Lehekülgi: 1 2 3 |
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 15.05.19 07:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Huvitav teemaarendus on toiminud. On olnud au enamikke kombinatsioone C7 kerel proovida. Ma ütleks, et igal variandil omad plussid-miinused. Kindlasti
ei tasu üldistada, et 2.0 blangud ja 3.0 kõik hea varustusega - 2.0 võib olla entry level varustusega rohkem, aga leiab ka täitsa hea varustusega,
samas ka 3.0 puhul pead enne 20 blanku läbi lappama, kui korraliku isendini jõuad.
2.0 -Tõenäoliselt ratsionaalseim valik keskmisele tarbijale. Kütusekulu ja dünaamika(ka möödasõidud saab täiesti viisakalt tehtud) on igapäevaseks
täiesti piisavad. Väänet on 140kW isendil pea sama palju nagu C6 3.0 diislil. Kord-kaks aastas saab ka kergkäruga biojäätmed jäätmejaama viidud ning
uue külmkapi koju veetud. Hoolduskulud nagu Passatil ehk soodsad. Facelift C7-l võimalus saada ka nelikveolisena.
3.0 150, 160, 180, 200 jms kw ehk S-tronic(esiveolisena ka Multironic) variandid - esiveolisena pigem eelistada 2.0, nelikveolisena pakub mõnusat
dünaamikat, mõistliku kütusekuluga. Dünaamika poolest tundub madalatel kiirustel ja igapäeva rahulikul tarbimisel erksam kui BiT variant. Miinuseks
S-tronicu kirves mis koguaeg peakohal ripub, lisaks 3.0 tüüpilised hädad- lekked ja kett. Käru jaksab paremini vedada kui 2.0, kui S-tronicu tõttu
tasub piirduda ikkagi kergkäruga.
3.0 BIT ehk Tiptronic kastiga - Jõudluse poolest kõige parem ja ka kütusekulu mõistlik, parim omadus on, et kombineeritud 8HP kastiga, mis vastupidav
ja kiire. Eestis lubatud kiirustel mootorit täiel määral ära ei kasuta, aga kui vaja tihti vedada raskemat käru, paati vms, siis kindlasti parim
variant. Miinuseks 3.0 mootori hädad lekete ja kettidega.
Minu soovitus on eelkõige vaadata otsa oma sõitudele, eelarvele ja mida autost otsid. Kui iga päev 5-10km linnas tööle töristada, siis võta parem
bensukas või kui ikka diisli soov, siis pigem 2.0. Kui olulised madalad ülalpidamiskulud, siis samuti 2.0. Kui otsid maksimaalset jõudlust mõistliku
kütusekuluga või vead tihti suuremat käru, võta BiT. Kui oled veidi edevam, siis leiab iga mootoriga S-line ja hea varustusega variandi.
Ise olin aastaid ainult 3.0 usku, aga viimasel ajal olen ka väiksemate mootorite võlu mõistnud. |
Selliseid sisukaid ja informatiivseid ning argumenteeritud postitusi mina siin foorumis otsimas käingi! Aplaus
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 19.05.19 21:16
|
|
|
Seda, et fl 200kw 3.0TDI on mul 7käiku tiptronic vahetuslabadega rooliga. Sõites annab hästi tunda kui oled just S-Tronicust tulnud. Käiguvahetus on
ikka tunda. Aga ei kurda, lihtsalt täpsustan, et 3.0TDI S-Tronicule ja esiveolisele Multitronicule on lisaks ka Tiptronic 7käiku valikus.
Minul ei olnud küll kuni 90K ühtegi probleemi S-Tronicuga.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.05.19 02:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Seda, et fl 200kw 3.0TDI on mul 7käiku tiptronic vahetuslabadega rooliga. Sõites annab hästi tunda kui oled just S-Tronicust tulnud. Käiguvahetus on
ikka tunda. Aga ei kurda, lihtsalt täpsustan, et 3.0TDI S-Tronicule ja esiveolisele Multitronicule on lisaks ka Tiptronic 7käiku valikus.
Minul ei olnud küll kuni 90K ühtegi probleemi S-Tronicuga. |
Nüüd Sa oled küll millestki väga valesti aru saanud, või ei oska mina jutust mõtet välja lugeda. Su autol on 7 käiguline S-tronic kast, sama mis
eelmisel, ainult labadega rool.
+\- Tiptronic funktsioon kui selline on olemas igal Audi aut. kastil alates mingi 98a. umbes.
Selle järgi midagi otsustada ei saa. Tuleb ikka veits sügavamale vaadata.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.19 06:44
|
|
|
Jah, see kindlasti S-tronic. 8k tiptronicu vahetused korras kastil põhimõtteliselt sama sujuvad nagu S-tronicul.
Engineering explained tegi hiljuti selle kasti kohta hea video:
https://www.youtube.com/watch?v=u0BZhs4Ugag
|
|
|
|
Raikzz
huviline
Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: F80 M3 Competition
|
postitati 12.12.19 18:40
|
|
|
Palju BiTdi meestel kütusekulu on?
Enda prefl tartu-tallinn otsaga tuli 6.3, temp 0 ringis ja 18" naelaga, stabiilselt mingi 105ga lastes ja paar täisgaasiga möödasõitu. Ise jäin nagu
kuluga väga rahule, kuid sõbral siin bitdi allroad ja räägib ca liiter madalamast kulust ja vädietavalt on isegi 4ga algavat numbrit maanteel
keskmiseks saanud, mis tundub müstiline minu jaoks ?
Samuti kusagil teemas keegi väitis linna kuluks mingi 6 kanti, ise alla 8 pole küll õnnestunud saada
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.12.19 04:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raikzz
Palju BiTdi meestel kütusekulu on?
Enda prefl tartu-tallinn otsaga tuli 6.3, temp 0 ringis ja 18" naelaga, stabiilselt mingi 105ga lastes ja paar täisgaasiga möödasõitu. Ise jäin nagu
kuluga väga rahule, kuid sõbral siin bitdi allroad ja räägib ca liiter madalamast kulust ja vädietavalt on isegi 4ga algavat numbrit maanteel
keskmiseks saanud, mis tundub müstiline minu jaoks ?
Samuti kusagil teemas keegi väitis linna kuluks mingi 6 kanti, ise alla 8 pole küll õnnestunud saada |
Rekka taga 90 sõites on 3,8
Aga ära muretse kõik on hästi, 5,5-6,5 maanteel sõltuvalt sõidustiilist on täitsa ok.
Nagunii on see kulu olematu vaadates kw, veoskeemi ja kaalu. Linnas kuute küll ei saa, pigem 10, isegi kui väga püüda ja sõita nagu pisikesed ja
punased.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Dein
huviline
Registreerunud 08.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.19 11:23
|
|
|
Ja palju teil see kulu nüüd reaalsuses on? Räägime ikka paagist paagini arvutusest, mitte kompu näidust.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
|
Dein
huviline
Registreerunud 08.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.19 12:25
|
|
|
Seal ilusti näha jah et tulemuste keskmine 8,78 bitdi-l ja siin jahutakse mingitest 4,midagi numbritest.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.12.19 13:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dein
Seal ilusti näha jah et tulemuste keskmine 8,78 bitdi-l ja siin jahutakse mingitest 4,midagi numbritest. |
Tee omale selgeks, mis on maanteekulu, mis on keskmine ja mis on linn. Nüüd loe uuesti eelnevat, püüa mõista, mida küsiti ja millest räägiti.
Kusjuures ei tasu võrrelda auto maanteekulu, kui üks sõidab 200km/h ja teine 90-100 km/h. Samuti võib linnakulu erineda lausa poole võrra, sõltuvalt
sõidustiilist ja muidugi ka linnast. Õnneks on kütus täitsa vabalt müügis.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
wtf_
klubiliige
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 C7
|
postitati 15.12.19 21:06
|
|
|
Minu kogemus A6 C7 230kW BiTDI'ga (47 000 km jooksul, 255 lai 20" rehvid all):
Reaalsed täispaakide keskmised kõiguvad 8-9 vahel. Sõidan ka hulga maanteed, aga eks kohapeal tiksumine, möödasõidud ja webasto kasutamine ajab kulu
suuremaks.
Maksimaalsena olen saanud 9,5 täispaagi keskmiseks. Väiksema tulemusena olen saanud paagi keskmiseks 7 (Leedu tripp, põhimõtteliselt maantee, aga
täislastis autoga (5 inimest + asjad) ja maanteekiirus veidi suurem + palju möödasõite).
Kompu valetas mul kulu 0,5 reaalsest väiksemaks (mille korrigeerisin VCDS'i kaudu nüüd täpsemaks). Kompu järgi puhas
maantee jah 5-6 kanti.
Mina igatahes vägagi rahul (arvestades eelnevalt juba Janni poolt toodud põhjendusi). Saaks kindlasti ka väiksemad numbrid, aga siis võiks hakata
mõtlema, kas on ikka vaja nii palju kW kui neid ei kasuta , lisaks
mugavus (@webasto kasutus jne)
|
|
|
MaxPower
huviline
Registreerunud 25.12.07
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.20 09:37
|
|
|
Ma ei saa üldse aru, miks sellest kütusekulust nii palju jahuda...kui auto võtab keskmiselt alla 10l/100km siis ju suht OK niikuinii, ükskõik mis
mootoriga ja marki masin ka ei oleks.
Minu jaoks on palju olulisem nt miline on masina töökindlus (mootor, kast, elektroonika)...elades välismaal, siis ei ole võimalust igast pisemaid
remonte sõprade juurde garaazi minna lahendama, nagu Eestis sai tehtud. Kuigi viimasel ajal sai pigem ka kodumaal korralikes töökodades käidud
(lihtsalt ajakokkuhoiu mõttes ja ka teadmisi enam ple uuemate masinate kohta).
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.01.20 12:00
|
|
|
Nii ongi.
Võib ju teha kümne turboga 1.6 TDI (okei natukene üle pingutatud), aga kui seal on vaja asju sagedamini remontida, siis tulemus on see, et auto
pidamine läheb kokkuvõttes kallimaks.
Näiteks võib vabalthingav otsepritseta bensukas olla pikas perspektiivis soodsam pidada, kui kõige viimase sõna diisel...
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|