Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 31.08.18 06:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Enne 1. jaanuarit 1998. a esmaregistreeritud M, N ja O kategooria sõiduki ja enne 1. jaanuarit 1996. a esmaregistreeritud L kategooria sõiduki
tagumise registreerimismärgitule latern peab vastama valmistaja poolt ettenähtule; |
Okey, selle põhjal justkui ei tohiks kasutada 97a B5-l midagi peale originaali või selle B-osa analoogi. Aga see ei laiene uuematele, kui 98a
autodele.
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Alates 1. jaanuarist 1998. a esmaregistreeritud M, N ja O kategooria sõiduki
tagumise registreerimismärgitule latern peab vastama E-reegli nr 4 või direktiivi
76/760/EMÜ nõuetele ja selle paigaldus E-reegli nr 48 või direktiivi 76/756/EMÜ
nõuetele. Alates 1. jaanuarist 1996. a esmaregistreeritud L kategooria sõiduki
tagumise registreerimismärgitule latern peab vastama E-reegli nr 50 või direktiivi
97/24/EÜ nõuetele ja selle paigaldus E-reegli nr 53 või nr 74 või direktiivi
2009/67/EÜ nõuetele. M, N ja O kategooria sõiduki tagumise registreerimismärgitule
laternale peab olema kantud tähis L. |
Siin pole sõnakestki sellest, et uuematel (näiteks B6/B7/C6) ei tohi kasutada mõne teise auto või üldsegi universaalset registreerimismärgitule
laternat. Või kirjutatakse see lahti kusagil E-reeglites / direktiivides? Sellisel juhul saad ehk viidata selle punkti peale seal E-reeglis /
direktiivis (tahaks ennast harida selles osas).
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.18 08:26
|
|
|
Tüübikinnitus on direktiivi ja reegli teemad. Nendega saab lahkelt tutvuda igaüks ning endiselt ka google abiks.
http://www.unece.org/fileadmin/DAM/trans/main/wp29/wp29regs/2017/E-ECE-TRANS-505-Rev.3e.pdf
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:31997L0031&from=ET
Peamine, millest on vaja aru saada on see, et ei ole olemas legaalset LED valgustit, mis autotootja poolt välja töötatud süsteemi lolliks teeb või
astub üle autotootja ettenähtust.
C6-le ei ole Audi poolt mõeldud uuema mudeli tule kasutamine ja need hüljatakse rikketeate kujul.
Kui keegi peab lahenduseks seda, kuidas midagi välja kodeerida või näilise kujuga, aga sisulise tehnilise konstruktsiooniga petta ära tööpõhimõte siis
selle tegevuse eesmärk ei ole saavutada Audi tehase poolt eesmärgitatud tehnilise lahenduse analoog, mis jätab toimima kõik originaalsüsteemi nii nagu
see on lähtestatud. C6 tuledekontrollsüsteem on loodud selle jaoks, et subjektile koheselt näkku lasta info, kui mõni tuledega seonduv rike - mitte
põlev lamp. Seda eesmärki ei ole võimalik saavutada C6-el mitte ühegi LED valgustiga.
Seda, et poodides müüakse igasugust träni ja prahti on kõigile teada, aga palun ei ole vaja rääkida, et on olemas mingi teistest lahendustest justkui
kõrgemal olev lahendus - EI OLE. C6-le ei ole ette nähtud LED valgustid ja Audil ei ole olemas mitte ühtegi tööpõhimõtet muutvat OE lahendust
hõõglambiga disainitud kontrollahelatele. See viimane on kogu asja point, miks ma üldse kobisema või sõna võtma asusin. Ei ole vaja jätta inimestele
muljet nagu on olemas mingid LED OE tuled, mis on C6-le ning hakkavad täitma sama intelligentset eesmärki nagu C6 originaalis peab olema. Sellist LED
tuld ei ole olemas ja suure-suure-suure tõenäosusega ka ei tule ainuüksi juba seetõttu, et sellise targa süsteemi rakendus maksab hinnanguliselt
rohkem kui auto ise.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 31.08.18 09:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Seda, et poodides müüakse igasugust träni ja prahti on kõigile teada, aga palun ei ole vaja rääkida, et on olemas mingi teistest lahendustest justkui
kõrgemal olev lahendus - EI OLE. C6-le ei ole ette nähtud LED valgustid ja Audil ei ole olemas mitte ühtegi tööpõhimõtet muutvat OE lahendust
hõõglambiga disainitud kontrollahelatele. See viimane on kogu asja point, miks ma üldse kobisema või sõna võtma asusin. Ei ole vaja jätta inimestele
muljet nagu on olemas mingid LED OE tuled, mis on C6-le ning hakkavad täitma sama intelligentset eesmärki nagu C6 originaalis peab olema. Sellist LED
tuld ei ole olemas ja suure-suure-suure tõenäosusega ka ei tule ainuüksi juba seetõttu, et sellise targa süsteemi rakendus maksab hinnanguliselt
rohkem kui auto ise. |
Ega polegi ju väidetud siin, et see kontrollsüsteem nende tuledega õigesti tööle jääb. Nende tuledega lihtsalt ei ole pidevat märguannet ekraanil.
Suurem osa autodest ei ole kunagi sellist hoiatust andnud ja paljud uuemadki ilmselt ei tee seda ja see pole eesmärk omaette. Tegemist pole gabariidi
või piduritulega, et selle kustumist kohe mitte märgates tekiks suurt ohtu. Olen käinud kahe vana autoga ülevaatusel, kus lasti järjest mõlemad läbi
ühe kustunud numbritulega.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.18 09:54
|
|
|
Väga õige. Samahästi puudub ka info, et kõik töötab nagu Audi OE lahendus ehk kontrollsüsteem töötab nagu peab. Täpselt see ongi see koht, mis jätab
eksliku mulje, kui rõhuda pealkirjale "Audi originaal".
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Ega polegi ju väidetud siin, et see kontrollsüsteem nende tuledega õigesti tööle jääb. |
Eksid. See on eesmärk ja väga oluline, et aidata subjekti teavitada, mis = aidata subjekti mitte rikkuda seadust ehk rikke korral esimesel võimalusel
sellega kohe sundida tegelema.
Samuti ei nõustu seaduseandja sellise väitega, et numbrituli ei ole oluline.
Olen samuti tuledekontrollsüsteemi mitte omava autoga mittetöötava numbritulega ülevaatuse läbinud ja see asjaolu ei ole antud teemas absoluutselt
faktor. Numbrituli peab olema loetav 24/7 ja seda 25 meetri kauguselt. Ülevaatuse tegemise ajal ei ole ilmselt pime aeg ja sellega on antud võimalus
subjektile asjaga tegeleda. Ära märgitakse see ikkagi.
Pealegi uutest autodest rääkides siis numbrituled ei põle päevasel ajal ning kontrollsüsteemid on premium autol elementaarne.
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Nende tuledega lihtsalt ei ole pidevat märguannet ekraanil. Suurem osa autodest ei ole kunagi sellist hoiatust andnud ja paljud uuemadki ilmselt ei
tee seda ja see pole eesmärk omaette. Tegemist pole gabariidi või piduritulega, et selle kustumist kohe mitte märgates tekiks suurt ohtu. Olen käinud
kahe vana autoga ülevaatusel, kus lasti järjest mõlemad läbi ühe kustunud numbritulega. |
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 31.08.18 10:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Ega polegi ju väidetud siin, et see kontrollsüsteem nende tuledega õigesti tööle jääb. Nende tuledega lihtsalt ei ole pidevat märguannet
ekraanil. |
C6 puhul hakkab numbritulede kontrollsüsteem tööle tegelikult veel paremini (s.t. on tundlikum) kui tehasest tulnud autol. Kui üks orig. LED kustub,
siis kuvab auto veateate. Lihtsalt infoks Sulle!
Universaalsete LED'ide puhul sellist efekti tõenäoliselt ei teki. Samuti ei kehti eelnev jutt B7 puhul.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.18 10:34
|
|
|
Palun täpsustada detailsemalt ja võimalusel tehnilises keeles.
Kui ühes tules on ütleme 2 led-i (2 dioodsiiret) siis väidad, et kui ühe siire katkeb siis muutub tule koormusindeks (impedants), mida auto mõõdab?
Või mida?
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Kui üks orig. LED kustub, siis kuvab auto veateate. |
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 31.08.18 11:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Palun täpsustada detailsemalt ja võimalusel tehnilises keeles.
Kui ühes tules on ütleme 2 led-i (2 dioodsiiret) siis väidad, et kui ühe siire katkeb siis muutub tule koormusindeks (impedants), mida auto mõõdab?
Või mida?
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Kui üks orig. LED kustub, siis kuvab auto veateate. | |
Aga kui üks LED element kahest seal ühes moodulis kustuma peaks, siis keda see huvitab, teine ju valgustab numbrit edasi? Pealegi ei hakka C6-e tulede
kontroll ka originaal LED tagatulede puhul mõne üksiku LEDi kustumisel (kaasa arvatud piduritule osas) veateadet andma ju. Miks peaks siis mingi
tühise nr tule osalise toimimise puhul andma?
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.18 11:45
|
|
|
Ma ootan enne selle väite täpsustuse vastuse ära, aga vajalik on iga dioodsiirde eraldi kontroll selle jaoks, et tagada vajalik valgusühik (25m). See
on ka ilmselt peamine põhjus, miks C6-el tehasest välja sõites originaalis ei ole olemas OE LED numbrituld. Ei saadud tüübikinnitust.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 31.08.18 12:28
|
|
|
Ma lisan siia pool huumoriga jutu. Panin prooviks oma b7 autole hiina üliodavad error freed ledid. Ühes tules oli mingi 12 led elementi ja suur
takisti korpuses. Nagu teada on, siis enamus error freed b7 kerel siiski on erroriga aga need kuidagi toimisid ikka. Mingi hetk vaatan, et ekraanil
sirab hoiatus ja läksin tulesid vaatama, oli üks element läbi. Ma ei tea, oli see juhus või oli nende tulede takistus kokku nii piiripeal, et see
väike muutus luges. Igatahes prügikasti nad lendasid, sest jõhker valgus oli taga autol ja see mitte ei meeldinud. Nüüd audi poolt toodetud tuledega
on valgus väga okei. Mõnusalt valge, aga mitte liiga ja pole eriliselt eredam, kui uued klaasid ja tavalambid olid. Vanade kollaste klaaside ja
tumedaks tahamand lampidega polnud mu number kindlasti loetav nõutud kauguselt.
Ja tegeledes pms igapäevaselt led tagatulede remontimisega, kinnitan väidet, et isegi kui terve gabariit ja suurem osa piduritulest on ledid kustunud,
siis mingit veateadet ei kuvata kuhugi. Kui autol puudub ühendus tule elektroonikaga, siis alles kuvatakse veateade. Piduri ja gabariit tule tähtsust
pean ma olulisemaks tavaliikluses.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.18 13:12
|
|
|
Seda ma räägin, et LED on ajutine, et mitte öelda surnud tehnoloogia. C6
originaaltuled ei ole samuti kollased ja hõõglamp oma õige nominaaliga täidab kõik nõuded ja on väga nähtamatu ahtrivalgustusega, mis 25m kaugusele
teeb numbri vabalt loetavaks. Maksab uue originaalina ka vähem kui LED bussipeatused. Kestavad aastaid. Kui tahta auto lolliks taburetiks teha siis
jääb alati ka see veel lisaks.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 31.08.18 13:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Seda ma räägin, et LED on ajutine, et mitte öelda surnud tehnoloogia.
|
Samas kummardad hõõglampi (mis on veel iidsem ja ajale rohkem jalgu jäänud) ju!?
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.18 13:24
|
|
|
See on ju su enda peegelpilt. Täpselt 1:1-le.
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
|
|
|
|
|
kresetnjak
huviline
Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw
|
postitati 31.08.18 14:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Ja tegeledes pms igapäevaselt led tagatulede remontimisega, kinnitan väidet, et isegi kui terve gabariit ja suurem osa piduritulest on ledid kustunud,
siis mingit veateadet ei kuvata kuhugi. Kui autol puudub ühendus tule elektroonikaga, siis alles kuvatakse veateade. |
Mul oli 50% piduri tule lede surnud tules ja hakkas karjuma. Terve alumine rida oli kustus sedaanil. Kuigi minul oli tegemist halva ühendusega kuna
kaane kinnitused olid katki ja keegi oli seal varem kunagi midagi aretanud.
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 18.12.18 22:17
|
|
|
Tõmban vana sae jälle käima
Aga tegelikult tahtisin öelda seda, et läksin nende led numbrituledega ülevaatusele ja sain ilusti läbi. Seletati ära, et jah, tava valgustisse led
lampe panna ei tohi, küll aga võivad olla tuled, mis on ühes tükis lediga, ehk moodulina. See ei olnud absoluutselt teemaks, kas sellel mudelil on
neid originaalis olnud või mitte. Võimalik, et mingid hiina keevitused oleks siiski veaks loetud, need Audi omad sobisid.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |