samy12310
huviline
Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw
|
postitati 01.03.18 08:59
|
|
|
Audi A4 B7 istmesoojenduse lühis
Tervist,
Nimelt probleem selles, et istmesoojendus oli sisse lülitatud ja toimis ja autost väljudes peaks ju anduri abis soojenduse välja lülitama aga ca 10
minuti pärast autosse naastes oli auto kärsakat täis ja istmes auk mis tossas. Endal jooksis aju kokku, kuna anduri või soojenduskaabli lühise
tulemusena peaks ju kaitsme välja lööma? Või on võimalus, et keegi on kunagi mingi suurema kaitsme sisse toppind ja ei löö kaitset läbi?(pole veel
aega leidnud, et süveneda, ehk on keegi taolise probleemika kokku puutund ja omab kogemust.
Päikest.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 01.03.18 09:22
|
|
|
Kaitsmeplokis kaitse nr. 44, mis peaks olema 30 amprine. 2005. aasta autodel võis veel olla ka 20 amprine.
Kui süüdet polnud sees, siis lolliks võib olla läinud hoopis istmesoojenduse lüliti/regulaator. Nimelt kui süüde väljas, siis ei tohiks ta sisse
lülituda.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 01.03.18 10:05
|
|
|
Kes teab, mis seal tehtud on või kas see elektrik, kes nad ise paigaldas, ka juhet kunagi lähedalt näinud on...
Fakt on see, et iste tuleb korda teha.
Ma olen näinud ka täiesti uut, tehasepaigaldatud soojendustega autot, millel istmele auk sisse kärsanud.
Siis läks kogu jama muidugi garantii alla.
Aga vaevalt see sind edasi aitab.
.
|
|
|
samy12310
huviline
Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw
|
postitati 01.03.18 10:54
|
|
|
Autol mootor käis, kui kärssama läks. Iste läheb nkn vahetusse, lihtsalt kindluse mōttes uurin, et välistada uuesti sama situatsiooni
kordumist. Kas midagi vee kontrollida, lüliteid jne, kui jaa siis kuidas?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 01.03.18 13:49
|
|
|
Tee endale palun selgeks, mis asi on lühis ja mis asi on kehv ühendus.
Olles ise mitmel autol istmesoendusi parandanud, võin kindel olla, et soenduse matte ühendav kaabel (mis läheb õmbluse alt läbi) on läbi murdunud ja
seega seal kehv ühendus = suur takistus (ehk isegi võivad sädemed tekkida) ja seega see koht ka põlema läks. Võin kinnitada, et kaitsmes ega lülitis
ega ka mitte temperatuuri anduris pole viga. Parandamiseks ja järelpaigaldamiseks olen seda süsteemi saanud piisavalt uurida, lahata ja parandada nii
B5, B6, kui ka B7 kere peal.
Kütte element ise nii B6, kui ka B7 kere peal on tehtud väga vastupidav ja lollikindel. Olen näinud ühte B7me kütteelementi, mis oli istme sees
kortsus (ilmselt istme riide paigaldamisel ei olnud veel korralikult porolooni külge kinni jäänud liimiga) ja selle ümbert oli nii poroloon, kui ka
matt ise ja riide alumine kiht ära kõrbenud, kuid soenduselemendi enda traadid olid veel täiesti korralikud.
|
|
|
|
samy12310
huviline
Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw
|
postitati 01.03.18 21:51
|
|
|
Tänud, teen endale asja rohkem selgeks ja olen kohe kindlasti targem nüüd.
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tee endale palun selgeks, mis asi on lühis ja mis asi on kehv ühendus.
Olles ise mitmel autol istmesoendusi parandanud, võin kindel olla, et soenduse matte ühendav kaabel (mis läheb õmbluse alt läbi) on läbi murdunud ja
seega seal kehv ühendus = suur takistus (ehk isegi võivad sädemed tekkida) ja seega see koht ka põlema läks. Võin kinnitada, et kaitsmes ega lülitis
ega ka mitte temperatuuri anduris pole viga. Parandamiseks ja järelpaigaldamiseks olen seda süsteemi saanud piisavalt uurida, lahata ja parandada nii
B5, B6, kui ka B7 kere peal.
Kütte element ise nii B6, kui ka B7 kere peal on tehtud väga vastupidav ja lollikindel. Olen näinud ühte B7me kütteelementi, mis oli istme sees
kortsus (ilmselt istme riide paigaldamisel ei olnud veel korralikult porolooni külge kinni jäänud liimiga) ja selle ümbert oli nii poroloon, kui ka
matt ise ja riide alumine kiht ära kõrbenud, kuid soenduselemendi enda traadid olid veel täiesti korralikud. |
|
|
|
|