Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 c6 2.0 tfsi puterdav mootor (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2651)
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 22.04.21 16:19 Tsiteeri
A6 c6 2.0 tfsi puterdav mootor



A6 c6 2.0 tfsi 125kw bpj mootor jamab. Veakoodid on p 0300 ja p0304.
Külmalt hääle järgi töötab kolme silindriga, soojenedes asi paraneb ja jätab vahele tuntavalt ainult tühikäigul. Algselt toimis rahuldavalt ja jättis natukene vahele tühikäigul. Vahetatud pcv, süüteküünlad ja kütusefilter. Edasi kahtlustaks ise 4. Silindri pihustit või nukaketti. Mingisugused nuka näidud olid 28/27.5-28 ehk siis ühe nuka näidud kõikusid.
Võib soovitada tartus ka normi kohta kes asja jagaks ja veale jälile saaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 22.04.21 16:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cobra113
A6 c6 2.0 tfsi 125kw bpj mootor jamab. Veakoodid on p 0300 ja p0304.
Külmalt hääle järgi töötab kolme silindriga, soojenedes asi paraneb ja jätab vahele tuntavalt ainult tühikäigul. Algselt toimis rahuldavalt ja jättis natukene vahele tühikäigul. Vahetatud pcv, süüteküünlad ja kütusefilter. Edasi kahtlustaks ise 4. Silindri pihustit või nukaketti. Mingisugused nuka näidud olid 28/27.5-28 ehk siis ühe nuka näidud kõikusid.
Võib soovitada tartus ka normi kohta kes asja jagaks ja veale jälile saaks.


Enda kogemus 2.0TFSI-ga B7-me peal misfire veaga oli pihustid. Ega seal palju variante ei ole.
Küünlad-süütepoolid - kui nende ringitõstmisega viga ei koli, siis saab need välistada.
Lisaõhk - kontrollida, kas õhulugejast kuni turboni on voolikud terved, sealt edasi teha rõhulekketest.
Seoses eelmisega kontrollida ka karterituulutus - endal kogemus, kus B-osa karterituulutuse klapp tekitas probleeme, asemele läks originaal (ei olnud sugugi kallis jupp esinduses).
Silindritele survetestid teha, ega hõre pole.
Pihustid - ma ei tea, kas neid kusagil eestis stendida/remontida saab. Me võtsime Valori Teenused OÜ'st kõik neli uued (seal oli hind parem, kui mujal ilma km-ta sellel hetkel). Pärast pihustite vahetust auto liikus oluliselt paremini, kui enne neid misfire asju.

Eks seal saab olla ka muid asju - a la mootori aju jms, aga see üsna ebatõenäoline, nagu ma tookord aru sain.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 23.04.21 06:56 Tsiteeri


Kas see auto süütepoolidega tehaseaktsioonis on osalenud või mitte ? Tasub uurida Vin koodi alusel Revalist.
Tallinnas soovitaks abi otsida Treiel Autost.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 23.04.21 12:03 Tsiteeri


Carbon buildup


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 23.04.21 14:30 Tsiteeri


Unustasin mainida, et süütepoole olen ümber tõstnud ja ühe uue pooli muretsesin ka kontrolliks. 4. silindril säde olemas.
Carbon buildupi ei tahaks kahtlustada, kuna eestisse saabudes plokikaan vahetatud juttude järgi (100% kindel olla küll ei saa) ja sõitnud ligi 50k peale seda.
Talvel külmalt käivitades tegi kett ka häält, nüüd soojemate ilmadega mitte nii palju.
Pihusti viga vcds'iga kindlaks teha vist ei saa?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 23.04.21 17:29 Tsiteeri


Mis põhjusel kaas vahetatud? Õlipumba ketiajami purunemine? Kõver?
Kui peale seda kõik need probleemid tekkisid, siis soovitaks kiiremalt asja sügavamalt süveneda, et antud teema ei korduks .
Ise panustaks lisaõhule kergemal juhul ja mitte tuulutusest. Või peale kaane vahetust mingite vigade/kahjustuste eiramisele stiilis kiirelt&odavalt müügiks kokku, mis võib viia fataalse lõpuni, kui ei lahenda. Misfire + keti hääl võiks panna mõtlema omavahelisele asja seotusele.

https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=183690


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 13.05.21 18:19 Tsiteeri


Viisin Tartus ühte remonditöökotta. Tehti diagnost, veakoodid samad, surve mõõdeti ka ära 4. silindril, pidi norm olema. Täpseid numbreid ei öeldud. Ja siis avastati et silindris õli. Töökoja väitel plokikaan või kolb/silinder kahjustatud.
Üldiselt võib öelda, et targemaks ei saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 13.05.21 18:52 Tsiteeri


Mõistlik on mõôta ikka kõigi silindrite kompressioon, et oleks võrrelda midagi. Kui tõesti õli silindris, siis peaks ju suitsema ka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 14.05.21 07:32 Tsiteeri


Endale jättis ka nagu pooliku mulje asjast. Seda nad ka ei maininud et nende juures viskas kolmanda koodi ka P2187 system too lean at idle.
Täna viskasin kaabli sappa siis nägin seda.
Peab vist ise ikka sisselaskekolle maha kakkuma et välistada klappide nõestumine ja pihusti seisukord.
4. Silindril uus süütepool, teised vanad, kuskil uk foorumis juttu olnud et kõik korraga vahetada aga ei tea kas sel tõepõhi all ja cel tuld ka vilgutab vahepeal ilma et põlema jääks, selle kohta ka väiteid et vilgutabki ainul poolide rikke korral. Mingi hetk täna käis suht puhtalt, aga see oli heal juhul ainult 10 seki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 17.05.21 07:51 Tsiteeri


Mõõtsin rõhud ära silindritel, töösoe mootor, küünlad kõik maas, kütusepumba kaitse eemaldatud, pcv ja sisselaske vaheline voolik lahti ühendatud, mõõdik mingi paarikümne eurone.
1. 122 psi
2. 125 psi
3. 119 psi
4. 127 psi

Korgitäis õli silindritesse valatult:
1. 137 psi
2. 141 psi
3. 142 psi
4. 143 psi

Oskab keegi nende arvude põhjal miskit kommenteerida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 10.06.21 14:27 Tsiteeri


Sain vahepeal aega ise sisselase maha võtta. Ütleme nii et klapid tundusid normid olevat. Pihustid lasin ka brake cleaneriga läbi ja tagasi paigaldasin pihustid vastupidiselt, st 1. pihusti neljandaks jne.
Juhe sappa ja süüteviga oligi liikunud esimesele silindrile.
Mis muud kui uus pihusti tellimusse ja 3 päeva ootamist. Täna vahetus ja mootor käib ühtlaselt, süütevigasid enam ei ilmunud.
Siit siis loo moraal: ei tasu uskuda remonditöökodade juttu, ja tegemist polnud mingi nurgataguse kohaga. Igatahes prognoositava mootori remondi hind ~1500€ või uue mootori ostmine osutus siiski ainult uue pihusti hinna (125€) suuruseks.
Järjekordne negatiivne kokkupuude mis sunnib jätkuvalt edaspidi ise näpud õliseks tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 10.06.21 19:04 Tsiteeri


Mul oli ka pihusti mure, siis bensiinipihustid.ee ei soovitand, ühte uut vanade kõrvale panna. Mootoriks mul 3.2 FSI CALA.
Kuna raha kõigi uute jaoks pold, soetasin ebay ühe kasutatud ja korras. Kõik sai ultraheliga üle lastud.
Peale ultraheli osutus 1 pihusti teistest tunduvalt kehvemaks ja see sai välja vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 11.06.21 07:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kremlin
... ei soovitand, ühte uut vanade kõrvale panna.


Samal põhjusel sai ka B7-mel kõik neli korraga ära vahetatud, kuigi ainult üks oli vigane.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.6% - SQL: 55.4%]