Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: AUDI 6 ABS+EBS soov paigaldada välja lülitamis lüliti (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1840)
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 21.10.05 16:05 Tsiteeri
AUDI 6 ABS+EBS soov paigaldada välja lülitamis lüliti



Tere
kes omab audi s-6 1996.a. ABS+EBS skeemi või näitab kätte juhtmed mille vahele paigaldan lülitid
1-lüliti et välja lülitada ABS (piduri plokkeerimine)
2-lüliti et välja lülitada EBS (veo jõu kontroll)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 21.10.05 17:02 Tsiteeri


Ma arvan et 2 lülitit paigaldada ei õnnestu kuna veojõu kõntroll toimub samuti läbi ABS-i andurite.Kui mina oma autol ESP välja lülitan on ka ABS väljas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 23.10.05 19:58 Tsiteeri


Äkki keegi on sorinud nendes ABS aju juhtme otsades või loeb skeemilt mitmendale juhtmele lüliti vahele pista.
ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 25.10.05 08:51 Tsiteeri


Mõned teemad allpool on sellest justkui juttu olnud: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=20596

NB! Ilmselt ikka EDS (Elektronische Differenzialsperre), veojõukontrolli 96.a. S6-l minuteada ei ole. Kui on, siis nimetavad nad seda ASR (Antriebs Schlupf Regelung), aga see vist ainult esiveoliste lisavarustuses. Vähemalt nii ma sain kasutusjuhendist aru.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 25.10.05 19:00 Tsiteeri


Soov jääb vahe panna lüliti või lülitid audi S-6

Lisan ABS-EDS aju peal oleva margi nr:

0 265 109 026
4DO 907 379 F

Küsimus aju pistiku mis numbriga juhtmele tuleb lüliti vahele panna ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
piltnik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8TQ

postitati 26.10.05 07:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Soov jääb vahe panna lüliti või lülitid audi S-6

Lisan ABS-EDS aju peal oleva margi nr:

0 265 109 026
4DO 907 379 F

Küsimus aju pistiku mis numbriga juhtmele tuleb lüliti vahele panna ?


kas koos ABS-iga läheb ka EDS maha? ja kui mõtekas on ilma EDS-ita libedal sõita


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 26.10.05 07:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Küsimus aju pistiku mis numbriga juhtmele tuleb lüliti vahele panna ?

Ja veel kord, miks see ei sobi?:
http://s-cars.org/postnuke/downloads/pdf/Audi%201994%20UrS4%20ABS%20Switch%20Modificationv1.3.pdf
Tsitaat:
Algselt postitas: piltnik
kas koos ABS-iga läheb ka EDS maha? ja kui mõtekas on ilma EDS-ita libedal sõita

Kõik vanemad (-93) quattrod sõidavad ilma EDS-ta ja pole just suur probleem.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 26.10.05 18:21 Tsiteeri


Kas masinal automaat või manual? Kui automaat siis ei soovita, see loeb ABSi ajult mingit saasta ja kui ABS ei toimi siis hakkab käike pauguga sisse lajatama. Proovitud ja kole ebameeldiv. Manualiga suva.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hardo
huviline



Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 TDI S-Line

postitati 26.10.05 18:23 Tsiteeri


võta abs kaitse välja ja kumbki ei tööta enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 31.10.05 20:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Loodan et saan abi Ulvari mainitud skeemist abi.

Kas koos ABS-iga läheb ka EDS maha? ja kui mõtekas on ilma EDS-ita libedal sõita?


Talv tulekul ja aeg oleks ABS ajule pistik taha pista.
EDS küsimuse vastuseks kui oled hull nagu mina ja paugutad vahest turbot
(näiteks venis kruusa kurvi tagune väga kiirelt sõites liiga pikaks ja parem külg hakkab otsima kraavi vajumist ? vaja on lisada rooli ja pedaali aga !!! rakendub EDS mis võtab autolt võime kraapida ja PANED OTSE mida põhjustas parem taga ratas mis kraabib õhku, aga vaja oleks pidev vedu
Tead kui meeldiv on niimodi kogeda et EDS töötas õnneks kumm oli hea ja jättis tee peale.
Nüüd on taga torsen.
Tava inimesel oleks vaja EDS välja lülitada kui ta hakkab paksu lume lobjaka sees sõitma eriti üles mäge.

Samas paljud quattro mehed teavad kui mõnusalt quattro on allutatav libedal jääl (vesikiilaspeal ) ja kui mõnus on taltsutada ujuvat quattrot (pidev libisemises olevat autot ) auto mis on kautanud pidamise üle kiiruse tagajärjel ja edasine taltsutamine autole suuna andmine toimub ainult kaasi bedaaliga ja rooliga auto saba liputades alates kiirusest 60 km-i kuni 100-ni vesi kiilaspeal.
mul on mõni talve foto kuidas quattro siseneb kurvi tagurpidi kraapides (auto on enne kurvi juba keeratud ~130´)

KES EI OSKA AUTOT TALTSUTADA PALUN ÄRGE HAKAKE SELLE JUTU PEALE PROOVIMA. SAATE AUTOST LAHTI.


Alustuseks mine talvel järvele ja proovi oma quattro taga otsa teise käiguga ~40 km-iga liputada vasakule ja paremale ja vasakule jne... otse sõites paarkümmend korda algul vähem rooli pärast rooli mõlemile poole vaheldumisi lõpuni liikumis kiiruseni kuni 85~95 km.
Ja kui oled üld suuna otse hoidmise ära õppinud siis tahad ka välja lülitatavat ABS-i ja EDS-i


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 09.07.10 09:49 Tsiteeri


Sinu jutus on väike loogika viga. Eds/edl ei tohiks sinu sõittu kuidagi segada, sind võibolla häirib see, et ta krõbistab. Kui mootorilt jõudu ära ei võeta, siis annab eds ainult pidamist juurde ja stabiilsust. Mootori jõudu võtavad ära esp ja asr, sellised uuema aja agregaadid. Sinu autol neid ei tohiks olla minu info kohaselt. Seega kui sinu autol pidurdatakse läbi libisevat ratast ehk siis seda mis pöörleb kiiremini, siis peaks auto kurvis olema pigem stabiilsem ja etteaimatavam kui ilma edlita. Sest kui ratastel ilma edlita pidamine muutub siis võib ta alt ära vajuda täiesti ootamatult. Samas kas ei ole edl töö piiratud sõidukiirusega 90 kmh. Peale seda ei tohiks ta enam tööd teha, ega sekkuda kiiruse langedes sekkub jälle. Äkki ka sellest tingitud see sinu räägitud imelik efekt piirolukorras.

Arvan, et: eraldi neid välja lülitada ei saa, et kui siis mõlemad. Espd saaks nii välja lülitada, et abs jääb tööle (tavaliselt ta nii töötabki).


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 09.07.10 14:09 Tsiteeri


Ca 5 aastat võttis aega postitusele vastamine:o


AUDI - Another Useless Deutche Invention
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 09.07.10 15:53 Tsiteeri


:) Lahe, ma seda ei vaadanud jah mis ajast postitus oli. See teema tuli lingina teisest teemast ja vaatasin, et siin teemas oli lõpp tegemata.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.6% - SQL: 64.4%]