Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi drive select (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1962)
kaitams
huviline



Registreerunud 14.07.20
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D4

postitati 20.03.21 17:38 Tsiteeri
Audi drive select



Tere,

Huvipärast tahtsin uurida, et mis "optionsiga" sina kasutad oma audiga sõites?
Efficiency, comfort, auto, dynamic või individual?
Ma olen tavaliselt sõitnud comfordiga, aga käikude vahetus ja minek on kuidagi uimane ja nüüd olen sõitnud viimasel ajal efficiency-ga ja tundub minek poole sujuvam kui ka käiguvahetus. Dynamic-uga ei meeldi kohe üldse sõita.. :D :D
Kas võib, siis nende kahe erinevus olla tuntav?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 20.03.21 17:58 Tsiteeri


Ilmselt oleneb see ka palju mudelist ja aastast. C7 efficienciga näiteks "coastib" kui gaasi lahti lased (neutral käiguga). Mulle see ei istunud, sest ma tahan et auto pidurdaks kui gaasi ei anna (linnas). Igapäevaselt kasutan auto re˛iimi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Typhome
klubiliige



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 20.03.21 18:02 Tsiteeri


Kasutan individuali, mille engine dynamic ja steering comfort.


Veakoodide lugemine/kustutamine, kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine • Tartumaal/Tartus • Originaal Ross-Tech HEX-V2
Liitu Facebooki grupiga: Audi B8 fännklubiM: A4 B8 varuosadLae üles pilte siit kaudu ja postita foorumisse
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 21.03.21 10:11 Tsiteeri


Mul individual, kus enamus seaded comfordis. Ainult "motor sound" on auto peal, sest tihti tekib vajadus käigukang alla tõmmata S-reziimile, siis annab parema effekti kuidagi, kui hääled mahlasemaks muutuvad.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 21.03.21 12:03 Tsiteeri


Individual, enamus asju dynamic, käigukast auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.21 15:18 Tsiteeri


Tsitaat:
seat belt tensioner on dynamicu peal

Seat belt tensioner on dynamicu peal.


Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 22.03.21 10:36 Tsiteeri


Eelistan enamus customit ja seadeid comfort ja kui on ka õhkvedrustus siis on täpselt paras mitte liiga pehme.
Dynamicu peal on autol käiguvahetus liiga rahutu ja hakkab linnas ajudele käima käiguvahetustega.
Aga seatbelt tensioner on küll dynamicu peal ja steering ka.
Isiklik arvamus muidugi ainult.


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek1
huviline



Registreerunud 20.04.04
Asukoht: Aruküla
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2012 & VW Passat 2011

postitati 09.11.21 14:52 Tsiteeri


Kuna sellise valikuga esimene aut, siis veidike arusaamatu veel. Saan aru efficiency, comfort, dynamics ja individuali seadetest. Aga, mille poolest erineb see auto? Mis selle mõte on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 09.11.21 15:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Marek1
Kuna sellise valikuga esimene aut, siis veidike arusaamatu veel. Saan aru efficiency, comfort, dynamics ja individuali seadetest. Aga, mille poolest erineb see auto? Mis selle mõte on?


Juhend, lk. 123 on kõik ilusti kirjas. Lühidalt, käitub vastavalt sõidustiilile.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Marek1
huviline



Registreerunud 20.04.04
Asukoht: Aruküla
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2012 & VW Passat 2011

postitati 09.11.21 18:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Marek1
Kuna sellise valikuga esimene aut, siis veidike arusaamatu veel. Saan aru efficiency, comfort, dynamics ja individuali seadetest. Aga, mille poolest erineb see auto? Mis selle mõte on?


Juhend, lk. 123 on kõik ilusti kirjas. Lühidalt, käitub vastavalt sõidustiilile.


Kahjuks pole juhendit, eks tuleb käia esindusest läbi ja juhend koos lk. 123 endale soetada ;)
Käitub vastavalt sõidustiilile, ehk muudab käigukasti/mootori/rooli seadistust aga mitte vedrustust (tegu õhkvedrudtusega autoga)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
wtf_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 C7

postitati 09.11.21 21:10 Tsiteeri


Kunagi leidsin ja panin oma auto teemasse C7 kohta sellise pildi:
http://riek.lagom.ee/pics/upload/2018/06/30/20180630150031-52d3ce29.png

Mul oli endal C7 kasutusel Individual, kus nt õhkvedrustus oli "dynamic" (madalam ka siis), mootor "auto" peal, ülejäänu suht kõik vast "dynamic" seades. Roolitunnetust katsetasin ikka erinevaid, aga ei mäleta viimast pikemat valikut.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek1
huviline



Registreerunud 20.04.04
Asukoht: Aruküla
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2012 & VW Passat 2011

postitati 10.11.21 07:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wtf_
Kunagi leidsin ja panin oma auto teemasse C7 kohta sellise pildi:
http://riek.lagom.ee/pics/upload/2018/06/30/20180630150031-52d3ce29.png

Mul oli endal C7 kasutusel Individual, kus nt õhkvedrustus oli "dynamic" (madalam ka siis), mootor "auto" peal, ülejäänu suht kõik vast "dynamic" seades. Roolitunnetust katsetasin ikka erinevaid, aga ei mäleta viimast pikemat valikut.


Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.11.21 07:41 Tsiteeri


b8-l on Mootor (s.o pöördedj ja käigud), Rool ( kas kiire või normaalne), Vedrustus ( magnetic ride) ja Diferentsiaal ainult valikus. Mina kasutan dynamicut ainult ringrajal, default on comfort.
Miks, sest mootor läheb ilusasti pöördesse ka madalamalt, rool läheb mõttetult raskeks, vedrustus tänava jaoks ebainimlikult jäigaks ja sportdifri käitumisloogikast erinevates reziimides pole ma veel nelja aasta jooksul aru saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.3% - SQL: 37.7%]