeri


Küsimus ka selline, kas on ikka seda kangi vaja, kui leiad need juhtmed ülesse, kas siis ei ole võimalik mingi muu ühenduse puhul asja tööle saada.??Paigaldas asja kuhugile kässari juurde mis on suht hea koht.
Kaitsmeploki tagant peaksid leidma neljasoonelise pistiku nelja juhtmega selle taga. Juhtmete värvid: must, sinine/hall, punane, must/valge. Seal on palju juhtmeid, nende otsimine võib natuke aega võtta.
Kontrolli, et +12V tuleks mustast juhtmest kui süüde on sees.
Kui ühendada must ja must/valge juhe, siis kiirusehoidja on "on" asendis.
Kui ühendada hetkeks must/valge ja punane juhe, on see kiirusehoidjal "set" nupp. Kui ühendada hetkeks must/valge ja sinine/hall juhe, on see kiirusehoidjal "res" nupp.
Proovi sõita ja vaata, kas kiirusehoidja töötab. Pea meeles, et kiirusehoidja ei tööta, kui kiirus on alla 40 kmh.
Nagu ma sellest tekstis aru saan siis peaks nagu asi õnnestuma, aga ei tule praegu midagi mõistlikku kombinatsiooni ette, kuida asi tööle panna.


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 24.12.07 10:38 Tsiteeri


Krt terve hommiku seda pistikut taga ajanud...ei suuda leida või ei oska, pedaalidel oli küll kõik andurid olemas.


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Harry100
huviline

Avatar


Registreerunud 09.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 b2;Audi coupe type 85,Superb

postitati 02.08.08 16:32 Tsiteeri
küssa



sooviks endale ka püsikiiruse hoidjad paigaldada.aga oleks vaja kõigepealt kang osta ning küsimus tuleks siit kas A6 c5 tel on kõigil ühesugune kang või igale mootorile erinev tehtud?pakuti 2.4 kangi aga kas se sobib 1.9 tdi le?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 03.08.08 14:30 Tsiteeri


kangidel küll mingit vahet ei tohiks olla :)
kui ta sulle rooli külge sobib siis anna minna :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Twister
huviline



Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3,0 BiTdi

postitati 24.03.09 13:05 Tsiteeri


Sai siis oma 103kw man ka ühendatud ja toimib vägevalt :P


Fb: Pärnu TDI Power & Sillucar oü
1/4mile drag 13.5 1.9tdi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 24.03.09 14:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yepi
Krt terve hommiku seda pistikut taga ajanud...ei suuda leida või ei oska, pedaalidel oli küll kõik andurid olemas.


Seda pistikut polegi enamusel olemas. Tuleb ise juhtmed ajusse vedada.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 24.03.09 15:50 Tsiteeri


Seda pistikut pole jah enamusel. Ma tean, et Volkaritel on see Golf 3 nii, Passatitel pole, peab juhtmed ajuni vedama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Twister
huviline



Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3,0 BiTdi

postitati 24.03.09 19:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mclx
Seda pistikut pole jah enamusel. Ma tean, et Volkaritel on see Golf 3 nii, Passatitel pole, peab juhtmed ajuni vedama.

aga 1.9tdi golf 3 on siis pistik olemas va ?


Fb: Pärnu TDI Power & Sillucar oü
1/4mile drag 13.5 1.9tdi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kolb
huviline

Avatar


Registreerunud 05.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Mitu välismaa autot.

postitati 10.08.09 09:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dixi
Sellel A4 käib siis nii:
Lüliti pistik Mootori juhtblokk
1.................................58
2..................................34
3...................................35
4...................................66

Ja siis teed mootoriblokile teatavaks, et tahad hakata cruisi kasutama.

Kas sama asi kehtib ka A3 1,9 tdi 66kW 97a. kohta?
Kuidas seda hiljem aktiveerida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 10.08.09 10:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kolb
Tsitaat:
Algselt postitas: Dixi
Sellel A4 käib siis nii:
Lüliti pistik Mootori juhtblokk
1.................................58
2..................................34
3...................................35
4...................................66

Ja siis teed mootoriblokile teatavaks, et tahad hakata cruisi kasutama.

Kas sama asi kehtib ka A3 1,9 tdi 66kW 97a. kohta?
Kuidas seda hiljem aktiveerida?


A3
6ja4.........19
1..............35
2..............21
3..............10
Aktiveerimine Vag-Comiga nagu ikka!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolb
huviline

Avatar


Registreerunud 05.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Mitu välismaa autot.

postitati 12.08.09 10:49 Tsiteeri


Oskab keegi ütelda kus asub A3 aju? Muidu otsides võid terve auto laiali kakkuda.
Foorumist lugesin et osadel autodel ajust juhtmed veetud kuhugi armatuuri alla. Sellisel juhul teada juhtmete ja pistiku värv.
Kas A3 on keegi sellist asja avastanud, kui siis mis värvi pistik, juhtmed ja kus asuvad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolb
huviline

Avatar


Registreerunud 05.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Mitu välismaa autot.

postitati 14.08.09 16:10 Tsiteeri


Sain endale sellise kangi aga kahjuks puudub ülemineku pistik kaablitele. Peale pole ka märgitud mis pin kus asub., et ise juhtmed joota.
Kas keegi teab kust võiksin sellise pistiku juhtmetega osta või teab mis pin kuhu läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 14.08.09 17:18 Tsiteeri


Kõige lihtsam on lammutusest otsida se pistik! Ei pea just a3 el sihuke olema seda kangi vast teistlegi. Ise ostsin kangi siis sai kohe pistik kaasa lõigatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 14.08.09 17:56 Tsiteeri


Ega keegi targem ei tea ka 1.8 92kw (elektroonilise gaasiklapiga) mootoriga autole on ka võimalik cc nii kergelt paigaldada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 14.08.09 18:50 Tsiteeri


Saab ikka 1.8'le ka panna.
Selles mõttes on lihtne, et vaja on kõigest uut juhtkangi, pistikuid/klemme, juhtmeid, elektriskeemi, know-how'd ja vag-com'i !
Aga eks esimene kord võtab ikka rohkem aega ja vaeva ...


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolb
huviline

Avatar


Registreerunud 05.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Mitu välismaa autot.

postitati 17.08.09 19:49 Tsiteeri


Lõpuks ka oma masinal selline vidin külge aretatud, eriti keeruline see polnudki.
Uuemal kangil on pistikul pin-e rohkem, endise 6 asemel 10. Milles 4 olid tühjad.
Juhtkangi juhtmed saab kindlaks teha väga hästi selle valemiga.
Tsitaat:
Algselt postitas: 4b
Tere,
b4 kangil olid järgmised ühendused:
sees 4 - 5 ja 1 - 6
fix 4 - 3
aufn 4 - 2
need on testriga mõõdetud. Audi 100 peaks sama kang olema,(kinnitus roolilati külge võib erineda) aga pead ei anna.

Erinevused vana ja uue vahel
VANA=UUS
pin 1 = pin 4
pin 2 = pin 2
pin 3 = pin 3
pin 4 = pin 6
pin 5 = pin 7
pin 6 = pin 5
Teistele teadmiseks et A3 aju asub kapotiall peidus, plastik katte all kojameeste hoovastiku taga. Minul polnud vaja aju pistikusse ronida, kuna olid juhtmed olemas juhi poolse küjepeal asuvas jaotus või vahe karbis (kuidas keegi nimetab). Ajust tulevad juhtmed on musta värvi pistikus. Vaja minevad kaabli värvid mustas pistikus on
pin1=sinine/hall
pin2=punene
pin3=must/valge
pin9=valge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kkaupo
huviline



Registreerunud 14.06.10
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.10 14:56 Tsiteeri


Tervitus!

Kasutaks vana teemat ära.
Paigaldasin oma (A4 1,9 tdi b5 81kw) Audile püsikiiruse kangi, millel küljes siis 6 juhet. Valge, sinine, kollane, must, pruun/valge, punane. Armatuurist kahjuks pistikut ei leidnud ja nüüd olengi veidi segaduses, et kuhu pin-ide alla need ajus viia.
Otsingut kasutasin, aga selget vastust ei saanud.
:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.7% - SQL: 60.3%]