Pelmeen123
huviline
Registreerunud 24.03.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.18 12:47
|
|
|
Audi A4 Avant 2013+
Tere
Olen otsinguil uuele autole ja olen mõelnud, et proovida Audit. Olen vaadanud A6 ja A4 aga A6 hinnad lähevad liiga krõbedaks. Niisiis olen jäänud A4
juurde ja sooviksin Teie käest teada saada mis on selle auto miinused ja plussid.
Praegu olen vaadanud umbes selliste parameetritega Audisi.
Universaal - Peab olema
2013-2014a
130kw 2.0 TDI
Quattro
Automaatkäigukast - Peab olema
Ideeliselt ka S-line
Olen käinud ka paari vaatamas aga sooviks ka Teie arvamust.
1. Üks omanik 2.0 TDI 130kw, 165 000, Quattro, omanik käis Revalis ja õlikulu oli 1000-1500km peale 1L. Talle öeldi, et see on normaalne. Kas see on
selle mudelile õige?
2. Kui suur vahe on Quattrol ja esiveol? Kas annab juurde midagi peale teelpüsivuse?
3. Üks kirjutas, et parem on võtta ~185k läbisõitnud auto kui näiteks 165k, sest suuremad hooldused peaks tehtud olema. Kas peab paika?
4. Kui suur vahe on Tiptronic ja S-tronic käigukastil? Enamus tunduvad olevat S-tronic kastiga.
Need olid näiteks mingid küsimused mis pähe tulid aga kui aega on siis võiks kirjutada siia igasuguseid positiivseid ja negatiivsed selle mudeli
kohta.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 24.03.18 14:08
|
|
|
1. Ei pruugi olla normaalne, turbo võib minemas olla!
2. Neliveost sõltub peamiselt paigaltstart märjal või libedal, maanteel pole vahet. Talvel ja mägisemal maastikul võib vahe päris suur olla. Eesti
suuremates linnades pole erilist pointi!
3. Selles peaksid veenduma ikka faktipõhiselt, kas hooldus(ed) on õigel ajal tehtud või mitte. Korrapärane hooldus kvaliteetse margiõliga (mootoris
kui kastis) on lõppkokkuvõttes olulisem kui üksik rihmavahetus. 2013. aasta autol võiks see ka olla ette näidata.
4. A4'l ei ole tiptronic kasti, v.a. ameerikamaa bensumootoriga versioonid.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.03.18 15:09
|
|
|
Tuleks uurida pihusteid (üllataval kombel on nii mõnelgi väga halvad näidud olnud), tahmakas võiks veel elus olla. Selline õlikulu on täiesti
ebanormaalne selle mootori juures. Muresid on olnud liblikklappide juhtimisega, EGR-iga, samuti TB-ga. Nelikvedu on meie kliimas väga hea, lumes sõit,
kohaltvõtud tõusunukkidel, ka suvel sõites on ikka tugevalt tunda, eriti kurvides. S-tronic kast on murekoht mitmes mõttes, lisaks kurdetakse kuminat
salongis teatud kiirustel, mida põhjustab tulemüüri lähedal asub katt+tahmakas. Hammasrihma vahetus on tühi tähi, selle järgi küll ei tasu autot
valida. Üks pihusti maksab ka rohkem. Nagu ikka, kõik mis võimalik üle vaadata, arvutiga läbi liigutada, proovisõit kastile ja asi selge. Varustustase
on omaette teema ja see maksab.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 24.03.18 16:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Pelmeen123Olen käinud ka paari vaatamas aga sooviks ka Teie arvamust.
1. Üks omanik 2.0 TDI 130kw, 165 000, Quattro, omanik käis Revalis ja õlikulu oli 1000-1500km peale 1L. Talle öeldi, et see on normaalne. Kas see on
selle mudelile õige? |
See isend? http://www.auto24.ee/used/2774597
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 24.03.18 16:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
2. Neliveost sõltub peamiselt paigaltstart märjal või libedal, maanteel pole vahet. Talvel ja mägisemal maastikul võib vahe päris suur olla. Eesti
suuremates linnades pole erilist pointi!
|
Ütleb mees, kes teadaolevalt elab Tallinnas ja kelle valduses on ainult nelikveolised Audid.
Ise ega ka mitte elukaaslane ei kaaluks enam ühegi esiveolise Audi ostu pärast Quattro omamist.
Ainsaks Quattro miinuseks on see, et tekitab talvel liigset turvatunnet, kuna libedusest saad alles pööramisel või pidurdamisel aru ja siis võib juba
hilja olla.
|
|
|
|
Pelmeen123
huviline
Registreerunud 24.03.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.18 20:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: Pelmeen123Olen käinud ka paari vaatamas aga sooviks ka Teie arvamust.
1. Üks omanik 2.0 TDI 130kw, 165 000, Quattro, omanik käis Revalis ja õlikulu oli 1000-1500km peale 1L. Talle öeldi, et see on normaalne. Kas see on
selle mudelile õige? |
See isend? http://www.auto24.ee/used/2774597 |
Seda käisin vaatamas jah. Sellel oli vahetatud mingi aeg turbo. See võiks siis ideeliselt õlikulu ka vähendada?
|
|
|
Pelmeen123
huviline
Registreerunud 24.03.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.18 21:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
1. Ei pruugi olla normaalne, turbo võib minemas olla!
2. Neliveost sõltub peamiselt paigaltstart märjal või libedal, maanteel pole vahet. Talvel ja mägisemal maastikul võib vahe päris suur olla. Eesti
suuremates linnades pole erilist pointi!
3. Selles peaksid veenduma ikka faktipõhiselt, kas hooldus(ed) on õigel ajal tehtud või mitte. Korrapärane hooldus kvaliteetse margiõliga (mootoris
kui kastis) on lõppkokkuvõttes olulisem kui üksik rihmavahetus. 2013. aasta autol võiks see ka olla ette näidata.
4. A4'l ei ole tiptronic kasti, v.a. ameerikamaa bensumootoriga versioonid. |
Ma just vaatasin, et mingil oli Tiptronic märgitud.
näiteks sellel: http://www.auto24.ee/used/2789694
Kas on siis müüja eksinud?
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 24.03.18 22:41
|
|
|
Sellel autol on mootor suure remondi läbi teinud.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Torm
huviline
Registreerunud 06.02.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.18 06:22
|
|
|
Minu teada Audil ei ole 7-käigulist Tiptronicut, vanematel on 6 käiku ja uuematel 8. Siit saabki kergesti vahet teha, kas tegu S-tronicu või
Tiptronicuga ehk siis S-tronicul on 7 käiku.
Parimat!
|
|
|
Pelmeen123
huviline
Registreerunud 24.03.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.18 07:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Sellel autol on mootor suure remondi läbi teinud. |
Mille järgi sa seda ütled, et suur remont on tehtud?
Kas sellel arvad on 177k peal tehtud ka kõige suuremad hooldused? Arvatavasti kui 180k peal peaks olema suurem hooldus?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 25.03.18 08:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Pelmeen123
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
1. Ei pruugi olla normaalne, turbo võib minemas olla!
2. Neliveost sõltub peamiselt paigaltstart märjal või libedal, maanteel pole vahet. Talvel ja mägisemal maastikul võib vahe päris suur olla. Eesti
suuremates linnades pole erilist pointi!
3. Selles peaksid veenduma ikka faktipõhiselt, kas hooldus(ed) on õigel ajal tehtud või mitte. Korrapärane hooldus kvaliteetse margiõliga (mootoris
kui kastis) on lõppkokkuvõttes olulisem kui üksik rihmavahetus. 2013. aasta autol võiks see ka olla ette näidata.
4. A4'l ei ole tiptronic kasti, v.a. ameerikamaa bensumootoriga versioonid. |
Ma just vaatasin, et mingil oli Tiptronic märgitud.
näiteks sellel: http://www.auto24.ee/used/2789694
Kas on siis müüja eksinud? |
"Tunnustatud" automüüja võiks teada mis kast autol on, arvan, et pigem on siin tahtlik eksimine. Ja kui ei tea, võiks ametit vahetada.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 25.03.18 08:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Pelmeen123
Mille järgi sa seda ütled, et suur remont on tehtud?
Kas sellel arvad on 177k peal tehtud ka kõige suuremad hooldused? Arvatavasti kui 180k peal peaks olema suurem hooldus? |
Tahtsin ise vaatama minna seda autot ja müüja ise ütles, et on olnud remont mille käigus on praktiliselt uus mootor saanud. See info koos vahetatud
varuosade nimekirjaga on esinduses olemas.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 25.03.18 08:43
|
|
|
190000 ja kap remont? Nudaa
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 30.03.18 09:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
190000 ja kap remont? Nudaa |
Imestaksin ka ise, kui heaperemehelikult ekspluateeritud mootor sellise sõidu juures kapremonti vajab. Paraku me ei tea selle remondi algpõhjuseid.
Üldiselt on see 2.0CR mootor väga laialdaselt VAG grupis kasutusel (ka kangemal raual - Amarok, Crafter, Transporter) ja senine kasutuspraktika
näitab, et tegemist ühe parima 2.0 diisliga tervel maakeral.
Käigukastide juurde tulles, siis robotkastiga (S-tronic) ja variaatorkastiga (Multitronic) B8.5 audidel on varustusnimekirja alguses "0G7
Tiptronic", mis tähendab käsitsi käikude lülitamise võimalust. Käigukasti täpsema tüübi saab varustusnimekrija "G1x" realt, vastavalt siis
veoskeemile ja käikude arvule.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.03.18 09:49
|
|
|
Ma tean päris mitut, mis on pumbast rauapuru pihustitesse saatnud ja tulemus on fataalne, kui edasi lasta nii võiduka lõpuni.
Lisaks muidugi remont väga kallis tegevus sel juhul.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 30.03.18 14:48
|
|
|
Ilmselt veepumba rikke tõttu remont tehtud. Usun, et peale rihmavahetust, midagi valesti läinud. 170k pealt tehti remont.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.03.18 14:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Imestaksin ka ise, kui heaperemehelikult ekspluateeritud mootor sellise sõidu juures kapremonti vajab. Paraku me ei tea selle remondi algpõhjuseid.
Üldiselt on see 2.0CR mootor väga laialdaselt VAG grupis kasutusel (ka kangemal raual - Amarok, Crafter, Transporter) ja senine kasutuspraktika
näitab, et tegemist ühe parima 2.0 diisliga tervel maakeral. |
Eriti hästi peab vastu 2.0 BiTDI peal, kus 180 000 läbisõiduga mootorites massiliselt kompressioon puudulik ja silindrid ovaalseks kulunud.
|
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 31.03.18 12:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Pelmeen123
Tere
Olen otsinguil uuele autole ja olen mõelnud, et proovida Audit. Olen vaadanud A6 ja A4 aga A6 hinnad lähevad liiga krõbedaks. Niisiis olen jäänud A4
juurde ja sooviksin Teie käest teada saada mis on selle auto miinused ja plussid.
Praegu olen vaadanud umbes selliste parameetritega Audisi.
Universaal - Peab olema
2013-2014a
130kw 2.0 TDI
Quattro
Automaatkäigukast - Peab olema
Ideeliselt ka S-line
Olen käinud ka paari vaatamas aga sooviks ka Teie arvamust.
1. Üks omanik 2.0 TDI 130kw, 165 000, Quattro, omanik käis Revalis ja õlikulu oli 1000-1500km peale 1L. Talle öeldi, et see on normaalne. Kas see on
selle mudelile õige?
2. Kui suur vahe on Quattrol ja esiveol? Kas annab juurde midagi peale teelpüsivuse?
3. Üks kirjutas, et parem on võtta ~185k läbisõitnud auto kui näiteks 165k, sest suuremad hooldused peaks tehtud olema. Kas peab paika?
4. Kui suur vahe on Tiptronic ja S-tronic käigukastil? Enamus tunduvad olevat S-tronic kastiga.
Need olid näiteks mingid küsimused mis pähe tulid aga kui aega on siis võiks kirjutada siia igasuguseid positiivseid ja negatiivsed selle mudeli
kohta. |
Miks sa saksast auto hindasid ei vaata? Siin on A4-A6 hinnad üle mõistuse kirved kui vaadata mis mobile.de saksas pakub. Laias laastus on siin
müüdavate 2013-2014 aasta A6-te hinnad ca 3-5 tuhinat kallimad ja enamik üle 200 tuhina läbisõiduga. Isiklikult vaatan A6-te saksast 160 tuhinat läbi
sõiduga masinat mille hind on minu jaoks juba ok (hind 15-17000 eur), kuna 120-140 tuhinat läbisõiduga masinate hind juba krõbedam (hinnad ca 18 000
eur). Hind sõltub muidugi varustusest ja aastast aga siiski kaalumist väärt. Olen endale ja tuttavatele saksast autosid toonud ja ei kahetse. See
kevad plaanis jälle reis saksa ette võtta ja vaatab Berliini ümbrust, sealt lühem maa eestisse tulla.
„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 31.03.18 13:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: toomasd
Miks sa saksast auto hindasid ei vaata? Siin on A4-A6 hinnad üle mõistuse kirved kui vaadata mis mobile.de saksas pakub. Laias laastus on siin
müüdavate 2013-2014 aasta A6-te hinnad ca 3-5 tuhinat kallimad ja enamik üle 200 tuhina läbisõiduga. Isiklikult vaatan A6-te saksast 160 tuhinat läbi
sõiduga masinat mille hind on minu jaoks juba ok (hind 15-17000 eur), kuna 120-140 tuhinat läbisõiduga masinate hind juba krõbedam (hinnad ca 18 000
eur). Hind sõltub muidugi varustusest ja aastast aga siiski kaalumist väärt. Olen endale ja tuttavatele saksast autosid toonud ja ei kahetse. See
kevad plaanis jälle reis saksa ette võtta ja vaatab Berliini ümbrust, sealt lühem maa eestisse tulla. |
Kuidas Saksast tuues liisingusse ostes toimima peaks?
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Kev95
huviline
Registreerunud 27.01.11
Asukoht: Viimsi/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6
|
postitati 31.03.18 14:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Tsitaat: | Algselt postitas: toomasd
Miks sa saksast auto hindasid ei vaata? Siin on A4-A6 hinnad üle mõistuse kirved kui vaadata mis mobile.de saksas pakub. Laias laastus on siin
müüdavate 2013-2014 aasta A6-te hinnad ca 3-5 tuhinat kallimad ja enamik üle 200 tuhina läbisõiduga. Isiklikult vaatan A6-te saksast 160 tuhinat läbi
sõiduga masinat mille hind on minu jaoks juba ok (hind 15-17000 eur), kuna 120-140 tuhinat läbisõiduga masinate hind juba krõbedam (hinnad ca 18 000
eur). Hind sõltub muidugi varustusest ja aastast aga siiski kaalumist väärt. Olen endale ja tuttavatele saksast autosid toonud ja ei kahetse. See
kevad plaanis jälle reis saksa ette võtta ja vaatab Berliini ümbrust, sealt lühem maa eestisse tulla. |
Kuidas Saksast tuues liisingusse ostes toimima peaks? |
Liisingusse saab kui kasutada nt "mobile.ee" vahendajana.
|
|
|
Ruudi
huviline
Registreerunud 14.03.09
Asukoht: Jögevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q5
|
postitati 31.03.18 15:00
|
|
|
Ja maksad keskmiselt 2 tonni neile.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.03.18 15:13
|
|
|
Saksas käimine maksab ka, aega ja raha peab endal olema, keelt oskama, AUTOT TUNDMA, või oskused kaasa ostma kaugele (lollidelt võetakse ka seal raha
vabalt ära). Kui esimene väljavalitu ei sobi, siis saadakse teada, kui suur on Saksamaa . Tihti tullakse üldse tühjalt tagasi. Paras põrsas kotis ostmine, kuna üliolulisi asju keegi ei kipu kontrollima seal, isegi kui kellegi
soliidse kaudu tellida. Saksast ei saa korralikku autot üldiselt odavamalt, lisaks tehakse igasugu tsirkust ka sealmaal. Näiteks müüakse Eestist
tulnud autosid.
Just hiljuti oli au tutvuda ühe B8 FL 2,0TDI-ga, millel puhtad paberid ja sõit 185K. Kahjuks vaatas ühest kohast vastu 379K, päris kahju oli
omanikust.
Aga on suuremaid muresid, kui läbisõit, juhul kui ei vea. Sealt jooksebki see piir, üks vaatab värvikihi paksust, teine jälle tehnilist seisukorda.
Eks igaüks ise teab, mis talle tähtsam on.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 31.03.18 21:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Tsitaat: | Algselt postitas: toomasd
Miks sa saksast auto hindasid ei vaata? Siin on A4-A6 hinnad üle mõistuse kirved kui vaadata mis mobile.de saksas pakub. Laias laastus on siin
müüdavate 2013-2014 aasta A6-te hinnad ca 3-5 tuhinat kallimad ja enamik üle 200 tuhina läbisõiduga. Isiklikult vaatan A6-te saksast 160 tuhinat läbi
sõiduga masinat mille hind on minu jaoks juba ok (hind 15-17000 eur), kuna 120-140 tuhinat läbisõiduga masinate hind juba krõbedam (hinnad ca 18 000
eur). Hind sõltub muidugi varustusest ja aastast aga siiski kaalumist väärt. Olen endale ja tuttavatele saksast autosid toonud ja ei kahetse. See
kevad plaanis jälle reis saksa ette võtta ja vaatab Berliini ümbrust, sealt lühem maa eestisse tulla. |
Kuidas Saksast tuues liisingusse ostes toimima peaks? |
Selleks kasuta isikut kes kohapeal saksast ostes auto oma nimele ostab, see võib olla sõber või naine ehk keegi keda saad usaldada. Kohapeal pead
esialgu raha välja käima, mille saad peale lliisingusse vormistamist tagasi. Eestis lähed arki ja teed akti ära, siis teed liisingusse taotluse ära
ja muretsed autole hindamisakti valueexperdilt näiteks. Liisingu korral peab tekkima kolmnurk - auto müüa (näiteks sõber), liisingu võtja (sina ise)
ja pank kes tehingut finantseerib. Kui otsus tuleb liisingult positiivne siis saadetakse elektrooniliselt paberid ja arkis vormistad auto liisingu
nimele ära, saad numbri ja teha passi kätte. Liisingu korral on muide Kasko kohustuslik. Meie tegime tausta uuringu esinduse kaudu et midagigi auto
ajaloost teada saada ja kohapeal oli kaasas värvipaksuse mõőtja. Õnneks oleme siiani siledad autod saanud
„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 01.04.18 08:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: toomasd
...Kohapeal pead esialgu raha välja käima... |
Selles see probleem ongi, et enamikel inimestel ei ole sellist summat kusagilt võtta ja kui oleks, siis tõenäoliselt ei ostaks nad autot ka
liisingusse, et siis pangale intressi ja kaskot maksta (viimane võiks siiski enda unerahu jaoks tehtud olla).
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 01.04.18 13:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: toomasd
Selleks kasuta isikut kes kohapeal saksast ostes auto oma nimele ostab, see võib olla sõber või naine ehk keegi keda saad usaldada. Kohapeal pead
esialgu raha välja käima, mille saad peale lliisingusse vormistamist tagasi. Eestis lähed arki ja teed akti ära, siis teed liisingusse taotluse ära
ja muretsed autole hindamisakti valueexperdilt näiteks. Liisingu korral peab tekkima kolmnurk - auto müüa (näiteks sõber), liisingu võtja (sina ise)
ja pank kes tehingut finantseerib. Kui otsus tuleb liisingult positiivne siis saadetakse elektrooniliselt paberid ja arkis vormistad auto liisingu
nimele ära, saad numbri ja teha passi kätte. Liisingu korral on muide Kasko kohustuslik. Meie tegime tausta uuringu esinduse kaudu et midagigi auto
ajaloost teada saada ja kohapeal oli kaasas värvipaksuse mõőtja. Õnneks oleme siiani siledad autod saanud |
Eestis liisigut ikka oskab võtta. Küsimus oligi pigem selles, kuidas tekitada saksast auto ära toomiseks korraga nii suurt summat. Sellist sõpra, kel
niisama 17000 eurot vedeleb ja tahab seda tuulutada, on ikka suhteliselt raske leida.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
|