Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.02.21 05:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raikzz
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Raikzz
Bose heli ongi s*tt, seda fakti seadetega ei muuda |
Järgmine tarkpea. Mis siis on hea? Mingi iseehitatud soperdis, mis naabrimuti lauakristalli vitriinkapis tantsu lööma paneb, nagu Kenn Plokkidel? Või
tavaline ilma võimuta ja aktiivkõlaritega süsteem? Bang on hea, kui oled mingi helilooja ja tahad tabada eriti teravat nootide mängu ja seda silmad
kinni kaifida, vaikselt ja ilma müdinata. Autos, hahaa. Bose just ongi ainuke pakutav, mis ilma muutmata keskmise inimese vajadused rahuldab.
See, kui mõni on uuendustega oskamatult isetegevust teinud ja heli täiesti ära rikkunud, on ka teema kusjuures. Neile õnnesoovid ja paksu rahakotti.
|
Auto helisüsteem ongi subjektiivne teema, see kui sina "tarkpea" oma kuku raadiot kuulates helikvaliteedil vahet ei tee ja see sinu
vajadused rahuldab, ei tähenda see seda, et Bose süsteemil midagi häda ei ole.
Nagu sa ise ütlesid, Bose rahuldab keskmise kasutaja vajadused, samamoodi nagu seda teeb nt 2.0TDI võrdluses RS6ga.
Kui Bose süsteem jääbki vajadustele nõrgaks, siis selle saab üsna mõistliku hinnaga upgradeda igatepidi paremaks kui B&O. Kui selle käigus veel
C7-le mürasummutust lisada, siis on juba tegemist päris mõnusa komboga. |
Seniks, kuni profiil täitmata nagu nõutud, tõmba omale mürasummutus maski alla. Teise inimese autoteemas midagi sitaks nimetada ei näita just arengu
kõrgemat taset.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Raikzz
huviline
Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: F80 M3 Competition
|
postitati 05.02.21 08:57
|
|
|
No tundub mõnel mehel on koroonapiirangud ja maski kandmine vist väheke kupli all midagi sassi ajanud ja on vaja kohe isiklikuks minna, mine puhka
välja ennast.
Teemaomanik ise pani Bose ja s*tt ühte lausesse kui sa enne kellegi sõimamist lugeda mõistaksid.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.21 09:19
|
|
|
Klassikaline foorumi elu, ikka on mingid tolvanid, kes kõigiga mõlisema peavad ja eneseuhkus mingisugust kriitikat ei kannata. Koroonaga kodus igav
vist
Auto muusika osas - C7 sedaanis kõige odavam helisüsteem koos eraldi paigaldatud supaka ja võimuga on kah üllatavalt mõnus hääl, ei tahakski rohkemat.
Kui Bose ja B&O nõuavad nagunii eraldi supakat, siis samahästi polekski nagu vahet ma arvan, saad iga süsteemi heaks, mõne eest maksad rohkem
lihtsalt stockis.
Heli-huviline pole nagunii rahul ei stocki, bose ega B&O-ga ja teeb kõik oma käe järgi ümber. Ma arvan, et kõigi teiste jaoks stock + supakas on
vägagi piisav.
Siiski ilmselt Bose & B&O teevad mõndasid asju, mida stock ei tee - näiteks sinu kirjeldatud stsenaarium "väljas on vali müra ning auto pani
heli kompenseerimiseks valjemaks" ja mõni selline featuur veel.
|
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 05.02.21 12:49
|
|
|
Iseenesest oleks võib-olla pidanud tegema sel teemal eraldi topicu, aga see selleks.
Minu jaoks oli põhimotivaator see, et praegu võib foorumi lugejale jääda mulje, et kui on BOSE audio, siis pole autot mõtet osta! BOSE vihkad on väga
häälekad! Samas kõigil on oma arvamusele õigus. Minu arvamus ja kasutajakogemus on see, et muusikat on bosega enam kui küll, kuid vales seades võid
saada kehva kogemuse
|
|
|
Raikzz
huviline
Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: F80 M3 Competition
|
postitati 05.02.21 13:35
|
|
|
Sellest on tõesti mulje jäänud, et paljud vaatavad auto ostul, et kui autol B&O puudu siis ei hakka rohkem isegi edasi uurima
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.02.21 14:39
|
|
|
Modernse tümaka kuulamiseks on Bose palju parem valik.
B&O-l on vähe bassi. See vist rohkem tehtud klassika˛anri armastajatele. Kõrged mängib väga hästi välja.
Seega kui su lemmikmuusika on miskit EDM-st või popist, siis IMO ei võida B&O-ga mitte midagi peale linnukese lisavarustuses...
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 05.02.21 19:45
|
|
|
Mulle on BOSE (C7.5 sedaan) jätnud mulje, et valjuhääldid on odavad ja mitte kõige kvaliteetsemad (nagu ka igas teises autos) ning seda on
elektroonikaga kompenseeritud, et tonaalsus paika saada. Tulemuseks pisut "elutu" saund, aga kruvisin surroundi peaaegu maha, faderit mõnet nõksud
ettepoole, kõrgeid ühe kriipsu peale (muud tämbrid nullis/keskel) ja on täiesti talutav üle BT Spotifyd kuulata.
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 20.03.21 18:05
|
|
|
Päris palju annab juurde ka see, kui balance valikust valida "front". See muidugi tähendab et tagaistmel istujad saavad ainult basse kuulata, kuid
esiistmel on väga timm
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.03.21 18:28
|
|
|
Mul B&O-ga kui "Front" panna ei ole üldse hea.
Muidugi Surroundi ei tohi ka põhja kruvida, see teeb ikka väga veidraks heli.
B&O muu kõik väga hea, aga no maitea, mul on bass kogu aeg põhjas sellega ja isegi kui ta põhjas on, siis ta ei ole piisavalt "mahlane".
Eks auto heli on nagunii nii, nagu ta on. Mul vähe korralikum helisüsteem koos akustilise summutusega kodus ning isegi igasugused B&O-d tunduvad
täispask selle kõrval, kusjuures maksab see lisa uuena mitte nii palju vähem, kui kogu mu kodune helisüsteem (kui ruumi projekt välja arvata).
Kuskil oli vist B&O-ga pikem video (?) või teksti kujul intervjuu, kus helisüsteemi disainerid ise ütlesid, et autoheli puhul on nii palju
kompromisse, et on ülimalt keeruline seda heaks saada.
Kuivõrd nagunii on autos igasugust müra - tuulemüra, rehvimüra nii palju, siis ma arvan, et Bose või B&O tegelikult väga vahet ei ole.
Hea audio algab alati n.ö. keskkonnast, kus sa oled ning autos ei ole võimalik igasugust heli põrkumist juba by default väga heaks saada, rääkimata
mürast.
|
|
|
Raikzz
huviline
Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: F80 M3 Competition
|
postitati 20.03.21 21:26
|
|
|
Mul C7s oli täis mürasummutus, Bose kõlarid välja vahetatud ning taha subwoofer sisse ehitatud ja raske oli millegi üle kurta
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 19.07.21 16:22
|
|
|
Uue autoga muudkui talla ja kalla.
Hetkel on mul läbi VCDSi aktiveeritud Lane assist (ei ole originaalvarustuses). Originaalis Lane assist ei deaktiveeru, kui käed on roolil. Minu
versioonis vaja rooli vändata nagu vanas Ameerika filmis autodega sõideti. Siit küsimus- kas keegi teab on see kodeerimise asi või on Lane assist
jaoks eraldi (mahuanduritega) rool?
Teine mõte keerleb selle ümber et retrofittida Lane change assist (kufatec). Kasutaja Jann ütleb selle peale muidugi et osanud siis juba vastavas
varustuses auto, aga see selleks Ei ostnud ja nüüd mõtlen et võtaks
vahetuse ette. Kuna peeglite korpused vaja niikuinii uued, siis paneks ehk S-line hõbedased. Annaks mustale natu vaheldust. On siit keegi sellise
ettevõtmisega tegelenud?
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 19.07.21 17:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cari
Teine mõte keerleb selle ümber et retrofittida Lane change assist (kufatec). Kasutaja Jann ütleb selle peale muidugi et osanud siis juba vastavas
varustuses auto, aga see selleks Ei ostnud ja nüüd mõtlen et võtaks
vahetuse ette. Kuna peeglite korpused vaja niikuinii uued, siis paneks ehk S-line hõbedased. Annaks mustale natu vaheldust. On siit keegi sellise
ettevõtmisega tegelenud? |
Olen teinud aga oma Passat B7-le. Mu hinnangul see just kõige kulutõhusam (praktiline kasu oma kulu kohta) retrofit ei olnud. Lisaks suht sageli näeb
Ross-Tech VCDS foorumis A6 4G-si, millel üks neist LCA radaritest on riknenud ja millele lahendust otsitakse. Kui paigaldatud ja autosse sisse
kodeeritud, tuleb radarid veel kalibreerida.
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 02.02.22 18:05
|
|
|
Auto laias plaanis "kalla ja talla" re˛iimis. Külmadega jäätis juhipoolne peegel ära ning lõpetas kokkuklappimise. Eks sulaga saab uurida, kas tuleb
elule või on midagi õhtal.
Lisaks jätkub kõksude saaga. Abikaasale tagurdas kaubik otsa. Kaubikule paar kriimukest, Audil aga:
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 10.03.22 07:49
|
|
|
Lukk ära külmunud. Vala keevat vett peale.
Lauri in Audi
|
|
|
|
corbe
huviline
Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A5 Q | A6 C8 Q
|
postitati 10.03.22 09:08
|
|
|
Rohkem jõudu rakendada, äkki siis taob kinni
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 10.03.22 09:18
|
|
|
Tavaliselt ei ole probleem lukus, vaid selles, et trossi sisse on niiskus sattunud ning seal kinni külmunud.
Laheneb pigem trossi vahetusega.
Seda muidugi juhul, kui lukk korras.
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 03.04.22 16:55
|
|
|
Küsimus teistele Avandi omanikele- kas selline kvaliteet uue taga kojamehed puhul on oodatud tulemus või peaks teist marki vaatama?
NB tegemist on üsna kerge tolmuga, mitte sticky poriga
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 03.05.22 17:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tavaliselt ei ole probleem lukus, vaid selles, et trossi sisse on niiskus sattunud ning seal kinni külmunud.
Laheneb pigem trossi vahetusega.
Seda muidugi juhul, kui lukk korras. |
Peale vaidlusi otsustati auto sisse võtta ning trossi kontrollida, mis oli loomulikult vett täis...
Loodetavasti on see teema nüüd lahenduse saanud.
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 14.07.22 17:44
|
|
|
U 65000 peal hakkas kostuma juhi poolt eest undamist. Täna vahetati garantii korras sealne rattalaager ja sõit vaikuses võib jätkuda
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 30.08.22 17:42
|
|
|
Hiljuti avastasin, et Lane assisti tüütu deaktiveerumise heli saab maha keerata -
8E > adaptions > 15202 väärtuseks 0
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 15.01.23 08:22
|
|
|
Sai tehtud 72500 pealt inspection. Vahepeal tekkinud anomaalia, et kõrvalistuja poolne tulede pesur ei sõida tagasi pessa, saab garantii käigus
(ilmselt viimase) asjana tehtud.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |