Lehekülgi: 1 2 3 |
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.20 07:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Tsitaat: | Algselt postitas: mkangur
Tundub, et nahk "kisub/mullitab" isuga rooli peal ? |
Ka mulle tundub, et said hinnale vastava tulemuse, ehk siis kõvasti alla keskmise. Kui juba pildi peal paistavad sellised asjad välja, kuidas siis
veel päriselus on?
Ei hakka mingitele kohtadele reklaami tegema (kuna ka seal leidus asju, mille üle viriseda), aga aasta tagasi sai ~110-120€ eest kõvasti parema
tulemuse. |
Aga mulle tundub, et võiksite Validoli välja kraamida... |
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
See osa tekstist on selge peaga kirjutatud? |
Kes sa selline oled?
JUHUL KUI (LOE UUESTI: JUHUL KUI) ainult "mitte-selge peaga" kindlal seisukohal suudad olla, siis üks s*t*k*tt minu arvates.
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Tsitaat: | Algselt postitas: masuurik
Samas panid sa rooli ju pildiga hindamiseks välja? Mida sa ootasid siis vastukajana?
Inimesed on erinevad, minu jaoks on tähtis ilus väljanägemine samapalju kui funktsionaalsus. |
Pole minu firma, mille reputatsiooni peaks kaitsma.
.. Teiste eest ma ei räägi, aga ise olen siin praktilisi teadmisi juurde hankimas ja hindan igasugust praktilist tagasisidet, olgu see positiivne või
negatiivne.
|
Hämmastav, kuidas mõnel mehel võib korduvalt kaane maha lüüa kriitika, selle jaoks ju foorumid ongi, kriitika peaks olema edasiviiv, mitte
taandarendav jõud .
Ega kui ise suhtuda vaenulikult kaasfoorumlastesse, ei tule ka teemasse mingeid asjalike vastuseid üldiselt, kui abi on vaja, või kui öelda niipidi
siis "praktilist tagasisidet".
Postituste muutmine tagantjärgi vastavalt uutele vastustele on muidugi veel omaette tase.
Aga eks erinevus rikastab.
Mitte OT: Kindlasti A8 ei ole auto mida nipukatega õmblema hakata.
Tee ikka korda korralikult, kui rahakott vähegi kannatab, siis on silmale ka ilus vaadata lisaks sõidumugavusele.
Edaspidiseks aga külma närvi, masin ise on ilus .
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
...
Ohvrid on: stangetala, kliimaradikas, numbrialuse plastik + hunnik igasugu kosmeetiliste elementide kõrvasid (ja siis ka see erinevatele silmadele
erinevalt kajastuv esteetiline pool)
...
Ülejääk on plaanis parandada epoksiidi ja nipukatega. Selline drifti stiilis...
|
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.20 08:36
|
|
|
Kui stange ees siis see mats ei tundunud üldse nii hull, kuid stange eest ära ning päris jama värk ikka. Jama lugu, aga jaksu parandamisel!
Kui su müügiplaanid praegu juba keerulised olid (RHD tõttu ilmselt), siis peale nipukate ja epoksiidiga remonti on see veel keerulisem. Kui sa just
ostjale ei valeta. Ses mõttes oleks mõistlik asi õigesti korda teha ikkagi.
|
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 18.07.20 18:34
|
|
|
Siin teemas käib vahva jutuajamine. Fakt on see, et RHD auto ei ole mitte mingil juhul meite maal samaväärne LHD autoga, v.a mõned haruarvad
variandid. Samaväärsuse statement siinkohal paika ei pea. Seda autot RHD-na ostab vaid RHD-fänn, keda kahjuks siitmailt väga raske leida.
Sõna kasutusmugavus on siinkohal oluline lisa, mida brozüürist sellele autole tulenevalt orienteeritud sihtturust tellida ei saanud, kuid täna sõiduki
hinnal ja järelturu nõudlusel olulist rolli mängib. Olgu see sõiduk kui korras tahes.
Paraku pole tegemist ka mõne erilisema margi-mudeli sümbioosiga, mis kaaluks ta RHD-na LHD-st üle.
Vaid minu viis kopikat, ilma näpuga näitamata & kedagi solvamata.
Edu sõitmisel, müümisel või jupitamisel, mida iganes omanik temakesega ette võtta ka ei kavatseks.
|
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 19.07.20 10:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siimuu
Siin teemas käib vahva jutuajamine. Fakt on see, et RHD auto ei ole mitte mingil juhul meite maal samaväärne LHD autoga, v.a mõned haruarvad
variandid. Samaväärsuse statement siinkohal paika ei pea. Seda autot RHD-na ostab vaid RHD-fänn, keda kahjuks siitmailt väga raske leida.
Sõna kasutusmugavus on siinkohal oluline lisa, mida brozüürist sellele autole tulenevalt orienteeritud sihtturust tellida ei saanud, kuid täna sõiduki
hinnal ja järelturu nõudlusel olulist rolli mängib. Olgu see sõiduk kui korras tahes.
Paraku pole tegemist ka mõne erilisema margi-mudeli sümbioosiga, mis kaaluks ta RHD-na LHD-st üle.
Vaid minu viis kopikat, ilma näpuga näitamata & kedagi solvamata.
Edu sõitmisel, müümisel või jupitamisel, mida iganes omanik temakesega ette võtta ka ei kavatseks. |
+1
Kui tasub siis tee ikka korda, samas on loogiline jupitada siis jupita. Ise soovitaks korda teha ja SOS masinaks jätta kui sobivat ostjat ei leia.
Oleks sa näiteks Volvo 850R ostnud sama raha ees ostnud (mis tegelt suht võimatu, sest alla 5k pole üldse reaalne neid leida) oleks see sult ammu ära
ostetud, loomulikult oleks V8 ka aidanud paremini müüa - rääkimata 4.2tDist.
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 09.02.21 14:54
|
|
|
Kuna mingites ringkondades on antud sõiduvahend endiselt teatava furoori allikaks, siis kiire ülevaade vahepealsest.
Mõned nädalad peale Volvo konksu otsas maandumist otsustas X4’ga? vanem meesterahvas ühel vihmasel hommikul (03.08) vasakpööret Tammsaare teelt Nõmme
teele sooritades panna D asemel R’i ja mulle täpselt samasse kohta kergelt sisse heegeldada:
Kuna masina nina on juba niigi ära traageldatud ja rohkem lapiteki moodi, olin just ostnud selle nrmärgi aluse mingisuguse 20-30€ eest ning onu ise
rõõmsalt mulle 50€ pihku viskas, siis ei üritanud ma tema kulul esiosa renoveerimist ellu viia.
Temaatikat „igapäevaelu nagu NASCAR“ olen siin juba puudutanud, seega ma eriti leinata ei viitsinud selle järjekordse muljumise pärast.
Mingid päevad enne ülalkirjeldatut lekkis roolivõimuõli süsteemist välja ja ilma seda tähele panemata autot käivitades kostus kapoti alt heli, mida
kuivalt töötav roolivõimupump teha võib. Kuna antud mootoril on teatav õlikulu üle mingisuguse perioodi, siis muidugi esimene mõte oli, et sai mootor
kuivale lastud. Andres teadis kohe öelda, et roolivõimupump. Paak vedelikku täis ja Andres lappis lekke ära.
02.08.2020 - 196 105km - RVS G6 mootorisse ja RVS P2 roolivõimusüsteemi
24.11.2020 - 200 925km - hooldus (õli + filtrid sh. kütuse), ve ukseluku mehhanismi vahetus (varuosaauto küljest), talverehvid alla @ Differ OÜ
08.12.2020 - 201 1**km - teine ring RVS'i (G8)
05.02.2021 - 205 071km - käigukasti hooldus (ZF filter + õli) + RVS T8A lisand @ Differ OÜ
Kõva asjapulk sõber kunagi kiitis RVS’i (ta on ise ka soomlane, nagu see toode), seletas pikalt kuidas tegemist on mingisuguse NASA nanotehnoloogiaga
vms. ja see olevat tal ära võtnud ühelt EJ207’lt tiksu, siis läksid mootorisse ja roolivõimusüsteemi RVS’i tooted sisse. Nüüd hiljem käigukastiõli
vahetust tehes käigukasti samuti.
Kas ma ootan/eeldan mingisuguseid imesid RVS’i toodetest? Ei. Parimal juhul mingisugune efekt on ja ehk on tegemist positiivse efektiga.
(Vara)kevadel sai prepareeritud kütusesüsteemi:
Veebruari alguse paiku tundus, et auto tossab liiga palju. Kütusekulus mingisuguseid suuri anomaaliaid ei esinenud ei enne, ega pärast. Kütus pea
eksklusiivselt Õismäe lõpus asuvast Krooningust ja alati ainult 98 (ka mujal tankides). Kõigi nende anumate läbi sõitmine vältas enamvähem 3 kuud
(veebruar-mai) ja lisandit sai pandud alati täispaagile.
Kuna vahepealne Brexit pani ilmselt põntsu UK’st odavate masinate toomisele (ma pole tollide kohta uurinud), D4’de hinnad pole seal aastaga muutunud
majanduslikult huvitavaks nii või naa (10 000£ ringis, mille eest saab juba LHD masinaid) ja tekkinud on üks järgmine lisahuvi, siis hetkel on plaanis
sõita antud masinaga edasi kuniks kestab.
Sellega seoses tahaks tekitada võimekuse BT kaudu muusikat mängida (sest tehase Bose’l on nii hea, mahlane heli kõigis sagedustes, lisaks oivaline
bass) ja ette on jäänud järgnevad Kufatec’i tooted:
https://www.kufatec.com/en/car-hifi/music-in-car/aux-a2dp-bluetooth-plug-and-play-music-receiver-for-mmi-2g-43394
https://www.kufatec.com/en/car-hifi/music-in-car/a2dp-bluetooth-receiver-cinch-12-volt-ampire-btr100-40960
https://www.kufatec.com/en/car-hifi/music-in-car/a2dp-bluetooth-receiver-3.5-mm-jack-ampire-btr200-41538
https://www.kufatec.com/en/car-hifi/music-in-car/a2dp-bluetooth-receiver-3.5-mm-jack-usb-ampire-btr300-41026
Kõige kallima mooduli kahjuks räägib see, et mul pole vaja info näitamise võimekust ja piisaks kõigest heli mängimisest. Teisalt pole otsest põhjust
koonerdada.
Kas kellegil on mõni nendest odavamatest variantidest kasutuses? Kas ja kuidas toimib?
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 04.01.22 13:30
|
|
|
Hello from the other side, I must've called a thousand times
Tervitused teile teiselt poolt,
olen korduvalt ühendust võtnud ja teen seda taaskord.
Nagu ikka, enne asja juurde jõudmist (osav VAG mehaanik Tallinnas – otsin sind) alustame heietusega, et foorumikultuuri jätkuvalt
aastal 2022 elus hoida.
16.05.2019 @ 168 445km sain selle auto omanikuks. Tänaseks päevaks on enamvähem 215 000km odomeetril. Täpselt ei mäleta enam, kuna auto pole juba
(vist?) novembrist enam kasutust saanud. Põhjused vist kedagi ei üllata, aga alustan siis enda odüsseia kirjeldust.
Üldiselt on see auto teeninud mind ilma igasuguste viperusteta ja ülimalt truult kõik need 2 ja enamvähem pool aastat. Nö. „teele“ olen jäänud ainult
korra, kui 22.07.2020 @ 195 684km otsustas roolivõimusüsteem lekkima hakata. Kuna tol hetkel oli tegemist mulle võõra probleemiga, siis esialgu
tundus, et midagi on kapitaalselt rikki läinud tulenevalt sellest metallsest helist, mida kuivalt töötav roolivõimupump teeb. Andres (Differ OÜ, kui
tõesti keegi veel ei tea) juhatas mind video põhjal õigele teele, sai mõned päevad peale kallamisega sõidetud ja peale lekke kõrvaldamist masin jälle
toimis.
Esimest korda selle autoga (ja 2. korda elus) leidis aset tõeline „teele jäämine“ (õnneks auto lihtsalt hommikul kodu juures ei käivitunud) 12.09.2021
ca. 210 000km juures. Varasemalt C6’e pealt tuttava starteri väsimise märgid olid tegelikult juba auto ostust olemas olnud. Väljendub see ilmselgelt –
nt. antud A8 puhul vaatamata uue Varta AGM aku olemasolule oli käivitus teinekord vaevaline. Vahest poos lausa 1. katsel kinni ja pidi 2x süüdet andma
auto käivitumiseks. Kirjeldatud vaevalise käivitumisega sai sõidetud 2 aastat ja 4 kuud auto ostust kuni eelmainitud päeva hommikul auto enam ei
käivitunud.
Kas sai see nüüd antud auto lõpu alguseks, selgub veel, kuid treileri peal auto Andrese juurde sõitis ja järgmise starteriga oli probleemid
lahendatud. Või kas ikka olid?
Ma ei näita siin näpuga ühegi asjaosalise poole, sest mul puuduvad sügavamad teadmised panemaks objektiivset diagnoosi, aga konstanteerin fakti, et
auto sain tagasi olematu roolivõimuga. Boonusena otsustas multimeediasüsteemi luuk, et enam ei avane. Boonuse puhul olen kursis, et luugi mehhanismi
plastmassist hammasrattad võivadki ükshetk ära väsida, seega – ilmselt oligi lihtsalt aeg.
Roolivõimuga sai edasi toimetatud nii, et kui mina lõpuks auto kätte sain (ma ei käinud ise järel), siis kontrollisin õli taset – eelmisest seiklusest
oli mingi pädevus all. See oli langenud miinimumist grammi võrra allapoole. Täitsin paagi uuesti märgiseni „F“ ja vähesel määral läks rooli keeramine
kergemaks, aga laias laastus oli sellest hetkest edaspidiselt autoga kerge ülakeha treening, millega harjumine toimus küll üsna kiiresti. Sõitsime
mõlemad Perenaisega edasi ja nii see hetkel on jäänud.
Vaatasin kohe UK’st järele – tegelikult on kasutatud roolilatid alates 50£’st eBay’s ka täitsa olemas.
Järgmine seiklus leidis aset 18.11.2021 @ 214 614km, kui tulenevalt puht sportlikust huvist viisin auto Forsi Mooni tänava esindusse ostueelsesse
kontrolli (koos proovisõiduga). Soovisin teada, et mis puudujääke omaala eksperdid võiksid tuvastada antud auto juures. Üht-teist kirja pandi (vt.
pilti), suurt targemaks ei saanud. Midagi oskan tänaseks päevaks juba ise vaadata, osadest puudujääkidest oldi mind juba teavitatud ja logisevale
peeglikattele pole keegi lihtsalt kunagi tähelepanu osutanud.
AGA sellest ma küll aru ei saa, et kuidas elukutseline tehnik ei suutnud tuvastada seda, et A8’l roolivõim ei tööta. Proovisõidul käidi ja seda tean
100%’ilise veendumusega, kuna suudeti tuvastada „anomaalne olukord“, mille kirjeldust võite ise alt lugeda. Antud „anomaalia“ põhjusega olen samuti
ammu kursis – nimelt, kui gaas põhja lüüa, siis jääb gaasipedaal juhi riidest põrandamati serva taha kinni. Matid peaksid olema originaal riidest
matid (need, millega auto sain). Kuidas see võimalik on? Ma ei tea. Ma olen lihtsalt selle teadmisega edasi elanud, et põhjagaasi kasutades tuleb
teinekord varbaga vaiba serv pedaali pealt jälle ära lükata. Automaatkasti puhul võidab kivi-paber-käärid alati piduripedaal, seega ma suurt numbrit
sellest teinud pole ja olen selle teadmisega lihtsalt edasi elanud. Palju see auto ikka seda põhjagaasi üldse näinud on.
Lugu on jälle pikaks venimas, aga olen jõudmas puändini, mis tegelikult midagi ootamatut pole. 30.11.2021 saabus õhkvedrustuse kompressori
videvikutund. Eelmisel õhtul toimis kõik veel „veatult“, aga 30. hommikuks oli kompressori relee aku tühjaks tõmmanud. Tegelikult olin juba varasemalt
paar korda eest vasakult kuulnud mingisugust tohutut kloppimise heli. Tõmbaks paralleele siin naabritega, kes teevad kõrvalkorteris remonti ja see
tuli just eest vasakult. Kuna olen kasutanud seda autot tarbeesemena, siis esialgu võtsin teatavaks, et kompressor õnnelik ei ole ja lõpp on lähedal.
30.11 lõpp ka tuli.
Nüüd on auto seisnud nende ridade kirjutamise hetkeni. Ise-enesest kompressor toimib ja tõstab auto üles, aga seda tehes on tohutu elektri kärsahais
salongis. Kuna minu eesmärk pole autot maha põletada, siis on auto seisnud selle viimase vea ilmnemisest saadik. Väikese boonusena on vasak tagumine
serv lääpas – loodan, et ehk on tegemist on kõigest õhkvedrustuse ventiili lekkimisega, mille kohta olen varasemalt ühe Q7 teemast lugenud. Halvema
stsenaariumiga on ilmselt kõik kogenud Audi juhid kursis – õhkpadja lekkimine.
Hetkel Alvadi näitab, et Trucktec kompressor ca. 405€ ja tuntum Arnott 750€. Vedrustust ennast näitab ainult ette – Mapco 720€ või 1350€ (ilmselt
„non-sport“ ja „sport?).
Hetkel ongi seis, kus planeerin järgmist käiku. Esmalt tahaksin leida kellegi Tallinnas, kes oleks valmis mind selle autoga aitama. Kuna Andres ütles,
et tal on veebruari kuusse täis ja mul pole aega oodata, siis:
- otsin kedagi Tallinnas, kes oleks valmis ette võtma esialgu defekteerimise ja oleks võimeline mulle
koostama hinnapakkumise
Ilmselgelt ma ei lähe Forssi peale eelnevat. Otsin rohkem sellist personaalsemat abi nagu Andres mulle pakkunud on. Selle all ma ei mõtle muidugi, et
auto seisab kuid kellegi platsil ja arved venivad – kui töö on aus, siis mina hoian alati omalt poolt asjad korras.
Kui oskate kedagi soovitada või keegi soovib ise ette astuda, siis pange siia alla vastusena või U2U.
Sai jälle päris pikalt. Lõpetuseks nii palju, et tulenevalt remondikalkulatsioonist (mida ma enamvähem tegelikult juba peas aiman) sõltub selle auto
edasine saatus. Sellist A8’t on üldse võimatu väärindada rääkimata sellest, et antud masina puhul on „rool valel pool“.
Räägime siis numbritest ka: auto hind oli 4255€, esituled 250€ ja regamine ka 200€. Muu kulu on olnud ainult kütus ja normaalne hooldus, mis käib
asjaga kaasas. Ostuhetkel ainuke analoog (millel polnud nt. keyless go’d) oli Auto24’s üleval 11 000€’ga.
Täna on ootamas halvemate stsenaariumite kohaselt laias laastus 2000€’ne remondiarve. Odavaim masin turul 7800€’ga üleval (küll nö. gen 2). Siin
vahepeal 2020 müüa üritades jäid „parimad pakkumised“ (kirjad Auto24’s) 4000€ juurde.
Kokkuvõte: siin on ilmselt nabanööri lõikamise hetk. Olen saanud antud masinat pea ilma igasuguste lisakuludeta tarbida 50 000km. Lisades juurde
„valel pool“ oleva rooli ja meie turule äärmiselt ebasobiva 3.2 bensiinimootori (mootor, mida ma kuidagi ei soovinud, aga peale 50k km olen ülimalt
rahul), siis pole lihtsalt enam majanduslikult mõistlik antud autot reanimeerida. Pigem suunan selle raha järgmise masina fondi. Hetke tundub saatus
olevat Auto24 oksjon.
Kuna mu igapäevane sõiduvajadus on osaliselt kaetud läbi isa masinapargi (ta on asunud erinevaid säästumasinaid kollektsioneerima – kogus on üks kõige
tuntuma hübriid eksemplar ja üks Saksa CNG jõujaam), olemas on veel Bolt Drive, siis on tekkinud rumalad mõtted omada kasvõi ajutiselt (eeldusel, et
see laguneb ka kohe laiali ilmselt) üht järgmist majanduslikult ebamõistlikku igapäeva masinat, mille aastal 2021 saab rohkem, kui 90% allahindlusega
kätte.
Kuna tulevik tundub tume (loe: elektrifitseeritud), aga hetkel on veel käimas sissepõlemise luigelaul, siis võiks ju ühe V10 TDI’ga paar päeva sõita,
kuni see kapitaalselt katki läheb.
Parafraseerides Jürto Nii-Dommzonni, siis veinisõber ei ole see, kes pudeli veini üksi korraga ära joob. Tooks selle üle autondusse – autosõber ei ole
see, kes oma Corolla’ga 300 000km täis sõidab.
Pildid
Forsi ostueelse kontrolli koos proovisõiduga dokument
Vasak tagumine vs. parem tagumine
|
|
|
|
walkman
huviline
Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2
|
postitati 04.01.22 18:20
|
|
|
Lohutuseks võin öelda, et kellel käed pole per*est välja kukkunud on nagunii ooteajaks ca kuu aega.
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 06.01.22 17:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: walkman
Lohutuseks võin öelda, et kellel käed pole per*est välja kukkunud on nagunii ooteajaks ca kuu aega. |
Õnneks nii kehvasti ei läinud - U2U kaudu soovitati ProHooldus OÜ'd ja tulevaks teisipäevaks aeg kirjas.
|
|
|
|
walkman
huviline
Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2
|
postitati 06.01.22 19:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Tsitaat: | Algselt postitas: walkman
Lohutuseks võin öelda, et kellel käed pole per*est välja kukkunud on nagunii ooteajaks ca kuu aega. |
Õnneks nii kehvasti ei läinud - U2U kaudu soovitati ProHooldus OÜ'd ja tulevaks teisipäevaks aeg kirjas. |
Vedas siis, neil ka tavaliselt korralikud järjekorrad. Enda masinal ka mõned asjad seal tehtud, seda mida küsisin seda ka tehti.
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 13.01.22 15:50
|
|
|
PRO Hoolduses käidud.
Esmamulje igati hea - Raivo tundub Andrese tüüpi mees olema teadmistelt ja probleemilahendusel, seega antud auto saaga ilmselt jätkub sinna remonti
minekuga.
Selleks oleks mul natuke abi vaja.
Osad, mida otsin kasutatult (lisan sulgudesse uue osa hinna):
- roolilati survemuundur (265.84€)
- õhkvedrustuse klappide plokk (256.37€)
- tagumine vasak õhkamort (komplektne) [733.33€]
Autolammutuste Liidule läks päring teele, aga mina sealt mingeid vastuseid küll kunagi senimaani
pole saanud, kui tõesti vaja on olnud. Olgu, kui antud autole LHD esitulesid otsisin, siis tulid, aga 600€/tükk pakkumised... Aga "Erki Nool" ja
proovime uuesti.
Seega, kellel on nt. endal pakkuda või kes oskab näpuga õiges suunas juhatada, siis igasugune nõu on teretulnud.
Kasutatud osade hinnad võiksid jääda hinnanguliselt sinnakanti, kus olen nõus selle ca. 1000€ investeeringu tegema, et see masin uuesti tänavatele
tuua.
Ise-enesest mootor ja käigukast toimetavad, vedrustus samuti, kui kõrvale jätta selle, et kompressor on hetkel koliseb, sest on puksidelt lahti (rõhku
toodab, auto tõuseb normaalsel kiirusel sõidukõrgusele) ja tagumine vasak padi lekib ning roolivõim suures osas puudub, siis auto endiselt sõidab
täiesti viisakalt.
Eelmises pikemas postis mainitud autovahetus on endiselt plaanis. Kui siin on mõni minu YT jälgija, siis "saladuskatte" all võin öelda, et plaanid
on seoses ca. 06.07-19.07 Nürburgring'ile tolknema minekuga (jõukad Soome sõbrad sõidavad ka ikka) ja V10TDI on endiselt päevakorras. Antud A8 on
selleks ajaks juba 3 aastat minu käes olnud ja elu on liiga lühike nagu klišee ütleb.
Lugu jätkub.
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 03.04.22 18:48
|
|
|
Minu käes pidas auto ilma igasuguste suuremate remonttöödeta vastu (enamvähem täpselt) 46 999km. Enne 2021 detsembris seisma jäämist olid kulutused
piirdunud kuluosade vahetamisega. Suuremad kulud olid senimaani olnud rehvid (2x uued suverehvid, 1x talverehvid), sisselaskeklappide puhastamine ja
käigukastiõli vahetus, mis tegelikult kõik on tavaline korrapärane hooldus.
Viimase 6 kuu lõikes 1. üllatus (minu kasutusaja 2.) leidis siis aset 2021 septembris, kui üles ütles starter. Sellest juba kirjutasin ka. Samuti sai
mainitud, et starteri vahetusest sain auto tagasi ilma toimiva roolivõimuta. Siit juba jõudsime koos ka detsembrisse, kui auto siis lühikese aja
jooksul 2. korda täiesti seisma jäi.
Sel korral elustas igapäevaroima Pro Hooldus OÜ (+ üks elektrik). Tänud neile.
Kulukaimad varuosad sai hangitud kasutatuna kolmest kohast – tagumine vasak amort ja õhkvedrustuse klappide plokk Automehed OÜ’st kogumaksumusega 225€
(130 amort + 95 plokk), õhkvedrustuse kompressor 200€ eest Alvabore OÜ’st. Päring sai tehtud läbi elv.ee ja need kaks kohta olid autolammutustest
ainsad, mis vastasid.
Veel tellisin eBay’st roolilati survemuunduri (80€).
Uued osad pakkumisel: amort 623.33, plokk 230.73 ja survemuundur 239.25. Kompressor hinnati esialgu töökõlbulikuks, aga kuna kompressoriga seotud
relee kogu selle peamise jama põhjustaski, siis ilmselt sai seeläbi ka kompressor kahjustada. Kuigi mul polnud kunagi plaanis selle auto peale
paremale-vasakule raha vihmutada, siis ilmselt oli mõistlikum see 200€ lisaks veel investeerida. Kuigi pole ju teada sellegi kompressori käekäik, siis
hetkel toimib auto vedrustus nii, nagu peab.
Kasutatud varuosade kasutamisel ainsaks ajutiseks paranduseks kujunes roolilati survemuundur. Minu meelest ühe või kaks päeva töötas. Ütleme, selline
käte trenn, kui ilma igasuguse võimenduseta, enam ei ole, aga päris kange on rool ikkagi.
Et siis sõidab veel ja pole häda midagi… Või noh, kui ignoreerida seda, et tol korral koos roolivõimuga kadus ka võimalus MMI’d kasutada (ei tõuse
enam puhkeasendist).
Samas – rool toimib, käigukast toimib ja pidurid toimivad. Mida veel vaja?
---
Et elu igav ei oleks, siis juhtus nii, et olen saanud mõned päevad V10 TDI’ga ringi sõita. Hetkel küll ainult 3. käiguga “Brake Failiure” veateate
tõttu, aga 10 masuuti pressivat silindrit ja kaks turbot hoolitsevad selle eest, et saab täitsa sõidetud isegi nii.
Või noh, nagu SR foorumis öeldakse:
“Tõmbab nagu rong.”
“Pump tundub tihe.”
Hetkel plaan natuke taskukohaselt kõpitseda nii palju, et ehk saab mingitest muredest lahti ja mingi aja nautida seda masinat.
Plussideks võrdlemisi hoolas eelmine omanik (viimane arve on 2000km tagasi @ 1689.10€), kelle eestkoste all isegi käigukasti remonditi. Mootor tundub
enamvähem kuiv (750Nm ajab siit-sealt ikka higistama), ketastel-klotsidel mingi liha veel peal ja vedrustus tundub ka seisvat nii, nagu vaja. Kolmas
käik on ka hea - "tõmbab nagu rong".
Peamiseks miinuseks hetkel (arvatavasti) paar lahti korrodeerunud ühendust pedaalide juures. Lisaks, paljudele oleks kindlasti pinnuks silmas
roostelaigud kere erinevates paigus. Mulle isiklikult ei sümpatiseeri juhiukse raamis olev auk. Muu on ainult paatina.
---
Kui keegi mõnda pädevat (auto)elektrikut Tallinnas isiklikult soovitada oskab, siis võib mind tema poole suunata.
Oleks abiks.
|
|
|
|
AllanA
huviline
Registreerunud 15.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.22 06:30
|
|
|
Nagu näeme, siis viimase otsa D3 on suhteliselt murevaba auto, v a mõned totakad tüüpvead. Sul läbitud kilomeetreid muidugi selle tõestuseks rohkem.
Lisaks hoolduste / remondi teostamine on täna ikkagi väga mõistlike kuludega.
Jaksu!
A8 4.2 FSI MY09 B&O
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 21.05.22 11:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AllanA
Nagu näeme, siis viimase otsa D3 on suhteliselt murevaba auto, v a mõned totakad tüüpvead. Sul läbitud kilomeetreid muidugi selle tõestuseks rohkem.
Lisaks hoolduste / remondi teostamine on täna ikkagi väga mõistlike kuludega.
Jaksu! |
Kuidas võtta...
Mina olen tegelenud C5 RS6, 2xC6 3.0TDI Quattro ja nüüd antud A8'ga. Käekiri on kõigil sama - kui on tavahooldus ja väikesed probleemid, siis pole
hullu, aga kui midagi valesti hakkab minema, siis summad kohe neljakohalised ja auto korda saamine majanduslikult mõistlikult võtab aega.
Nt. vaatame seda viimast remonti, mis tehti - ma sahkerdasin nii palju ise, kui sain (kasutatud osad) ja arve tuli lõpuks ikkagi ca. 1200€. Lisaks ei
olnud võimalik autot kasutada 3 kuud, sest osade kogumine võttis mingi aja ning ülejäänud aja järjekorras olemine ning kõigi probleemide lõplik
lahendamine. Ma ei nimetaks seda kuskilt otsast "murevabaks liiklemiseks".
Jah, antud auto pidas ikka väga kaua vastu ilma suuremate väljaminekuteta, aga vabalthingav 3.2 on ehk kõige lollikindlam mootor. See juba eos
elimineerib mõned probleemid kasvõi seeläbi, et kõik on vähem kapoti all ja lisaks majanduslikule aspektile on ka töid lihtsam teostada.
Ütleme, see rahalise poole mõistlikus on nii subjektiivne, aga homo oeconomicus'ena pole kuidagi mõistlik, et aastane remondiarve ületab 50%
auto turuväärtusest. Nendest juttudest, et "see on preemium" ja "remondid kunagi 50-60-70 000€ maksnud autot" saan aru, aga majanduslikust
seisukohas asja analüüsides ei päde.
Minu viimane aasta - 2021 juuni tulin Eestisse, 2021 september auto seisis ca. kuu, siis jälle jäi seisma 2021 dets kuni veebruar. Et siis viimasest
12 kuust polnud mul 33% ajast autot võimalik tehniliste probleemide tõttu kasutada. Samas, varem on olnud ainult "olematud" mured.
Aga kokkuvõttes olen mina selle autoga muidugi ÜLIMALT RAHUL. Ma sain selle nii odavalt ja üldine ekspluatatsioonikulu on olnud igati mõistlik arvesse
võttes sõidurõõmu ja -mugavust, mis see auto mulle pakkunud on. Majanduslikult veel - tänasel päeval saan isegi juppideks müües ca. 60% ostuhinnast
tagasi.
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 08.08.22 14:31
|
|
|
Ühelt poolt võiks pikalt heietada siin, aga teisalt on seda juba piisavalt tehtud.
Lühidalt – panin siis auto Auto24 oksjonile. Ilmselgelt raskendab rooli asukoht auto müüki kuni selleni, et ilma ära kinkimata võin seda müüma
jäädagi. “Keegi“ ükskord “pakkus” 3500€, aga see oli Auto24 kiri ja neid tammsaaresid pole mõtet tõsiselt võtta, sest kohale pole keegi kunagi ühegi
auto puhul jõudnud. Igasugu veelgi põnevamaid viise seda autot osta on pakutud läbi FB turu, aga las need jääda, sest seal ei tule enam Tammsaare
mängu, vaid vaimuvilja poolest meenutavad rohkem H. R. Giger'i teoseid (järelmaks 500€ sissemaksuga ja 500€/kuus?).
Las turg määrab hinna. Nii palju, et panin piirhinna ka, sest lammutusse varuosadeks võin selle auto ise ka müüa 2500+€ eest (+ sellepärast, et
ilmselt saaks natuke rohkemgi).
Olen auto omanik olnud 3.5 aastat ja 65 000km – aitab ka. Elu on mitmekülgsem, kui üht asja samamoodi teha pikalt. Antud juhul siis sama autoga
sõita.
Müügiedu kasvatamiseks lõin kaks sellist üllitist:
Ülevaade konkreetsest autost eesti keeles - https://youtu.be/oHw-f-S667c
Overview of this very car in English - https://youtu.be/pwu9ozfhIfU
Oksjoni saab kätte siit: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?share=202731e810d9e2330212e089f2a69197
Tänud lugemast ja osalemast!
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 18.07.23 12:02
|
|
|
Nii, täna sai siis ametlikult auto järgmisele omanikule müüdud, kes sellega reaalselt edasi sõidab.
Andmeid:
Müügihind jäi viimane kuulutuses märgitud 3700€.
Ostuhind oli 4175€.
Ostukuupäeval @ 16.05.2019 oli läbisõit 168 445km.
Täna müües @ 18.07.2023 tuli just ette 241 000km.
Terve selle aja jooksul 3 üllatust, mis takistasid edasisõitmist:
- roolivõimu vooliku kaudu süsteemi tühjaks lekkimine (väike, odav parandus)
- starter lõpetas töö: oli juba ostmisest saadik kehv, aga enne täielikku lõppu pidas siiski veel 3 aastat vastu
- elektriprobleem, mis päädis õhkvedrustuse kompressori läbipõlemisega + üks õhkamort jne. (ainus suurem, üle 1000€ arve)
Muu oli kõik jooksev tavapärane hooldus.
Odavalt tuli, vastusaadava kasutamisväärtusega võrreldes läks pidamine väga soodsalt ja mis kõige suurem rõõm lõpuks - sain normaalse hinna ning auto
saab autona oma elu edasi elada.
Nüüd siis päriselt kõik.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|