LVS
huviline
Registreerunud 03.10.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.20 09:37
|
|
|
Audi A8 D4 elektri teemad
Tere!
Sai hiljuti soetatud A8 ja ütlen juba etteruttavalt ära, et pole kahjuks Audide hingeeluga kursis, seega ärge kohe näkku lööge, kui mõni rumal küsimus
tuleb.
1. Kas on võimalik juurde lisada TV funktsioon? Mida selleks tarvis ja kelle poole soovitate pöörduda?
2. Lane assist ei tööta, tundub olema välja programmeeritud. Jällegi, kelle poole pöörduda?
3. Kas tagaluugile on võimalik lisada nö sensoriga avamist? Kes teostab?
4. Kus masinaga peale esinduse hoolduses/remondis soovitate käia?
Tänud kõigile, kes võtavad vaevaks vastata!
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 03.10.20 12:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: LVS
2. Lane assist ei tööta, tundub olema välja programmeeritud. Jällegi, kelle poole pöörduda?
3. Kas tagaluugile on võimalik lisada nö sensoriga avamist? Kes teostab?
|
2. Kui Audi Active Lane Assist ehk ka nn. Lane Keep Assist on tehasest installeeritud, siis suunatulekangi otsas on vastav (üksik) nupp. Kui
see puudub, siis facelifti (al. 2014 mudeliaasta) puhul on see võimalik tuuleklaasi kaamera (ehk On-Board-Camera) olemasolul suhteliselt hõlpsalt
retrofittida.
3. Sensoriga avamine on võimalik lisada eelkõige siis, kui autol on juba võtmeta sisenemine ehk Keyless Entry. Vastasel korral võimalik teha
näiteks puldilt sulgemine. Avamiseks tuleks ikkagi ju pulti näppida.
|
|
|
|
LVS
huviline
Registreerunud 03.10.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.10.20 07:13
|
|
|
See nupp seal kangi otsas on olemas, aga menüüst välja programmeeritud. Kas lane süsteem töötab ainult kaameraga või kasutab selle jaoks ka radareid?
Vin koodi järgi on ta igatahes olemas.
Keyless entry samuti olemas. Palju sensori lisamine maksta võiks? Samuti võiks saada puldist luuki sulgeda.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.10.20 08:38
|
|
|
Asukoht ei teeks paha, lausa nõutud muide profiilis. Esmalt tuleks arvutiga uurida, mis seal tehtud on jne. Miks peaks keegi lane assist. maha
kodeerima? Kasutab kaamerat, saadaval ka ilma ACC-ta. Eks seal saab palju asju paremaks, kui õiged asjad ja oskused olemas.
Hoolduseks vali üks ja kindel koht, kus seda autot ka tegelikult tuntakse, muidu saad rahakotile ettearvatavaid litakaid. Tv paigaldus orig.
lahendusena on päris keeruline ja kallis. On ka muid, näit. Kufatec-il oli vist midagi tonni ringis äkki. Suhtlus 5F ploki ja muudega tuleb
täpsustada.
Ise sellega ei tegele ja jätkuvalt soovitan osta uuem audi omale vajalike lisadega, mitte aretama hakata. Kui igasugu plokkide hinda näed, läheb
teleka vaatamise isu üle tavaliselt. Luugi kodeerimine puldist suletavaks on igapäevane tegevus.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
LVS
huviline
Registreerunud 03.10.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.10.20 08:48
|
|
|
Asukoht Tallinn.
Üks loll oskab rohkem küsida... Kas arvutist saab autot madalamaks ka lasta? Olen neti avarustest näinud mooduleid, millega saab telefonist vedrustuse
kõrgust reguleerida. Kellelgi kogemusi, pakkuda?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 04.10.20 09:45
|
|
|
Kui Sa tõesti arvad, et mingi olemasolev asi on kuidagi kaduma läinud, siis võib korra kokku saada ja võimalused arvutiga üle vaadata. Lihtsamad asjad
võimalik ka kohapeal ümberprogeda.
Kui Sul pole facelift masin, siis tõenäoliselt Sul ongi ainult Audi Lane Assist (puudub võlusõna Active!) ehk n-ö Lane Departure Warning.
Selle üheks põhjuseks on see, et esimestel D4'del ei olnud kasutusel elektromehhaanilist roolilatti, vaid kõigest hüdrauliline.
Seega reajoonte ületamisel toimub lihtsalt visuaalne märguanne ja haptiline tagasiside läbi roolirattast lähtuva vibreerimise. Liikumissuunda ei
korrigeerita.
PS. Uuematel autodel ei vibreeri mitte enam rooliratas ise, vaid sisuliselt kogu roolisammas.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 04.10.20 09:54
|
|
|
Tundub, et seal on veel mõningaid nüansse. Näiteks kolme kodaraga roolirattal puudub vibreerimisfunktsioon vms.
|
|
|
|
Ruudi
huviline
Registreerunud 14.03.09
Asukoht: Jögevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q5
|
postitati 04.10.20 14:18
|
|
|
Kas 2016.a A4 ka saab puldist luugi sulgema?Keegi nagu väitis, et ei saa.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
|
|