forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 21.10.05 16:05
|
|
|
AUDI 6 ABS+EBS soov paigaldada välja lülitamis lüliti
Tere
kes omab audi s-6 1996.a. ABS+EBS skeemi või näitab kätte juhtmed mille vahele paigaldan lülitid
1-lüliti et välja lülitada ABS (piduri plokkeerimine)
2-lüliti et välja lülitada EBS (veo jõu kontroll)
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 21.10.05 17:02
|
|
|
Ma arvan et 2 lülitit paigaldada ei õnnestu kuna veojõu kõntroll toimub samuti läbi ABS-i andurite.Kui mina oma autol ESP välja lülitan on ka ABS
väljas
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 23.10.05 19:58
|
|
|
Äkki keegi on sorinud nendes ABS aju juhtme otsades või loeb skeemilt mitmendale juhtmele lüliti vahele pista.
ette tänades.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 25.10.05 08:51
|
|
|
Mõned teemad allpool on sellest justkui juttu olnud: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=20596
NB! Ilmselt ikka EDS (Elektronische Differenzialsperre), veojõukontrolli 96.a. S6-l minuteada ei ole. Kui on, siis nimetavad nad seda ASR (Antriebs
Schlupf Regelung), aga see vist ainult esiveoliste lisavarustuses. Vähemalt nii ma sain kasutusjuhendist aru.
Ulvar
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 25.10.05 19:00
|
|
|
Soov jääb vahe panna lüliti või lülitid audi S-6
Lisan ABS-EDS aju peal oleva margi nr:
0 265 109 026
4DO 907 379 F
Küsimus aju pistiku mis numbriga juhtmele tuleb lüliti vahele panna ?
|
|
|
piltnik
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8TQ
|
postitati 26.10.05 07:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Soov jääb vahe panna lüliti või lülitid audi S-6
Lisan ABS-EDS aju peal oleva margi nr:
0 265 109 026
4DO 907 379 F
Küsimus aju pistiku mis numbriga juhtmele tuleb lüliti vahele panna ? |
kas koos ABS-iga läheb ka EDS maha? ja kui mõtekas on ilma EDS-ita libedal sõita
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 26.10.05 18:21
|
|
|
Kas masinal automaat või manual? Kui automaat siis ei soovita, see loeb ABSi ajult mingit saasta ja kui ABS ei toimi siis hakkab käike pauguga sisse
lajatama. Proovitud ja kole ebameeldiv. Manualiga suva.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Hardo
huviline
Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 TDI S-Line
|
postitati 26.10.05 18:23
|
|
|
võta abs kaitse välja ja kumbki ei tööta enam.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 31.10.05 20:11
|
|
|
Tsitaat: | Loodan et saan abi Ulvari mainitud skeemist abi.
Kas koos ABS-iga läheb ka EDS maha? ja kui mõtekas on ilma EDS-ita libedal sõita? |
Talv tulekul ja aeg oleks ABS ajule pistik taha pista.
EDS küsimuse vastuseks kui oled hull nagu mina ja paugutad vahest turbot
(näiteks venis kruusa kurvi tagune väga kiirelt sõites liiga pikaks ja parem külg hakkab otsima kraavi vajumist ? vaja on lisada rooli ja pedaali
aga !!! rakendub EDS mis võtab autolt võime kraapida ja PANED OTSE mida põhjustas parem taga ratas mis kraabib õhku, aga vaja oleks pidev vedu
Tead kui meeldiv on niimodi kogeda et EDS töötas õnneks kumm oli hea ja jättis tee peale.
Nüüd on taga torsen.
Tava inimesel oleks vaja EDS välja lülitada kui ta hakkab paksu lume lobjaka sees sõitma eriti üles mäge.
Samas paljud quattro mehed teavad kui mõnusalt quattro on allutatav libedal jääl (vesikiilaspeal ) ja kui mõnus on taltsutada ujuvat quattrot (pidev
libisemises olevat autot ) auto mis on kautanud pidamise üle kiiruse tagajärjel ja edasine taltsutamine autole suuna andmine toimub ainult kaasi
bedaaliga ja rooliga auto saba liputades alates kiirusest 60 km-i kuni 100-ni vesi kiilaspeal.
mul on mõni talve foto kuidas quattro siseneb kurvi tagurpidi kraapides (auto on enne kurvi juba keeratud ~130´)
KES EI OSKA AUTOT TALTSUTADA PALUN ÄRGE HAKAKE SELLE JUTU PEALE PROOVIMA. SAATE AUTOST LAHTI.
Alustuseks mine talvel järvele ja proovi oma quattro taga otsa teise käiguga ~40 km-iga liputada vasakule ja paremale ja vasakule jne... otse sõites
paarkümmend korda algul vähem rooli pärast rooli mõlemile poole vaheldumisi lõpuni liikumis kiiruseni kuni 85~95 km.
Ja kui oled üld suuna otse hoidmise ära õppinud siis tahad ka välja lülitatavat ABS-i ja EDS-i
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 09.07.10 09:49
|
|
|
Sinu jutus on väike loogika viga. Eds/edl ei tohiks sinu sõittu kuidagi segada, sind võibolla häirib see, et ta krõbistab. Kui mootorilt jõudu ära ei
võeta, siis annab eds ainult pidamist juurde ja stabiilsust. Mootori jõudu võtavad ära esp ja asr, sellised uuema aja agregaadid. Sinu autol neid ei
tohiks olla minu info kohaselt. Seega kui sinu autol pidurdatakse läbi libisevat ratast ehk siis seda mis pöörleb kiiremini, siis peaks auto kurvis
olema pigem stabiilsem ja etteaimatavam kui ilma edlita. Sest kui ratastel ilma edlita pidamine muutub siis võib ta alt ära vajuda täiesti ootamatult.
Samas kas ei ole edl töö piiratud sõidukiirusega 90 kmh. Peale seda ei tohiks ta enam tööd teha, ega sekkuda kiiruse langedes sekkub jälle. Äkki ka
sellest tingitud see sinu räägitud imelik efekt piirolukorras.
Arvan, et: eraldi neid välja lülitada ei saa, et kui siis mõlemad. Espd saaks nii välja lülitada, et abs jääb tööle (tavaliselt ta nii töötabki).
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
ur666
huviline
Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: A8,ur&coupeQ 20v
|
postitati 09.07.10 14:09
|
|
|
Ca 5 aastat võttis aega postitusele vastamine
AUDI - Another Useless Deutche Invention
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 09.07.10 15:53
|
|
|
Lahe, ma seda ei vaadanud jah mis ajast postitus oli. See teema tuli
lingina teisest teemast ja vaatasin, et siin teemas oli lõpp tegemata.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|