andres1690
huviline
Registreerunud 22.02.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.18 13:15
|
|
|
B6 mootor B7le
Tere!
Kuna omanduses olevale B7le ei leidunud ühtegi sama koodiga mootorit Eesti piires, siis uurisin teisi variante ja kuulsin, et sageli need 2.0tdi 103kw
probleemsed mootorid vahetatakse vanema ja töökindlama 1.9tdi 96kw B6 mootori vastu.
On kellelgi kogemusi? Vahetaks siis BPW mootori AVFi vastu. Väidetavalt mingi karteripõhja teema tuleb mängu, aga pidavat leiduma karteripõhi, mis
lahendab probleemi.
Kommentaarid teretulnud.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis
Auto: B6 Quattro
|
postitati 07.03.18 13:55
|
|
|
Miks mitte tõsta B6-e pealt kogu mootoriga seonduv (aju, kellaplokk, juhtmestik jne) ringi? Sellisel juhul ei tohiks küll probleemi olla, kuna B7 on
ju sisuliselt B6-e FL.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 07.03.18 14:03
|
|
|
Mäletamist mööda on ka kellaplokk natuke erinev, kuna näiteks nn. uutel mootoritel (2.0TDI, 3.0TDI jne.) puudub kellaplokiga ühendatud
temperatuuriandur. Info saadakse mootoriaju käest.
Õlivahetusvälba arvutamine toimub ka mootoriajus, mitte enam kellaploki enda poolt nagu B6'l.
Kui nüüd mõtlema jääda, siis mootorijuhtmestiku autopoolsed pistikud peaks ka erinevad olema!
|
|
|
|
andres1690
huviline
Registreerunud 22.02.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.18 14:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Miks mitte tõsta B6-e pealt kogu mootoriga seonduv (aju, kellaplokk, juhtmestik jne) ringi? Sellisel juhul ei tohiks küll probleemi olla, kuna B7 on
ju sisuliselt B6-e FL. |
Eks see variant ole lollikindlam, aga samas ka kallim.. Kui otsest vajadust pole, siis milleks kulutada.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis
Auto: B6 Quattro
|
postitati 07.03.18 19:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andres1690
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Miks mitte tõsta B6-e pealt kogu mootoriga seonduv (aju, kellaplokk, juhtmestik jne) ringi? Sellisel juhul ei tohiks küll probleemi olla, kuna B7 on
ju sisuliselt B6-e FL. |
Eks see variant ole lollikindlam, aga samas ka kallim.. Kui otsest vajadust pole, siis milleks kulutada. |
Kui ise väga pädev elektri osas ei ole, siis tuleb toimiva lahenduse ringi tõstmine odavam, kui hakata skeemide järgi juhtmeid kokku sobitama ja siis
kõigele lisaks immo kodeerimine jne. B7-mest ülejäävad asjad saab ju turgu lükata.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 08.03.18 13:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andres1690
/---/et sageli need 2.0tdi 103kw probleemsed mootorid vahetatakse vanema ja töökindlama 1.9tdi 96kw B6 mootori vastu.
|
Sellisel juhul peaks infot nagu muda olema.
Mis koodiga 2.0tdi mootorit vaja on ja miks lõunanaabritelt ei ole küsinud?
|
|
|
|
andres1690
huviline
Registreerunud 22.02.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.18 13:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: andres1690
/---/et sageli need 2.0tdi 103kw probleemsed mootorid vahetatakse vanema ja töökindlama 1.9tdi 96kw B6 mootori vastu.
|
Sellisel juhul peaks infot nagu muda olema.
Mis koodiga 2.0tdi mootorit vaja on ja miks lõunanaabritelt ei ole küsinud? |
BPW mootorit.
Võttes arvesse kommentaare, et vahetama peaks kogu kupatuse, laiendasin otsingud ja tõesti lõunanaabrid pakuvad. Kasutan seekord siis pigem seda
varianti.
|
|
|