Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: Kas QUATTRO või tavaline (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2678)
danil123
huviline



Registreerunud 04.08.05
Asukoht: Eesti Vabariigi Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 20VTQ

postitati 13.12.05 18:36 Tsiteeri
K: Kas QUATTRO või tavaline



Oleks plaanis osta siis audi a6 2,5TDI mingi 1999-2001 aasta välja laskega .Aga ei tea kas osta tavalist või QUATTRO .
(ehk kellelgi omad kogemused).Kas QUATTRO-ga ei tuule liigseid probleeme ?.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 13.12.05 18:45 Tsiteeri


Kui liikled palju maakohas ( raskemad teeolud ) siis ikka quattro, kütusekulu on ca 1L suurem ,kui esiveolisel, kuid sõidumõnu on seda väärt.
Tagasillas ehk vajavad vahetust ajapikku õõtsapuksid - ei maksa hingehinda, mõned sajad kroonid. Kui tegemist 2000a A6-ga ( C5 ) siis ei ole neid vaja vahetada lähima paari aasta jooksul ehk va ekstreemeolukordades mainat kasutataud ( iilge rallitamine - augud jne )
Ei tasu karta neliveolist Audit!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 13.12.05 18:57 Tsiteeri


Vaadates A24-st hinnavahet FWD ja Q-l - pole nagu seda ollagi, oma 10..15 000.-, kuid jah nagu juba "jõuvanker"`gi mainis, maakohas pori-, lume- ja muu s*taga on Q ikka hinnavahet mitmekordselt väärt. `99...`00 - viimased 2000 a. motod muutusid 110 KW-st 132 KW-liseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 13.12.05 18:59 Tsiteeri


Quattrodel peab esisild kah rohkem vastu kuna veojõud jaguneb nelja ratta vahel, sama lugu ka rehvidega. Quattrol on ka miinuseid - pärast ei taha enam pooleveolistega sõita :P


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 13.12.05 19:00 Tsiteeri


Kui ikka korra quattro maigu suhu saad siis mõttled küll,et ei tea miks teised sõidavad pooleveolistega:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 13.12.05 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oleeev
Kui ikka korra quattro maigu suhu saad siis mõttled küll,et ei tea miks teised sõidavad pooleveolistega:D:D

Ei mõtle.;) Tavaliiklemisel pole (eriti linnainimesel)absoluutselt mitte mingisugust vahet v.a. suurem kütusekulu. Vähemalt seni ei tunne ma sellest neliveost küll vähimatki puudust, eks rohke lume saabudes võtan sõnad vist tagasi.:D Muidugi kui pidevalt rasketes oludes sõita siis on teine lugu.
Muidugi kui oleks minu eelistustele vastav masin quattrona siis ma valiks siiski neliveo.;)


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 13.12.05 20:13 Tsiteeri


Ostsin oma Quattro (tõsi küll palju vanem kui küsimuses oli, kaalusin selle alternatiivina ka esimest A6 TDI Quattrot) just suve silmas pidades, sest talvel saab ka tagaveolisega (mida kahjuks Audi valikus pole) päris eduliselt hakkama. Kuna peres on 3 Quattrot, ja neid ka tutvusringkonnas päris palju, on jäänud mulje, et seda suuremat kütusekulu peetakse normaalseks, ja jäetakse selle tõttu autol mingi viga kõrvaldamata. Võrreldes korras esivedu ja quattrot muidu sama tehnikaga, ei tule see kuluerinevus ju kuidagi üle poole liitri.

Nagu juba enne öeldi, Quattro tuleb lõppkokkuvõttes oluliselt kallim, sest tulevikus ei taha enam hästi aktsepteerida (vähemasti enda istumise all) poolikuveolisi autosid ja maksad pigem rohkem, et saada rohkemat:D


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 13.12.05 20:24 Tsiteeri


tegelikult peitub su küsimuses ka vastus ju. Kui tahad tavalist siis võta tavaline. Aga kui midagi enamat kui tavaline siis võta Quattro.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 13.12.05 20:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: danil123
Oleks plaanis osta siis audi a6 2,5TDI mingi 1999-2001 aasta välja laskega .Aga ei tea kas osta tavalist või QUATTRO .
(ehk kellelgi omad kogemused).Kas QUATTRO-ga ei tuule liigseid probleeme ?.


Quattroga on sul minuteada vähem probleeme. Iga mees kes sõidab Q-ga jääb sellele truuks :cool: Mulle meeldib ka esivedu :D (loe: kummivilin vahest)
Aga ära unusta yhte olulist fakti. Kõik mis liigub see kulub aga Quattro on sellegi-poolest klass omaette ja minagi soovitan seda.

JA AUTO OSTAD SA JU IKKAGI ENDA MAITSE JÄRGI!
PS! Ma ei ole kunagi nendest kysimustest aru saanud ,kas see on parem, kui too... ja kumba eelistaksid sina???
Infot saab iga auto ja iga mootori kohta foorumis kyll ja kyll. Lihtsalt sina, kui ostaja valid välja nagunii selle, mis sulle meeldib, mitte selle, mida meie sulle pähe määrime, olgugi see siis Q või mite :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 13.12.05 20:29 Tsiteeri


Koht on ka muidugi vastav, kus selline küsimus esitati. Siin ilmselt kõik quattro pooldajad. Kaasa arvatud mina ise :D

Linnas on ikka tore vaadata kuda pool vedu mehe ristmikel siblivad. (kuna lume koristusega on meil nii nagu on. mõtlemine on selline, et küll jaanipäevaks sulab ise ära) Ise paned tuima näoga käigu sisse ja sõidad minema, samas nägu on selline :D

Naljalt mina ei vaheta neli vedu millegi vastu. Kudagi väga hinge lähedaseks on saanud. Ülal pidamise poolest ei saa aru et kudagi kallim oleks. Ja kütust võtab täitsa normaalselt. Olen kunagi omanud Sierrat, mis peale suuri aretamisi võttis 20 l sajale ja sai ka sõidetud. Nii et, see kütte kulu on suhteline asi. Kes arvestab seda 0.5-1 lisa liitrit kes mitte. Minu arust on see auto ostu puhul nii väike näitaja.

Aga kui neli vedused ja tavalised autod maksavad enam vähem sama hinda, siis kindlasti eelistaksin neli vedust isendit.

Ja talvel on nägu kogu aeg :D, ning S-meestel ka suvel :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 13.12.05 20:58 Tsiteeri


kui sõita ei oska, siis esivedu...(millegi pärast need kes sõita ei oska pooldavad seda) muul juhul 4vedu või tagavedu. IMO.

suht fleimi teema muidugi. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 13.12.05 21:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat:
Algselt postitas: oleeev
Kui ikka korra quattro maigu suhu saad siis mõttled küll,et ei tea miks teised sõidavad pooleveolistega:D:D

Ei mõtle.;) Tavaliiklemisel pole (eriti linnainimesel)absoluutselt mitte mingisugust vahet v.a. suurem kütusekulu.


Ära ole nii kindel, et linnainimesel vahet pole, kas Quattro või esiveoline. Toon enda kohta näite: kodunt välja sõites tuleb mul kiire ja tiheda liiklusega peatänavale vasakpööre sooritada. Talvel libedaga ma ootasin esiveolisega tihtilugu 5-10 minutit selle pöörde tegemise võimalust, kuna lihtsalt ei saanud teistele ette pöörata.
Quattroga aga saan ka üsna libeda teega järsku pööret sooritades tugevalt kiirendada.
Quattro peamised eelised on ikka oluliselt parem juhitavus (millele aitab kaasa ka parem kaalujaotus, kuna tagasild ja jõuülekanne on päris rasked) ja kiirendusvõime libedaga.
Parem läbivus käib ka muidugi asjaga kaasas, kuigi pole minu meelest Quattro puhul üldse see kõige olulisem asi.
Ega siis Audi mülkas sõitmiseks loodud ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
virge
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 4.2 quattro

postitati 13.12.05 21:12 Tsiteeri


Varem sõitnud nii esi- kui tagaveoga ja nüüd siis quattro. Enam pooleveolise omanikku minust ei saa:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 13.12.05 21:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: V200
Ära ole nii kindel, et linnainimesel vahet pole, kas Quattro või esiveoline.

Ei olegi kindel, oma kogemustele tuginenen lihtsalt.:D Möödunud talvest libedam osa sai quattroga liigeldud, kevadest siiamaani siis esi või tagaveolised olnud. Ja mingit puudust pole tundma hakanud praeguseks vähemalt.:D
Samas probleem on ka selles, et mulle sobivas hinnaklassis diislit quattrona lihtsalt ei ole olemas. Ja automaatkastist ei loobu peale proovimist enam.:D
Samas kui on valida kahest muus suhtes ühesuguste omadustega masinast kas ühe- või kahesillaveoline siis eelistaksin kindlasti ikka viimast.;)


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.4% - SQL: 61.6%]