vallo
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6
|
postitati 11.10.05 10:28
|
|
|
ABS switch off
Kas keegi on endale teinud abs switch off lülituse?
Ei ole isegi sugugi rahul abs tööga libedamal pinnasel. Auto lihtsalt ei pidurda korralikult. Abs küll töötab aga pidurdamis efektiivsus jätab kõvasti
soovida, tõmba või käsipidurit, et üle üldse seisma jääda. Kuival asfaldil pidurdades on kõik väga hea. Olen lasknud ÜV punktis kontrollida
pidurdusjõu ja kõik oli normis. Või siis järgmisena tuleb abs moodul/blokk ära vahetada, võibolla viga selles...
Tean, et see on standardvarustuses olemas 92´ s4 , kuid alates 93´s4 seda ei ole.
Leidsin ka internetist lingi selle kohta.
’94 UrS4 ABS Switch Modification
|
|
|
piltnik
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8TQ
|
postitati 11.10.05 11:32
|
|
|
sõltub ju kui tihti sa seda sisse-välja plõksida soovid
ise kasutasin "kaitse välja" meetodit. Kui sai jäärajal sõitu harjutatud. Tihedamate lülituste korral pole see loomulikult mugav.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 11.10.05 12:28
|
|
|
Minu automaat S6'l muutub ABS'i kaitsme välja tirimisega ka käigukasti re˛iim: käigud hakkavad väga jõuliselt sisse minema ja eriti alla 3k pöörde
ei lasta.
Ulvar
PS: See teema sobiks ehk paremini Elektroonika alla, sest samasugune ABS on ka mitteessidel.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 11.10.05 13:28
|
|
|
Mu sajal on see juba tehase poolt peal ja vastavalt teeoludele lülitan ka vahest välja, muidu pidama ei saa kuidagi.
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 11.10.05 14:41
|
|
|
Samuti originaalis juba selline lüliti olemas
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 12.10.05 07:18
|
|
|
See, et vanematel aparaatidel see lüliti originaalis külge pandi, on esimeses postituses ja ka antud lingi all juba kirjas, ei pea enam tõestama.
Mis libedal pidurdamisesse puutub, siis kas ABS'i rakendudes surud ikka pedaali edasi? ABS hakkab tööle juba ühe ratta libisemise peale, aga teistel
võib veel haaret olla, kui tahad kähku pidama saada, siis tuleb täiega pedaali pressida, las ABS teeb oma tööd. Lahtine löga kipub ABS'i haneks
tõmbama, aga lihtsalt libeda puhul peaks pidurdamine isegi parem olema, kui ilma ABS-ta.
Lisaks on ABS'i põhipluss juhitavuse säilitamine: kui ei saa pidama, rooli mööda!
Ulvar
|
|
|
piltnik
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8TQ
|
postitati 12.10.05 07:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ulvar
Minu automaat S6'l muutub ABS'i kaitsme välja tirimisega ka käigukasti re˛iim: käigud hakkavad väga jõuliselt sisse minema ja eriti alla 3k pöörde
ei lasta.
Ulvar
PS: See teema sobiks ehk paremini Elektroonika alla, sest samasugune ABS on ka mitteessidel. |
kast läheb siis nagu SPORT versioonile ?
|
|
|
piltnik
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8TQ
|
postitati 12.10.05 07:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ulvar
See, et vanematel aparaatidel see lüliti originaalis külge pandi, on esimeses postituses ja ka antud lingi all juba kirjas, ei pea enam tõestama.
Mis libedal pidurdamisesse puutub, siis kas ABS'i rakendudes surud ikka pedaali edasi? ABS hakkab tööle juba ühe ratta libisemise peale, aga teistel
võib veel haaret olla, kui tahad kähku pidama saada, siis tuleb täiega pedaali pressida, las ABS teeb oma tööd. Lahtine löga kipub ABS'i haneks
tõmbama, aga lihtsalt libeda puhul peaks pidurdamine isegi parem olema, kui ilma ABS-ta.
Lisaks on ABS'i põhipluss juhitavuse säilitamine: kui ei saa pidama, rooli mööda!
Ulvar |
ka oma kogemustest julgen nii väita. Aga kas mitte pole nii et abs rakendub ainult sellel rattal mis libisema hakkas, mitte aga kõigil kui ühel enam
haaret pole.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 12.10.05 08:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: piltnik
ka oma kogemustest julgen nii väita. Aga kas mitte pole nii et abs rakendub ainult sellel rattal mis libisema hakkas, mitte aga kõigil kui ühel enam
haaret pole. |
Jah, aga kui pedaali edasi ei suru, siis ei rakendata ka teistele rohkem jõudu.
Tsitaat: | kast läheb siis nagu SPORT versioonile ? |
Tundub nii jah, et võtad ABS kaitsme välja, siis auto arvab, et nüüd läheb sõiduks. Tegelikult on vist kast kuidagi rataste kiirusanduritega seotud,
kahjuks ei tea kuidas täpselt.
Ulvar
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 12.10.05 14:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: piltnik
Aga kas mitte pole nii et abs rakendub ainult sellel rattal mis libisema hakkas, mitte aga kõigil kui ühel enam haaret pole. |
Kui oleks nii, et ABS piiraks ainult libiseva ratta pidurdusjõudu, siis teiste rataste pidurdusjõu kasvades tekib oht, et auto keerab üldse teel risti
vms (kujuta ette pidurdamist olukorras, kus ühe poole rattad on asfaldil ja teised lumel v. kruusal) ...
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 13.10.05 10:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Kui oleks nii, et ABS piiraks ainult libiseva ratta pidurdusjõudu, siis teiste rataste pidurdusjõu kasvades tekib oht, et auto keerab üldse teel risti
vms (kujuta ette pidurdamist olukorras, kus ühe poole rattad on asfaldil ja teised lumel v. kruusal) ... |
Just ainult libiseva ratta pidurdusjõudu piirataksegi. Olukorras, kus ühed rattad on asfaltil ja teised lumel, oleks pidurdusmaa muidu palju pikem.
Mitteblokeerunud ratas hoiab siiski suunda paremini, kui blokeerunud ratas, nii et olukord on parem, kui ilma ABS'ita pidurdades.
Aga see kõik läheb kuidagi teemast mööda.
Ulvar
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 25.10.05 12:02
|
|
|
Üks idee tekkis küll kuidas autole paigaldada ABS väljalülitamise nupp 4veolisele autole - nimelt ühendada see väljalülitamist teostava lüliti väljund
tagumise difriluku poolt tulevate kontaktidega (mis just ABS välja lülitavad) paralleelselt.
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 25.10.05 13:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Üks idee tekkis küll kuidas autole paigaldada ABS väljalülitamise nupp 4veolisele autole - nimelt ühendada see väljalülitamist teostava lüliti väljund
tagumise difriluku poolt tulevate kontaktidega (mis just ABS välja lülitavad) paralleelselt. |
Seal on see probleem, et EDS'iga (läbi pidurite pseudodifrilukk) seda difrilukku enam pole.
Ulvar
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 16.01.06 09:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ulvar
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Üks idee tekkis küll kuidas autole paigaldada ABS väljalülitamise nupp 4veolisele autole - nimelt ühendada see väljalülitamist teostava lüliti väljund
tagumise difriluku poolt tulevate kontaktidega (mis just ABS välja lülitavad) paralleelselt. |
Seal on see probleem, et EDS'iga (läbi pidurite pseudodifrilukk) seda difrilukku enam pole.
Ulvar |
Kus on see probleem? Teema algataja autol on ilmselgelt mehaaniline lukk, mitte EDS
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 16.01.06 12:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Kus on see probleem? Teema algataja autol on ilmselgelt mehaaniline lukk, mitte EDS |
No ma egoistlikult enda (S6) seisukohast asjale lähenesin.
Ulvar
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 16.01.06 13:40
|
|
|
nojaa - juhul, kui ABS süsteem ka muid funktsioone täidab (ESP, EDS jne) tuleb selle väljalülimise ideed ka hoopis teises valguses vaadelda
|
|
|
|
marten28
huviline
Registreerunud 03.06.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.06 20:39
|
|
|
no vanematel oli see abs-i lüliti lihtsalt selle funktsiooniga et said ajult toitevoolu maha lülitada ja uuesti peale.midagi muud ei juhtunud.pidurid
jäid lihtsalt mehaaniliselt alles.probleem tekib aga uuemate masinatega ,kus N:abs-i kiirusanduritelt tulevat signaali ka teised plokid tahavad
näha.siis tekib tõesti selline asi et kast hakkab rapsima ja mootor pole rahul ja spidokas võib segast panna. tehas lmselt pole sinna siis sellist
varjanti jätnud et saax tarkvaraliselt blokeerida abs-i tööd.siis tulex mingi kavalus appi võtta.............????? kui äkki valetada abs-le et
pidurivedelik on otsas :-D pole kindel aga äkki läheb avariisse ja lülitab välja.aga ennem peax seda ikka proovima ja katsetama. tõmba
pidurivedeliku nivoo andurilt pistik tagant ära ja vaata kas paneb abs-i tule põlema ja siis pane tahasi ning kas kustub ära,või peab vahepeal süüte
välja keerama.
|
|
|
marten28
huviline
Registreerunud 03.06.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.06 13:59
|
|
|
või proovida,mis abs selle kohta ütlex kui pidurilüliti signaal ära lõigata :-D see aga on kindlasti tubleeritud kahe lülitiga
|
|
|
timm17
huviline
Registreerunud 31.07.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200 turbo quattro
|
postitati 19.01.06 08:24
|
|
|
sry, kui valesse kohta postitasin, aga mulgi mure selle absiga, nimelt põles mul kompus see tuluke mis peaks näitama seda pidurivedeliku ja rõhu
taset, peale üht äkkpidurdust kustus see tuluke ära ja mingi aja pärast lakkas abs töötamast, siis läks veel veidi aega mööda ja hakkas uuesti see
punane ringike koos ! märgiga põlema. Ei tea kas sellel autol kunagi selle kompu pimedaks kahh võimalik saada?
|
|
|
vallo
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: audi s4 tq aut 1993 ;toyota corolla 1,6
|
postitati 19.01.06 17:19
|
|
|
otsing ikka abiks
aga lühidalt kontrolli ära roolivõimu ja piduri õlitaemed, kui need ok siis valmistu piduri pommi vahetuseks.
|
|
|