Jahutusvedeliku temp.
Mure A6 C5 kerel oleva 1.8T 110kw mootoriga. Täpsemalt jahutusvedeliku temperatuuriga. Nimelt hakkab muidu sõidu ajal 90kraadi peal püsiv(kellalt
vaadates) näit seisma jäädes töötava mootoriga tõusma. Viskab 100kraadi peale kiirelt ja seda ka jaheda ilmaga. Kust viga otsima hakata? Kas arvutiga
vaadates näeb näitu, mis tuleb sama anduri pealt, kust signaalnäidikuplokki tuleb? Jahutusventilaator töötab, aga kas seal on ka erinevad kiirusastmed
või on ühe võimsusega see ventilaatori töö? Visuaalselt mingit kiiremat liikumist vähemalt ei tuvastanud peale kellal osuti 100 kraadi peale
liikumist. See vastu tulemüüri olev temp. andur sai paar aastat tagasi uus pandud. Siis oli vastupidine mure, näit kippus nulli vajuma pigem kohati.
Samas on probleem ka kütusenäidikuga, mis ka valetab paagis oleva koguse kohta, näidates tugevalt suuremat jääki kellal, kui reaalselt on. Paak
kortsus pole. Seal peaks esmalt paagis tasemeanduri üle vaatama muidugi.
|