Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C7 Avant Quattro 2.0TFSI - 2018 - Cari (Vastuseid: 96 | Vaatamisi: 42012)
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 05.02.21 05:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raikzz
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Raikzz
Bose heli ongi s*tt, seda fakti seadetega ei muuda


Järgmine tarkpea. Mis siis on hea? Mingi iseehitatud soperdis, mis naabrimuti lauakristalli vitriinkapis tantsu lööma paneb, nagu Kenn Plokkidel? Või tavaline ilma võimuta ja aktiivkõlaritega süsteem? Bang on hea, kui oled mingi helilooja ja tahad tabada eriti teravat nootide mängu ja seda silmad kinni kaifida, vaikselt ja ilma müdinata. Autos, hahaa. Bose just ongi ainuke pakutav, mis ilma muutmata keskmise inimese vajadused rahuldab.
See, kui mõni on uuendustega oskamatult isetegevust teinud ja heli täiesti ära rikkunud, on ka teema kusjuures. Neile õnnesoovid ja paksu rahakotti.

Auto helisüsteem ongi subjektiivne teema, see kui sina "tarkpea" oma kuku raadiot kuulates helikvaliteedil vahet ei tee ja see sinu vajadused rahuldab, ei tähenda see seda, et Bose süsteemil midagi häda ei ole.

Nagu sa ise ütlesid, Bose rahuldab keskmise kasutaja vajadused, samamoodi nagu seda teeb nt 2.0TDI võrdluses RS6ga.

Kui Bose süsteem jääbki vajadustele nõrgaks, siis selle saab üsna mõistliku hinnaga upgradeda igatepidi paremaks kui B&O. Kui selle käigus veel C7-le mürasummutust lisada, siis on juba tegemist päris mõnusa komboga.


Seniks, kuni profiil täitmata nagu nõutud, tõmba omale mürasummutus maski alla. Teise inimese autoteemas midagi sitaks nimetada ei näita just arengu kõrgemat taset.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raikzz
huviline



Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: F80 M3 Competition

postitati 05.02.21 08:57 Tsiteeri


No tundub mõnel mehel on koroonapiirangud ja maski kandmine vist väheke kupli all midagi sassi ajanud ja on vaja kohe isiklikuks minna, mine puhka välja ennast.

Teemaomanik ise pani Bose ja s*tt ühte lausesse kui sa enne kellegi sõimamist lugeda mõistaksid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.21 09:19 Tsiteeri


Klassikaline foorumi elu, ikka on mingid tolvanid, kes kõigiga mõlisema peavad ja eneseuhkus mingisugust kriitikat ei kannata. Koroonaga kodus igav vist

Auto muusika osas - C7 sedaanis kõige odavam helisüsteem koos eraldi paigaldatud supaka ja võimuga on kah üllatavalt mõnus hääl, ei tahakski rohkemat. Kui Bose ja B&O nõuavad nagunii eraldi supakat, siis samahästi polekski nagu vahet ma arvan, saad iga süsteemi heaks, mõne eest maksad rohkem lihtsalt stockis.
Heli-huviline pole nagunii rahul ei stocki, bose ega B&O-ga ja teeb kõik oma käe järgi ümber. Ma arvan, et kõigi teiste jaoks stock + supakas on vägagi piisav.

Siiski ilmselt Bose & B&O teevad mõndasid asju, mida stock ei tee - näiteks sinu kirjeldatud stsenaarium "väljas on vali müra ning auto pani heli kompenseerimiseks valjemaks" ja mõni selline featuur veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 05.02.21 12:49 Tsiteeri


Iseenesest oleks võib-olla pidanud tegema sel teemal eraldi topicu, aga see selleks.

Minu jaoks oli põhimotivaator see, et praegu võib foorumi lugejale jääda mulje, et kui on BOSE audio, siis pole autot mõtet osta! BOSE vihkad on väga häälekad! Samas kõigil on oma arvamusele õigus. Minu arvamus ja kasutajakogemus on see, et muusikat on bosega enam kui küll, kuid vales seades võid saada kehva kogemuse :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Raikzz
huviline



Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: F80 M3 Competition

postitati 05.02.21 13:35 Tsiteeri


Sellest on tõesti mulje jäänud, et paljud vaatavad auto ostul, et kui autol B&O puudu siis ei hakka rohkem isegi edasi uurima :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.02.21 14:39 Tsiteeri


Modernse tümaka kuulamiseks on Bose palju parem valik.
B&O-l on vähe bassi. See vist rohkem tehtud klassika˛anri armastajatele. Kõrged mängib väga hästi välja.

Seega kui su lemmikmuusika on miskit EDM-st või popist, siis IMO ei võida B&O-ga mitte midagi peale linnukese lisavarustuses...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 05.02.21 19:45 Tsiteeri


Mulle on BOSE (C7.5 sedaan) jätnud mulje, et valjuhääldid on odavad ja mitte kõige kvaliteetsemad (nagu ka igas teises autos) ning seda on elektroonikaga kompenseeritud, et tonaalsus paika saada. Tulemuseks pisut "elutu" saund, aga kruvisin surroundi peaaegu maha, faderit mõnet nõksud ettepoole, kõrgeid ühe kriipsu peale (muud tämbrid nullis/keskel) ja on täiesti talutav üle BT Spotifyd kuulata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 20.03.21 18:05 Tsiteeri


Päris palju annab juurde ka see, kui balance valikust valida "front". See muidugi tähendab et tagaistmel istujad saavad ainult basse kuulata, kuid esiistmel on väga timm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.03.21 18:28 Tsiteeri


Mul B&O-ga kui "Front" panna ei ole üldse hea.
Muidugi Surroundi ei tohi ka põhja kruvida, see teeb ikka väga veidraks heli.

B&O muu kõik väga hea, aga no maitea, mul on bass kogu aeg põhjas sellega ja isegi kui ta põhjas on, siis ta ei ole piisavalt "mahlane".
Eks auto heli on nagunii nii, nagu ta on. Mul vähe korralikum helisüsteem koos akustilise summutusega kodus ning isegi igasugused B&O-d tunduvad täispask selle kõrval, kusjuures maksab see lisa uuena mitte nii palju vähem, kui kogu mu kodune helisüsteem (kui ruumi projekt välja arvata).

Kuskil oli vist B&O-ga pikem video (?) või teksti kujul intervjuu, kus helisüsteemi disainerid ise ütlesid, et autoheli puhul on nii palju kompromisse, et on ülimalt keeruline seda heaks saada.
Kuivõrd nagunii on autos igasugust müra - tuulemüra, rehvimüra nii palju, siis ma arvan, et Bose või B&O tegelikult väga vahet ei ole.
Hea audio algab alati n.ö. keskkonnast, kus sa oled ning autos ei ole võimalik igasugust heli põrkumist juba by default väga heaks saada, rääkimata mürast.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Raikzz
huviline



Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: F80 M3 Competition

postitati 20.03.21 21:26 Tsiteeri


Mul C7s oli täis mürasummutus, Bose kõlarid välja vahetatud ning taha subwoofer sisse ehitatud ja raske oli millegi üle kurta ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 19.07.21 16:22 Tsiteeri


Uue autoga muudkui talla ja kalla.

Hetkel on mul läbi VCDSi aktiveeritud Lane assist (ei ole originaalvarustuses). Originaalis Lane assist ei deaktiveeru, kui käed on roolil. Minu versioonis vaja rooli vändata nagu vanas Ameerika filmis autodega sõideti. Siit küsimus- kas keegi teab on see kodeerimise asi või on Lane assist jaoks eraldi (mahuanduritega) rool?

Teine mõte keerleb selle ümber et retrofittida Lane change assist (kufatec). Kasutaja Jann ütleb selle peale muidugi et osanud siis juba vastavas varustuses auto, aga see selleks :D Ei ostnud ja nüüd mõtlen et võtaks vahetuse ette. Kuna peeglite korpused vaja niikuinii uued, siis paneks ehk S-line hõbedased. Annaks mustale natu vaheldust. On siit keegi sellise ettevõtmisega tegelenud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 19.07.21 17:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Teine mõte keerleb selle ümber et retrofittida Lane change assist (kufatec). Kasutaja Jann ütleb selle peale muidugi et osanud siis juba vastavas varustuses auto, aga see selleks :D Ei ostnud ja nüüd mõtlen et võtaks vahetuse ette. Kuna peeglite korpused vaja niikuinii uued, siis paneks ehk S-line hõbedased. Annaks mustale natu vaheldust. On siit keegi sellise ettevõtmisega tegelenud?

Olen teinud aga oma Passat B7-le. Mu hinnangul see just kõige kulutõhusam (praktiline kasu oma kulu kohta) retrofit ei olnud. Lisaks suht sageli näeb Ross-Tech VCDS foorumis A6 4G-si, millel üks neist LCA radaritest on riknenud ja millele lahendust otsitakse. Kui paigaldatud ja autosse sisse kodeeritud, tuleb radarid veel kalibreerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 02.02.22 18:05 Tsiteeri


Auto laias plaanis "kalla ja talla" re˛iimis. Külmadega jäätis juhipoolne peegel ära ning lõpetas kokkuklappimise. Eks sulaga saab uurida, kas tuleb elule või on midagi õhtal.

Lisaks jätkub kõksude saaga. Abikaasale tagurdas kaubik otsa. Kaubikule paar kriimukest, Audil aga:
https://www.upload.ee/image/13852803/20220202_165102.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 10.03.22 06:59 Tsiteeri


Garantii pole veel läbi, aga kohati on tunne nagu oleks Lada ostnud :mad:

https://photos.app.goo.gl/P693vqAqcYEsZzyT8

Järgmine masin tuleb ilmselt mõni muu sakslane :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 10.03.22 07:49 Tsiteeri


Lukk ära külmunud. Vala keevat vett peale. :D


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
corbe
huviline



Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A5 Q | A6 C8 Q

postitati 10.03.22 09:08 Tsiteeri


Rohkem jõudu rakendada, äkki siis taob kinni :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 10.03.22 09:18 Tsiteeri


Tavaliselt ei ole probleem lukus, vaid selles, et trossi sisse on niiskus sattunud ning seal kinni külmunud.
Laheneb pigem trossi vahetusega.

Seda muidugi juhul, kui lukk korras.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 03.04.22 16:55 Tsiteeri


Küsimus teistele Avandi omanikele- kas selline kvaliteet uue taga kojamehed puhul on oodatud tulemus või peaks teist marki vaatama?

NB tegemist on üsna kerge tolmuga, mitte sticky poriga

https://www.upload.ee/image/14019774/20220402_143511.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 03.05.22 17:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tavaliselt ei ole probleem lukus, vaid selles, et trossi sisse on niiskus sattunud ning seal kinni külmunud.
Laheneb pigem trossi vahetusega.

Seda muidugi juhul, kui lukk korras.


Peale vaidlusi otsustati auto sisse võtta ning trossi kontrollida, mis oli loomulikult vett täis...

Loodetavasti on see teema nüüd lahenduse saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 14.07.22 17:44 Tsiteeri


U 65000 peal hakkas kostuma juhi poolt eest undamist. Täna vahetati garantii korras sealne rattalaager ja sõit vaikuses võib jätkuda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 30.08.22 17:42 Tsiteeri


Hiljuti avastasin, et Lane assisti tüütu deaktiveerumise heli saab maha keerata -

8E > adaptions > 15202 väärtuseks 0


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 15.01.23 08:22 Tsiteeri


Sai tehtud 72500 pealt inspection. Vahepeal tekkinud anomaalia, et kõrvalistuja poolne tulede pesur ei sõida tagasi pessa, saab garantii käigus (ilmselt viimase) asjana tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]