Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: ZF 8HP55AF käigukast ja sellega seonduv (Vastuseid: 58 | Vaatamisi: 29955)
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 06.03.21 13:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Audi käigukasti soft tundub juba päris debiilne, et mõni kord sõites on 1-8-1 vahetused kõik nagu variaator, teine kord mingid tuntavad nõksud siin-seal. Mõttetu ilmselt põdeda, see kast peaks üle keskmise lõhkumist kannatama enne kui midagi reaalselt katki on.

Audi kasti soft töötab tegelikkuses päris hästi. Mul on tutvusringkonnas kaks D4 ja need taolist sümptomit ei oma. Tuntavad nõksud korras kastil on pigem harvaesinevad nähtused. Variaatori all mõtled ilmselt lukustamata turbiini. Lukustamata 1-8-1 ei ole kindlasti tehase softi probleem.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.21 15:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Audi käigukasti soft tundub juba päris debiilne, et mõni kord sõites on 1-8-1 vahetused kõik nagu variaator, teine kord mingid tuntavad nõksud siin-seal. Mõttetu ilmselt põdeda, see kast peaks üle keskmise lõhkumist kannatama enne kui midagi reaalselt katki on.

Audi kasti soft töötab tegelikkuses päris hästi. Mul on tutvusringkonnas kaks D4 ja need taolist sümptomit ei oma. Tuntavad nõksud korras kastil on pigem harvaesinevad nähtused. Variaatori all mõtled ilmselt lukustamata turbiini. Lukustamata 1-8-1 ei ole kindlasti tehase softi probleem.


40k sõitnud FL D4 nõksutas täpselt samamoodi aeg-ajalt, kurat seda teab mis seal taga on. Variaatori all ei pidanud silmas "kummipaela" vaid sujuvust, juhul kui sa minust valesti aru said. Mul lähevad igaljuhul mingi hetk sidurid vahetusse kui närvidele käima hakkab.

(mul on jah, some from column A, some from column B. sidurid kindlasti kulunud ja ilmselt lahti võttes leiab käigukasti peavõlli lõtkugi üles, mis pidi tavapärane olema)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kry
huviline



Registreerunud 07.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 3.0TDI Quattro

postitati 08.10.21 09:30 Tsiteeri


Hei,
Värske D4 A8 omanikuna tundub kasti käitumine natuke veider, D2 peal lukustab turbiini 1500 pöörde juures jõnksuga ja tihti 2-3 käiguvahetus samuti jõnksuga, edasi kõik käigud sujuvad ja kõik alla vahetused samuti nagu siid, kas keegi oskab soovitada, millest alustada või kelle jutule minna Tartus.
Tänud ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 08.10.21 17:43 Tsiteeri


Kui soovid, võid Viljandist läbi tulla. Vist olen teisip. Tartus, helista esm. õhtul kui huvi. Olen need 8hp-d suht hästi sõitma saanud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kassu
huviline



Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D4 Lang

postitati 12.10.21 05:42 Tsiteeri


Enda autol on kätte jõudnud hoolduse aeg ning otsustasin lasta absull kõik vedelikud vahetada, mh. otseloomulikult käigukasti õli. Auto ls. on ca 100k, mitte mingeid probleeme/anomaaliaid ei esine. Kas peaksin valima tavalise või dünaamilise õlivahetuse?

"Interneti tarkuseid" lugedes on arvamusi erinevaid, kuid Forss pani kalkulli by default sisse dünaamilise. Eelnevate autode puhul ei ole dünaamilist vahetust veel siiani teinud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 12.10.21 06:29 Tsiteeri


Ei ole vaja dünaamilist, olen erinevad uuemad ja vanemad 5HP ja 8HP tiptronicud kõik tavalisega teinud(esimene vahetus nii 100k, 200k kui ka 150k pealt). Tegemise või kellegi ettekirjutamise pärast pole mõtet seda kulu enda rahakotti sisse võtta. Reaalselt on see dünaamiline vahetus koht, kus teenindusel raha kannatab teenida, saab õli raisata ja asja ebavajalikul tasemel viimistleda. Kestavad ja elavad need kastid kenasti ka tavalise esma/korduv vahetusega ning olen neid kaste peale esimest vahetust ka hiljem uuesti lahti võtnud. Seis on kena ning emulsioone ja magnetiladestumisi 60 000km-70 000km 2. välbaga ei ole enam. Tehniliselt on hästi, et ära teed.
Mõistlikud välbad ma ütleks ongi 100-120 000km, edasi 60 000-75 000km intervalliga.
Veelkord, ärge üle mõelge nende dünaamilistega! Oluline on, et õlitase saab õige(gramm rohkem sisse, kui välja tuli), filter on õiget tüüpi ja korralikult pesas. Kasti alumiiniumist põhja serv on korralikult puhastatud, põhi ise on korrektselt paigaldatud ja pingutatud ning seest puhastatud ja uute magnetitega. Teatud käikude ringiajamise protsess ja ülessoojenemine ning täitmine on ka tähtis. Ausaltöeldes poolsoojalt vahetades ja mõõtekannudega paigaldades ei ole ma enam väga temperatuuripaisumisi arvutanud ja arvutiga jebinud. Võibolla lihtsalt kogemusest laisem. Teenust ei paku, lihtsalt jagan kogemusi ja aitan raha säästa:).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kassu
huviline



Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D4 Lang

postitati 12.10.21 19:01 Tsiteeri


Tänud info eest, mulle tundus ka dünaamiline natuke liiga pealesurutud soovitus :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.22 10:01 Tsiteeri


Hei,

Mureks kasti sujuvus, räägitakse kõike head, et peale õlivahetust on super, kuid minu omal ei olnud ei ennem, ega pärast õli vahetust sujuv, nõksutab.
Esinduse auto, kast oli ~175k sõitnud ennem esimest õli vahetust, kõik sama õliga. Peale vahetust mingit adaptsioonide resetti vms minu teada ei tehtud.

Kas oskate kedagi soovitada tln kandis, kes üle vaataks? Ehk annab ilma remondita ka veidi paremaks saada ?

autoks 2015 a7 bitdi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siim_106
huviline



Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Avant Quattro

postitati 03.09.24 06:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Lugemist tükiks ajaks koos ilusate piltidega, ainult keelt peab oskama. LINK


https://i.ibb.co/ypV8P3z/Screenshot-2024-09-03-092937.jpg

suuremate mootoritega (4.0TFSi ja 6.3FSI) Audidel on õlisüsteem ühine 0BK kasti puhul - kas ma tõlgin seda õigesti - et esimese diffri ja torseni õlitus on omavahel ühenduses s.t sama õli on kasutusel nii diffris kui torsenis ?

siiamaani olen elanud teadmisega, et eraldi õlid esimeses diffris (G052145) ja torsenis (G055145 )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]