HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 29.02.24 15:45
|
|
|
Q5 parkimisandurid
Q5 2016 läks parkimissüsteem errorisse ehk siis kui tagurpidi käigu panen käib piiks, kollane P jääb vilkuma ja ekraanile autokujutist ei tule.
Revalis testiti, et esimene vasak keskmine andur on vigane. Ok lasin ära vahetada ja värviti ka andur kere tooni sealsamas 250eur - kõik kokku. Nädal
aega töötas süsteem vigadeta nüüd jälle sama jama. Reval testis ja leidis, et nüüd on kokku kolm anduriveatadet/kaks esimest ja juba ka üks tagumine/
ja ka jälle seesama esimene veateatega mida just vahetati. Ei ole ju võimalik, et nüüd kolm andurit juba korraga rivist väljas. Tegelikku vea põhjust
keegi ei teagi enam kus. Mul juhe koos ja ka Revalil. Pidid uuesti pikemalt üle vaatama, kuid äkki ennem kellegil mõni idee mis kogemusest sarnase
probleemiga tuleneb?
Autol ei ole olnud ühtegi avariid sünnist saati. Ostetud uuena.
Raport nüüd selline.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 29.02.24 17:34
|
|
|
Ega keegi pole esimest numbrialust kunagi kipsi kruvidega kinni pannud?
Olen ise ühe teist marki sakslasega maadelnud, kuni selgus et kruvi ots oli juhtmestiku ära rikkunud.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 29.02.24 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Ega keegi pole esimest numbrialust kunagi kipsi kruvidega kinni pannud?
Olen ise ühe teist marki sakslasega maadelnud, kuni selgus et kruvi ots oli juhtmestiku ära rikkunud. |
See on kahjuks õnneks välistatud, kuna auto sünnist saati pere käes aga
vihje on hea, et juhtmestikku kontrollida kuid ei saa aru miks ka tagumine errorisse läks lõpuks.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 29.02.24 18:37
|
|
|
Selle asja nimi on meie kliima, Eesti ajalugu ja roheline ollus pistikutes ning pinide kaudu ka seespool. Kõik tuleks üle käia, kui on, siis ka ühine
pistik ees ning taga. Just harutasin ühte C7 radarit (1800€ tk uus) ja pilt oli kole. Pistikus on vaid peenike pin või paar rohelised kuid seespool
käib korralik elu. Tegelt peaks neid “hooldama” aga see on riskibusiness. Murduvad kruvid, asend muutub jne.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 01.03.24 12:49
|
|
|
Siin on tugevalt üle reageeritud. Viga on hetkel tõenäoliselt ühes tagumises anduris. Sellest piisab, et kogu süsteem läheb lolliks.
Ees võib ka viga olla, kuid ei pruugi. Veakoodid esimeste kohta on AJUTISED ehk näiteks mällu jäänud eelmisest korrast kui lahti võeti ja vahetati.
Või siis nagu Jann mainis tuleks ees pistikud kontrollida ja kontaktid üle vaadata. Kokku kolm andurit ei läinud samaaegselt katki.
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Pidid uuesti pikemalt üle vaatama,
|
Lahendab olukorra!
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 01.03.24 13:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Siin on tugevalt üle reageeritud. Viga on hetkel tõenäoliselt ühes tagumises anduris. Sellest piisab, et kogu süsteem läheb lolliks.
Ees võib ka viga olla, kuid ei pruugi. Veakoodid esimeste kohta on AJUTISED ehk näiteks mällu jäänud eelmisest korrast kui lahti võeti ja vahetati.
Või siis nagu Jann mainis tuleks ees pistikud kontrollida ja kontaktid üle vaadata. Kokku kolm andurit ei läinud samaaegselt katki.
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Pidid uuesti pikemalt üle vaatama,
|
Lahendab olukorra! |
Ehk kui Open circuit siis on ajutine ehk tekkis eelmine kord lahtivõtmisel ja kui short circuit, siis on värske viimane viga nagu aru saan. Ilmselt
siis eelmine kord vigu ära ei kustutatudki peale anduri vahetust.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 01.03.24 14:19
|
|
|
intermittent=mööduv
static=püsiv
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 22.03.24 17:00
|
|
|
Ikka ei ole korras. Teine visiit tõi selguse, et siiski üks tagumine andur ka läbi mida ma aga eriti usu, kuid lubati ära vahetada kui kohale tuleb.
Peale seda ma ennem ei maksa ka midagi kui on edaspidi paar kuud kõik toiminud. Eks siis näe kui järgmine nädal jälle töösse läheb.
Ainus asi mis teise korra külastuse rõõmsamaks tegi oli, et sain uue proovikas Q8 50 TDI 3h rahulikult linnas ringi sõita
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 05.04.24 10:45
|
|
|
No nüüd nädal juba korras, kuid hulk aega ja pappi pandud magama mingite väikeste andurite peale.
Kaks andurit, üks ees keskel, teine taga keskel ära vahetatud ja koos tööga ja värvimisega kokku 550eur.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
|