Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B3 1.8TQ 110kw (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 4492)
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 02.05.19 09:35 Tsiteeri


Veidi kahju tegelikult sellest autost. Vahetult peale moto swappi oli see sellises seisus, et tänavale legaalselt sõitmiseks oleks piisanud vaid algul maanteeametis ette näitamisest ja üv tegemisest. Praeguseks tegu juba põllurallikaga. Võta end ikka kokku ja tee see b3 taas korda. B5 quattroid igal pool võtta, b3 hakkavad otsa saama.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AnderoT
huviline



Registreerunud 30.04.19
Asukoht: Raplamaa, Kaiu
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.19 11:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3
Veidi kahju tegelikult sellest autost. Vahetult peale moto swappi oli see sellises seisus, et tänavale legaalselt sõitmiseks oleks piisanud vaid algul maanteeametis ette näitamisest ja üv tegemisest. Praeguseks tegu juba põllurallikaga. Võta end ikka kokku ja tee see b3 taas korda. B5 quattroid igal pool võtta, b3 hakkavad otsa saama.




Algul oligi oligi plaan täielikult taastada võimsama mootoriga.

Üritan kõigepealt motoga ühele poole saada ja siis lähen selle kere taastamise poole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.05.19 12:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Ei ei... minul pole seal mingit tsippi ega haisu motronicust:D Lihtsalt ühel tuttaval otsustas keps kuju muuta...just mingi tsipiga.:D

Mis seal vahet, millise ajuga idioodil lasta mootor kotti lasta?

Kui lasta ostkamatu progeaju häälestama on täpselt samamoodi tükid taga nagu ka siis, kui see sama oskamatu sul stock ajul midagi teeb - veel hullem kui on mingi "chipp" (mis tegelikult ongi tarkvara) ostetud kuskilt lambikohast.
Progeajul kujutaksid ette sellist asja, et mingi vend saadab sulle faili, paned peale ja lähed paugutama? Nii, et ta pole autot ega ühtegi logi ega mitte midagi näinud? Aga miks stock ajul see normaalne peaks olema?

Igasugustel rajaautodel on nagunii originaalaju kasutamine täiesti mõttetu tegevus, targem on kohe programmeeritav panna, eriti, kui auto conf muutub kogu aeg.
AGU/AEB mootori stock juhtplokil on mõtet ainult tänavasõiduautol, mis peab hommikul käima minema nii külma kui ka sooja ilmaga, taluma seda, et sinna vahepeal 95-t sisse valatakse ning olema remonditav tavadiagnostikaga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AnderoT
huviline



Registreerunud 30.04.19
Asukoht: Raplamaa, Kaiu
Kasutaja on eemal


postitati 03.05.19 09:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Ei ei... minul pole seal mingit tsippi ega haisu motronicust:D Lihtsalt ühel tuttaval otsustas keps kuju muuta...just mingi tsipiga.:D

Mis seal vahet, millise ajuga idioodil lasta mootor kotti lasta?

Kui lasta ostkamatu progeaju häälestama on täpselt samamoodi tükid taga nagu ka siis, kui see sama oskamatu sul stock ajul midagi teeb - veel hullem kui on mingi "chipp" (mis tegelikult ongi tarkvara) ostetud kuskilt lambikohast.
Progeajul kujutaksid ette sellist asja, et mingi vend saadab sulle faili, paned peale ja lähed paugutama? Nii, et ta pole autot ega ühtegi logi ega mitte midagi näinud? Aga miks stock ajul see normaalne peaks olema?

Igasugustel rajaautodel on nagunii originaalaju kasutamine täiesti mõttetu tegevus, targem on kohe programmeeritav panna, eriti, kui auto conf muutub kogu aeg.
AGU/AEB mootori stock juhtplokil on mõtet ainult tänavasõiduautol, mis peab hommikul käima minema nii külma kui ka sooja ilmaga, taluma seda, et sinna vahepeal 95-t sisse valatakse ning olema remonditav tavadiagnostikaga.



Tõsi ta on.

Kotti asju on mega lihtne lasta lolli peaga.
Oskamatud kallale lähevad siis polegi vast midagi head sealt loota.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 24.2% - SQL: 75.8%]