Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 30.06.20 18:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rst
Antud tagaluugi lisa nõuab uhkemad stange lisa. 

See auto nägi päriselus väga kena välja selliselt. |
Umbes taolist difuusorit tahaks ka osta, et sobiks kõik ilusti kokku. Lisaks juurde veel ka suuremad sumpa otsad, sest originaalid oleks sellise
difuusoriga väga mannetud.
Vahepeal sai välja vahetatud ka roostetanud õlipann ning selle vahetuseks tuli eemaldada ka õlijahuti. Tolle tihend läks ka siis kohe uus ning oli
näha et sealt oli ka õrnalt juba higistanud. Õli läks taas sama Motul 8100 X-Cess 5W40 ning rajal selle lämbega püsis õlitemp 127C ümber.
Kollane mootorituli tuli ka ette ning näitas paagituulutuse suurt leket. Selle tarbeks sai tellitud uus klapp ning enne seda sai veel torud üle
kontrollitud, et midagi kuskilt lihtsalt lahti poleks. Seega peab olema klapi enda viga ja loodetavasti saab selle vahetusega asja korda.
Täna läks auto X-pipe ehitusse ning lähiajal saab siis hääled mahlasemaks.

|
|
|
Kmerevits
huviline
Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 16.07.20 04:01
|
|
|
Selle x pipe jne muudatustega nendel uuematel hääled juramaks just ei lähe ? 
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.07.20 06:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kmerevits
Selle x pipe jne muudatustega nendel uuematel hääled juramaks just ei lähe ? |
Mul on stock, millel on 200CPSi katalüsaatorid, see on isenenesest juba kole heli, kuidas selle mahlasemaks saaks, ma ei kujuta ette.
https://youtu.be/esGv8BN9XaY
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 16.07.20 09:47
|
|
|
Kõik on täitsa timm ja ei ole mingit riisiraketi häält. Torud ja flantsid on roostevabast ning 2.5" mõõduga.

X-pipe tuli siis esimeste resode asemele, kuna üks neist lasi valtsi vahelt läbi ja teegi piinliku lärinat külma mootoriga. Arvasin algul, et
originaal sukad lärisesid, aga oli hoopis teine lugu.


Üks hääl ka lõppu -> Video
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 07.10.20 20:19
|
|
|
Polegi ammu päevikut täiendanud. Vahepeal on nii mõndagi juhtunud ning kirjutan siis järgemööda.
Juuli lõpus hakkas kaduma jahutusvedelik. Paari Pärnu-Sindi otsaga kadus liiter ära. Mure oli suur, kuna Augustis tahtsime minna selle autoga Riiga
Driftkingi vaatama ning mitte kuidagi ei oleks tahtnud B5ga minna. Igatahes esimese hooga ise kohe midagi ei märganud ning auto sai viidud töökotta,
et põhjakate ära võtta ning ka alt üle kontrollida. Alt oli kõik korras ning viga oli hoopis üleval. Kahe kaane vaheline toru lekkis paisupaagi
tagasivoolu tila juurest. Kõigele lisaks ei olnud seal enam tehase lahendus vaid midagi muud. Vaadates tagantjärgi pilte teema algusest, siis vahepeal
on toimunud mingis etapis muudatus selles vooliku jämeduses ja kujus. Igatahes mureallikas oli nüüd teada ja sai esindusest uus toru ära tellitud, mis
tuli 3 päeva ja maksis 71 eurot. Toru jõudis kohale päev enne sõitu Riia poole ning saime õhtul veel auto kokku.

Kui juba kompressor maas oli, sai tehtud ära mõned teised tööd. Esiteks siis see lahe karterituulutus, millest voolab jahutusvedelik läbi. Uurides
infot selle detaili eluea kohta, siis enamusel jäi see 160 000 miili ehk 257 000km kanti. Seega tundus nagu mõistlik see kopsik seal sügavuses ära
vahetada. 102 euri letti ning uus originaal jupp oli järgmiseks päevaks olemas. Lisaks sai vahetatud ka selle tuuluse kopsiku peal olev
karterituulutuse muhv, mis ühendab seda kompressoriga. See oli üsna odav - umbes 7 euri. Lisaks sai ka karterituulutuse peal olevale jahutuse plast
torule uus tihend pandud, kuna see tuli selle kopsiku vahetuseks plokist lahti võtta.

Kuna termostaat tuli toru vahetuseks põhimõtteliselt lahti keerata, siis läks sellele uus originaal tihend. Miks uus tihend, kuna termostaat ise oli
originaal ning 2017 aasta oli peale pressitud. Ilmselt siis vahetatud kui nina väljamaal kokku lapiti.

Ja kuna nii kaugele jõudmiseks tuli eemaldada ka alumised kollektorid koos küttelattidega, siis oli võimalus ära puhastada ka sisselase.

Enne ja pärast mõningast puhastamist karburaatori puhastuse ja pudeliharjaga, mis oli trelli otsa monteeritud:

Need tükid mis klapi varte küljes näha tulid ka ikka lõpuks ära.
Tuttava soovitusel sai pandud ka aste külmemad küünlad peale. Valituks osutusid NGK BKR9EIX küünlad ning sädemevahe 0.7mm. Igapäeva
sõidus ei saa nagu midagi aru, aga varsti tuleb rinkal uus võistlus ning saab järgi proovida kuidas seal koormuse all käituvad.
LS 236960km

Nüüdseks juba 15 000km sõidetud ning varsti saab ka aasta täis.
Märtsi lõpust saati on kummitanud ka EVAP large leak viga. Esialgu sai kontrollitud kõik voolikud. Teiseks sai vahetatud see
tuulutuse klapp. Kolmandaks paagi kork uus originaal osa ja ikka see tüütus tuleb tagasi. Kas on midagi veel, mis mul kahe silma vahele on jäänud?
|
|
|
txxxl
huviline
Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 08.10.20 04:04
|
|
|
Kas karterituulutuse klapi vahetusega softi ei vahetanud?
Paagituulutuse lekkeid saab otsida evap smoke machine. Ei ole väga keeruline ise teha.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 08.10.20 13:52
|
|
|
BKR9 ei ole talvel eriti sõidetav, lihtsalt arvesta sellega. Mingi hetk võib juhtuda nii, et auto ei lähe enam käima, eriti kui lühemaid otsi rohkem.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 03.12.20 19:17
|
|
|
Ei pääsenud ka see auto kattide lagunemisest. Ühel hommikul käima pannes oli hääl eriti rõske. Esimene mõte oli kohe, et äkki katti vargad midagi
saagimas käinud seal all Kuid umbes 20-30 sekundit hiljem jäi uuesti
vaikseks ning sai sõitma minna. Peagi hakkas põlema ka mootorituli ning bank 1 tagumine lambda andis viga. Torujupiga kati pihta koputades oli selge,
et tühi mis tühi.
Sai asutud uurima võimalusi downpipede ehituseks. Edasi läks auto esialgu custom downpipede ehitusse, aga aastad on teinud oma töö ning tikud kolde ja
kati vahelt murdusid järjest naks ja naks. Sealt edasi paistis ainsaks lahenduseks mootori eemaldus, sest muud moodi neid koldeid kere vahelt keermete
parandamiseks kätte poleks saanud. Googlit uurides tulid lagedale aga torukolded. Hinnad olid väga seinast seina - alates 200eur kuni 2400eur.
Võrreldes neid olematu suurusega stock kolletega, tundus loogiline see olukord lahendada sellise upgradega.
Pilte, tootjaid ning tarnekiirust uurides ja silmas pidades said valituks ühed ebays müügis olevad:

Need tihendid mis kaasas olid asendusid elringi ja victor reinz plekktihenditega, sest need mummulised kipuvad vahelt ära pudenema.
Täna jäi siis mootor maha ning auto tõusis lendu:
Ja üks kolle juba prooviks küljes:

Lisaks on hea võimalus ka kõik muud asjad üle vaadata ja vajadusel vahetada. Nii selguski, et kõik rullikud juba õrnalt kõrisevad ja geneka pinguti on
ka veits kabi. Vaakupumba tihend ka ilastab seal otsas ning see saab ka uus. Ning ketikaaned saab ka üle käidud, sest ilmselt on ketti vahetatud ning
sealt on näha leket.
Vahepeal sai ostetud ka üks kompressor juurde selle mõttega, et too ära portida. Selle tahaks peale saada koos alumise kompressori rattaga. Kuid need
juba tuleviku plaanid.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 14.03.21 21:46
|
|
|
Nüüdseks uued kolded 3 kuud all olnud ja rahul. Külmkäivitusel on küll kole lärin kui see SAI süsteem lõhub, aga õnneks auto pargib majadest piisavalt
palju eemal. Tagumikutunde järgi on justkui erksam ka seal 3500-4000rpm ja ülespoole. Hääled ka muidugi väga timm. Koos kollete vahetusega tehti ka
õlivahetus ning seekord sai Motuli valikust valitud 5W-50 õli.
Kahjuks peale ketikaante uuesti silikoonitamist otsustasid nad lekkima hakata. Kuna õli tilkus otse leegitoru osa peale, siis oli rõske lebra õhus.
Lahenduseks sai võetud uued originaal kaaned, mis maksid umbes 34 eur tükk esinduses ning külge läksid nad originaal silikoniga. Kataloogi järgi
tehase poolt pandud kaani enam peale 2013 ei toodetud, ju saadi ise ka aru et midagi läks aiataha.
Algusest saati on jubedalt häirinud see käigukangi pea, mis on väliselt sama nagu mingi 95 aasta B5 oleks Netis pilte sirvides jäi silma vähe ägedam ning tuli välja, et täitsa S4 embleemi ka veel saada ja puha ning
originaal osana tellitav. Kang koos nahaga tuli esindusest Audiklubi soodusega 185.40. Ainuke erinevus oli see, et lukusti mehhanism on uuel ja vanal
tüübil 90 kraadi nihkes. Selleks tuli pulka soojendada ja jupi kaupa keerata. Umbes 15-20 minutit kulus selleks et rahulikult see ära keerata.


Järgmisena plaanis veel pedaalide katted uuendada ning spido korpusega on ka üks mõte.
Odomeetril ka juba 244 tuhat ette kerinud ehk siis 22 tuhat sõidetud 1,5 aastaga.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 14.03.21 21:49
|
|
|
2 pulleyt ei ole parem kui 1.
Enne kõike on vaja vesipritset, see annab ka selle 1 pulley-ga normaalselt juurde. 2-ne pulley kui panna tuleb vaadata täpselt suurus, mingist hetkest
alates läheb kompressori RPM nii suureks ja hakkab nii palju kuuma tootma, et isegi vesipritsega ei jahuta ära enam. Ilma vesipritseta ei oma 2
pulleyt mitte mingit mõtet, auto ei lähe kiiremaks.
Igasugused kompressori portimised on lollus. Ainus, mis seal midagigi takistab natuke on drossel. Seejärel on sul suuremat chargerit või turbot vaja.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |