Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Odavad diisel Audid Soomes (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3042)
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 28.11.05 11:07 Tsiteeri
Odavad diisel Audid Soomes



Ostsin just hiljuti ühe sellise 80 TD omale 240 EUR (u 3700 krooni!) eest, mis olnud kogu elu pensionäri käes, vähe (u 600tkm) sõitnud ja väga hästi hooldatud. Analoogilisi pakkumisi on tulnud palju, samas hinnaklassis ka B3 kerega diisleid. Praegu on näiteks Nettiautos müügis selline faceliftitud Audi 100 diisel 1988 aastast, hinnaga 300 EUR (180 EUR maksmata diiselverosid). Konkreetse auto kohta veel kommentaariks niipalju, et suits on neil vanadel diislitel reeglina valest süütenurgast või mingist muust konkreetsest (odavast) rikkest, mitte kulumisest. Kui otsisin omale praeguse Quattro projekti jaoks mootori doonorit, pakuti hulgaliselt ka korras ning kehtiva ülevaatusega Audi 100sid hinnavahemikus 250-350 EUR. Et kui keegi otsib omale suht suurt ja mugavat ökokulgurit, ja on seda kõike nõus ostma ka Eesti turuhindadest kordades odavama hinnaga;), soovitan pöörata pilk Soome suunas, kus vähesõitnud diisleid liikumas rohkem kui Saksas (Soomes pole nii palju kiirteid ja töölgi käiakse reeglina max 150km kaugusel). Samal põhjusel olen ostnud omale mitmeid autosid Soomest, sh ka mu kaubik, kuna selliste asjade valik ca 5-10.000kr hinnaklassis on Eestis olematu (ja sel puhul pole kindlasti tegemist korraliku vähesõitnud ja pika ülevaatusega masinaga). Põhjus, miks Soomes need diislid nii odavad on, peitub diiselverodes - müüjal on odavam müüa auto kiiresti ära, kui maksta verosid seisva auto pealt müügi ajal.
PS: see ei ole müügikuulutus, vaid illustreerivate näidetega teema mõttevahetuse arendamiseks neile, kes Soomest omale odavalt autosid toonud või tuua plaanivad


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Timo
huviline



Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.05 12:02 Tsiteeri


Nagu aru saan, siis see odav hind kehtib just vanade diislite kohta. Küsimus siit, et kuidas on 92-95 aasta diislitega, kas nende hinnad on ka odavamad või kordi kallimad? Muidugi jah, disla B3 300 EUR-i eest on ikka väga meeldiv hind. Kui soomest Eestisse auto tuua, kas lisanduvad mingid jubedad maksud?

Ette Tänades,
Timo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 28.11.05 12:24 Tsiteeri


Maksmata 180€ diiselvero.
Mida see info ostjale tähendab? et 300+180? Et pean ka tema diiselvero kinni taguma?

Ja huvi veel, et kui nüüd rõõmsalt soomest selle disla ära ostan, kuda ma ta eestisse saan? St millised kulutused veel lisanduvad sellele ostusummale? (bensiini ja laevapileteid on elementaarne :))


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.05 12:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rass
St millised kulutused veel lisanduvad sellele ostusummale? (bensiini ja laevapileteid on elementaarne :))



Kui lähed diislit ostma, siis bensu raha ei tohiks minna;):P


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
muc
huviline



Registreerunud 20.11.05
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.05 12:50 Tsiteeri


Lisakulusid väga palju ei ole. Kui kindlustused, ülevaatused ja teemad kehtivad, siis veel vähem. Siis jah kütus ja laevapiletid. Sai ise ka üks ront hiljuti ära toodud. See oli arvelt maas. Kogu teema läks kokku mingi 1200 krooniga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 28.11.05 12:56 Tsiteeri


Maksmata diiselvero tähendab seda, et kui tahad auto üle piiri viia, pead vero ära maksma (ka 480 EUR pole ju paha hind sellise faceliftiga diiselsigari eest). Kui lammutad auto Soomes juppideks ja keret (dokumente) ei vaja, ei oma see tähtsust. St kes tahab omale AUTOT mitte varuosi, peab tegema kindlaks, et autol poleks maksmata verosid. Maksmata verod (verorästid) on tegelikult haruldus, aga kohtab seda siiski. Ise põrkasin probleemiga kokku just oma diisel Nissanit ostes. Kuna eelmisel omanikul oli kõik ilusti makstud ja tshekid ettenäidata, ei hakanudki kontrollima. Kuni ühel päeval tuli kiri koju, et autol on endiselt sõidukeeld maksmata verode pärast (ma olin autoga vahepeal isegi Eestis käinud, tollis unustati kontrollida). Siis selgus, et hoopis üleeelmisel omanikul oli maksmata mingi tühine summa, mis aja jooksul oli kasvanud 20 EURi peale, kuid eelmine omanik polnud asjast üldse teadlik ja oli maksnud usinalt oma verosid ning sõitnud ringi sõidukeelus oleva autoga:D. Need verorästid, kui neid esineb, ulatuvad reeglina sadadesse eurodesse.

Ma pakuks välja, et 15a on see piir, kus auto võib juba olla odavam kui Eestis (võib aga ei pea). Sellest uuemad on Soomes kallimad, ja mida uuemad, seda suurem see hinnavahe on. Tegelikkuses on raske võrrelda omavahel ka vanemaid autosid, kuna Soomes peetakse 15a vanuse auto puhul 400tkm läbisõitu väikeseks (ja sellest ka kõrgem hind), kuid Eestis tähendab odomeetril olev 400tkm seda, et keegi on selle kunagi kerinud 800tkm pealt 150tkm-ni, ning on sealt sõidetud 400tkm-ni (seda siis bensukate puhul, diislitel on need numbrid tavaliselt ikka suuremad). Võrdluseks veel niipalju, et 300tkm läbisõiduga Audi diislil pole tavaliselt veel kulumisranti hülsiseinal praktiliselt tundagi. Kõiki neid asju tuleks tegelikult arvestada autosid omavahel võrreldes.

Kui tood auto Soomest Eestisse, maksad lihtsalt 1600 krooni esmase registreerimise eest + tehniline ülevaatus (vaatamata sellele, et Soomes on ülevaatus nt nädala eest läbitud - üks järjekordsetest enda apsakatest, kuna arvasin et Eesti aktsepteerib Soome ülevaatust ja tegin selle Soomes, kuna Soomes ei pedereerita ülevaatustel igasuguste mõttetustega). Seejärel jätad kas numbrid ARKi ja maksad (summa?) või viid need ise Soome (odavam igal juhul) ja võtad auto arvelt maha (vist oli 9 EUR). Soome arvelt kustutamise aluseks on kehtiv uus Eesti tehniline pass, ning kõik verod (käyttövero ja diislite puhul ka diiselvero) peavad olema makstud.


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.11.05 13:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Seejärel jätad kas numbrid ARKi ja maksad (summa?) või viid need ise Soome (odavam igal juhul) ja võtad auto arvelt maha (vist oli 9 EUR). Soome arvelt kustutamise aluseks on kehtiv uus Eesti tehniline pass, ning kõik verod (käyttövero ja diislite puhul ka diiselvero) peavad olema makstud.

Mis motiveerib mind numbreid Soome tagasi viima ja seal autot arvelt maha võtma, kui see mul juba Eestis arvele võetud on ja ma sellega kunagi enam Soome tagasi minna ei plaani? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 28.11.05 15:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Mis motiveerib mind numbreid Soome tagasi viima ja seal autot arvelt maha võtma, kui see mul juba Eestis arvele võetud on ja ma sellega kunagi enam Soome tagasi minna ei plaani? :)

Meil on vist ühine õigusruum praegu. Mis sunnib Sind maksma ära Soomes saadud trahve? Arvatavasti saad kraesse mingi maksupettuse (kõige suurem kuritegu üldse Soomes) ja hangitakse õigus selle raha kinnipidamiseks Su pangaarvelt. St mitte see 9 EUR, vaid auto käyttövero tõstab selle summa aastaga min 100 EUR + viivised jne, kuna auto on sisuliselt edasi Soome registris. Ma ei tea, kus on see rahaline piir, millal asjad liikuma hakkavad...


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 28.11.05 15:55 Tsiteeri


3000...4000 EEK-ise auto soetamiseks põrkad edasi-tagasi (laevapiletid + küte maksab ka midagi) Soome vahet ja ajad mingeid mõtetuid pabereid sirgeks...on`s seda vaja?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 28.11.05 16:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
3000...4000 EEK-ise auto soetamiseks põrkad edasi-tagasi (laevapiletid + küte maksab ka midagi) Soome vahet ja ajad mingeid mõtetuid pabereid sirgeks...on`s seda vaja?:o


Need lisakulud on siiski alla 2000kr, mitte 3-4. Alati võib ühendada meeldiva kasulikuga, ehk siis kui nagunii Soome asja, tuua samas ka auto ära. Samas kulutaksid Eestis sellise odavama hinnaklassi diisli leidmisele meeletul hulgal aega ja raha (sõitmine mööda Eestit maksab samuti), kuna Eestist lihtsalt pole neid korralikke diisleid võtta, ka mitte 2x kõrgema hinnaga. Ma ei väidagi, et selline asi ärina end hästi äratasuks, aga kes odavat ökoliikurit otsib, on Eestis paraku sundseisus, sest pole millegi vahel valida


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 28.11.05 17:33 Tsiteeri


Sry, et halvasti väljendusin...pidasin silmas 3000...4000.- ikka auto hinda + lisakulud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 28.11.05 20:45 Tsiteeri


http://www.nettiauto.com/listAdvSearchFindAgent.php?id=7397328&tb=tmp_find_agent&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php - ei leinud eriti palju neid odavaid diisleid :(

mis http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=525789 viga võiks olla?

ei oska soome keelt eriti :(


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 28.11.05 20:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ints11
http://www.nettiauto.com/listAdvSearchFindAgent.php?id=7397328&tb=tmp_find_agent&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php - ei leinud eriti palju neid odavaid diisleid :(

mis http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=525789 viga võiks olla?

ei oska soome keelt eriti :(


Peale salongi ilgele räpasusele ei leidnud mina küll vigu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 29.11.05 08:18 Tsiteeri


Kui neid linke vaadata siis pakkumised umbes samasugused kui meilgi ju? Ei midagi erilist ju?
Lisaks on mul tekkinud teatud eelarvamused nende odavate soome masinate suhtes, vähemalt vanasti olid need enamasti väga odavate vahenditega töökorda seatud ja vahel lausa imestasin põtrade leidlikkuse üle. Makrofleks kereehituskomponendina pole midagi erakorralist.:D Või nagu muuseas ära kadunud paisupaagikorgi tihend.:D

Tean, et üldistusi teha ei saa, kuid selle maa masinaid vähemalt mina küll oma kogemuste põhjal usaldada ei taha.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 29.11.05 15:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tean, et üldistusi teha ei saa, kuid selle maa masinaid vähemalt mina küll oma kogemuste põhjal usaldada ei taha.

Millegipärast arvan, et Sul pole eriti kogemusi nendega, või siis oled omale rondid ostnud (ronte on tõesti igal pool, kuid nende % on Soomes ikka väga väike). Ja Sina usaldad pigem Eestimaiseid? :D


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
nord
huviline



Registreerunud 17.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: cabrio

postitati 29.11.05 16:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kui neid linke vaadata siis pakkumised umbes samasugused kui meilgi ju? Ei midagi erilist ju?
Lisaks on mul tekkinud teatud eelarvamused nende odavate soome masinate suhtes, vähemalt vanasti olid need enamasti väga odavate vahenditega töökorda seatud ja vahel lausa imestasin põtrade leidlikkuse üle. Makrofleks kereehituskomponendina pole midagi erakorralist.:D Või nagu muuseas ära kadunud paisupaagikorgi tihend.:D

Tean, et üldistusi teha ei saa, kuid selle maa masinaid vähemalt mina küll oma kogemuste põhjal usaldada ei taha.

Tehnika on sellistel odavamatel kulguritel Soomes ilmselt palju paremas korras kui siin. Kui meil ostetakse TÜV paljudele vanematele autodele, siis Soomes peab auto ka reaalselt korras olema. Makroga parandatakse forde-oopeleid, tsinkkere juurde sellega asja pole.

Hoiab ka nettiauto`l aegajalt silma peal:cool:


Klaasid jätkuvalt hea hinnaga
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 29.11.05 16:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Millegipärast arvan, et Sul pole eriti kogemusi nendega, või siis oled omale rondid ostnud (ronte on tõesti igal pool, kuid nende % on Soomes ikka väga väike). Ja Sina usaldad pigem Eestimaiseid? :D


Ega eriti kogemusi pole tõesti ja olemasolevadki pärinevad väga vanadest aegadest. Arvestades, et soome liiduvabariik on kole kaugel ja vähemalt esmamulje sealsetest pakkumistest meenutab väga eesti omi (vastupidiselt ntx läti või saksamaistele pakkumistele) siis tõenäoliselt eelistaks siiski eesti omi. Vahemaad vaatama minemiseks oluliselt väiksemad.;) Ja see maksmata maksude väljanõudmise teema on ka mõtlemapanev.:) Samas kui nagunii soomes mütata/töötada/reisida ja sealse eluga kursis olla, siis muidugi teine teema.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]