Lehekülgi: 1 2 |
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 08.11.18 09:39
|
|
|
A4/Q5 on täpselt sama auto, üks natuke kõrgem.
Sealt tulenevalt samad mootorid, samad kastid jne.
SQ5-l on 8HP kast või siis USA versioonidel. Minu teada euroopa turule toodetud on B8 peal kõigil S-tronic kaasa arvatud 200kw.
B9 peal vist enam ei olnud.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 08.11.18 10:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Olemas ka Tiptronic versioon, see küll aga TFSI mootoriga: Audi Q5 2.0TFSI 165kw. Auto ise Eesti ajalooga ja väikese läbisõiduga, nn. FL, ehk siis uuem mudel. Omanik ise autom. kasti
spetsialist Heigo, otsekontakt 5133049 |
Jah, tänud, aga võiks eestpoolt silma jääda ikka, et auto peab olema vähemalt 2016a isend. Müügitööd ei ole vaja teha mulle, oskan seda ise ka
piisavalt . TFSI on kindlasti välistatud.
Lisaks, mis sellest pikemast garantiist tolku on, kui sel 2013a autol on garantii läbi.
Auto peab kindlasti olema garantiiline, kuid vastu pidada ikka võiks, st muudki on teha, kui autoga garantiivahet joosta ning siis vahepeal jalamees
olla, kui nt see S-tronic peaks saba viskama.
Aga jäägu see Q5 sinnapaika. Targemad mehed kinnitage või lükake ümber: A4 S-tronic kannatab samade hädade all, mis Q5? |
No kui 16a. hea kooslus ja varustus on hinnapiirist väljas, tuleb ju kuskilt järele anda. Inimeste soovid on ikka päris tihti reaalsusest eemal.
Tahaks seda kõige paremat aga hea hinnaga. Siis tuleb paraku 2 tk osta. Võta siis juba Toomase pakutud "Q varjutus" vaatluse alla, maksad oma 500
kuus ja sõidad.
A4 jääb A4-ks A6-ga võrreldes, vahet pole mis pesakonda vaatame.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 08.11.18 10:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Olemas ka Tiptronic versioon, see küll aga TFSI mootoriga: Audi Q5 2.0TFSI 165kw. Auto ise Eesti ajalooga ja väikese läbisõiduga, nn. FL, ehk siis uuem mudel. Omanik ise autom. kasti
spetsialist Heigo, otsekontakt 5133049 |
Jah, tänud, aga võiks eestpoolt silma jääda ikka, et auto peab olema vähemalt 2016a isend. Müügitööd ei ole vaja teha mulle, oskan seda ise ka
piisavalt . TFSI on kindlasti välistatud.
Lisaks, mis sellest pikemast garantiist tolku on, kui sel 2013a autol on garantii läbi.
Auto peab kindlasti olema garantiiline, kuid vastu pidada ikka võiks, st muudki on teha, kui autoga garantiivahet joosta ning siis vahepeal jalamees
olla, kui nt see S-tronic peaks saba viskama.
Aga jäägu see Q5 sinnapaika. Targemad mehed kinnitage või lükake ümber: A4 S-tronic kannatab samade hädade all, mis Q5? |
No kui 16a. hea kooslus ja varustus on hinnapiirist väljas, tuleb ju kuskilt järele anda. Inimeste soovid on ikka päris tihti reaalsusest eemal.
Tahaks seda kõige paremat aga hea hinnaga. Siis tuleb paraku 2 tk osta. Võta siis juba Toomase pakutud uued vaatluse alla, maksad oma 500 kuus ja
sõidad.
A4 jääb A4-ks A6-ga võrreldes, vahet pole mis pesakonda vaatame. |
Eks reaalsus on igaühe jaoks jälle erinev, sõltub tõlgendusest. Mina leian, et minu soov ei ole midagi reaalsusevastast: leida alates 2016a auto, mis
hinnalt ei ületaks 35000€ ja omaks veel ka garantiid. Mis on selles reaalsuses võimatut?
2016a (võib olla ka 15 lõpp) normaalse varustusega auto on täitsa hinnapiiris, aga kui sel autol sellised vead, siis ilmselgelt pole mingit pointi
selles.
500+€ kuus puhtalt auto liisingu peale panna on minujaoks ajuvaba, mitte võimatu, aga ajuvaba lihtsalt- jällegi, igaühe jaoks on see erinev.
Thanks @ prj.
Ilmselt Audi jääb väga suure tõenäosusega ostmata.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 08.11.18 15:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Olemas ka Tiptronic versioon, see küll aga TFSI mootoriga: Audi Q5 2.0TFSI 165kw. Auto ise Eesti ajalooga ja väikese läbisõiduga, nn. FL, ehk siis uuem mudel. Omanik ise autom. kasti
spetsialist Heigo, otsekontakt 5133049 |
On Sul võimalik seda põhjendada, kuidas Euroopa turu jaoks toodetud masinale on Tiptronic kast peale sattunud?
Kui see nüüd just teine samasugune Q5 ei ole, siis suvel salongis tööl olnud müügimees andmebaasile tuginedes seda infot kinnitada ei saanud ning
lubas infotahvli auto peal ära muuta... |
Jah, see on ka tehasetähise järgi 8-k tiptronic.
B9- on aga uusimat tüüpi S-tronic, lisaks, kui on 5-a garantii, siis ei peaks selle käigukasti pärast väga pead vaevama, selliseid vigu neil kindlasti
pole, mis eelneval põlvkonnal
Toomas
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 08.11.18 20:45
|
|
|
B9 A4/A5 S-Tronic kast on sõltuvalt veoskeemist DL382-7F või DL382-7Q.
3.0TDI 200kW on ZF 8HP kastiga.
1generatsiooni Q5, mis on sisuliselt B8A4, kasutab S-Tronic DL501 kasti. Kasutaja mkb lingitud teemas käib jutt just DL501-st.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 10.11.18 09:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: GeorgJoo
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat: | Algselt postitas: masuurik
Kas 2.0 q5 ja a6c7 allroad heas varustuses hinnalt ikka vórreldavad on? Muidu jah, igakell A6 allroad, aga 230kw, boonuseks normaalne käigukast, mis
pole tiksuv pomm. Varem vōi hiljem on need S tronicud kôik saiad. |
Ilmselt ei ole samas hinnas need autod.
Mind aga huvitab rohkem, et kas ka 2016+ A4 kannatab samade hädade käes? Näiteks selline auto: http://www.auto24.ee/used/2802563
Kirjas käigukastina S-tronic, aga esiveoline, et kas ja kui palju see erineb Q5 S-tronicust? |
Kusjuures polegi hinnavahe neil niivõrd suur. Olgu - ~30k eest saab märgatavalt uuema ning väiksema läbisõiduga Q5'e ning A4'ja, kuid kui võtta
arvesse see, et 2016. aasta Q5'e salongi disain on praeguse seisuga pea 12 aastat vana, ei maksaks ise mitte kunagi sellist summat antud masina eest.
A4 puhul saab selle hinna eest juba uuema kerega mudeli, kuid minu teada on S tronic endiselt sama "hea" töökindlusega (parandage kui eksin). Teie
poolt väljatoodud A4'ja väldiksin samuti kui vähenegi varustust autol sooviksin - ma pole just kõige parem silmanägemisega, kuid tundub, et tollel
autol puudub isegi nahkkattega rool.
Eestis on isegi üks tähelepanuväärne Allroad müüa: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2969750 - eelnevalt mainitud parim kooslus C7 pre-facelift kerel + varustus, mis
aitab auto väärtust hoida.
Kuskilt mujalt maailmast sellise hinna-läbisõidu-lisade kooslusega masinat suht kindlalt ei leia. Hinnas jõuaksite kindlasti konsensuseni ning
lõppkokkuvõte tuleks vast isegi odavam kui tellida Saksast nt. mobile.ee kaudu 29k letihinnaga Q5.
Kõik eelpool mainitud oli muidugi ka minu enda isiklik arvamus/nägemus.
Edu auto ostul! |
"Kõikide lisadega" ei vasta tõele. Loomulikult hea varustus, kuid mitte kõik, nagu väidetakse. Tähtsaim lisa e. Webasto puudu, soft close ja
pakettaknad samuti. Ka veokonksu pole ega musta lage. Solar klaas, LED laevalgustus, TV ? Päris huvitav oleks vaadata täpsemalt parameetreid, mis
ajust vastu vaatavad.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 10.11.18 10:08
|
|
|
Jann, täislaks ikka: Toonklaas, valuvelg, nahksisu, elektriaknad, “suur” naviraadio, istmesoojendused ja elektripeeglid.
Viimane lause natukene “ässade” nöökimiseks. Eks inimesed saavad peale vanemat autot uuema ja see kôik tundub ulme, sest lisaks täislaks paketile on
muid asju ka juba maailmas olemas. Müügijutuks hea küll. Eks paljusid asju teatud komboga ei saa jne, aga seda kóike oleme ammu lahanud.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 10.11.18 15:52
|
|
|
Läheb küll pisut teemast kõrvale, kuid praegusel ajal millegipärast ei osteta enam autot, vaid varustust. See, et mingi tehniline kallis vidin (nt.
mootorikett, käigukast) on eelmise omaniku poolt remonditud, ei oma kahjuks enam tähtsust.
Teemasse tagasi tulles julgeks väita, et hirm selle S-Tronicu ümber on liigselt psühholoogiline ja seda ületada keeruline. Loomulikult on siin ka
põhjust. Kusjuures omal oli üks DL501-ga müügimasin ja sellega sõit oli paras piin. Mõte ja fookus oli kogu aeg armatuuril ja igasugustel kõrvalistel
helidel, lisaks ootusärevus - "millal see p*sk laiali lendab ja armatuur tulesid täis on". Reaalselt on see kast tänaseks sõitnud 120+k ja mitte
midagi sellega peale õlivahetuste tehtud pole. Oletatavasti on see DL501 ka tehasepoolt kõik vajalikud parandused ja modifikatsioonid saanud, sest
muidu oleks ta korduvalt pulkadeks olnud. Jutt käib siis 2015 C7-st. Oleks on muidu hea poiss
Mina arvan, et lõpuotsa 1 generatsiooni Q5 väärib ehk proovimist küll, kui see keremudel ikkagi väga meeldib.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|