Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 07.01.18 20:59
|
|
|
3.0 TDI mootoripadjad
Tere,
Kas on mõtet proovida B-varuosa või tuleks siiski jääda A-varuosa juurde?
Hinnavahe neil ~100 euri/padi
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 07.01.18 21:12
|
|
|
B-osa padjaga värin korralik pärast
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.18 09:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Unisol58
Tere,
Kas on mõtet proovida B-varuosa või tuleks siiski jääda A-varuosa juurde?
Hinnavahe neil ~100 euri/padi |
B-osal ka ju korralikud tootjad keda saab usaldada, näiteks lemförder.
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 08.01.18 11:40
|
|
|
Tehase A oma on mingi ~200 euri tk. See elektri hüdropadi.
Mingi ~80 eurone FEBI oma siis ei kõlba sinna?
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 08.01.18 16:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: anduke88
Tehase A oma on mingi ~200 euri tk. See elektri hüdropadi.
Mingi ~80 eurone FEBI oma siis ei kõlba sinna? |
Täpselt see ongi teema küsimus ju...
Olen nõus maksma A osa hinda kui tulemus saab parem kui B osaga. Sellepärast tegingi teema, et ma pole kursis mis vahe on 80-100€/tk padjal ja 200€/tk
orginaalil.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.18 16:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Unisol58
Tsitaat: | Algselt postitas: anduke88
Tehase A oma on mingi ~200 euri tk. See elektri hüdropadi.
Mingi ~80 eurone FEBI oma siis ei kõlba sinna? |
Täpselt see ongi teema küsimus ju...
Olen nõus maksma A osa hinda kui tulemus saab parem kui B osaga. Sellepärast tegingi teema, et ma pole kursis mis vahe on 80-100€/tk padjal ja 200€/tk
orginaalil. |
Mina arvan, et võib b-osa ka osta.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 08.01.18 16:34
|
|
|
See on ju kõigi autoomanike igavene dilemma, millele pole kunagi ühest vastust. Kui viitsid katsetada ja proovida, võtad B osa ja hea õnne korral
hoiad kokku, või siis kulutad B osa võrra rohkem. Kui ei viitsi pärast mõelda, kas sai ikka hea, võtad A osa ja unustad teema. Nii lihtne see ongi ju.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 08.01.18 18:29
|
|
|
Praktika näitab, et ainus, mis kõlbab on Lemförder või originaal.
|
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 09.01.18 09:15
|
|
|
Suured tänud arvamuste eest!
Tellisin orginaalid ära ja ehk saab lõpuks vibrast lahti
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 08.03.18 13:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Unisol58
Suured tänud arvamuste eest!
Tellisin orginaalid ära ja ehk saab lõpuks vibrast lahti
|
Sai heaks?
|
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 08.03.18 15:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Sai heaks? |
Vabandust! Läks meelest seda postitust uuendada.
Pärast mootori- ja käigukasti patjade vahetust ei ole enam salongist aru saada kas mootor käib või mitte.
Lisan ka foorumi teema kus seda probleemi lahatud sai - teema
link
|
|
|