Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 2.5TDI-le A6 c4 aju (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2246)
kaspar424
huviline



Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8

postitati 10.04.18 17:27 Tsiteeri
Audi 100 C4 2.5TDI-le A6 c4 aju



Tervist
Oleks soov paigaldada oma 100 c4 2.5tdi AAT mootoriga isendile A6 c4 AAT aju, kuna sellele 100 ajule ei saa arvutiga ligi. Küsiks kas vaja on vahetada ka kütusepump või piisab ainult aju vahetusest ja kas kõigil A6-tel on immo?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 10.04.18 17:40 Tsiteeri


Immo saab maha, aga kui ma õigesti mäletan oli seal erinevusi andurites natuke.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kaspar424
huviline



Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8

postitati 10.04.18 21:07 Tsiteeri


Oskate öelda mis andurid erinevad on ? Ja kas kütusepumpa vahetama ei pea?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 11.04.18 09:30 Tsiteeri


Ennast ka huvitab, lähen proovin selle nädala jooksul asja ära ja kirjutan siia kas toimis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 30.04.18 20:58 Tsiteeri


Ei toimi, sai proovitud. Pm ainult ketrab ja käima ei lähe, isegi ei lubanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 01.05.18 05:58 Tsiteeri


Tervet teemat selle kohta küll ei olnud, aga meenub kuidas keegi siin foorumis mainis, et vahetas vähemalt pumbapea ja mootoriaju A6 omade vastu. Või oli juttu ikkagi tervest pumbast...


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaspar424
huviline



Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8

postitati 01.05.18 08:03 Tsiteeri


Uurisin natuke seda asja ja väidetavalt tuleb ka gaasipedaal a6 oma panna kuna tollel 1 juhe rohkem, aga pumbapea kohta tean ainult et 100 on g99 andur vms pumbapeas ja a6 peaks olema g149.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 01.05.18 08:20 Tsiteeri


See võib lõppeda sellega, et ikkagi kogu mootorijuhtmestik doonori pealt ringi tõsta.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kunnark
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E39

postitati 01.05.18 08:30 Tsiteeri


Kui ma ei eksi siis sellel autol on AAT mootoril AEL-i pump või pumba kaas. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=59266&page=1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 01.05.18 20:52 Tsiteeri


100-l ja a6-el oli turborõhuandur ka erinev, kui ma õigesti mäletan. Vist oli 200 vs 250 kpa. Pihustite kaardis oli ka erinevusi - ehk siis ilmselt kas teised otsad (vist olid samad?) või pumba peas mingi erinevus tootlikkuses.
Lisaks immo ja muud asjad.

Seal peab natukene ETKA-s istuma ja võrdlema juppide koode.
Ma arvan, et ei ole vaja kogu juhtmestikku vahetada ja suhteliselt tehtav peaks olema, aga natukene kodutööd on vaja teha ja mõned jupid vahetada ning juhtplokis on nii ehk naa vaja muuta kaarte.

Mulle tundub veidi tülikas...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]