Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: ABS switch off (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2669)
vallo
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6

postitati 11.10.05 10:28 Tsiteeri
ABS switch off



Kas keegi on endale teinud abs switch off lülituse?


Ei ole isegi sugugi rahul abs tööga libedamal pinnasel. Auto lihtsalt ei pidurda korralikult. Abs küll töötab aga pidurdamis efektiivsus jätab kõvasti soovida, tõmba või käsipidurit, et üle üldse seisma jääda. Kuival asfaldil pidurdades on kõik väga hea. Olen lasknud ÜV punktis kontrollida pidurdusjõu ja kõik oli normis. Või siis järgmisena tuleb abs moodul/blokk ära vahetada, võibolla viga selles...

Tean, et see on standardvarustuses olemas 92´ s4 , kuid alates 93´s4 seda ei ole.

Leidsin ka internetist lingi selle kohta.
’94 UrS4 ABS Switch Modification


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
piltnik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8TQ

postitati 11.10.05 11:32 Tsiteeri


sõltub ju kui tihti sa seda sisse-välja plõksida soovid
ise kasutasin "kaitse välja" meetodit. Kui sai jäärajal sõitu harjutatud. Tihedamate lülituste korral pole see loomulikult mugav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 11.10.05 12:28 Tsiteeri


Minu automaat S6'l muutub ABS'i kaitsme välja tirimisega ka käigukasti re˛iim: käigud hakkavad väga jõuliselt sisse minema ja eriti alla 3k pöörde ei lasta.


Ulvar
PS: See teema sobiks ehk paremini Elektroonika alla, sest samasugune ABS on ka mitteessidel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 11.10.05 13:28 Tsiteeri


Mu sajal on see juba tehase poolt peal ja vastavalt teeoludele lülitan ka vahest välja, muidu pidama ei saa kuidagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 11.10.05 14:41 Tsiteeri


Samuti originaalis juba selline lüliti olemas

http://www.wiseman.ee/kaaku/images/Audi%20pildid/Blaupunkt.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 12.10.05 07:18 Tsiteeri


See, et vanematel aparaatidel see lüliti originaalis külge pandi, on esimeses postituses ja ka antud lingi all juba kirjas, ei pea enam tõestama.
Mis libedal pidurdamisesse puutub, siis kas ABS'i rakendudes surud ikka pedaali edasi? ABS hakkab tööle juba ühe ratta libisemise peale, aga teistel võib veel haaret olla, kui tahad kähku pidama saada, siis tuleb täiega pedaali pressida, las ABS teeb oma tööd. Lahtine löga kipub ABS'i haneks tõmbama, aga lihtsalt libeda puhul peaks pidurdamine isegi parem olema, kui ilma ABS-ta.
Lisaks on ABS'i põhipluss juhitavuse säilitamine: kui ei saa pidama, rooli mööda!

Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
piltnik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8TQ

postitati 12.10.05 07:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Minu automaat S6'l muutub ABS'i kaitsme välja tirimisega ka käigukasti re˛iim: käigud hakkavad väga jõuliselt sisse minema ja eriti alla 3k pöörde ei lasta.


Ulvar
PS: See teema sobiks ehk paremini Elektroonika alla, sest samasugune ABS on ka mitteessidel.


kast läheb siis nagu SPORT versioonile ? ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
piltnik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8TQ

postitati 12.10.05 07:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
See, et vanematel aparaatidel see lüliti originaalis külge pandi, on esimeses postituses ja ka antud lingi all juba kirjas, ei pea enam tõestama.
Mis libedal pidurdamisesse puutub, siis kas ABS'i rakendudes surud ikka pedaali edasi? ABS hakkab tööle juba ühe ratta libisemise peale, aga teistel võib veel haaret olla, kui tahad kähku pidama saada, siis tuleb täiega pedaali pressida, las ABS teeb oma tööd. Lahtine löga kipub ABS'i haneks tõmbama, aga lihtsalt libeda puhul peaks pidurdamine isegi parem olema, kui ilma ABS-ta.
Lisaks on ABS'i põhipluss juhitavuse säilitamine: kui ei saa pidama, rooli mööda!

Ulvar

ka oma kogemustest julgen nii väita. Aga kas mitte pole nii et abs rakendub ainult sellel rattal mis libisema hakkas, mitte aga kõigil kui ühel enam haaret pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 12.10.05 08:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: piltnik
ka oma kogemustest julgen nii väita. Aga kas mitte pole nii et abs rakendub ainult sellel rattal mis libisema hakkas, mitte aga kõigil kui ühel enam haaret pole.


Jah, aga kui pedaali edasi ei suru, siis ei rakendata ka teistele rohkem jõudu.

Tsitaat:
kast läheb siis nagu SPORT versioonile ?

Tundub nii jah, et võtad ABS kaitsme välja, siis auto arvab, et nüüd läheb sõiduks. Tegelikult on vist kast kuidagi rataste kiirusanduritega seotud, kahjuks ei tea kuidas täpselt.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 12.10.05 14:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: piltnik
Aga kas mitte pole nii et abs rakendub ainult sellel rattal mis libisema hakkas, mitte aga kõigil kui ühel enam haaret pole.


Kui oleks nii, et ABS piiraks ainult libiseva ratta pidurdusjõudu, siis teiste rataste pidurdusjõu kasvades tekib oht, et auto keerab üldse teel risti vms (kujuta ette pidurdamist olukorras, kus ühe poole rattad on asfaldil ja teised lumel v. kruusal) ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 13.10.05 10:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Kui oleks nii, et ABS piiraks ainult libiseva ratta pidurdusjõudu, siis teiste rataste pidurdusjõu kasvades tekib oht, et auto keerab üldse teel risti vms (kujuta ette pidurdamist olukorras, kus ühe poole rattad on asfaldil ja teised lumel v. kruusal) ...


Just ainult libiseva ratta pidurdusjõudu piirataksegi. Olukorras, kus ühed rattad on asfaltil ja teised lumel, oleks pidurdusmaa muidu palju pikem. Mitteblokeerunud ratas hoiab siiski suunda paremini, kui blokeerunud ratas, nii et olukord on parem, kui ilma ABS'ita pidurdades.
Aga see kõik läheb kuidagi teemast mööda.

Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 25.10.05 12:02 Tsiteeri


Üks idee tekkis küll kuidas autole paigaldada ABS väljalülitamise nupp 4veolisele autole - nimelt ühendada see väljalülitamist teostava lüliti väljund tagumise difriluku poolt tulevate kontaktidega (mis just ABS välja lülitavad) paralleelselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 25.10.05 13:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Üks idee tekkis küll kuidas autole paigaldada ABS väljalülitamise nupp 4veolisele autole - nimelt ühendada see väljalülitamist teostava lüliti väljund tagumise difriluku poolt tulevate kontaktidega (mis just ABS välja lülitavad) paralleelselt.


Seal on see probleem, et EDS'iga (läbi pidurite pseudodifrilukk) seda difrilukku enam pole.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 16.01.06 09:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Üks idee tekkis küll kuidas autole paigaldada ABS väljalülitamise nupp 4veolisele autole - nimelt ühendada see väljalülitamist teostava lüliti väljund tagumise difriluku poolt tulevate kontaktidega (mis just ABS välja lülitavad) paralleelselt.


Seal on see probleem, et EDS'iga (läbi pidurite pseudodifrilukk) seda difrilukku enam pole.


Ulvar


Kus on see probleem? Teema algataja autol on ilmselgelt mehaaniline lukk, mitte EDS


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 16.01.06 12:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Kus on see probleem? Teema algataja autol on ilmselgelt mehaaniline lukk, mitte EDS


No ma egoistlikult enda (S6) seisukohast asjale lähenesin.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 16.01.06 13:40 Tsiteeri


nojaa - juhul, kui ABS süsteem ka muid funktsioone täidab (ESP, EDS jne) tuleb selle väljalülimise ideed ka hoopis teises valguses vaadelda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marten28
huviline



Registreerunud 03.06.04
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.06 20:39 Tsiteeri


no vanematel oli see abs-i lüliti lihtsalt selle funktsiooniga et said ajult toitevoolu maha lülitada ja uuesti peale.midagi muud ei juhtunud.pidurid jäid lihtsalt mehaaniliselt alles.probleem tekib aga uuemate masinatega ,kus N:abs-i kiirusanduritelt tulevat signaali ka teised plokid tahavad näha.siis tekib tõesti selline asi et kast hakkab rapsima ja mootor pole rahul ja spidokas võib segast panna. tehas lmselt pole sinna siis sellist varjanti jätnud et saax tarkvaraliselt blokeerida abs-i tööd.siis tulex mingi kavalus appi võtta.............????? kui äkki valetada abs-le et pidurivedelik on otsas :-D pole kindel aga äkki läheb avariisse ja lülitab välja.aga ennem peax seda ikka proovima ja katsetama. tõmba pidurivedeliku nivoo andurilt pistik tagant ära ja vaata kas paneb abs-i tule põlema ja siis pane tahasi ning kas kustub ära,või peab vahepeal süüte välja keerama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marten28
huviline



Registreerunud 03.06.04
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.06 13:59 Tsiteeri


või proovida,mis abs selle kohta ütlex kui pidurilüliti signaal ära lõigata :-D see aga on kindlasti tubleeritud kahe lülitiga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timm17
huviline



Registreerunud 31.07.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 turbo quattro

postitati 19.01.06 08:24 Tsiteeri


sry, kui valesse kohta postitasin, aga mulgi mure selle absiga, nimelt põles mul kompus see tuluke mis peaks näitama seda pidurivedeliku ja rõhu taset, peale üht äkkpidurdust kustus see tuluke ära ja mingi aja pärast lakkas abs töötamast, siis läks veel veidi aega mööda ja hakkas uuesti see punane ringike koos ! märgiga põlema. Ei tea kas sellel autol kunagi selle kompu pimedaks kahh võimalik saada?:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vallo
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6

postitati 19.01.06 17:19 Tsiteeri


otsing ikka abiks
aga lühidalt kontrolli ära roolivõimu ja piduri õlitaemed, kui need ok siis valmistu piduri pommi vahetuseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 42.3% - SQL: 57.7%]