SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
postitati 31.05.19 14:46
|
|
|
Audi A8 4.2 - 2003 - Skaudimees
Tervitus, kõigile Audilastele, enne kui räägin pealkirjas olevast autost, lähen ajas veidi tagasi, et saaks paremini aimu sellest kuidas üldse
konkreetse autoni jõudsin. Aasta oli siis 2016a. Kui sain enda e39 valmis, sain ka mõndaaega sõidetud sellega, kui järsku auto Riiast tagasitulles
60km enne Pärnut üles ütles. Siis sai kopp ette, ja tuli hakata uut autot otsima. Kaalusin valikuna Lexus Ls400 ja Audi a8 d2 vahel.
Kriteeriumiteks olid, kindlasti bensiin, v8, lisaderohke ja hea oleks ka nelikvedu. Lexusel oli ju peaaegu kõik olemas, aga sai siiski endale selgeks
tehtud, et talvel kuskil hanges siiski istuda ei soovi. Ja kuna e39 andis päevapealt saba, siis saigi hakatud üsna kiirelt d2hte otsima. Turg oli üsna
nadi tol hetkel jäi siiski üks isend silma, mis siis ka 2ndla pärast äragi ostetud sai.
Mõne lausereaga siis ka d2st. Kuna oli nö kiire ost, siis läks nii, et tuli järeleandmine teha lisavarustuse arvelt, kuid tehniliselt oli v.h korras
ja läks hästi, suuremad asjad mis tegin olid bensupump ja tagapiduri support. Tavahooldust ei hakka mainima. Ja d2ga sõitsin ca. 50k maha. Kuna d2 oli
lisavarustuselt plank, ainult fl mootor, el istmed, kardinad, esiistme soojendus ja vist kogulugu. Motoks oli 3.7q. Ja kuna omasin d2, hakkasin üldse
rohkem a8id nägema. Leidsin ka kasutaja zack-i d3 üles, jäi see auto kohe silma, ka oma erilise nr. märgi poolest (2nrit erinevad). Hoidsin zacki
teemal siiski aegajalt silma peal.
Mida aeg edasi plangu d2ga, seda rohkem tekkis soov igasuguse lisavarustuse järele, nagu nt. Webasto, roolisoojendus jpm, mis siiski võiks ühel a8l
peal olla. Ja eks aegajalt sai ka a24ja sirvitud ja seda rohkem siis juba d3e suunal, kuna d2 tekitas lihtsalt sportliku huvi "mis on d3" ja ühel
märtsi kuupäeval (2018) jälle rutiinselt a24ja sirvides, teadupärast a8 turg on nii nagu on. Siis autot ennast ega hinda kohe ei näinudki, kui pelgalt
ainult nr märki, silm jäi kohe pidama, sai natuke lähemalt kuulutust uuritud, ise veel mõtlesin, no ei tea on seda jama nüüd vaja (autovahetust),
näitasin ka naisele seda d3e, vaadati naisepilguga asi üle ja öeldi, aga helista uuri, ehk siis annad sõrme aga võeti hoopis käsi. Eks mingi ärevus
hakkas telefoni haarates tekkima tõesti. Oli siis helistamise hetkel naistepäev, vastas üks meeshääl, mina siis viisakalt uurisin kas auto alles jne,
nagu ikka esmakõne puhul. Vastuseks sain, et jaa hetkel alles, aga üks tuleb juba vaatama, et kui alles jääb annan teada.
No mõned tunnid higistamist ja veel kuulutuse uurimist, kell oli õhtul 16 läbi juba, peopesad higised, et kas läinud, või on võimalik vaatama tulla.
Oli sedapuhku alles ja sai järgmine päev vaatama mindud. Kusjuures auto hakkas kohe nii meeldima, et jäin nagu pimedaks veidi, ehk siis ei osanud ei
istuda, ega astuda ja kapotiall vedelikke kontrollida. Tegu oli siis esmakordne kokkupuude d3 isendiga ja ka 4.2b mootoriga üldse. Sisse istudes oli
wow effekt, kui head istmed, sõitma minnes oli veelgi suurem wow efekt, et nii mugav ja nii ergas, ehk siis d2 vs d3 on vahe öö ja päev. Enne enda
auto kättesaamist õnnestus kogemus saada ka ühe d3 s8ga, jah emotsioon oli laes, kuid tänasel päeval selle S8ga väga kehvasti läinud. Minek oli väga
ergas.
Kuna otsisin teadlikult lisadega autot, ja konkreetsel d3l lisasi isegi rohkem kui alguses otsisin, siis oli otsus selge, selle auto ma omale saama
pean, aga kuidas küll, kui üks huviline veel oli, ja oli sõna andnud, et rongiga tuleb ja autoga minema sõidab, higistamist ja unetuid tunde sai mööda
tiksutud, kuid miskipärast tahtis elu, et just mina selle auto omanikuks saan.. järgmine päev tuli kõne, et rongiga mees tuli, vaatas ja kadus, kui
Sul soov endine, siis teeme kokkulepped ja võtan müügist maha. Ja saigi nii tehtud, kuna kohe kogu summat ei olnud, siis auto ootas mind pea 2 kuud
soojas garages, kuni ma oma finantspoole joonde saan (välismaa oli abiks, mitte pank) , siinkohal tänud eelmisele omanikule vastutulelikkuse eest.
Jah remontinud olen ma d3 mõnevõrra rohkem, kui seda d2 puhul, kuid siinkohal mainin, et d2te ma nii pedantlikult näpuga järge ajades ei hooldanud,
tegutsesin alles siis kui oli juba veidi hilja. Ja see maksis mulle valusalt kätte roolilati näol, vedelikke kontrollisin ndlas u. Korra- kaks, oli
kõik korras, kui mingihetk märkasin, et kkk juurest õrnalt suitseb, sai juba isegi kkk. Tihend tellitud, arvasin, et tegu väikse õli lekkega ja
mõndaaega sai nii sõidetud, ei juhtunud midagi. Jupid jõudsid isegi kohale, ja sai kõik kokku lepitud, et tulen kohale ja vahetatakse ära. Teel
remondikotta, jäi üks 1.2km veel minna, kui lõi valge suitsu kapotialt välja, ehmatasin kangeks end, ja avastasin tühja võimupaagi, valasin õli peale,
ja püüdsin siis vaikselt kohale kulgeda, kohalejõudes oli asi halb, tõmbas leegi ülesse ja põles kui säraküünal, õnneks sai ära kustutatud ja suurem
kahju jäi ära. Peale nii valusat õppetundi olen d3e puhul näpuga järge ajanud ja ennatlikult, pedantlikult hooldanud.
Ostes siiski d3l mõni häda küljes ka oli,
Kohe sain ära vahetada kliima mooduli, mõndaaega pidas, siis hakkas neid kui leiba minema, enamus kordi sai lihtsalt uus moodul pistikusse ja tuld,
kuni ühel hetkel avastasin vett täis, ussitanud autopoolse pistiku, pistik vahetatud, järjekorras nr. 2 moodul riiulilt võetud, cleaneriga klemmid
puhtaks ja toimiv tänaseni. Kokku läks 3 moodulit, millest viimane kestis 2 ndlt ja klemm murdus lihtsalt ära.
Kliimamooduli agoonias sai ka tutikas salongivent pandud lõpuks (kuna algselt peal olnud suri maha, siis mingiaeg evis kasutatud salongiventi)
Siis üsna kohe peale ostu, otsustas bagasniku softclose, et talle aitab, sai see ju soetatud, vahetuseni jõudsin alles paar päeva tagasi, toimib, enam
pole vaja vaadata kas ikka bagasiluuk läks kinni või mitte.
Kes eelmise omaniku teemat mäletab, siis käis sealt mingiaeg aku probleem läbi, tuli see ka mulle kaasa, lasin igatepidi uurida, tulemus, tol ajal
11kuud vana Boschi agm aku, lihtsalt väsinud, ostsin uue Varta 110ah aku, tänaseni kõik väga hea.
Siis ostes, esiklaas oli väga kehv, vastu päikest sõites ainult vandesõnad.
Soodsate asjade kokkulangemisel sai tutikas orig klaas talvel 150e eest ette, vastu päikest sõites vandesõnu enam ei kuule.
Peale ostu, poolteist kuud, vajus vaikselt pepu alla ja jäigi alla, kompressor arvas, et ta on nüüd väsinud, läks uus kompressor asemele, toimib
tänaseni ja esindusest said ka uued orig. Kompressori puksid võetud, õhkvedru pidas talvel megahästi vastu, kuid märtsi algul 2019 lõi errorisse,
käisin terve Pärnu läbi, keegi jutule ei võtnud, kuuldes, et tegu õhkvedruga. Maandusin siis lõpuks Aivari juures, kes pusis autoga 3ndlt leidis
ainult vigase akukaabli, mille ka ära parandaa, aga õhkvedrule lahendust ei leidnud, sammud viimases hädas (Pärnu) esindusesse, tegid nad siis algselt
diagnosti, õhkvedrule, kõik korras, aga kuskil haige moodul mis segab suhtlust. Diagnost oli 79e, sai siis esindusse uus aeg kirja, lootuses asi korda
saada, tulemus, gaasiaju vigane. Noh kohe Carwizardisse Pärnus, et esindus räägib nii, Rain vaatas asja üle, tegime samamoodi nagu esindus tegi,
võttis gaasiaju tagant ära, ja kui Raini juures tõsta/langetada proovisime, oli kõik jälle erroris. Jätsin auto Carwizardisse ja kolm päeva hiljem oli
auto korras, veaks oli siis õhkvedrustuse kompressori filter, mis täiesti umbes oli, peale filtri puhastust toimib perfektselt tänaseni.
Carwizardist autot välja ajades, otsustas genekarihm, et nüüd on õige aeg alla anda(päris pooleks ei läinud), samatargalt garagesse tagasi ja poodi
uue rihma järgi, mis sai kohe ära vahetatud.
Kes eelmise omaniku teemat mäletab, siis käis sealt läbi käigukast ja pöörete kõikumine, selle probleemiga tuli tegeleda, lasin autot põhjalikult
uurida igatepidi, et välistada turbiiniviga, arvutiga vaadates oli turbine lock converter koguaeg sees, ja pööre kõikus, sh. Käiku vahetas ilusti.
Lasin kastiõli ära vahetada, ja kuuaega oli kast veakoodist puhas, oli juba jess, aga siiski nii hästi ei läinud, klaasivahetuse ajal sain vana
omanikuga kokku, kes arvuti korra sappa pistis, ja veakood oli tagasi, sai siis hakatud vaikselt kastiremondi plaani pidama hakatud, erinevad
hinnapakkumisi võetud, kuni lõpuks mai algusepoole sai diil ära tehtud ja auto Mt. Autokotta viidud, ja nagu algnekartus oli, siis ikkagi oli turbiin
väsinud, ja sai siis täis kastiremont tehtud, turbiin taastatud, uus siduriketas, kastisaaled, solenoid blokk testitud, õlid, filtrid, ja nüüd on kast
väga timmis, enne oli nii, et pööre kõikus, külmalt päris vägevalt, kütusekulu oli ka päris hea. Sõitnud olen hetkel 600km ja väga sujuv ja ilus kõik.
Enne kasti remonti oli kütusekulu autokompuutri järgi, 20l ja pealegi, nüüd jääb keskmine autokompuutri näit 14.5peale, iseasi kui tõepähe neid näite
võtta saab. Hetkel on auto veel mt. Autokojas, kuna kui kätte andis, siis palus, et hoiaksin silma peal leketel, aga kahjuks hakkas orig. tihend
lekkima ja sai garantii korras tagasi viidud, minule nullkulu. Ja olen mina siis esimene klient, kes õigel ajal jaole sai ja tegutses, et senimaani
enamus kliente tegutsenud nii, et kui juba hilja on. Isiklikult soovitan soojalt kastimuredega Mt. Autokotta pöörduda, väga asjalik ja kliendisõbralik
suhtumine on seal. Ja tehtud tööga olen väga rahul.
Siis on vahetatud veel roolivõimupump, vana andis talverõõme nautides saba, siinkohal tänud vanale omanikule, kes uut pumpa aitas leida, ja uus pump
siis tutikas, ja pärineb siitsamast foorumist, kuulutus oli tehtud 2015a, eriti ei lootnud, et alles on, aga sain mega hea hinnaga ja pump leidis
kiirelt oma koha autol. Lisaks sai roolisüsteemile korralik läbipesu tehtud (15l käis vist julgelt läbi).
Veel olen saanud ära vahetada ka kkk. tihendi, kuid vajab see veel ülevaatamist, ikka on mootoriõli leke.
Tegelenud olen ka d3 ühe tüüpveaga milleks on tobe abs pump. Algselt oli tal juba taastatud pump peal, toimis kõik, aga arvuti näitas viga ja
üheltmaalt lõi armatuuri punaseks, sai uus kasutatud pump otsitud, ja pealegi pandud, kõik ilus kena, kuid nüüd on sellega sama teema, et arvuti
näitab viga, ennetades sai Raeküla spets elektriku juurde mindud, lugu ära räägitud... Ja oh tema suurt üllatust kui abs moodulit nägi, et see ju
aastaid tagasi minu tehtud pump, ja ringiga siin tagasi. Tema soovitus oli, igaksjuhuks uus riiulisse varuda, ja vana lõpuni sõita, et senikaua kui
armatuur viga ei kuva, ja spido jms toimib, siis töötab.
Siis lasin Carwizardis paigaldada ka gaasiseadme, tutikas ja garantiiga, toimib väga hästi ja olen mega rahul, esimesel gaasiajastu kuul sõitsin 5k
maha, ainult kalla talla, muud ei teinud mitte midagi, kokku olen gaasiga sõitnud nii palju, et kohe kohe hooldus käes.
Kes soovib minu kohemust, ühest äärmusest teise, lugeda, siis kasutaja kuno666 c5 teemas minupoolt pikem postitus.
Veel olen vahetanud ära soojakraani, kuna tsirkulatsioon oli halb, nüüd korras. Paigaldatud ka lisa veepump, kuna kohe polnud soojakraani võtta, siis
nüüd läheb mega kiirelt soojaks.
Väljalaske süsteemiga sai ka katsetusi tehtud, algul sai tagapütid ära võetud, aga tekkis vastik kumin, lõpuks sai lahendus "cutoffide" näol tehtud
ja orig pütid tagasi pandud, sobiv lahendus naisele ja ka minule
Räägiks veidi ka sõidumugavusest d3 vs d2
Näide põhineb mõlema autoga Leedus käigu põhjal.
D2ga käisin 2x ja esimese korraga kui läksin, sõitsin 1000km edasi-tagasi jutiga, tagasi tulles olin nii väsinud, et pilt jooksis eest ära ja tekkis
nö hetkeline pimedus, leidsin mingi tankla ja tunnike puhkust.. igatahes kui koju jõudsin, olin rampväsinud.
Teisel korral oli koos minuga veel 2 lubadega inimest, koju jõudes olid kõik juhid väsinud.
D3ga sai alles hiljuti käidud, oli endal tööpäev seljataga, ja enne reisi magamisest tulnud suurt midagi välja, hirm oli nahavahel, et kuidas pikk
reis üle elada, asjade kokkulangevusel sattus viimasel hetkel üks lubadega inimene veel pardale. Ühel hetkel jõudsime sihtkohta, 500km seljataga, aga
mingit väsimust polnud, mõni tund und, sai laadale mindud (Gariunai) shoping tehtud ja uuesti Pärnupoole, sai siis samamoodi see tripp ühe jutiga
tehtud, kojujõudes polnud väsimust ja tunne oli, et võiks veel edasigi sõita Reede õhtu kl. 21 paiku hakkasime kahe autoga minema(teine auto oli ML 350) ja laup. õhtul kl. 21 ajal jõudsime tagasi. Kütet läks
mõlemal autol enamvähem samasse kanti, ML evib ka lpg-d.
Ja minul läks kütet kokku 71e,seda siis vana kastiga, viimase tankimise tegin Leedu-Läti piiriääres ja sellega tulin Pärnuni välja ka. ML sai ilmselt
mõne euro odavamaltki hakkama, aga kaks silindrit vähem ka
Seega omast kogemusest võin väita, et d3ga maanteed mega hea lasta.
Kirjutaks ka mis ei meeldi/meeldib d2 vs d3
Meeldib d2
Lihtsam tehnika
Välimus
Ei meeldi d2
Rasked uksed, vaja küllaltki kõvasti tõmmata, et kinni jääks.
Keskluku vaakumpump, mida ei saanudki korda.
Meeldib d3
Kindlasti sõidumugavus õhkvedru näol
Mugavad istmed.
Keskluku süsteem elektriline.
Ei meeldi d3
Esitulede pirnivahetus on jube tüütu
Õlivahetusest annab märku mootoritulega
Omajagu olen autojuures teinud, kuid väike to-do list siiski on.
Esituledesse uued pirnid
Mootoriõlileke kõrvaldada
Jahutusvedeliku toru, mis veel ei leki, aga võib seda varsti tegema hakata, kuna näeb küllalt väsinud välja.
Juhipoolse kõrgusanduri autopoolne pistik, võib pakkumisi teha. Toimiv hetkel, aga pistik ise ussitanud.
Ja hetkel rohkem ei meenu.
Odole olen ise aastaga lisanud 21kkm
Pilte on ka aastaga veidi kogunenud, pildid tulevad järgmises postituses.
Lisaks muretsesin autole eraldi talverehvid/suverehvid eraldi velgedel.
Ahjaa veel tegin vaakumvardad korda. Mis mõjus küttekulule postiivselt.
Kellel huvi rahalisepoole vastu, et kui palju kulunud, siis mõned tuhanded. Ja olen autoga väga rahul.
Lisavarustusest ka paar sõna,
Solar luuk
Comfort isrtmed
Roolisoojendus
Webasto
4tsooni kliima
Nahaga kaetud keskkonsool
Kardinaring
Kurvituled
Ja muu pudipadi
Kellel ideid kuidas keyless go toimima saada nii nagu peab? Hetkel ükski link ei toimi, samuti ka sõrmejälje lugeja.
D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
|
|
|
|
zack
|
postitati 31.05.19 18:58
|
|
|
No tuligi lõpuks teema ära, päris korralik "romaan".
Mul hea meel, et auto sai omale hea omaniku. Tean, et oled selle autoga ikka kõvasti maadelnud...respekt!
Soovin ikka rohkem muretuid kilomeetreid!
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 01.06.19 11:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SkAudimees1
Juhipoolse kõrgusanduri autopoolne pistik, võib pakkumisi teha. |
Kas mingi 4€ näiteks sobiks?
Tutikas ja originaal, Audi tehase oma...
.
|
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
postitati 13.08.19 09:53
|
|
|
Help needed
Tervitus, nagu pealkirigi ütleb oleks veidi nõu tarvis. Nimelt on juba ostes saadik, "mõtlemise" probleem küljes st. auto ei saa alati aru mida vaja
on (reageering gaasivajutusele), ajasin alati selle kasti süüks, kuna ostsin ju teadlikult kulunud turbiiniga selle. Kast tehtud, aga probleem pole
kadunud kuhugi.
Vahepeal sünnipäeva raames, jõudsime probleemile lähemale, kuna rkrimm tegi minu autoga sõitu. Tagasitulles ütles, et midagi on ikka mäda, et tema 4.2
käitub küll teistmoodi ja ei ole sellist mõtlemist ja astmeti käikude vahetamist, vaid põhja lüües kohe läheb. Et vaata oma kickdowni lüliti üle.
Saigi täna see arvutiga üle vaadatud, ja kuskil seal see koer maetud ongi, nimelt auto ise, ega kast ei näe kickdowni lülitit.
Siit ka minu küsimus, et kas piisab ainult kickdowni lüliti vahetamisest või on probleem laiem ja tuleb veel midagi vahetada, et sõlm toimima saada?
Endal idee veel, et äkki pistik mäda, aga uurin veel võimalikke variante. Arvutiga kickdownile ligi ei saa, viskab errorisse kohe.
Olen veel täheldanud seda, et vahest saab ta mingi tõmbe kätte, aga pole päris see, põhjalüües kui klõps pedaaliall ära käib, ei muutu mitte midagi.
Lüliti keeratud on asendisse.
Muus osas sõidab, vahepeal väsis parempoolne bensiinipump ära, tegemist siis nö peapumbaga. Sai see uus oem osa pandud.
D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
|
|
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
postitati 11.10.19 07:24
|
|
|
Annan teatepulga edasi.
Tervitus, mõndaaega juba müügimõte peas olnud. Ja teen ka teemasse postituse. Kickdowni osaga pole jõudnud tegeleda.
Mootoritule teema sai lahendatud.
Hetkel mingi kamm õhkvedruga, millega tegeleb jooksvalt.
Panen ka a24 lingi.
Müügis ilma gaasiseadmeta.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3222297
E: Õhkvedru ka nüüd korras, viga oli katkises juhtmes/pistikus.
D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
|
|
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
postitati 15.10.19 09:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SkAudimees1
Tervitus, mõndaaega juba müügimõte peas olnud. Ja teen ka teemasse postituse. Kickdowni osaga pole jõudnud tegeleda.
Mootoritule teema sai lahendatud.
Hetkel mingi kamm õhkvedruga, millega tegeleb jooksvalt.
Panen ka a24 lingi.
Müügis ilma gaasiseadmeta.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3222297
E: Õhkvedru ka nüüd korras, viga oli katkises juhtmes/pistikus. |
Nädalalõpuni teeme hea soodushinna 4100e
Oodatud ka vahetusvarjant D2 a8 4.2 vastu.
D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
|
|
|
|
SkAudimees1
huviline
Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8
|
postitati 30.10.19 12:52
|
|
|
Müüdud
Tervitus, selle auto saaga võib minupoolt nüüd lõppenuks lugeda. Läks Pealinna.
D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Avant Q
|
postitati 30.10.19 13:53
|
|
|
Kopeerin ühest teisest teemast:
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Selleks viimaseks liigutuseks pole vaja esimese postituse pealkirja solkima hakata! |
|
|
|
|
|