Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi Allroad 3.0TDI 200KW 2017 FL. - HangOver (Vastuseid: 59 | Vaatamisi: 30611)
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.20 12:02 Tsiteeri


Kui äärekivisse sõidab, saab teada :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 23.07.20 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heinc
Kuidas need Wheelworldi veljed ka kvaliteedilt on?


Need mis viimastel piltidel on auto all ei ole Wheelworld. Talvel on wheelworld all. Aga ma võin eelneva kogemuse põhjal öelda, et sõitsin 5a tagasi ühe rattaga Wheelworld veljega tollase c6-ga kanalisatsiooniauku kiirusel 70km/h. Rehv oli pilbasteks, veljel oli aga väike tükk ainult väljas. Velg ise jäi sirgeks. Müüsin hiljem veel jooksu ka maha kui autot vahetasin.
Ja õhkvedrustus jäi ka terveks. Niipalju siis kvaliteedist:)


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 19.03.21 15:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heinc
Kuidas need Wheelworldi veljed ka kvaliteedilt on?

Siiamaani see talv väga kenasti ennast üleval pidanud, muidugi niipalju kui sõita on saanud seoses selle kodus püsimise jamaga. Aga eelnevad on kenasti 3a ringi vurades probleemideta olnud ja pärast isegi maha müüdud.

.


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 19.03.21 15:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Kui äärekivisse sõidab, saab teada :D

Miks ma peaks äärekivisse sõitma. Mul load juba alates 1996:)


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 09.08.22 00:36 Tsiteeri


Vahepeal kõik rahulik olnud kuni tänaseni kui tahtsin tankida ja kütusepaagi luuk ei avanenud enam kuidagi. Hea, et Tallinnas olin mitte Võrus, sest jääk oli veel 20km. Kõne Revalisse, uus lukumootor külge, arve 112eur ning jälle korras. Pidi olema ikka vahel ettetulev viga.


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 09.08.22 05:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Vahepeal kõik rahulik olnud kuni tänaseni kui tahtsin tankida ja kütusepaagi luuk ei avanenud enam kuidagi. Hea, et Tallinnas olin mitte Võrus, sest jääk oli veel 60km. Kõne Revalisse, uus lukumootor külge, arve 112eur ning jälle korras. Pidi olema ikka vahel ettetulev viga.

Mul oli sama pull talvel Q7-ga. Sain kohe Revalisse ja ootetööna vahetati välja.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 06.09.22 16:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Vahepeal kõik rahulik olnud kuni tänaseni kui tahtsin tankida ja kütusepaagi luuk ei avanenud enam kuidagi. Hea, et Tallinnas olin mitte Võrus, sest jääk oli veel 60km. Kõne Revalisse, uus lukumootor külge, arve 112eur ning jälle korras. Pidi olema ikka vahel ettetulev viga.

Mul oli sama pull talvel Q7-ga. Sain kohe Revalisse ja ootetööna vahetati välja.


jõuvanker kuidas sul 200kw-sel ketid ja nukad on vastu pidanud ja mis läbisõit hetkel on?


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.09.22 16:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Vahepeal kõik rahulik olnud kuni tänaseni kui tahtsin tankida ja kütusepaagi luuk ei avanenud enam kuidagi. Hea, et Tallinnas olin mitte Võrus, sest jääk oli veel 20km. Kõne Revalisse, uus lukumootor külge, arve 112eur ning jälle korras. Pidi olema ikka vahel ettetulev viga.


Eriti ilusti öeldud muidugi. Tegelikult on vist nii kolmest kahel see probleem. B8-C7-D4-igasugu Q-d....
kui luugi lukustamine oluline pole on ka väga lihtne lahendus kas arvutiga või robustsemal moel ;)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 06.09.22 19:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Vahepeal kõik rahulik olnud kuni tänaseni kui tahtsin tankida ja kütusepaagi luuk ei avanenud enam kuidagi. Hea, et Tallinnas olin mitte Võrus, sest jääk oli veel 20km. Kõne Revalisse, uus lukumootor külge, arve 112eur ning jälle korras. Pidi olema ikka vahel ettetulev viga.


Eriti ilusti öeldud muidugi. Tegelikult on vist nii kolmest kahel see probleem. B8-C7-D4-igasugu Q-d....
kui luugi lukustamine oluline pole on ka väga lihtne lahendus kas arvutiga või robustsemal moel ;)


Jaa. Mulle pakuti ka otsida pagasiruumist mingit punast nööri tõmmata parema kattepolstri all, aga ma ei hakanud lammutama. Siis soovitati ka seda robustsemat moodust, et tõmbad lahti kuid kuna vahel pidi kogu krempli ka ära lõhkuda saama siis jätsin vahele. Aga paaki tahan ikka lukus hoida. Ma arvan, et kui sealt voolikuga imeda saaks midagi ikka kätte vist...


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 03.06.24 20:20 Tsiteeri


Auto nüüdseks müügis. Kõik töötas laitmatult. Nüüd olude sunnil margivahetus, aga no mis teha. Eks kunagi jälle Audi:)
https://www.auto24.ee/soidukid/4057111
Kõik, müüdud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.4% - SQL: 63.6%]