ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.05 13:24
|
|
|
El. aknad streigivad huvitavalt
Väga suurt jama veel pole kuid asi on tihenema hakanud, et oleks vaikselt vaja probleemi süvenema hakata.
Nimelt kui panna masin tööle ei taha koheselt el.aknad töödata vahetevahel. Täiesti lambist vahest minuti vahest viie minuti pärast hakkab kõik tööle
nii nagu peab (lisaks siis juurde,et mõlemapoolsed aknad kui ka luuk teevad nii, peegleid pole proovinud) Asi ei vaja töötama hakkamaiseks isegi mitte
põrutamist, sest ühekorra sai kohapeal seistud ja hakkasid äkki lampi tööle. Samas nüüd hakkasin proovima, et kui süüde sisse panna siis kõik nagu
toimiks ilusti, ei ole jama olnud aga nii kui auto käivitan tuleb vahest selline probleem.
Suurt jama vist muidu polekski, kuid vahest kuuma autosse istudes oleks vaja aken lahti teha või jamam versioon see kui äkki sadama hakkab ja asi ka
süüte pealt äkitse tööle ei hakka.
Oskab keegi miskit soovitada mida vaadata? mida näppida?
|
|
|
|
nasir
huviline
Registreerunud 29.04.03
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.05 13:35
|
|
|
Kusagilt saksa foorumist lugesin asja kohta. seal kahtlustati samuti seda akende releed... et vahetevahel pidi kahtlaselt käituma. Ehk hakkab läbi
minema. Ise sain äsja oma relee vahetatud ja toimib ideaalselt 
See siis üks võimalik variant. Ehk on abi korra kellegilt laenata ja proovida mõnda aega.
Tervisi. 
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 05.07.05 13:43
|
|
|
oli sama jama, kisu relee välja ja vaata neid külmjooteid seal lähedalt, kindlasti leiad mõne prao.
Jooda üle . . . mul aitas.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.05 15:00
|
|
|
OK, selge. Eks vaatan selle esimesena kohe üle, ehk see viga seal tõesti peitub.
Tänud!
|
|
|
|
kõuts
huviline
Registreerunud 30.04.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 06.07.05 20:45
|
|
|
Endal oli sama jama.Juhtuski mõned korrad,et aken jäi lahti.
Lõpuks selgus ,et viga oligi relees.Algul mõjus klemmide ülejoomine.Läks 2 nädalat mööda aken jooksis lambist ise alla ja enam üles ei tõusnud.(vedas-
sain kiiresti töökotta muidu oleks mootor kah läbi põlenud, nimelt vool oli peale jäänud.)Relee vahetus ja aknad tööötavad normaalselt.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.07.05 14:02
|
|
|
Kuulsin nüüd juttu, et see relee asub ukse sees üldse? on mõtet seda lammutama hakata või mitte?
|
|
|
|
ado
huviline
Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.07.05 14:38
|
|
|
kui asi ikka preiki sulle paneb siis tuleb varem või hiljem lahti võtta.
Pealegi audidel pidavat see uste lammutamine eriti lihtne olema...ise tean ainult juhiukse lihtsast demonteerimisest.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.07.05 14:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ado
kui asi ikka preiki sulle paneb siis tuleb varem või hiljem lahti võtta.
Pealegi audidel pidavat see uste lammutamine eriti lihtne olema...ise tean ainult juhiukse lihtsast demonteerimisest. |
Asi ei ole mitte lihtsuses vaid selles kus siis täpselt see relee ka asub. Ei ole mõtet uksepolstrit maha lammutada kui seda seal nagunii ei ole. Ust
olen muidu viimsete osadeni lahti harutanud... aga ei meenu küll, et seal see relee oleks olnud.
|
|
|
|
RaidoT
klubiliige
Registreerunud 26.11.04
Asukoht: Tallinn / Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v -89, Audi V8 4,2 -92, Audi A8L 4,2TDi -08
|
postitati 18.07.05 15:07
|
|
|
Audi 100 (c4) -jal akende relee kapoti avamis lingi juures katte taga äkki b4-jal ka seal?
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 18.07.05 15:10
|
|
|
Mul olid sarnane jama, et kõik töötas ükspäev kenasti, ja teinepäev asi lambist surnud nagu zombi aju. Trükkplaatide ülejootmine lahendas probleemid
ja juba kaua aega kõik töötanud laitmatult. Relee markeeringutest oli juttu siin:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=6970
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
ado
huviline
Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.07.05 15:48
|
|
|
kas mitte elcatsist ei saaks vaadata kas ta on seal vai mitte?
kui teda seal pole siis ole jah mõtet seda sealt otsima hakata...
|
|
|
kõuts
huviline
Registreerunud 30.04.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 18.07.05 17:31
|
|
|
Enada B4 asub see relee roolialuse sahtli taga,kui õgesti mäletan siis kõige suurem neist-võin ka eksida. Markeeringut kahjuks ei mõleta,hommseks võin
vaadata.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.07.05 19:55
|
|
|
ELCATSis on lihtsalt nad reas, kohta ei näita.
Rooli alt võtsin katte maha ning minul vahib sealt vastu kaks releed miskit, üks suurem teine väiksem... aga nende markeering ei ole mitte
ligilähedanegi 
|
|
|
|
Maqmaq
huviline
Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Üks teine auto
|
postitati 18.07.05 20:04
|
|
|
Aga kas kattel ei ole releede asetus kirjas? Kui muu ei aita tõmba relee välja ja vaata mis juhtub. Et kas aknad hakkavad tööle või ei hakka. Kui ei
hakka leidsidki relee üles.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.05 06:17
|
|
|
Katte peal on kirjas terve hunnik neid releesid ja teiste tähistega kui relee enda peal... arvatavasti asukoha tähis. Siiski ei lange olemasolevate
asukoht kokku paberil kirjutatuga Täiesti imelik on olla juba, et ei
suuda miskit nii lihtsat asja leida.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 01.09.05 07:27
|
|
|
Audiga käibki selline elektrialane remontisrõõm kaubapeale . Tavaliselt
tekib mingi aeg neid vigu niipalju, et enam ükshaaval vigu ülesotsida ei jõua. Sel puhul sobiks nt numbritulede probleemi (suht väike koormus ju)
lahenduseks nt juhtmed otse tagumistelt parktuledelt (sel juhul jäävad numbrituled parktulede kaitsmete alla). Ma varem olen saanud ehitada niiviisi
ringi kogu auto elektrisüsteeme (audid, volksud), ja ootan hirmuga seda aega, millal mu praegune Audi neid elektrivigu hakkab niipalju tekitama, et
mõistus enam üle ei käi...
Aga asjast: erinevalt pilukatest on enamikel Saksa autodel tehtud kaitsmete ploki taga olevad pistikud jm ühenduskohad võimalikult odavalt (pilukatel
sageli kullatud või hõbetatud kontaktid), mis hakkavad peale 10a möödumist äraväsima (kehvem kontakt = tahm vahel, näed nt iga relee jalgadestki). Kui
neid kõiki ülekratsida ei viitsi, võib nad kõik korra lahtitõmmata ja pihustada üle puhastusainega + säilitusainega (oli mingi *** treatment, et ei
tekiks lühiseid ja oleks parem kontakt metallpindade vahel) ning siis kõik jälle kokku tagasi. Sellest on abi aastateks
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
greedy
huviline
Registreerunud 30.12.03
Asukoht: Järvamaa & Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4, coupe otsingul
|
postitati 02.09.05 14:24
|
|
|
mul oli akendega sama jama ja ma jäin vihma kätte lahe elamus pärast oli
veider poodi minna pool külge märg
ranz sul autos selline vibra hea ,et koos püsib elektri viga on köömes
selle juures.edu kaabeldamisel.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|