Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B7 istmesoojenduse lühis (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1887)
samy12310
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 01.03.18 08:59 Tsiteeri
Audi A4 B7 istmesoojenduse lühis



Tervist,

Nimelt probleem selles, et istmesoojendus oli sisse lülitatud ja toimis ja autost väljudes peaks ju anduri abis soojenduse välja lülitama aga ca 10 minuti pärast autosse naastes oli auto kärsakat täis ja istmes auk mis tossas. Endal jooksis aju kokku, kuna anduri või soojenduskaabli lühise tulemusena peaks ju kaitsme välja lööma? Või on võimalus, et keegi on kunagi mingi suurema kaitsme sisse toppind ja ei löö kaitset läbi?(pole veel aega leidnud, et süveneda, ehk on keegi taolise probleemika kokku puutund ja omab kogemust.

Päikest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 01.03.18 09:22 Tsiteeri


Kaitsmeplokis kaitse nr. 44, mis peaks olema 30 amprine. 2005. aasta autodel võis veel olla ka 20 amprine.

Kui süüdet polnud sees, siis lolliks võib olla läinud hoopis istmesoojenduse lüliti/regulaator. Nimelt kui süüde väljas, siis ei tohiks ta sisse lülituda.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 01.03.18 10:05 Tsiteeri


Kes teab, mis seal tehtud on või kas see elektrik, kes nad ise paigaldas, ka juhet kunagi lähedalt näinud on...
Fakt on see, et iste tuleb korda teha.

Ma olen näinud ka täiesti uut, tehasepaigaldatud soojendustega autot, millel istmele auk sisse kärsanud.
Siis läks kogu jama muidugi garantii alla.
Aga vaevalt see sind edasi aitab.
.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samy12310
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 01.03.18 10:54 Tsiteeri


Autol mootor käis, kui kärssama läks. Iste läheb nkn vahetusse, lihtsalt kindluse mōttes uurin, et välistada uuesti sama situatsiooni kordumist. Kas midagi vee kontrollida, lüliteid jne, kui jaa siis kuidas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 01.03.18 13:49 Tsiteeri


Tee endale palun selgeks, mis asi on lühis ja mis asi on kehv ühendus.

Olles ise mitmel autol istmesoendusi parandanud, võin kindel olla, et soenduse matte ühendav kaabel (mis läheb õmbluse alt läbi) on läbi murdunud ja seega seal kehv ühendus = suur takistus (ehk isegi võivad sädemed tekkida) ja seega see koht ka põlema läks. Võin kinnitada, et kaitsmes ega lülitis ega ka mitte temperatuuri anduris pole viga. Parandamiseks ja järelpaigaldamiseks olen seda süsteemi saanud piisavalt uurida, lahata ja parandada nii B5, B6, kui ka B7 kere peal.

Kütte element ise nii B6, kui ka B7 kere peal on tehtud väga vastupidav ja lollikindel. Olen näinud ühte B7me kütteelementi, mis oli istme sees kortsus (ilmselt istme riide paigaldamisel ei olnud veel korralikult porolooni külge kinni jäänud liimiga) ja selle ümbert oli nii poroloon, kui ka matt ise ja riide alumine kiht ära kõrbenud, kuid soenduselemendi enda traadid olid veel täiesti korralikud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samy12310
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 01.03.18 21:51 Tsiteeri


Tänud, teen endale asja rohkem selgeks ja olen kohe kindlasti targem nüüd.

Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tee endale palun selgeks, mis asi on lühis ja mis asi on kehv ühendus.

Olles ise mitmel autol istmesoendusi parandanud, võin kindel olla, et soenduse matte ühendav kaabel (mis läheb õmbluse alt läbi) on läbi murdunud ja seega seal kehv ühendus = suur takistus (ehk isegi võivad sädemed tekkida) ja seega see koht ka põlema läks. Võin kinnitada, et kaitsmes ega lülitis ega ka mitte temperatuuri anduris pole viga. Parandamiseks ja järelpaigaldamiseks olen seda süsteemi saanud piisavalt uurida, lahata ja parandada nii B5, B6, kui ka B7 kere peal.

Kütte element ise nii B6, kui ka B7 kere peal on tehtud väga vastupidav ja lollikindel. Olen näinud ühte B7me kütteelementi, mis oli istme sees kortsus (ilmselt istme riide paigaldamisel ei olnud veel korralikult porolooni külge kinni jäänud liimiga) ja selle ümbert oli nii poroloon, kui ka matt ise ja riide alumine kiht ära kõrbenud, kuid soenduselemendi enda traadid olid veel täiesti korralikud.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]