mmattias655
huviline
Registreerunud 09.11.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 bitdi
|
|
A6 c8 3.0tdi 170kw vs 210kw?
Millist kw tasuks eelistada ja miks?
|
|
|
corbe
huviline
Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A5 Q | A6 C8 Q
|
|
Sisuliselt ( niipalju kui infot ammutanud ja lugenud erinevatest kanalitest) on tegu sama mootoriga, lihtsalt 170kw puhul on võimsus piiratud
tarkvaraliselt eelkõige soodsama maksukohustuse ( kindlustus, arvele võtmine,aastamakse jms ) tõttu. Juhul kui huvi ( garantiilise auto puhul ka
edasine garantii katkemise oht ) , siis saab nii 170 kui ka 210 puhul tarkvara modifikatsiooniga samad numbrid päeva lõpuks.
Kokkuvõttes valisin ma ise 170kw, sest seal oli olemasolevate lisade hulk ja auto hind tunduvalt paremas suhtes kui turul olevad 210kw isendid. Ja kui
õigesti mäletan, siis kasko ja kindlustus vist olid ka vähe madalamad.
Tarkvara lasin ka üle kirjuatda ning siiani olen jätkuvalt rahul!
|
|
|
mmattias655
huviline
Registreerunud 09.11.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 bitdi
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: corbe
Sisuliselt ( niipalju kui infot ammutanud ja lugenud erinevatest kanalitest) on tegu sama mootoriga, lihtsalt 170kw puhul on võimsus piiratud
tarkvaraliselt eelkõige soodsama maksukohustuse ( kindlustus, arvele võtmine,aastamakse jms ) tõttu. Juhul kui huvi ( garantiilise auto puhul ka
edasine garantii katkemise oht ) , siis saab nii 170 kui ka 210 puhul tarkvara modifikatsiooniga samad numbrid päeva lõpuks.
Kokkuvõttes valisin ma ise 170kw, sest seal oli olemasolevate lisade hulk ja auto hind tunduvalt paremas suhtes kui turul olevad 210kw isendid. Ja kui
õigesti mäletan, siis kasko ja kindlustus vist olid ka vähe madalamad.
Tarkvara lasin ka üle kirjuatda ning siiani olen jätkuvalt rahul! |
Aitäh põhjaliku vastuse eest!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
|
Kui Sul on korralik bit olemas, siis ära seda küll C8 3,0 vastu vaheta. Selleks on rohkem kui kolm põhjust.
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui Sul on korralik bit olemas, siis ära seda küll C8 3,0 vastu vaheta. Selleks on rohkem kui kolm põhjust. |
Ilmselgelt ei tasu 4.0bit vahetada C8 3.0 vastu aga räägi lähemalt, miks c7 bit nii hea siis on? C7 on tänaseks juba täielik Maardu ehitaja auto, 13
aastat vana pann võib öelda 400k läbisõiduga. Isiklikult täna mingi ehitusriietes tegelane hakkas parklas õigust nõudma, kuna olin oluliselt vanema
autoga ja tahtis ise parkida sinna kuhu mina.
|
|
|
mmattias655
huviline
Registreerunud 09.11.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 bitdi
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui Sul on korralik bit olemas, siis ära seda küll C8 3,0 vastu vaheta. Selleks on rohkem kui kolm põhjust. |
Okei, mis need põhjused oleks?
Olen 5 aastat juba omanud c7 biti ja tahaks midagi uuemat 😀
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mmattias655
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui Sul on korralik bit olemas, siis ära seda küll C8 3,0 vastu vaheta. Selleks on rohkem kui kolm põhjust. |
Okei, mis need põhjused oleks?
Olen 5 aastat juba omanud c7 biti ja tahaks midagi uuemat 😀 |
Olen tegelt ise samas seisus, varsti saab 8a. Bit Allroadi peetud. Ühtegi head mõtet pole mida asemele. Äkki hoopis bensukas, kus 3,0 tfsi on juba
päris turboga. Osad mured siiski jäävad. Paljud helistavad, küsivad sama…Aga nähes, palju on nende C8 tdi kolmestega muresid, ei ole soovi seda ise
omada. Adblue kallid sagedased probleemid, 48V süsteem, kulla hinnaga startergeneraator, üks halb leke, nukad-ketid nagu C7FL jne. Järgmise, Euro7
väljalaskega C9 ei taha mõeldagi mis seal veel olema hakkab. Ja Audi pole selles süüdi. Samas on linnad täis igat marki kastreeritud haisvaid raipeid
kuna omanikud on vaesed oma autosid pidama. Kuskil tuleb pidurit tõmmata. Aga loomulikult, kui värv, näpujälgi täis läikivad ekraanid ja välimus
meeldib, tuleb osta ja maksta, nagu valdav osa inimesi seda ka teevad. Selleks nad ongi.
Mingid maardu ehitajate ja Tallinna tänavate mured jätavad külmaks. Enne käiks üldse jala kui elaks praeguses tallinnas ja naabrimehe mõtted samuti
korda ei lähe kuna ta on lihtsalt veits loll selles valdkonnas.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Avant Q
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
PS. Moded, kuhu mu allkiri kadus? Varasemate postide juures on nagu alles. |
Kuhugi ei kadunud, linnuke tuleb postitades teha.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
PS. Moded, kuhu mu allkiri kadus? Varasemate postide juures on nagu alles. |
Kuhugi ei kadunud, linnuke tuleb postitades teha. |
Tänan.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Diislit ei olegi mõtet osta uut.
Seal on metsik turbolag ka, mis sageli ära unustatakse (saab softi tegemisega korda õnneks).
Pigem ikka bens ning vastavalt rahakoti paksusele. Kuigi neil ka tahmafilter...
Ma sõidan ka oma 12a vana S8-ga edasi. Uus on oluliselt raskem, normaalsete nuppude asemel on touchid jne.
Ei olnud sees istudes seda tunnet, et hullult tahaks välja vahetada.
|
|
|
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mmattias655
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui Sul on korralik bit olemas, siis ära seda küll C8 3,0 vastu vaheta. Selleks on rohkem kui kolm põhjust. |
Okei, mis need põhjused oleks?
Olen 5 aastat juba omanud c7 biti ja tahaks midagi uuemat 😀 |
Mõned C7,5 Bit talutava läbisõiduga 2017 isendid veel leiaks, aga pärast seda pole suurt midagi võtta. Kuni 2022 heas varustuses masinaid müügis pole
(vist kiibikriisi tagajärg) ja edasi on hind kosmiline. Ise kolisin MB peale, on plusse ja on miinuseid.
|
|
|
mmattias655
huviline
Registreerunud 09.11.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 bitdi
|
|
Aitäh kõigile asjalike vastuste eest, tuleb siis ilmselt otsustada q7 kasuks 2016 alates, ei hakka uut teemat tegema, aga oskab keegi nende kohta nõu
anda millist aastat/mootorit eelistada?
Märkus moderaatorilt: Q7 teema https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=115806
|
|
|
|