Lehekülgi: 1 2 3 |
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 06.03.21 13:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: afp
Audi käigukasti soft tundub juba päris debiilne, et mõni kord sõites on 1-8-1 vahetused kõik nagu variaator, teine kord mingid tuntavad nõksud
siin-seal. Mõttetu ilmselt põdeda, see kast peaks üle keskmise lõhkumist kannatama enne kui midagi reaalselt katki on. |
Audi kasti soft töötab tegelikkuses päris hästi. Mul on tutvusringkonnas kaks D4 ja need taolist sümptomit ei oma. Tuntavad nõksud korras kastil on
pigem harvaesinevad nähtused. Variaatori all mõtled ilmselt lukustamata turbiini. Lukustamata 1-8-1 ei ole kindlasti tehase softi probleem.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
afp
huviline
Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.21 15:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: afp
Audi käigukasti soft tundub juba päris debiilne, et mõni kord sõites on 1-8-1 vahetused kõik nagu variaator, teine kord mingid tuntavad nõksud
siin-seal. Mõttetu ilmselt põdeda, see kast peaks üle keskmise lõhkumist kannatama enne kui midagi reaalselt katki on. |
Audi kasti soft töötab tegelikkuses päris hästi. Mul on tutvusringkonnas kaks D4 ja need taolist sümptomit ei oma. Tuntavad nõksud korras kastil on
pigem harvaesinevad nähtused. Variaatori all mõtled ilmselt lukustamata turbiini. Lukustamata 1-8-1 ei ole kindlasti tehase softi probleem.
|
40k sõitnud FL D4 nõksutas täpselt samamoodi aeg-ajalt, kurat seda teab mis seal taga on. Variaatori all ei pidanud silmas "kummipaela" vaid
sujuvust, juhul kui sa minust valesti aru said. Mul lähevad igaljuhul mingi hetk sidurid vahetusse kui närvidele käima hakkab.
(mul on jah, some from column A, some from column B. sidurid kindlasti kulunud ja ilmselt lahti võttes leiab käigukasti peavõlli lõtkugi üles, mis
pidi tavapärane olema)
|
|
|
|
Kry
huviline
Registreerunud 07.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 3.0TDI Quattro
|
postitati 08.10.21 09:30
|
|
|
Hei,
Värske D4 A8 omanikuna tundub kasti käitumine natuke veider, D2 peal lukustab turbiini 1500 pöörde juures jõnksuga ja tihti 2-3 käiguvahetus samuti
jõnksuga, edasi kõik käigud sujuvad ja kõik alla vahetused samuti nagu siid, kas keegi oskab soovitada, millest alustada või kelle jutule minna
Tartus.
Tänud ette!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 08.10.21 17:43
|
|
|
Kui soovid, võid Viljandist läbi tulla. Vist olen teisip. Tartus, helista esm. õhtul kui huvi. Olen need 8hp-d suht hästi sõitma saanud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 12.10.21 05:42
|
|
|
Enda autol on kätte jõudnud hoolduse aeg ning otsustasin lasta absull kõik vedelikud vahetada, mh. otseloomulikult käigukasti õli. Auto ls. on ca
100k, mitte mingeid probleeme/anomaaliaid ei esine. Kas peaksin valima tavalise või dünaamilise õlivahetuse?
"Interneti tarkuseid" lugedes on arvamusi erinevaid, kuid Forss pani kalkulli by default sisse dünaamilise. Eelnevate autode puhul ei ole
dünaamilist vahetust veel siiani teinud.
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 12.10.21 06:29
|
|
|
Ei ole vaja dünaamilist, olen erinevad uuemad ja vanemad 5HP ja 8HP tiptronicud kõik tavalisega teinud(esimene vahetus nii 100k, 200k kui ka 150k
pealt). Tegemise või kellegi ettekirjutamise pärast pole mõtet seda kulu enda rahakotti sisse võtta. Reaalselt on see dünaamiline vahetus koht, kus
teenindusel raha kannatab teenida, saab õli raisata ja asja ebavajalikul tasemel viimistleda. Kestavad ja elavad need kastid kenasti ka tavalise
esma/korduv vahetusega ning olen neid kaste peale esimest vahetust ka hiljem uuesti lahti võtnud. Seis on kena ning emulsioone ja magnetiladestumisi
60 000km-70 000km 2. välbaga ei ole enam. Tehniliselt on hästi, et ära teed.
Mõistlikud välbad ma ütleks ongi 100-120 000km, edasi 60 000-75 000km intervalliga.
Veelkord, ärge üle mõelge nende dünaamilistega! Oluline on, et õlitase saab õige(gramm rohkem sisse, kui välja tuli), filter on õiget tüüpi ja
korralikult pesas. Kasti alumiiniumist põhja serv on korralikult puhastatud, põhi ise on korrektselt paigaldatud ja pingutatud ning seest puhastatud
ja uute magnetitega. Teatud käikude ringiajamise protsess ja ülessoojenemine ning täitmine on ka tähtis. Ausaltöeldes poolsoojalt vahetades ja
mõõtekannudega paigaldades ei ole ma enam väga temperatuuripaisumisi arvutanud ja arvutiga jebinud. Võibolla lihtsalt kogemusest laisem. Teenust ei
paku, lihtsalt jagan kogemusi ja aitan raha säästa.
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 12.10.21 19:01
|
|
|
Tänud info eest, mulle tundus ka dünaamiline natuke liiga pealesurutud soovitus
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.22 10:01
|
|
|
Hei,
Mureks kasti sujuvus, räägitakse kõike head, et peale õlivahetust on super, kuid minu omal ei olnud ei ennem, ega pärast õli vahetust sujuv,
nõksutab.
Esinduse auto, kast oli ~175k sõitnud ennem esimest õli vahetust, kõik sama õliga. Peale vahetust mingit adaptsioonide resetti vms minu teada ei
tehtud.
Kas oskate kedagi soovitada tln kandis, kes üle vaataks? Ehk annab ilma remondita ka veidi paremaks saada ?
autoks 2015 a7 bitdi
|
|
|
siim_106
huviline
Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Avant Quattro
|
postitati 03.09.24 06:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Lugemist tükiks ajaks koos ilusate piltidega, ainult keelt peab oskama. LINK
|
suuremate mootoritega (4.0TFSi ja 6.3FSI) Audidel on õlisüsteem ühine 0BK kasti puhul - kas ma tõlgin seda õigesti - et esimese diffri ja torseni
õlitus on omavahel ühenduses s.t sama õli on kasutusel nii diffris kui torsenis ?
siiamaani olen elanud teadmisega, et eraldi õlid esimeses diffris (G052145) ja torsenis (G055145 )
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|