Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 80/100/A6 B4/C4 V6 roolivõimu pumba vahetus (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 6331)
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 08.12.05 01:47 Tsiteeri
Audi 80/100/A6 B4/C4 V6 roolivõimu pumba vahetus



1. plastid küljest ära nii pealmine kui esimene ülemine (tavaline kruvikas ja kuuskant),
2. süütepool eemaldada (kuuskant),
3. rihm eemaldada pingutusrullikut kuuskandiga järgi andes,
4. torud ja voolikud pumbalt küljest ära,
5. pump koos alusega lahti ja küljest ära (kuuskant),
6. pumbal rihmaratas küljest ja pump aluse küljest lahti (kuuskant) tagumised pumba kinnitused aluse küljes liugpuksidel (pumba kinnituste süvis on erinev muutuva jõuga ja tavalisel),
7. kõik toimingud tagurpidi tagasi uue pumbaga,
...
8. õli juurde valada ja auto käima, mõned korrad rooli ühest otsast teise ja õli juurde kuni tase jääb paigale.
Soovitav kogu õli ära vahetada uut pumpa paigaldades, torudest saab puhudes enamus vanast õlist välja.
Kogu toiming ~1,5h.
Kasutatud pumpa ise rohkem ei osta. Aavest vahetuspump tavaline (renoveeritud) ~1600-2000.- + õli ~1-2,5L sõltuvalt, kas pump on tavaline või muutuva jõuga. Algse muutuva jõuga pumba asemele panin tavalise ja mingit erilist muutust pole, kui siis nii palju, et muutuval pumbal läheb rool kiiruse suurenedes raskemaks ja libisemise tunnetus on kergelt parem. Sõidumugavuses on tavaline võim parem, sest asfaldisse sisse sõidetud rööbastes laia rehviga hoiab tavavõim ilusti rooli paigal, muutuva jõuga pumbal kippus teed otsima.

Pilte tegevusest kahjuks ei teinud, aga kõik lihtne ja elementaarne kui punkte järgida :) Eksimisvõimalust praktiliselt pole, kui nii palju et vooliku asetus võib pumpadel erinev olla mõne kraadi võrra üles või alla.
Link elcatsis asuvale pildile annab mingi ülevaate asja välimusest.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 08.12.05 10:05 Tsiteeri


Ridamootoritele...
Minagi olen selle tõõ ära teinud ja kinnitan, et need kes ytlesid, et B2 2.2 mootori pump ei sobi B3 2.3-ele see võib oma teadmisi ise katsetada.
Vaja ei ole tõesti midagi nuputada... vaheta ära lihtsalt need kinnitused, mis 2.3-mel on ja pane 2.2 mootori pumpale. Loodan, et ei jää segaseks aga tõesti voolikud sobiavad 1:1 -hele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.4% - SQL: 68.6%]