Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Q7 2006 Pagasiruum ei avane. [korras] (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2016)
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 25.02.20 17:46 Tsiteeri
Q7 2006 Pagasiruum ei avane. [korras]



Üks hetk enam pagasnik ei avane. Tuleb miski 5mm ja siis vajub lukku tagasi. Lingist tõstes tuleb lahti või siis kui küljepealt korraks kaasa aitad üle selle 5mm siis tõuseb ilusti üles. Kinni läheb ise.
Mis seis on? Tasuks prooviks silindrid vahetada või miski muu jama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 25.02.20 22:10 Tsiteeri


Lisaks väsinud amortidele on liigutamismehhanismid tõenäoliselt niipalju kulunud või lõtkud suureks läinud, et mootorite küljes olevad sensorid ei registreeri seda esmast avanemist ära, misjärel mootorid luuki tõstma hakkaksid.
Alustuseks võid mootorite kinnituspoldid üle kontrollida ja vajadusel pingutada.
Vahetada saab ka mehhanismi võlli otsas olevat pronksist tsentreerimispuksi.

Sulgemine toimub sarnasel põhimõttel, s.t. luugi tõmbab lõpuni kinni "lukukeele" küljes olev väike elektrimootor, mitte teda ei suruta enam ülevalt. Seetõttu pole ka sulgemisega probleemi.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 26.02.20 06:44 Tsiteeri


Vaata auto pool kroomitud pleki alla, seal üks väike vedru, mis katki läheb. Sümptomid on muidugi natuke teised sellega. Kui ei oska, otsi juutuubist video, seal neid on.
Pealkirja kohta ka, kui ikka rumm ei avane ja isu suur, löö kael maha. ;)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 28.02.20 09:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Vaata auto pool kroomitud pleki alla, seal üks väike vedru, mis katki läheb. Sümptomid on muidugi natuke teised sellega. Kui ei oska, otsi juutuubist video, seal neid on.
Pealkirja kohta ka, kui ikka rumm ei avane ja isu suur, löö kael maha. ;)

See on see sofclosei teema, see mul töötab ilusti.


Tsitaat:

Lisaks väsinud amortidele on liigutamismehhanismid tõenäoliselt niipalju kulunud või lõtkud suureks läinud, et mootorite küljes olevad sensorid ei registreeri seda esmast avanemist ära, misjärel mootorid luuki tõstma hakkaksid.
Alustuseks võid mootorite kinnituspoldid üle kontrollida ja vajadusel pingutada.
Vahetada saab ka mehhanismi võlli otsas olevat pronksist tsentreerimispuksi.


Ilmselt see viga ongi , sest kui panen küljelt näpu kere ja luugi vahele ja aitan selle sentimeetri siis tõuseb ilusti lahti. Samas viimastel päevadel kui luuk ise lume ja jääga koos siis ei jaksa lahti teha. Ja ega ta ei seisa ka enam hästi. Silindrid tunduvad kergelt niisked igaksjuhuks tellisin need uued. Siis oleks vaja vaadata üle need mootorid, puksid või kinnitused, millest siin eelenavalt jutt oli.

Eks ma googelda ise ka , aga kui kellegil on mingit head linki või pilti siis ma kätt ette ei pane. Jaga julgelt!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 02.03.20 09:14 Tsiteeri


Panin uued silindrid kuid kasu pole.

Mootorid ma saan aru on laepolstri taga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 04.03.20 20:17 Tsiteeri


Viga oli isegi kohati naljakas. Võtsin katte maha ja mootor kukkus ise välja. Kinnitus polt oli ära kadunud. Kuna silindrid said ka vahetatud siis nüüd käib luuk ikka eriti kiirelt lahti. Easy fix seekord.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 05.03.20 05:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: killer666
Viga oli isegi kohati naljakas. Võtsin katte maha ja mootor kukkus ise välja. Kinnitus polt oli ära kadunud. Kuna silindrid said ka vahetatud siis nüüd käib luuk ikka eriti kiirelt lahti. Easy fix seekord.


Pigem suur vedamine, et mootor ennast katusesse ei pööranud ja kronsasid kõveraks ei väänanud, nagu on juhtunud. Lahtine mootor tekitab tavaliselt ka mingit heli ja siis tuleks kohe reageerida. Tegelt ei teeks paha kõigil seda kontrollida, eriti c7 omanikel. Olen u. 10-l seda teinud ja 3-4 on lahti olnud juba poldid.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.7% - SQL: 40.3%]