Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 B7 3.0tdi quattro mürin kiirendamisel (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1849)
HT2012
huviline



Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.20 14:02 Tsiteeri
A4 B7 3.0tdi quattro mürin kiirendamisel



Tsitaat:
masinaks a4 b7 6k manuaal 3.0tdi 150kw nelik. kiirendamisel siis 5. ja 6. käiguga viskab mürina sisse,tundub nagu tuleks tagant või keskelt, poolteljed tunduvad ok, kardaan tundub ok, esisillas tagasillas puksid õõtsad vahetatud , pihustid uued. kas asi võib olla hoorattas näiteks, või taga diffris hoopis käigukast? väga otseselt sõiduajal aru ei saa kust see mürin/koos kerge vibraga tuleb. ehk on keegi kokkupuutunud. käigukangis vibra pole. rahulikult kiirendades seda "mürinat" ei tule .
ka kahes kohas sildasi jne edasi vaadatud keegi midagi õelda ei oska. küsivad ainult raha :D.


Masinaks a4 b7 6k manuaal 3.0tdi 150kw nelik. Kiirendamisel siis 5. ja 6. käiguga viskab mürina sisse, tundub nagu tuleks tagant või keskelt. Poolteljed ja kardaan tunduvad ok, esisillas ja tagasillas puksid ning õõtsad vahetatud, pihustid uued. Kas asi võib olla hoorattas näiteks või taga diffris hoopis käigukast? Väga otseselt sõidu ajal aru ei saa kust see mürin koos kerge vibraga tuleb. Ehk on keegi kokkupuutunud? Käigukangis vibra pole ja rahulikult kiirendades seda "mürinat" ei tule .
Kahes kohas sildasi jne edasi vaadatud, kuid keegi midagi õelda ei oska ja küsivad ainult raha :D.


Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 12.01.20 15:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HT2012

ka kahes kohas sildasi jne edasi vaadatud keegi midagi õelda ei oska. küsivad ainult raha :D.


Kui nad midagi öelda ei oska, siis ma ei maksaks.
Tulemust ju pole.

Aga mis auto kaheposti tõstukil 5. ja 6. käiguga sõites teeb? (rattad õhus)
Kas müdiseb samamoodi, kas auto all passiv mittemidagioskaja kodanik ka seda kuuleb jne...
Kui ilma koormuseta on kõik vait ja ok, siis saaks edasi mõelda.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 12.01.20 15:16 Tsiteeri


Mille järgi see "kardaan tundub ok" otsustatud on?


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 12.01.20 15:33 Tsiteeri


Kolmesel 150kw b7-l 6hp kastiga pole kahemassilist hooratast. Ja igasuguste võõrhelide foorumi kaudu diagnoosimine lõpeb paljude erinevate arvamistega, mis edasi ei vii. Pead leidma koha, kus just sinu autot e.s. audi-t tuntakse. Kohad, kes oskavad kõike, ei oska tänapäeval midagi. Sadu kordi nähtud.
Kuna asukoht on arvatavasti Ruhnu, siis ei oska soovitada ka kedagi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 12.01.20 17:32 Tsiteeri


Kui rahulikult kiirendades mürinat pole, siis milline see äkiline kiirendus 6. käiguga on, gaas põhja maanteekiiruselt ja loodad, et kiirendab kohe v? Minu meelest nii mõnigi auto hakkab kahtlaselt kumisema sellisel kasutamisel, mootor lihtsalt ei jaksa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HT2012
huviline



Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.20 17:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kui rahulikult kiirendades mürinat pole, siis milline see äkiline kiirendus 6. käiguga on, gaas põhja maanteekiiruselt ja loodad, et kiirendab kohe v? Minu meelest nii mõnigi auto hakkab kahtlaselt kumisema sellisel kasutamisel, mootor lihtsalt ei jaksa.


Tsitaat:
no varem viiendaga ning kuuendaga kiirendades tegid korraliku möödasõidu kiirelt, nüüd mürin värin sees. aga teeme nii, et sul pole vaja siia rohkem miskit kommenteerida. kerib edasi järgmise teemani.


No varem viiendaga ning kuuendaga kiirendades tegid korraliku möödasõidu kiirelt, nüüd mürin värin sees. Aga teeme nii, et sul pole vaja siia rohkem miskit kommenteerida, kerib edasi järgmise teemani.



Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HT2012
huviline



Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.20 17:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: HT2012

ka kahes kohas sildasi jne edasi vaadatud keegi midagi õelda ei oska. küsivad ainult raha :D.


Kui nad midagi öelda ei oska, siis ma ei maksaks.
Tulemust ju pole.

Aga mis auto kaheposti tõstukil 5. ja 6. käiguga sõites teeb? (rattad õhus)
Kas müdiseb samamoodi, kas auto all passiv mittemidagioskaja kodanik ka seda kuuleb jne...
Kui ilma koormuseta on kõik vait ja ok, siis saaks edasi mõelda.

.


Tsitaat:
tõstukil pole proovinud, nädala algul vaatab asja ka tõstukil kui aega saab. just nimelt asi tuleb koormusega , nagu nt mäest üles sõit laba vajutades või sirgel kiirendus.


Tõstukil pole proovinud, nädala algul vaatab asja ka tõstukil kui aega saab. Just nimelt asi tuleb koormusega, nagu nt mäest üles sõit laba vajutades või sirgel kiirendus.


Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HT2012
huviline



Registreerunud 26.03.12
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.20 18:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kolmesel 150kw b7-l pole kahemassilist hooratast. Ja igasuguste võõrhelide foorumi kaudu diagnoosimine lõpeb paljude erinevate arvamistega, mis edasi ei vii. Pead leidma koha, kus just sinu autot e.s. audi-t tuntakse. Kohad, kes oskavad kõike, ei oska tänapäeval midagi. Sadu kordi nähtud.
Kuna asukoht on arvatavasti Ruhnu, siis ei oska soovitada ka kedagi.


Tsitaat:
no asukohaga panid võssa, pole päris su kandist.

no 3.0tdi ju täitsa DMF olemas. 059105266R

ja asukoht valga, tartu,
forss teeninduse võib välistada, kuna seal mehed ei tea isegi silindrite järjestust ja tunnihinne tujujärgi.

ON võimalus tartus leida spetsialist? Keegi Tartukas ehk teab?


No asukohaga panid võssa, pole päris su kandist.
3.0tdi ju täitsa DMF olemas: 059105266R. Ja asukoht Valga, Tartu.
Forss teeninduse võib välistada, kuna seal mehed ei tea isegi silindrite järjestust ja tunnihinne on tuju järgi. Kas on võimalus Tartus leida spetsialist, keegi tartukas ehk teab?


Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 12.01.20 18:32 Tsiteeri


Tõstukil rattad õhus pole ju sama koormust, ainuke mõistlik variant on proovisõit ja võib-olla mõni kogenum oskab midagi pakkuda. Ja pole vaja ärrituda, peale mootori koormuse ja hammasrataste asendi käigukastis ei muutu seal midagi, võrreldes madalamate käikudega. Selles mõttes ei pruugi sealt sildadest mingit viga leida tõstukil, pole vaja kiruda töökodasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 12.01.20 18:36 Tsiteeri


Kepikast muudab asja, minu viga. Pole enam harjund vist selliste asjadega. ;)
Ja asukoht ei ole soovitus vaid nõue, kui tahad osaleda. Millal kastis ja tagadiffris viimati õli vahetati?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.5% - SQL: 65.5%]