Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 |
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 08.01.20 20:21
|
|
|
Leidsin kapoti alt webasti klepsu, kus numbrid peal sellised 000018031232 ja Thermo top V
Vcds scännist leian sellise koodi aux heateri alt 4F0 910 105 A
Kui ma nüüd mingeid online katalooge vaatan, siis nendest numbritest ei tuvasta seal midagi.
Üks weba remondi päring vastas, et see mingi selline mudel, kus põleti ühes tükis ja mingi pea 300 raha jupp. Samas mingitel mudelitel saab ju
põleti, küünla,suitsutoru, tihendeid ja võrku niisama varuosana vahetada.
Oskab keegi midagi tarka kosta?
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 29.01.20 06:46
|
|
|
Vahepealne meelespea,
28.01.20 uued filtrid ja õli, Castrol 5w30 ls 254tuh.
Kuna weba töötab hetkel, siis selle kulutusega ei tegele, jooksvad muud kulud tähtsamad kodus. Õnneks talve veel pole ka.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 29.01.20 09:46
|
|
|
No nii, ei tea kas hakkab omal ka ventiili vms leke pihta. Eile dynamocuga maja ees parkides ja nüüd hommikul minnes vaatasin, et taga ikka väga maas
nagu, parem paistis isegi rohkem. Kuna enamus ajast comforti peal, siis pole mingit vajumist enne tähele pannud. Ega see esialgu vist kaabliga viga
mingit näita? Kuidas neid ventiile kontrollida v kas targem kohe lasta vahetada, kui suht väike investeering peaks olema?
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 30.01.20 10:21
|
|
|
Eile tegin selle kalibreerimise ära, suht paindes olid kõik neli. Õhtul parkisin comforti peal ära, pole just kõige rohkem
Loodis maja esine, aga hommikul mõõtes oli erisus seismajäetud mõõtmise vahel ca 5-7mm kõigil neljal.
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 30.01.20 11:43
|
|
|
Tere,
100% pole kindel, kui c6 Allroadil pole ventiile nagu Q7 on.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 06.02.20 18:39
|
|
|
Natuke nalja ka asjadest. Küll siin mõni forsi mees ka pundis, võtku ja imestagu, solvuma ei oea.
Tellisin aja õhu diagnostikaks. Viisin eile
Õhtul masina kohale, lasin dynamicu peale, et hommikul kohe esimese asjana oleks hea näha, kus vajunud. Andsin võtmed ja koju. Täna terve päev oodanud
kõnet, et mis siis viga. 15 minti enne sulgemist sain kõnega kätte asutuse. Suures plaanis pole sittagi tehtud. Tulla mehhaanik, vaatas masin hommikul
maas parem taga, pannud käima, pumpas üles ja lukku. Kogu muusika. Kell 17.15 helistades sain teada, et neil lausa plaan seda siis homme vaatama
hakata, et nagu wtf mida asja. Mis perset see tähendab? Korralik ülelaskmine suhtumisega. Tra pean terve homse ymber mängima, asendus masina leidma.
Mis kurat seal selle asja vaatamise ja diagnoosimisega nii keeruline oli, et seda hommikul ei saand teha. Viisin meelega eile masina, et öö kuivab
seal ja oleks hea alustada asjaga.
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 06.02.20 20:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits22
Natuke nalja ka asjadest. Küll siin mõni forsi mees ka pundis, võtku ja imestagu, solvuma ei oea.
Tellisin aja õhu diagnostikaks. Viisin eile
Õhtul masina kohale, lasin dynamicu peale, et hommikul kohe esimese asjana oleks hea näha, kus vajunud. Andsin võtmed ja koju. Täna terve päev oodanud
kõnet, et mis siis viga. 15 minti enne sulgemist sain kõnega kätte asutuse. Suures plaanis pole sittagi tehtud. Tulla mehhaanik, vaatas masin hommikul
maas parem taga, pannud käima, pumpas üles ja lukku. Kogu muusika. Kell 17.15 helistades sain teada, et neil lausa plaan seda siis homme vaatama
hakata, et nagu wtf mida asja. Mis perset see tähendab? Korralik ülelaskmine suhtumisega. Tra pean terve homse ymber mängima, asendus masina leidma.
Mis kurat seal selle asja vaatamise ja diagnoosimisega nii keeruline oli, et seda hommikul ei saand teha. Viisin meelega eile masina, et öö kuivab
seal ja oleks hea alustada asjaga. |
Alati saab ju Audisse aja kirja panna
|
|
|
|
JaanK
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007
|
postitati 07.02.20 06:29
|
|
|
Vaheta taga padjad ära ja ongi kogu muusika. Voldi vahelt on kidlasti padi katki. Minu omal oli üli pisike auk sees. Ainult lift asendis ei vajunud
ära. Juu jäi sellisesse asendisse, et siis surus augu kinni.
Tõenäoliselt ei leia üksi forsimees seda üles. Küsivad ainult raha.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 07.02.20 07:52
|
|
|
Eks laias laastud jah padi vahetusse,aga lihtsalt see forsi nali ja suhtumine nagu eriti ajukas. minnakse pumbatakse üles ja kogulugu, et ootame veel
ööpäeva
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 07.02.20 15:13
|
|
|
See ikka ulme ettevõte. Päev otsa vaikus, helistan kell 15 et mis seis on mehed. Öeldakse, et seisab eilsest hommikust üleval lukus asendis ja pole
vajumist. Ei saa viga otsida, kui ei vaju. Meenutan uuesti, et esimesel hommikul oli koopas ju ratas. Siis oli paar roppu sõna ja ütlesin et tulen
autole järgi, pole aega lolli mängida enam siin teiega. Siis helistati 30 minti hiljem tagasi, et tegime kindlaks, padja keskel auk. See kõik suudeti
teha 30 minutiga, et nagu mis see auto seal kaks päeva olema pidi siis? Lasin uue padja panna ja loodame, et kestab. Ei taha sinna minna sama teemaga
esmasp tagasi, kui vassiti kiiruga nüüd padja osas
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 25.02.20 14:54
|
|
|
Mis uss nüüd kallal. Hommikul tööle, raadio ok. Nüüd kàima pannes raadio list on ees, heli pole. Dvd ja salvestatud muusika okei. Ideid?
Peale kahte restarti hakkas kôik toimima. Nagu android juba, et hangub ootamatult
|
|
|
JaanK
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007
|
postitati 27.02.20 07:28
|
|
|
Mul sügisel oli ka korra nii. Rohkem pole teinud.
(osta normaalne android mis ei tee nii)
E: Kiida veel, nädalavahetusel raadio, jukebox ja SD ei miski ei andnud häält. DVD oli ainus asi mis andis häält välja.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 17.03.20 10:46
|
|
|
Viskasin hommikul juhtme järgi, et piiluda sinna 18 aux heater alla, kas saaks puldi lisada webale. Kahjuks tahab saada ilmselt security accessi, mida
ma kuskilt ei leia, et proovida õpetada uut pulti. Kas keegi oskab anda viite juhendile, kuidas see kaitse värk käib. Kus ja milline kaitse, mis
järjekorras asja teha?
Kas auto peaks käima, mitte?
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 21.03.20 10:32
|
|
|
Võtsin taga bose krempli juurest weba mooduli juhtmed lahti, panin tagasi, hoidsin off nuppu aga ei miskit. On veel ideid kellegil, kuidas pult
õpetada
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 25.05.20 19:29
|
|
|
Viskan siia tànase updatei. Hommikul, masin kàima ja hakkan kohalt liikuma, ei làhe kuidagi ja kellad karjuvad. Jube sappa, control module, epb.
Päeval netist vaadates, et veakood andis vasteid käigukangi kõrval olevale nupule ja samuti miskit juhtplokki kuskil mujal. Tööl plaan valmis ja kodu.
Maja ette saabudes wtf, taga perse maas. Auto kàima, üles ei tôsta. Juhe jàrgi, kôik punane. Abs, epb, self level see 34, tpms. Uurisime puurisime,
leidsin et vasakul mootor taga ei tööta, lahti. Juhe katki. Trelli akuga sai niipalju kindlaks, et mootor liigub. Tegime otse ajutise lahenduse, et
vooluring ei katkeks ja saaks edasi uurida, pistiku asja vaatab hiljem. Peale kolme tundi, seis sitt. Masin kôhuli, ôhk hàires ja tpms ka karjub.
Kompressor töötab nagu, 13 bar saime sisse vcds vaadates, auto ôhku ei tule. Vahepeal oli lausa olikord, kus kaabel
Ei andnud ühtegi viga, kompressor töötas, kui masin kàima panna. Kôik neli level v kôrgusandurit ka töötavas. Lasime paisupaagi nö tühjaks, nàidud
làksid nulli. Hiljem jàlle nàitab süsteemis 13 bar. Auto kôhuli ja kaks viga 02646 ja tpms oma ei màleta peast. Tuppa ôlut jooma, eks homme môtleb
edasi.
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 26.05.20 20:17
|
|
|
Proovisime tàna uuesi, ei miskit. Tàna viga see 01437, mingi self levelling teema. Hoidisme tunni aku juhet ka maas, ei midagi. Mingi ôhu limp mode?
Measure blocki all saime kompressori nàidu juba 14,2 bar tàna. Tàpset infot ei leidnud, aga teemasi, et seal 6 bar ringis juba peaks masin suutma
ennast tôsta. Kuna môtted said otsa, siis làks autotallinn homseks arg, ehk saavad selgust
|
|
|
miilits22
huviline
Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw
|
postitati 14.08.20 16:45
|
|
|
Müüdud
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 |
|